Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131028/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131028/226157-N-2013.html |
<p class="kh_header"><b>Lubień: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2013/2014</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 226157 - 2013; data zamieszczenia: 28.10.2013</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Lubień , Lubień 50, 32-433 Lubień, woj. małopolskie, tel. 18 26 82 017, faks 18 26 82 035.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lubien.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2013/2014.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p> <p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> . Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie zimowym 2013/2014 na terenie Gminy Lubień z podziałem na zadania, polegające na utrzymaniu przejezdności na drogach administrowanych przez Gminę Lubień w okresie zimowym, zgodnie z przyjętym standardem poprzez zwalczanie śliskości zimowej, odśnieżanie i uszarstnianie nawierzchni jezdni. Zadanie Nr 1 Lubień: 1. Nr 540170 Lubień - Smugawa Kościół 2,1 km 2. Nr 540167 Lubień- Smugawa-Krzeczów (odcinek Lubień) 2,7 km 3. Nr 540166 Lubień do rynku -0,3 km 4. Nr 540168 Lubień- Lecznica Zwierząt Rynek (Urząd Gminy - Kościół) 1,1 km 5. Nr 540164 Lubień - Plebańska 1,5 km 6. Nr 540169 Lubień - Rapaczowa 0,3 km 7. Nr 540171 Lubień Zarębki - Pcim 3,8 km 8. Nr 540170 Lubień - Baza SKR 0,3 km 9. Nr 540165 Lubień Brzegi - 0,6 km 10. Lubień - Centrum 3,4 km 11. Plac koło UG Lubień 1500 m2 0,4 km 12. Parkingi przy kościele 1500m2 0,4 km 13. Place manewrowe przy szkołach 1200m2 0,4 km Razem: 17,3 km Zadanie Nr 2 II Krzeczów: 1. Nr 540161 Krzeczów - Łętownia (od zakopianki do roli Syskowej) 2,6 km 2. Nr 540167 Lubień-Smugawa- Krzeczów (odcinek Krzeczów) 1,1 km 3. Nr 540162 Krzeczów- Skomielna Biała (od zakopianki - Kośmidrowa) 0,6 km 4. Nr 540163 Krzeczów-Burmistrzowa (Burmistrz.- do zakopianki ) 1,2 km 5. Parking przy kościele 300m2 (0,2 km) 6. Plac manewrowy przy szkole 900m2 0,3 km) Razem: 6,0 km Zadanie Nr 3 Skomielna Biała: 1. Nr 540173 Skomielna Biała -Wieś (Od zakopianki- Słowiakowa- do zb. ppoż.)1,7 km 2. Nr 540174 Skomielna Biała - Ośrodek Zdrowia - (Banasiowa do Nowakowej) 1,2 km 3. Nr 540175 Skomielna Biała - Pachurówka (od Auto Złomu -na Pachurówkę1,3 km 4. Nr 540177 Skomielna Biała - Krakowska (do kontenera) 0,6 km 5. Nr 540176 Skomielna Biała - Dzielce ( do granicy z Rabką) 1,1 km 6. Chodnik przy zakopiance (wzdłuż dk 7) 1,5 km 7. Parking przy kościele 1500m2 0,3 km 8. Plac manewrowy przy Przedszkolu 1500m2 0,3 km Razem: 8,0 km 2. Zakres zimowego utrzymania dróg obejmuje odśnieżanie i posypywanie na bieżąco nawierzchni jezdni, poboczy, zatok autobusowych i parkingów oraz usuwaniu gołoledzi, zajeżdżonego śniegu i zasp śnieżnych. 3. W ramach usługi Zimowego Utrzymania Dróg Wykonawca jest zobowiązany do pełnienia dyżuru telefonicznego, a także do patrolowania miejsc objętych umową i pełnienia dyżuru sprzętem (monitorowanie i gotowość do wykonania usługi). Wykonawca będzie zobowiązany pozostawać w gotowości do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg przez cały okres Akcji Zima;.</p> <p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p> <p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie,</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie,</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że dysponuje (dla każdego zadania oddzielnie), co najmniej wymienionym niżej, sprawnym sprzętem: 1. pługopiaskarka - szt. 1 ( dopuszcza się osobno pług i osobno piaskarkę lub ciągnik kołowy z pługiem i rozrzutnikiem rolniczym)- operator 2. pług średni lub ciężki - szt 1 -operator</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie,</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li> </ul> <p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li> </ul> <p class="bold">III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li> </ul> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p> <p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p> <p>dopuszcza się wprowadzenie zmian w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeśli wystąpi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności: - nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia, w tym zmiana stawki VAT), - wystąpi konieczność zmiany kluczowych osób: np. osób reprezentujących Strony w umowie, - w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań - strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowego terminu realizacji przedmiotu umowy.</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.malopolska.pl/bip/lubien<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Lubień, 32-433 Lubień 50.</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Lubień, 32-433 Lubień 50, I piętro, sekretariat.</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>