JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131029/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131029/440584-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Opatów: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w Przedszkolu Publicznym w Opatowie w ramach projektu -PRZEDSZKOLAK - najlepsza inwestycja - w roku szkolnym 2013/2014 i 2014/2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 440584 - 2013; data zamieszczenia: 29.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedszkole Publiczne w Opatowie , ul. Partyzantów 13B, 27-500 Opatów, woj. świętokrzyskie, tel. 15 868 23 31, faks 15 868 23 31.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Przedszkole Publiczne.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w Przedszkolu Publicznym w Opatowie w ramach projektu -PRZEDSZKOLAK - najlepsza inwestycja - w roku szkolnym 2013/2014 i 2014/2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest :Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w Przedszkolu Publicznym w Opatowie w ramach projektu PRZEDSZKOLAK - najlepsza inwestycja w roku szkolnym 2013/2014 i 2014/2015 (IV semestry - projekt jest realizowany od 01.10.2013 r. do 30.06.2015 r.) w Przedszkolu Publicznym w Opatowie, dla których organem prowadzącym jest Gmina Opatów.
Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
Usługi będą realizowane w następujących specjalnościach: 
 
CZĘŚĆ  Nr 1 
 Zajęcia logopedyczne dla dzieci w wieku 3-5 lat 
Zajęcia logopedyczne kształtujące prawidłową mowę poprzez korygowanie zaburzeń w zakresie strony fonetycznej, leksykalnej i gramatycznej wypowiedzi, stymulowanie rozwoju mowy, doskonalenie wymowy już ukształtowanej (indywidualne i grupowe w zależności od przeprowadzonej diagnozy)-120 h dla jednej grupy przez IV semestry. 
1 godzina = 30 minut)
Łączny wymiar godzin do przeprowadzenia 120 h x 6 grup przedszkolnych = 720 h
Zajęcia będą mogły być prowadzone w pierwszym pełnym tygodniu m-ca we wtorek, czwartek i piątek   w godzinach od 10:00 do 11:00

Wykonawcy zajęć dla części 1 muszą spełniać następujące wymogi:
a)	wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym
b)	ukończone studia/ studia podyplomowe o kierunku logopedia, logopedia ogólna
 
CZĘŚĆ  Nr 2 
Zajęcia ruchowe dla dzieci w wieku 3-5 lat
Zajęcia z aktywności ruchowej pobudzające motywacje dziecka do ćwiczeń- 120 h dla jednej grupy przez IV semestry. 
1 godzina = 30 minut)
Łączny wymiar godzin do przeprowadzenia 120 h x 6 grup przedszkolnych = 720 h
Zajęcia będą mogły być prowadzone w drugim i trzecim tygodniu miesiąca  we wtorek, środę i czwartek  w godzinach od 8:00 do 8:30

Wykonawcy zajęć dla części 2 muszą spełniać następujące wymogi:
a)	wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym
b)	ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe w zakresie zajęć ruchowych i/lub edukacji artystycznej i/lub sztuki.

 
CZĘŚĆ Nr 3 
Zajęcia z języka angielskiego dla dzieci w wieku 3-5 lat
120 h dla jednej grupy przez IV semestry. 
1 godzina = 30 minut
Łączny wymiar godzin do przeprowadzenia 120 h x 1 grupa przedszkolna = 120 h
Zajęcia będą mogły być prowadzone w drugim, trzecim i czwartym tygodniu miesiąca        w poniedziałek i wtorek   w godzinach od 13:00 do 13:30

Wykonawcy zajęć dla części 3 muszą spełniać następujące wymogi:
a)	wykształcenie wyższe mgr z przygotowaniem pedagogicznym
b)	ukończone studia/studia podyplomowe o kierunku filologia angielska
 
UWAGA!
Wyjaśnienia dotyczące zamówienia:
- jedna godzina zajęć równa jest 30 minutom,
- ilość dzieci w grupie: od 20 do 25 
- ostateczne decyzje, co do zmiany terminu i godzin przeprowadzanych zajęć 
   podejmuje Dyrektor Przedszkola Publicznego.
- każdy wykonawca może złożyć oferty na dowolną ilość części,
- Wykonawca składając ofertę na wiele części, każdorazowo musi złożyć komplet
   dokumentów w osobnej kopercie dla każdej części osobno, nie ma możliwości złożenia
   kilku ofert  i podpięcia pod nie po 1 szt. pozostałych załączników i złożenia ich w 1 kopercie - taka oferta będzie odrzucona, jako nie spełniająca wymogów SIWZ,
- w trakcie realizacji zamówienia wykonawca dla każdej części i grupy przedszkolnej wypełnia osobny dziennik zajęć dla uczestników
- w trakcie realizacji zamówienia wykonawca dla każdej części prowadzi osobną kartę pracy, gdyż będzie miał podpisaną oddzielną umowę na każdą część;
- program pracy na dany semestr, który  należy dołączyć do dziennika można wypełniać ręcznie lub wydrukować z wersji elektronicznej;
- ewaluację zajęć prowadzący/a zajęcia przygotowuje raz na zakończenie każdego semestru, wówczas nauczyciel dostarcza wraz z dziennikiem zajęć ewaluację oraz kartę pracy za dany okres.

Szczegółowe obowiązki prowadzących zajęcia w ramach projektu PRZEDSZKOLAK - najlepsza inwestycja, które są przedmiotem niniejszego zamówienia, zawarte są w załączniku nr 8 do SIWZ - wzór umowy.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w przypadku zmian 
    zasad projektu :PRZEDSZKOLAK- najlepsza inwestycja zaakceptowanych przez 
    Instytucje pośredniczącą lub inną do tego uprawnioną. Zamawiający przewiduje 
    możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których    
    wartość nie przekroczy 50 wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.11.00.00-8, 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga udokumentowania posiadania specjalnych uprawnień. Ocena zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie o spełnieniu warunku udziału według formuły spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga udokumentowania powyższego warunku. Ocena zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie o spełnieniu warunku udziału według formuły spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga złożenia wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do-świadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia w poszczególnych częściach oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami
Ocena zostanie dokonana w oparciu o dostarczone dokumenty według formuły spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
Ocena zostanie dokonana w oparciu o dostarczone dokumenty według formuły spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie wymaga udokumentowania warunku w tym zakresie.  Ocena 
     zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie o spełnieniu warunku 
     udziału według formuły spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełnioną przez Wykonawcę Stronę tytułową  - (Zał. nr 1 do SIWZ) 
Wypełniony przez Wykonawcę Formularz ofertowy -  (Zał. nr 2 do SIWZ)
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału art.22, ust.1 - ( Zał. nr 3 do  SIWZ)
Wzór umowy parafowany przez wykonawcę - (Zał. nr 8 do SIWZ)
Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających 
       ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów 
       rejestrowych.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zleceniodawca przewiduje zmiany umowy w formie pisemnej - aneksem 
   zaakceptowanym przez obie strony w  niżej  wymienionych przypadkach: 
a.	jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia,
b.	jeżeli zajdzie konieczność przedłużenia lub skrócenia okresu realizacji Projektu, stosownie do zmian harmonogramu rzeczowo-finansowego Projektu. Termin realizacji umowy zmienia się odpowiednio do okresu realizacji Projektu, bez prawa Zleceniobiorcy do dodatkowego wynagrodzenia.
       c. Zleceniodawca dopuszcza zmianę kadry dydaktycznej tylko po pisemnym 
          zgłoszeniu przez Zleceniobiorcę jedynie  w przypadku długotrwałego zwolnienia lekarskiego oraz oświadczenia Zleceniobiorcy, że nie jest w stanie wykonać zamówienia z powodu choroby. W innych przypadkach Zleceniodawca nie  
          dopuszcza zmiany kadry wskazanej w załączniku nr 6 do SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.umopatow.pl      www.przedszkole.umopatow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Przedszkole Publiczne w Opatowie
ul. Partyzantów 13a pokój dyrektora.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.11.2013 godzina 10:45, miejsce: sekretariat Przedszkola Publicznego w Opatowie ul. Partyzantów 13a.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego 
    Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans  edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w  systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu  upowszechniania  edukacji przedszkolnej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com