JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131031/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131031/444640-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych podczas realizacji projektu pn. Kompleksowe wsparcie szkół - sukces edukacji</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 444640 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego , ul. Kopcińskiego 29, 90-142 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6783378, faks 042 6780798.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wckp.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka samorządu terytorialnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych podczas realizacji projektu pn. Kompleksowe wsparcie szkół - sukces edukacji.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych podczas realizacji projektu pn. Kompleksowe wsparcie szkół - sukces edukacji .Zamówienie dzieli się na 16 części (według bloków tematycznych)
Część I - Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
Część II - Ocenianie kształtujące
Część III - Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
Część IV - Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły
Część V - Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej
Część VI - Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła
Część VII - Budowa koncepcji pracy szkoły
Część VIII- Praca z uczniem młodszym
Część IX - Praca z uczniem zdolnym
Część X - Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Część XI - Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet
Część XII - Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym
Część XIII - Rodzice są partnerami szkoły
Część XIV - Nauczyciel 45+
Część XV - Szkoła promuje wartość edukacji
Część XVI - Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 16.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie  oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie  oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla część I Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 5 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którzy spełniają następujące warunki:
a)dwie osoby, z których każda posiada:
wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym;
co najmniej 10 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela;
co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie budowania narzędzi pomiaru dydaktycznego z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych (w tym wykorzystania tablicy interaktywnej), analizy wyników pomiaru dydaktycznego po III kl. szkoły podstawowej,  sprawdzianu egzaminów zewnętrznych i ich wykorzystywaniu w doskonaleniu pracy dydaktycznej, formułowania celów szczegółowych, analizy nowej podstawy programowej, konstruowania i modyfikacji narzędzi sprawdzających osiągnięcia uczniów.
b)jedna osoba, która posiada:
wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym;
co najmniej 10 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela;
co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie budowania narzędzi pomiaru dydaktycznego z przedmiotów humanistycznych, analizy wyników sprawdzianu/egzaminów zewnętrznych i ich wykorzystywaniu w doskonaleniu pracy dydaktycznej
c)jedna osoba, która posiada:
wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym;
co najmniej 10 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej;
co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie diagnozowania możliwości i potrzeb rozwojowych oraz gotowości szkolnej, dostosowywania metod i form pracy edukacyjnej do potrzeb indywidualnych uczniów
d)jedna osoba, która posiada:
wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu nauk pedagogicznych społecznych psychologii;
kwalifikacje coacha trenera tutora edukatora
co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi nauczycielami dotyczących szkolnej strategii wspierania rozwoju uczniów motywowania aktywizowania metod i technik pracy 
z uczniami indywidualnych strategii uczenia się dostosowywania metod i form pracy do potrzeb rozwojowych uczniów udzielania uczniom i rodzicom informacji o postępach i trudnościach  w nauce
Uwaga!!!
Ta sama osoba może zostać wskazana jako ekspert tylko w jednej dziedzinie.
Dla część II Ocenianie kształtujące
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 6 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którzy spełniają następujące warunki:
a)trzy osoby, z których każda posiada:
wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym;
co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela doradcy metodycznego konsultanta
doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 30 godzin zajęć (w ostatnich 5 latach) z nauczycielami dotyczących istoty oceniania kształtującego i metod stosowanych w tym ocenianiu, stosowania różnych sposobów sprawdzania poziomu ukształtowania umiejętności uczniów - w tym metod ewaluacyjnych, udzielanie informacji zwrotnej;
co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie budowania narzędzi pomiaru dydaktycznego z uwzględnieniem specyfiki przedmiotów szkolnych; organizowanie procesu kształcenia z wykorzystaniem oceniania kształtującego, wprowadzaniu rodziców w zasady oceniania kształtującego.
b)trzy osoby, z których każda posiada:
wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym;
co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej doradcy metodycznego;
co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie pomiaru dydaktycznego w edukacji wczesnoszkolnej
co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami dotyczących stosowania różnych sposobów sprawdzania poziomu ukształtowania umiejętności uczniów I etapu edukacyjnego - w tym metod ewaluacyjnych, formułowania celów, analizowaniu wyników oceniania i ich wykorzystania w dalszej pracy, sposobów sprawdzania, czy cel został osiągnięty, technik zadawania pytań - pytania kluczowe.
Uwaga!!!
Ta sama osoba może zostać wskazana jako ekspert tylko w jednej dziedzinie.
Dla część III Techniki uczenia i metody motywujące do nauki
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 13 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którzy spełniają następujące warunki:
a)trzy osoby, z których każda posiada:
wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym;
co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu doradcy metodycznego ds. wychowania przedszkolnego;
co najmniej 7 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami dotyczących czynników warunkujących dobór sposobów motywowania dzieci do nauki/budowania poczucia własnej wartości, aktywizowania metod pracy z dziećmi, rozbudzania ciekawości poznawczej, teorii inteligencji wielorakich H.Gardnera, specyfiki rozwoju psychofizycznego dzieci w wieku szkolnym, roli oceniania kształtującego w motywowaniu uczniów do nauki.
b)trzy osoby, z których każda posiada:
wykształcenie wyższe magisterskie;
co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z osobami dorosłymi w obszarze obsługi tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem jako narzędzia aktywizującego do nauki, tworzenie interaktywnych pomocy dydaktycznych, korzystanie z platformy edukacyjnej.
c)siedem osób, z których każda posiada:
wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu nauk pedagogicznych społecznych psychologii;
doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 20 godzin zajęć w ostatnich 3 latach z dorosłymi nauczycielami dotyczących czynników warunkujących dobór sposobów motywowania uczniów do nauki, w tym wykorzystaniu dramy technik szybkiego uczenia się i zapamiętywania oraz motywujące do nauki budowania poczucia własnej wartości aktywizowania metod pracy z dziećmi, uczniami technik nauczania-uczenia się sprzyjających budowaniu poczucia odpowiedzialności za własny rozwój stylów uczenia się treningu interpersonalnego, technik szybkiego czytania, metod rozwijających kreatywność, sztuki zadawania pytań i formułowania poleceń, indywidualnej pracy z uczniem.
Uwaga!!!
Ta sama osoba może zostać wskazana jako ekspert tylko w jednej dziedzinie.
Dla część IV: Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 2 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których każdy spełnia poniższe warunki, tj posiada:
wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu nauk pedagogicznych społecznych;
doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 15 godzin zajęć w ostatnich 3 latach z dorosłymi nauczycielami dotyczących analizy i interpretacji EWD, wykorzystania kalkulatora EWD, EWD i jej przydatności w doskonaleniu pracy szkoły.
Dla część V Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 3 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których każdy spełnia poniższe warunki, tj posiada:
wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym;
co najmniej 10 lat doświadczenia w pracy na stanowisku nauczyciela,
doświadczenie w opracowaniu (samodzielnie lub we współpracy) jednej innowacji jednego programu kształcenia
co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami dotyczących analizy oferty edukacyjnej szkoły w kontekście wdrażania podstawy programowej, opracowywania innowacji programów własnych, doboru i modyfikacji programów dostępnych na rynku edukacyjnym, sposobów prezentowania analizy wyników w nauce osiąganych przez uczniów, tworzenia procedur i narzędzi planowania i analizy oferty edukacyjnej, plan rozwoju szkoły dostosowany do możliwości i potrzeb uczniów, rozwijania postaw prospołecznych, innowacyjnych metod pracy z uczniem, wykorzystanie platformy edukacyjnej.
Dla część VI Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 5 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którzy spełniają następujące warunki:
a)dwie osoby, z których każda posiada:
wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu nauk pedagogicznych społecznych psychologii lub policjant
kwalifikacje coacha trenera tutora edukatora doradcy metodycznego konsultanta    co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi nauczycielami dotyczących podstaw planowania i realizacji działań wychowawczych, przeciwdziałania agresji rówieśniczej, agresji rodziców wobec dzieci, podstaw prawnych interwencji wychowawczych, niedostosowania społecznego, nadpobudliwości ruchowej, praca z zespołem klasowym, w którym funkcjonuje dziecko z zaburzeniami zachowania
b)jedna osoba, która posiada:
wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu nauk pedagogicznych społecznych psychologii;
co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi nauczycielami dotyczących pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole, pracy szkolnych zespołów ds. pomocy psychologiczno-pedagogicznej, komunikacji z rodzicami i uczniami, sposobów rozpoznawania potrzeb ucznia, sposobów wykorzystania metod Gordona w praktyce, systemu współpracy w zespole, skutecznych metod wspierających prace wychowawczą, dokumentowania pracy wychowawczej, sposoby reagowania nauczycieli i uczniów na agresję rówieśniczą wśród uczniów. 
c)jedna osoba, która posiada:
wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu nauk pedagogicznych społecznych psychologii;
co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi nauczycielami dotyczących polityki bezpieczeństwa w szkole/placówce oświatowej, pierwszej pomocy
d)jedna osoba, która posiada:
wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu nauk pedagogicznych społecznych psychologii;
co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi nauczycielami dotyczących monitorowania i ewaluacji działań w zakresie bezpieczeństwa, cyberprzemocy, zagrożeń w Internecie 
Uwaga!!!
Ta sama osoba może zostać wskazana jako ekspert tylko w jednej dziedzinie.
Dla część VII Budowa koncepcji pracy szkoły.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 8 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których każdy spełnia poniższe warunki, tj posiada:
wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu nauk pedagogicznych społecznych psychologicznych;
kwalifikacje coacha trenera tutora edukatora doradcy metodycznego konsultanta           
- co najmniej 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi nauczycielami dotyczących umiejętności społecznych, diagnozowania potrzeb, zespołowego podejmowania decyzji, spójności działań podmiotów odpowiedzialnych za budowanie koncepcji pracy szkoły, metod i technik zespołowego wypracowania pomysłu na szkołę, kreowania wizerunku szkoły w środowisku lokalnym, zasad i obszarów współpracy ze środowiskiem jako element koncepcji, dostosowania koncepcji do zmian w edukacji, koncepcja pracy a inne dokumenty szkolne, czym jest koncepcja, jak ją opracowywać, co powinna zaigrać, narzędzia do badania potrzeb.
Dla część VIII: Praca z uczniem młodszym 
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, z których każdy spełnia poniższe warunki, tj posiada:
wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu nauk pedagogicznych społecznych psychologicznych;
kwalifikacje coacha trenera tutora edukatora doradcy metodycznego/konsultanta ;
- co najmniej 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi nauczycielami dotyczących specyfiki rozwoju i zachowań dzieci młodszych; praktycznych zajęć z zakresu zabaw i ćwiczeń m.in. ruchowych, plastycznych (np. z wykorzystaniem nietypowych materiałów) i rozwijających kreatywność, metod twórczego myślenia, sposobów reagowania na sytuacje trudne. 
Dla część IX: Praca z uczniem zdolnym
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 2 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których każdy spełnia poniższe warunki, tj posiada:
wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu nauk pedagogicznych społecznych/psychologicznych;
kwalifikacje coacha/trenera/tutora/edukatora
co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi/nauczycielami dotyczących sposobów rozpoznawania zdolności uczniów, metod pracy kształtujących u ucznia świadomość jego mocnych i słabych stron oraz odpowiedzialność za własny rozwój, budowania szkolnej oferty dla ucznia zdolnego, szkolnej procedury wspierania rozwoju ucznia zdolnego,  metod pracy z uczniem zdolnym (w tym roli tutoringu, mentoringu,  coachingu i dramy we wspomaganiu ucznia zdolnego), kształtowania umiejętności radzenia sobie z emocjami, z porażką i sukcesem; narzędzia diagnozy ucznia zdolnego, TIK jako narzędzie indywidualizacji procesu kształcenia, efektywne metody, TIK, jako narzędzie pracy z uczniem zdolnym.
Dla część X Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 3 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którzy spełniają następujące warunki:
a)dwie osoby, z których każda posiada:
wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu nauk pedagogicznych społecznych psychologii;
co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami dotyczących zasad pracy z uczniem o  specjalnych potrzebach edukacyjnych, zespołowego planowania pracy, zakresu i sposobów dostosowania wymagań i metod pracy do możliwości ucznia  ze  specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, opracowywania IPET, indywidualizacja procesu kształcenia.
b)jedna osoba, która posiada:
wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu nauk pedagogicznych społecznych psychologii;
co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych w szkole poradni psychologiczno-pedagogicznej/innej placówce oświatowej
Uwaga!!!
Ta sama osoba może zostać wskazana jako ekspert tylko w jednej dziedzinie.
Dla część XI Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 16 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którzy spełniają następujące warunki:
a)cztery osoby, z których każda posiada:
wykształcenie wyższe magisterskie;
co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z osobami dorosłymi w obszarze obsługi tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem, reagowanie na problemy w obsłudze.
b)cztery osoby, z których każda posiada:
wykształcenie wyższe magisterskie;
co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy w szkole/przedszkolu z wykorzystaniem narzędzia e-dziennik
c)cztery osoby, z których każda posiada:
wykształcenie wyższe magisterskie;
co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z osobami dorosłymi w obszarze tworzenia stron internetowych, pracy w sieci wewnętrznej, wykorzystania Internetu w pracy szkoły, przygotowanie materiałów na stronę. 
d)cztery osoby, z których każda posiada:
wykształcenie wyższe magisterskie;
co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z osobami dorosłymi w obszarze opracowywania prezentacji multimedialnych oraz przygotowania pomocy dydaktycznych z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych (w tym interaktywnych), wykorzystanie platformy edukacyjnej, wykorzystanie EXEL, praca w chmurze, korzystanie z e-podręczników.
Uwaga!!!
Ta sama osoba może zostać wskazana jako ekspert tylko w jednej dziedzinie
Dla część XII Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 2 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których każdy spełnia poniższe warunki, tj posiada:
wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu nauk pedagogicznych społecznych psychologicznych;
kwalifikacje coacha trenera tutora edukatora doradcy metodycznego konsultanta
co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi nauczycielami dotyczących kreowania wizerunku szkoły w środowisku, promocji szkoły oraz osiągnięć uczniów i nauczycieli, integracji szkoły z rodzicami i instytucjami środowiska lokalnego, zasad efektywnej współpracy i partnerstwa, systemowości działań w zakresie współpracy, wzbogacania oferty sprzyjającej rozwojowi uczniów i szkoły jako organizacji, organizacji procesów edukacyjnych z wykorzystaniem zasobów środowiska,  komunikacji interpersonalnej, negocjacji.
Dla część XIII: Rodzice są partnerami szkoły.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 3 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których każdy spełnia poniższe warunki, tj posiada:
wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu nauk pedagogicznych społecznych psychologicznych;
kwalifikacje coacha trenera tutora edukatora doradcy metodycznego konsultanta
co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi nauczycielami dotyczących rozpoznawania postaw rodzica wobec szkoły (geneza postaw, strategie postępowania wobec rodziców); asertywności, negocjacji, sposobów motywowania rodziców do współpracy, prezentowania oferty instytucji działających na rzecz dziecka i rodziny, przekazywania rodzicom informacji o porażkach, prawidłowych relacji rodzice-szkoła, rodzice-nauczyciele, sposobów aktywizowania rodziców i angażowania w życie szkoły, interwencji kryzysowych - przygotowywanie oficjalnych pism do sądu, uzyskiwanie pomocy prawnej, komunikacji interpersonalnej, radzenia sobie z emocjami w sytuacjach prowokacyjnych, konstruowania narzędzi ewaluacji współpracy szkoły z rodzicami. 
Dla część XIV: Nauczyciel 45+
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 12 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którzy spełniają następujące warunki:
a)trzy osoby, z których każda posiada:
wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu nauk pedagogicznych społecznych psychologii;
kwalifikacje coacha trenera tutora edukatora doradcy metodycznego konsultanta
co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi nauczycielami dotyczących rozwoju osobistego i zawodowego, profilaktyki wypalenia zawodowego i chorób zawodowych
b)trzy osoby, z których każda posiada:
wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu nauk pedagogicznych społecznych psychologii;
kwalifikacje coacha trenera tutora edukatora doradcy metodycznego konsultanta
co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi nauczycielami dotyczących zarządzania emocjami, autoprezentacji, poczucia własnej wartości, treningu asertywności, radzenia sobie w sytuacjach trudnych zgodnie z uregulowaniami prawnymi, zapobieganie prowokacjom i reagowanie na prowokacje, zarządzanie czasem.
c)trzy osoby, z których każda posiada:
wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu nauk pedagogicznych społecznych psychologii;
kwalifikacje coacha trenera tutora edukatora doradcy metodycznego konsultanta;
co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi/nauczycielami dotyczących wykorzystywania technologii informacyjno-komunikacyjnej, prawne aspekty wykorzystania materiałów edukacyjnych z Internetu, opracowywaniu materiałów dydaktycznych.
d)trzy osoby, z których każda posiada:
wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu nauk pedagogicznych społecznych psychologii;
co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi/nauczycielami dotyczących pracy głosem, jak mówić, żeby być słuchanym, efektywna autoprezentacja, radzenie sobie z emocjami, trening relaksacyjny, sposoby utrzymywania i wzmacniania kondycji psychofizycznej.
Uwaga!!!
Ta sama osoba może zostać wskazana jako ekspert tylko w jednej dziedzinie.
Dla część XV Szkoła promuje wartość edukacji.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 2 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których każdy spełnia poniższe warunki, tj posiada:
wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu nauk pedagogicznych/społecznych/psychologicznych;
co najmniej 10 letnie doświadczenie w pracy w szkole placówce oświatowej uczelni pedagogicznej
co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi/nauczycielami dotyczących efektywnej komunikacji w szkole podstaw i zasad organizacji pracy zespołów nauczycielskich, skutecznej współpracy w planowaniu i realizacji procesów edukacyjnych w szkole we współpracy nauczycieli, jednolitości oddziaływań wychowawczych i dydaktycznych
Dla część XVI  Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 7 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których każdy spełnia poniższe warunki, tj posiada:
wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu nauk pedagogicznych społecznych psychologicznych;
kwalifikacje coacha trenera tutora edukatora doradcy metodycznego konsultanta
co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi nauczycielami dotyczących budowania zespołu, celów i zasad pracy zespołowej, planowania i organizacji pracy zespołowej, kompetencji interpersonalnych, współdziałania w zespole oraz między zespołami, ról w zespole, wspólnego rozwiązywania problemów, zarządzania emocjami, spójności działań zespołu nauczycielskiego uczących danym oddziale, konstruktywnej krytyki i informacji zwrotnej, skutecznej współpracy i integracji, dokumentowania pracy zespołów, efektywnych sposobów dzielenia się doświadczeniem, komunikacji w sytuacji trudnej.
Uwaga!!!
W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część ta sama osoba może zostać wskazana jako ekspert tylko jeden raz
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie  oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2, nr 4 oraz nr 5 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie  oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie:
a) zmiany terminów realizacji usługi oraz terminów płatności w przypadku konieczności dokonania zmiany wynikającej z realizacji projektu oraz w przypadku zaistnienia wyjątkowych okoliczności zarówno po stronie Wykonawcy jak i Zamawiającego,
b) zmiany osób wskazanych w ofercie do pełnienia funkcji ekspertów w przypadku zaistnienia wyjątkowych okoliczności po stronie Wykonawcy jak i Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że nowa osoba posiada kwalifikacje i doświadczenie nie mniejsze niż osoba wskazana w ofercie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wckp.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego 
ul. Kopcińskiego 29
90 -142 Łódź.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.11.2013 godzina 12:00, miejsce: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego 
ul. Kopcińskiego 29
90 -142 Łódź
sekretariat pokój nr 209.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn. Kompleksowe wsparcie szkół - sukces edukacji realizowany jest w ramach
Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół,
Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach
Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych podczas realizacji projektu pn. Kompleksowe wsparcie szkół - sukces edukacji nt.Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie osób, które pełnić będą funkcję ekspertów - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Ocenianie kształtujące.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych podczas realizacji projektu pn. Kompleksowe wsparcie szkół - sukces edukacji nt.Ocenianie kształtujące
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie osób, które pełnić będą funkcję ekspertów - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych podczas realizacji projektu pn. Kompleksowe wsparcie szkół - sukces edukacji nt.Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie osób, które pełnić będą funkcję ekspertów - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych podczas realizacji projektu pn. Kompleksowe wsparcie szkół - sukces edukacji nt.Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie osób, które pełnić będą funkcję ekspertów - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych podczas realizacji projektu pn. Kompleksowe wsparcie szkół - sukces edukacji nt.Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie osób, które pełnić będą funkcję ekspertów - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych podczas realizacji projektu pn. Kompleksowe wsparcie szkół - sukces edukacji nt.Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie osób, które pełnić będą funkcję ekspertów - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Budowa koncepcji pracy szkoły.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych podczas realizacji projektu pn. Kompleksowe wsparcie szkół - sukces edukacji nt.Budowa koncepcji pracy szkoły
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie osób, które pełnić będą funkcję ekspertów - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Praca z uczniem młodszym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych podczas realizacji projektu pn. Kompleksowe wsparcie szkół - sukces edukacji nt.Praca z uczniem młodszym
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie osób, które pełnić będą funkcję ekspertów - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Praca z uczniem zdolnym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych podczas realizacji projektu pn. Kompleksowe wsparcie szkół - sukces edukacji nt.Praca z uczniem zdolnym
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie osób, które pełnić będą funkcję ekspertów - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych podczas realizacji projektu pn. Kompleksowe wsparcie szkół - sukces edukacji nt.Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie osób, które pełnić będą funkcję ekspertów - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych podczas realizacji projektu pn. Kompleksowe wsparcie szkół - sukces edukacji nt.Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie osób, które pełnić będą funkcję ekspertów - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych podczas realizacji projektu pn. Kompleksowe wsparcie szkół - sukces edukacji nt.Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie osób, które pełnić będą funkcję ekspertów - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Rodzice są partnerami szkoły.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych podczas realizacji projektu pn. Kompleksowe wsparcie szkół - sukces edukacji nt.Rodzice są partnerami szkoły
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie osób, które pełnić będą funkcję ekspertów - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Nauczyciel 45+.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych podczas realizacji projektu pn. Kompleksowe wsparcie szkół - sukces edukacji nt.Nauczyciel 45+.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie osób, które pełnić będą funkcję ekspertów - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Szkoła promuje wartość edukacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych podczas realizacji projektu pn. Kompleksowe wsparcie szkół - sukces edukacji nt.Szkoła promuje wartość edukacji
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie osób, które pełnić będą funkcję ekspertów - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych podczas realizacji projektu pn. Kompleksowe wsparcie szkół - sukces edukacji nt.Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie osób, które pełnić będą funkcję ekspertów - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com